FIAT DOBLO II od 2010 POKROWCE SAMOCHODOWE HERMES (6911050228)

10 dni do końca
cena kup teraz
212,21 zł
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 11,99 zł
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 18,99 zł
Zakupy od 600 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Radziemice, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

Pracujemy w godzinach

8.00 - 20.00

tel. 694-176-328

tel. 882-727-005

e-mail: czujniczek@gmail.com

skype: dominik.sudara

METODY PŁATNOŚCI

1. Płatność przez allegro (PayU)

2. Wpłata na konto bankowe

nr konta:

87 1050 1445 1000 0091 3524 0423

3. Płatność przy odbiorze w naszym punkcie

Oś.Złotego Wieku 19-20

I piętro nad Lewiatanem

(czynne od 11.00. Wskazany wcześniejszy kontakt telefoniczny, lub e-mailowy)

Przesyłki kurierskie wysyłamy za pośrednictwem kilku firm, najczęściej jest to:

DPD

Korzystamy również z usług Poczty Polskiej

i innych przewoźników ...

ds-czujniczekkat_01

ds-czujniczekkat_01

Witamy serdecznie na aukcji

Happy CAR

ds-czujniczekkat_01

Przedmiotem sprzedaży jest :

KOMPLET POKROWCÓW " HERMES " NA PRZEDNIE FOTELE + TYLNĄ KANAPĘ

Rozmiar L+(L-XL)

Pokrowce Hermes, to jeden z najnowszych modeli pokrowców samochodowych.

Ten model pokrowców jest wykonany z bardzo wytrzymałego materiału żakardowego. Podobna tkanina jest wykorzystywana przy produkcji foteli do nowych samochodów.

Od strony wewnętrznej, pokrowiec podszyty jest specjalnym rodzajem pianki, która zapobiega przesuwaniu się i marszczeniu pokrowca w trakcie eksploatacji. Pozwala to na jeszcze lepsze dopasowanie pokrowca do fotela samochodowego.

Pokrowce Hermes dostępne są w wersji LUX z elegancko wykończonymi otworami pod zagłówki. Takie rozwiązanie umożliwia zakładanie pokrowców, bez konieczności wymontowywania zagłówków. Pokrowce są wyposażone również , w dużą kieszeń mieszczącą się z tyłu fotela pasażera, oraz w zapinane rozcięcie pod podłokietnik w pokrowcu fotela kierowcy

  • Pokrowce są przystosowane do użytkowania na fotelach z bocznymi poduszkami powietrznymi (air bag) – odpowiednie części pokrowca zszyte są specjalnym atestowanym szwem (certyfikat PIMOT), który rozrywa się podczas wybuchu bocznej poduszki powietrznej, jednocześnie nie opóźniając jej otwarcia
  • Specjalna konstrukcja zapewnia bardzo dobre dopasowanie pokrowców do foteli.
  • Wykonane z wysokogatunkowej tkaniny , stosowanej do produkcji tapicerek samochodowych. Posiadają dobre właściwości eksploatacyjne (odporność na przecieranie, pilling, rozrywanie) co zapewnia im trwałość i długi okres użytkowania.
  • Materiał został dodatkowo podlaminowany pianką poliuretanową, dzięki czemu pokrowce nie marszczą się oraz nie przesuwają w czasie jazdy.
  • Do produkcji pokrowców zastosowano materiał o wysokiej trwałości barw.
  • Gotowe otwory pod zagłówki.

    Mocowane za pomocą bezpiecznych klamerek montażowych.

    • Dostępne w bardzo praktycznym kolorze, który doskonale prezentuje się we wnętrzu każdego samochodu.

    Pokrowiec przeznaczony zarówno do dzielonej jak i niedzielonej tylnej kanapy.

    Pokrowiec na oparcie i siedzisko kanapy posiada specjalną konstrukcję, która umożliwia złożenie
    dzielonej kanapy lub wysunięcie podłokietnika bez potrzeby ściągania pokrowca

    Kupując u nas otrzymasz:

    • 2 pokrowce na przednie fotele,
    • 2 pokrowce na przednie zagłówki,
    • 1 pokrowiec na siedzisko tylnej kanapy (3 elementy),
    • 1 pokrowiec na oparcie tylnej kanapy (3 elementy),
    • 2 pokrowce na boki siedziska tylnej kanapy,
    • 2 pokrowce na boki oparcia tylnej kanapy,
    • 5 pokrowców na tylne zagłówki (w tym 3 szt. typu "przecinek" oraz 2 szt. typu "standard"),
    • bezpieczne klamerki montażowe.

