Fiat Stilo 5 drzwi listwa na drzwi Lewe Tylne (6482111697)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
45,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 22,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 29,00 zł
  • lokalizacja: Łódź
  • czas wysyłki: do 4 dni
  • stan: używany
  • marka samochodu: fiat

© PanelReklamowy

Najedź kursorem na zdjęcie to się powiększy :-)

Dar-Car Auto Części

Dariusz Karpiński

ul.Jesiotrowa 1a (na przeciwko IKEI )

93-460 Łódź

czynne:

Pn.-Pt. 10-17

Sob. 10-14

Tel. 508-44-00-77

Kontakt telefoniczny:

Pon.-So

w godz. 9:00-21:00


4115891

dar.car.auto.czesci@­gmail.com

http://autodarcar.eu

Pocztą Polską wysyłki TYLKO w każdy czwartek lub Kurierem DPD .

Koszty wysyłki uzależnione są od wagi zamówionego towaru. W przypadku zakupu na kilku aukcjach jednocześnie koszty wysyłki liczone będą zgodnie z całkowitą wagą zamówionych towarów.

Wpłata na konto bankowe

(płatność z góry )

nr. konta Mbiznes

45 1140 2004 0000 3002 4099 5180

Płatność przy odbiorze

( przesyłka pobraniowa)

Przesyłki pobraniowe Tylko i wyłącznie dla użytkowników serwisu z 20 pozytywnymi komentarzami.

Płatnośći Allegro

Po wylicytowaniu towaru Proszę o kontakt tel. lub @ w celu ustalenia odbioru towaru lub określenia przesyłki .

WITAMY WSZYSTKICH NA NASZEJ AUKCJI

JEST ONA GWARANCJĄ SATYSFAKCJI I UDANYCH ZAKUPÓW.

Przedmiotem aukcji jest :

używana oryginalna

Lewa Tylna

listwa na drzwi

Numery OE: 7353145330

do samochodów :

Fiat Stilo

5 drzwi

Przed ZAKUPEM:

KONTAKT

Tel. 508-44-00-77

Kontakt telefoniczny:

Pon.-So

w godz. 9:00-21:00

czynne:

Pn.-Pt. 10-17

Sob. 10-14

4115891

@ dar.car.auto.czesci@­gmail.com @

Mapka Dojazdu :

Zakaz kopiowania tekstów i zdjęć z naszych aukcji. Wszelkie kradzieże zdjęć i treści aukcji będą zgłaszane do odpowiednich służb.

Przypominamy:

Zgodnie z ustawą z 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (D.U. 1994/24/83) za naruszenie praw własności poprzez kopiowanie, powielanie i rozpowszechnianie przedstawionych treści bez zgody właściciela grozi grzywna oraz kara pozbawienia wolności od 6 m-cy do lat 5 (art. 115.1).

[DANE_EU]5mBtnRT6cfy­Wsmz926REAFAmj92mH6c­QVZJFjAETmEINfTF581x­RCOW5/SwfZibvO8UFIV0­caJmaDKBJMBiwGWzB2N5­ij2s6[/DANE_EU]
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 29,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

www.autodarcar.eu

kontakt

  • 508-44-00-77
    Kontakt telefoniczny w godzinach 9-21:00 w dniach Poniedziałek -Sobota

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci Kupującemu 100% wartości zakupionego przedmiotu. Warunkiem przyjęcia zwracanego towaru jest brak śladów użytkowania lub montażu tj. dostarczenie towaru w stanie nie naruszonym, z nie uszkodzoną plombą gwarancyjną oraz poprawnie wypełnionego oświadczenia woli . Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli , pisząc na adres e-mailowy : dar.car.auto.czesci@gmail.com lub listowny na w/w adres . Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej z zapisami iż towar jest uszkodzony. 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) kupujący (konsument) nie może odstąpić od umowy jeśli rzecz która była przedmiotem umowy została w jakikolwiek sposób naruszona, nosi oznaki montażu, posiada uszkodzone plomby gwarancyjne lub posiada uszkodzenia które nie wynikły z winy sprzedającego. 14) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 15) zwrotowi nie podlegają także przedmioty które posiadały zapis w umowie (ofercie) o braku możliwości zwrotu. Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem dar.car.auto.czesci@gmail.com lub w formie pisemnej na adres firmy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: -imię, nazwisko, -adres, -adres e-mail Kupującego, -datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

Wysyłki kurierskie DPD wysyłamy do 4 dni roboczych liczone od momentu zaksięgowania na koncie bankowym. Wysyłki pocztowe Priorytetowe wysyłamy w każdy czwartek tygodnia pod warunkiem ,iż należność została zaksięgowana do środy. Przy odbiorze osobistym doliczamy 10% na pokrycie kosztu przygotowania towaru.