! FIFA 16 PL ! DOBRY STAN I CENA ! SKLEP ! 73 (6484139464)

zakończona
68,50 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 8,00 zł
  • List polecony priorytetowy 10,00 zł
  • Przesyłka kurierska 18,00 zł
  • lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: używany
  • wersja językowa gry: polska
  • wersja: pudełkowa
  • granice wiekowe: dla dzieci, dla młodzieży, dla dorosłych

FIFA 16

GRA UŻYWANA W DOBRYM STANIE

  • PLATFORMA: PLAYSTATION 3
  • OKŁADKA/KSIĄŻECZKA: PO POLSKU
  • WERSJA JĘZYKOWA: POLSKA
  • PŁYTA ORAZ PUDEŁKO W STANIE DOBRYM+

Gwarancja/możliwość zwrotu - 14 dni

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 18,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony priorytetowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony ekonomiczny 8,00 zł
kolejna sztuka: 2,50 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 5 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Z przykrością informujemy, iż nie ma możliwości odbioru osobistego. Dziękujemy za zrozumienie.

kontakt

  • pleynet@europe.com
    w ciągu tygodnia (pon-pt 10-18) odpowiadamy na bieżąco, w weekendy do 24h

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku sprzedający zwróci otrzymane od kupującego płatności. W przypadku odstąpienia od umowy na odległość sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia towarów oferowany przez sprzedawcę). Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: pleynet@europe.com lub w formie pisemnej na adres sprzedawcy. Kupujący może skorzystać z wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Zwrot należy wysłać na adres siedziby firmy. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY "PLEYNET" 11 Listopada 15 lok.4 05-300 Mińsk Mazowiecki Ja .................. niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ................, numer ofert/y ................. Data zawarcia umowy ................, data odbioru ................ Imię i nazwisko ...................... Login Allegro ........................ Adres ................................ Numer konta do zwrotu ................ Data ................ ....................... Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Podczas korzystania z prawa do zwrotu należy pamiętać, iż zgodnie z obowiązującym prawem: - zwracane produkty muszą być w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, - zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania oraz muszą być pozbawione zabrudzeń, - do przesyłki należy dołączyć wypełnioną ulotkę reklamacyjną lub odpowiednie pismo o odstąpieniu od umowy, - przesyłka zwrotna musi być odpowiednio zabezpieczona, - zwrotowi podlegają wszystkie przedmioty otrzymane w danym zamówieniu (czyli przedmioty gratisowe, elementy zestawu, oryginalne opakowania etc.), - w przypadku otrzymania niekompletnego zwrotu, sklep ma prawo do odliczenia od zwrotu kwoty za brakujące przedmioty, - wolę zwrotu należy zgłosić do 14 dni kalendarzowych od otrzymania zamówienia, - produkty należy odesłać do 14 dni kalendarzowych od złożenia woli zwrotu, - zwrotowi pieniężnemu podlega: cena produktu oraz koszt najtańszej formy dostawy dostępnej podczas dokonywania zamówienia, - w przypadku popełnienia błędu podczas zamówienia przez kupującego (gra na nieodpowiednią platformę itp.) - zwrotowi nie podlega koszt wysyłki do klienta, a w przypadku darmowej przesyłki, od kwoty zwrotu potrącany jest rzeczywisty koszt wysyłki do kupującego.

reklamacje

Kupujący może składać sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej umowy pod adresem pleynet@europe.com, lub w formie pisemnej na adres sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Wszystkie informacje powinny być zawarte na ulotce reklamacyjnej przekazanej od sprzedającego. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.

pozostałe informacje

Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i do chodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich. .................................................................................................................................................... WAŻNE !!! Z uwagi na charakter naszej Firmy - bardzo prosimy o komunikację e-mailową, która jest standardem w naszej strukturze. aby uniknąć nieporozumień, pytania prosimy zadawać: - w odpowiedzi na maila informującego o zakupie/wygranej aukcji - poprzez formularz Allegro "Zadaj pytanie sprzedającemu" ze strony wylicytowanego przedmiotu - bezpośrednio ze swojego maila, podając NUMER AUKCJI oraz NAZWĘ UŻYTKOWNIKA/NICK z allegro. Wysyłając kolejną wiadomość, prosimy zachować w wiadomości dotychczasową korespondencję. Odpowiadamy na wszystkie Państwa pytania (oprócz pytań, które dotyczą kwestii wyjaśnionych powyżej) możliwie jak najszybciej. .....................................................................................................................................................