    POKROWCE SAMOCHODOWE KEGEL OBJĘTE SĄ 24-MIESIĘCZNĄ GWARANCJĄ PRODUCENTA!

    ds-czujniczekkat_01

  • Pokrowce w tej konfiguracji rozmiarów pasują do następujących samochodów:

    Tabela rozmiaru L+(L-XL)

    ALFA ROMEO Giulietta

    AUDI A6 od 2004 (C6, C7), A7

    CITROEN Nemo

    DACIA Sandero do 2011

    DAEWOO Lanos, Nubira

    FIAT Fiorino, Doblo

    FORD Kuga, Mondeo do 2007 (I Mk 2, II Mk 3)

    HYUNDAI i30, i40, ix20, ix35

    KIA Cerato, Sorento, Sportage

    MAZDA 626

    MITSUBISHI Carisma od 1999 (facelift) , Lancer

    NISSAN Almera od 2000 (N16), Primera od 1999 (II P11-144, III P12) , Tiida

    OPEL Vectra do 1999 (A, B), Vectra od 1999 (B facelift, C)

    PEUGEOT 205, 406, Partner, Bipper

    RENAULT Fluence, Megane od 2008 (III)

    SAAB 9-3

    SEAT Exeo, Leon 2005-2012 (II), Leon (I) do 2005, Toledo 1998-2004 (II), Toledo do 1998 (I), Toledo od 2004 (III, IV)

    SKODA Octavia, Superb

    VOLKSWAGEN Caddy, Golf IV, Golf V, Golf VI, Passat od 2005 (B6, B7)

    VOLVO S40, V40, V50

    TOYOTA Corolla do 2000

    Zobacz inne moje aukcje
    Zobacz inne moje aukcje

    wysyłka gratis
    Wysyłka gratis
    Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u DS-czujniczek za co najmniej 600 zł.
    metody płatności
    • PayU
    • Zwykły przelew bankowy
      • 87 1050 1445 1000 0091 3524 0423
    płatność z góry
    maksymalnie w paczce
    Przesyłka kurierska 13,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 5
    przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
    Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: -
    przybliżony czas realizacji:
    Paczkomaty 24/7 11,99 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 1
    przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
    płatność przy odbiorze
    maksymalnie w paczce
    Przesyłka kurierska pobraniowa 18,99 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 5
    przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
    Odbiór osobisty 0,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: -
    przybliżony czas realizacji:
    zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
    Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

    Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
    dodatkowe informacje
    Wystawiam fakturę VAT

    dane sprzedawcy

    Firma Handlowo Usługowa Dominik Sudara
    Przemęczanki 33
    32-107 Radziemice
    NIP: 682-158-53-29
    REGON: 122853975
    Punkt odbiorów osobistych: Oś.Złotego Wieku 19-20 I piętro nad Lewiatanem punkt czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 11.00-14.oo

    kontakt

    • 694176328
      Telefon czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-20.00

    pozostałe informacje

    Ceny na aukcjach podane są w złotych polskich i są to ceny brutto, zawierające podatek VAT. Cenę przedmiotu należy powiększyć o wskazany w aukcji koszt dostawy. W przypadku zakupu większej liczby przedmiotów - koszt dostawy ustalamy indywidualnie. Paragon fiskalny jest wystawiany do każdego zamówienia. Możliwe jest również wystawienie faktury VAT. W takiej sytuacji po dokonaniu zakupu należy wypełnić formularz wprowadzając dane do faktury w odpowiednie pola specjalnie do tego celu określone. Wiążąca dla obu stron jest cena znajdująca się na aukcji w momencie kliknięcia przez Kupującego pola \"Kup Teraz\". Wszystkie sprzedawane przez nas rzeczy sa nowe (chyba że z w opisie wyraźnie wskazaliśmy, że dany przedmiot jest uzywany) i pozbawione wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Koszty wysyłki przedmiotów są zawsze podane na każdej aukcji w określonym przez Allegro miejscu \"Dostawa i płatność\" (dotyczy to 1 sztuki lub 1 kompletu przedmiotów z danej aukcji). Na wielu aukcjach w polu \"Dodatkowe informacje o dostawie i płatności\" podany jest także koszt wysyłki większej ilości towaru tego samego typu. Taka sama informacja dostępna jest po kliknięciu na \"Cennik dostawy\". Wszystkie produkty takie jak. pokrowce samochodowe, plandeki i dywaniki posiadają 24 miesięczną gwarancję producenta. Nowe czujniki PDC i TPMS posiadają roczną gwarancję sklepu Happy Car. Na używane części udziela się 14 dniowej gwarancji rozruchowej. Przy zakupie większej liczby przedmiotów zazwyczaj mogą być one wysłane w jednej paczce. W takiej sytuacji należy jednak pamiętać, aby ustalić koszt wysyłki z nami poprzez e-mail. Uzależnione to będzie od całkowitej wagi paczki, jej kształtu oraz wielkości. W celu sfinalizowania transakcji Kupujący zobowiązany jest uiścić opłatę w wysokości ceny zakupionego towaru oraz kosztu wybranego przez siebie sposobu dostawy. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW Niniejszy punkt oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Kupujących nie będących konsumentami.Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. W razie przesłania Towaru do Kupującego za pośrednictwem przewoźnika Kupujący nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Towaru, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedającego.

