FIESTA Mazda 2 SPRĘŻARKA KLIMATYZACJI 2S6119D629AE (6542258475)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
60,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Bydgoszcz, Polska

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • producent części: ford (oryginalne OEM)
  • produkt regenerowany: nie
  • typ samochodu: samochody osobowe

opis

WITAM SERDECZNIE

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST


FIESTA Mazda 2 SPRĘŻARKA KLIMATYZACJI 2S6119D629AE

MOŻLIWOŚĆ WYSYŁKI

udzielam gwarancji rozruchowej

WIĘCEJ INFORMACJI POD NUMEREM


TEL:531131515


Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury

Gwarancja

1 miesiąc

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

1 miesiąc

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

P.W.EKONOMISTA
KARPACKA 97
86-031 NIWY
Dodatkowe informacje

Przedmioty sprzedawane na allegro są rzeczami używanymi nie nowymi( bez  gwarancji producjenta).

Z związku z czym reklamacje z tytułu rękojmi nas nie dotyczą !!!  


Na części udzielamy gwarancji rozruchowej 14  dniowej.

 

Reklamacja następuje w przypadku wystąpienia wad towaru, której nie zauważyliśmy i która nie była opisana w opisie przedmiotu aukcji
 

Reklamowany  towar należy nam odesłać w ciągu 14 dni wraz z pisemną  reklamacją,  która powinna zawierać: imię, nazwisko, nick z allegro, nr  odesłanego  przedmiotu oraz przyczyny reklamacji
 

Każdą uzasadnioną reklamację rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru
 

 W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji koszt wysyłki pokrywa Sprzedający
 

 Nie odbieramy przesyłek wysyłanych w inny sposób np. kurier, pobranie
 

 Pieniądze zwracamy w ciągu 14 dni od daty odebrania towaru
 

Dołożymy wszelkich starań, żeby zwrócić Państwa pieniądze możliwie jak najszybciej.
 

W odosobnionych przypadkach rozpatrzenie zwrotu może jednak przedłużyć się i zwrot pieniędzy może potrwać do trzech tygodni.
 

Po upływie tego terminu, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta 


UWAGA !!! 

Jeżeli przesyłka zostanie uszkodzenia podczas transportu lub w przypadku zastrzeżeń co do ilości otrzymanego towaru, należy od razu przy doręczeniu przesyłki spisać protokół szkody w obecności kuriera. Taki protokół posiada kurier . Protokół powinien zawierać godzinę doręczenia, datę, sposób zapakowania i zabezpieczenia towaru w środku (karton, folia bąbelkowa, strecz itp.) oraz opis uszkodzeń/braków. Taki protokół podpisany przez osobę odbierającą i kuriera należy przesłać do nadawcy na adres sprzedawcy jak jest podany na allegro lub na e-mail: bdgczesci@gmail.com 

Brak spisanego protokołu w dniu doręczenia, uniemożliwia wymianę sprzętu lub otrzymanie zwrotu pieniędzy od naszej firmy.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

P.W.EKONOMISTA AROLINA ANDRYSZAK
KARPACKA 97
86-031 NIWY

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje


Reklamacja następuje w przypadku wystąpienia wad towaru, której nie zauważyliśmy i która nie była opisana w opisie przedmiotu aukcji  
Reklamowany  towar należy nam odesłać w ciągu 14 dni wraz z pisemną  reklamacją,  która powinna zawierać: imię, nazwisko, nick z allegro, nr  odesłanego  przedmiotu oraz przyczyny reklamacji  
Każdą uzasadnioną reklamację rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru  
 W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji koszt wysyłki pokrywa Sprzedający  
 Nie odbieramy przesyłek wysyłanych w inny sposób np. kurier, pobranie  
 Pieniądze zwracamy w ciągu 14 dni od daty odebrania towaru  
Dołożymy wszelkich starań, żeby zwrócić Państwa pieniądze możliwie jak najszybciej.  
W odosobnionych przypadkach rozpatrzenie zwrotu może jednak przedłużyć się i zwrot pieniędzy może potrwać do trzech tygodni.  
Po upływie tego terminu, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta


UWAGA !!!
Jeżeli przesyłka zostanie uszkodzenia podczas transportu lub w przypadku zastrzeżeń co do ilości otrzymanego towaru, należy od razu przy doręczeniu przesyłki spisać protokół szkody w obecności kuriera. Taki protokół posiada kurier . Protokół powinien zawierać godzinę doręczenia, datę, sposób zapakowania i zabezpieczenia towaru w środku (karton, folia bąbelkowa, strecz itp.) oraz opis uszkodzeń/braków. Taki protokół podpisany przez osobę odbierającą i kuriera należy przesłać do nadawcy na adres sprzedawcy jak jest podany na allegro lub na e-mail: bdgczesci@gmail.com
Brak spisanego protokołu w dniu doręczenia, uniemożliwia wymianę sprzętu lub otrzymanie zwrotu pieniędzy od naszej firmy.

O sprzedającym

kal-adam
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

348

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

  • 531131515
  • 665155448
poniedziałek - piątek
sobota
08:00 - 17:00
09:00 - 13:00

Informacje o sprzedającym

PROWADZIMY SPRZEDAŻ CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH MARKI OPEL I FORD

Pozostałe informacje

,.