    zwroty

    Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

    Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


    Adres do zwrotu:
    Happy Car Dominik Sudara
    oś.Złotego Wieku 19-20
    31-616 Kraków
    PL
    Dodatkowe informacje

    Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku \"O prawach konsumenta\" Kupujący w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki (my jednak wydłużamy ten okres dla naszych Klientów do 30 dni) może odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. Ważne jest, aby towar nie nosił śladów użytkowania. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Sprzedający ma prawo do zmniejszenia wysokości zwrotu o tyle, o ile zmniejszyła się wartość rzeczy. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: - pisemnie na adres: Happy Car Dominik Sudara os.Złotego Wieku 19-20 - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sudara@kegel24.pl; czujniczek@gmail.com Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) [DANE SPRZEDAJĄCEGO] ............................................. ............................................. ............................................. Ja.................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy .............................................................................................................................................................................., numer oferty............................................................. . Data zawarcia umowy to ............................................................, data odbioru............................................................................... . Imię i nazwisko.......................................................................................... Login Allegro.............................................................................................. Adres ........................................................................................................... Data.............................................................................................................. .................................................................................................................. Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Zwrotom nie podlegają produkty miarowe - wykonane pod konkretnego Klienta, np. pokrowce miarowe, dywaniki miarowe. ZWROT PIENIĘDZY W przypadku odstąpienia od umowy pieniądze są zwracane w kwocie równej: - wielkości poniesionej ceny produktu - kosztowi wysłania przedmiotu w wysokości najtańszego oferowanego sposobu dostawy przedmiotu (od sklepu do Klienta) Konsument ponosi bezpośrednie koszty odesłania produktu do Sprzedawcy. W przypadku obniżenia ceny towaru pieniądze są zwracane w ustalonej wielkości na podane przez Kupującego konto bankowe. Kwota może być niższa, jeśli Kupujący użytkował produkt w sposób niewłaściwy oraz niezgodnie z przeznaczeniem. Sprzedawca zwraca pieniądze w formie przelewu bankowego. Przelew za prawidłowo zrealizowany zwrot towaru (wraz ze wszystkimi niezbędnymi danymi i dokumentami) będzie zrealizowany na wskazane konto do 14 dni od dnia otrzymania od Kupującego wniosku odstąpienia od umowy. PACZKI ODESŁANE ZA POBRANIEM LUB NA KOSZT ADRESATA NIE ZOSTANĄ ODEBRANE! Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (produkty miarowe - Dywaniki miarowe, Pokrowce miarowe) 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę 11) zawartej w drodze aukcji publicznej 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

    reklamacje

    Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

    Adres do reklamacji:
    HappyCar Dominik Sudara
    Złotego Wieku 19-20
    31-616 Kraków
    PL
    Dodatkowe informacje

    6Opis procedury reklamacyjnej: 1.Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem Sudara@KEGEL24.pl ; czujniczek@gmail.com , lub w formie pisemnej na adres FHU Dominik Sudara Oś.Złotego Wieku 19-20 31-615 Kraków Dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 r. – podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedającego wobec Kupującego będącego osobą fizyczną, który nabywa Towar w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Towaru z umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.). Dla umów sprzedaży zawartych od dnia 25 grudnia 2014 r. – podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedającego względem Kupującego, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Sprzedający obowiązany jest dostarczyć Kupującemu Towar bez wad, z zastrzeżeniem wad, o których Sprzedający poinformował Kupującego przed zawarciem umowy sprzedaży. Reklamacja (w tym także zawiadomienie o niezgodności Towaru z umową sprzedaży oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową sprzedaży lub złożenie oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży) może zostać złożona przez Kupującego na przykład: - pisemnie na adres  Oś.Złotego Wieku 19-20 31-616 Kraków - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:sudara@kegel24.pl ; czujniczek@gmail.com Zaleca się podanie przez Kupującego w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności (wady); (2) żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedającego. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedającego w powyższym terminie oznacza, że Sprzedający uznał reklamację za uzasadnioną. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji i oryginał dowodu zakupu ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.