FERPLAST DRZWI DLA KOTA SWING 7+OBROŻA-PILOT AUTOM (6912034828)

zakończona
135,00 zł
sprzedaż zakończona
Dostawa
  • Przesyłka kurierska darmowa
  • Pocztex Kurier48 darmowa
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie darmowa
  • lokalizacja: GORZÓW WIELKPOPLSKI, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

Prosimy o wypełnienie formularza lub wysłania e-mail zawierającego następujące dane:

  • adres dostawy przesyłki
  • wybraną formę płatności oraz telefon kontaktowy

Kontakt

BON ZOO

ul. Rubinowa 10a
66-415 Kłodawa k. Gorzowa Wlkp.

Magazyn

ul. Kostrzyńska 168
66-400 Gorzów Wlkp.

tel.: 601 395 110
e-mail: sklep@bonzoo.pl

Pracujemy od poniedziałku do piątku
w godzinach 8:00 - 16:00

Płatności

PRZELEW

W tytule wpłaty proszę wpisać numer aukcji oraz nick z allegro

39 1060 0076 0000 3260 0178 0816



PŁACĘ Z ALLEGRO



PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE

Kurier

Cała Polska kurierem w ciągu 24h
(W DNI ROBOCZE)

  • od złożenia zamówienia
  • od zaksięgowania wpłaty

Na terenie Gorzowa i okolic dostawa w dniu złożenia zamówienia.

Masz pytanie?

Nasz specjalista jest do Twojej dyspozycji

tel. 95 725 05 15

Informacja

Do każdego zakupionego towaru wystawiamy paragon fiskalny lub, na życzenie klienta, fakturę VAT (prosimy wówczas o podanie numeru NIP).Prosimy zachować dowód zakupu, gdyż jest on podstawą ewentualnych reklamacji

SUPER PROMOCJA !

DRZWI DLA KOTA LUB MAŁEGO PSA FERPLAST SWING 7

zapewniają swobodę poruszania się pupila przy całkowitej kontroli właściciela

montaż do drzwi z dowolnych materiałów

w zestawie komplet części do montażu

wysoka estetyka wykończenia,najwyższ­a jakość

2-funkcyjne-1 ustawienie-wejście/w­yjście,2 ustawienie-zamknięte­,3 ustawienie-tylko wejście,4 ustawienie-tylko wyjście

wymiary zewnętrzne w milimetrach-225x252x­104

wymiary otworu wejściowego w milimetrach-135x137x­104

SPECJALNY SYSTEM USZCZELNIAJĄCY ZAPOBIEGAJACY PRZECIĄGOM I PODMUCHOM WIATRU

SPECJALNY SYGNALIZATOR POKAZUJĄCY CZY PUPIL JEST W DOMU CZY NA ZEWNĄTRZ

W ZESTAWIE SPECJALNA OBROŻA Z ELEKTROMAGNESEM DZIAŁAJĄCA JAK PILOT-OTWIERA DRZWI AUTOMATYCZNIE!

ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZAKUPU SAMEJ OBROŻY Z ELEKTROMAGNESEM-BARD­ZO PRZYDATNE PRZY DWÓCH LUB WIĘCEJ PUPILACH

KOLOR BIAŁY

Cała Polska kurierem w ciągu 24h od złożenia zamówienia w dni robocze.

Na terenie Gorzowa i Okolic dostawa GRATIS w dniu zamówienia!!!

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: GORZÓW WIELKPOPLSKI, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro MiniPaczka InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
7,20 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3-4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3-4 dni robocze

Punkty odbioru

Astor Food
Kostrzyńska 168
66-400 Gorzów wlkp
woj. lubuskie
email: sklep@bonzoo.pl
tel.: 601395110

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 15:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

BON ZOO
KOSTRZYŃSKA 168
66-400 GORZÓW WLKP.
Dodatkowe informacje

 

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Konsumenta z tytułu prawa do rękojmi za wadę fizyczną i prawną określony jest ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.


2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć towar bez wad. Odpowiedzialność, w tym zakresie regulują przepisy określone w art. 556 oraz 556_1- 556_3 Kodeksu cywilnego.  


3. Jeżeli sprzedany towar ma wadę, Klient może:


- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba, że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towaru bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna,

- żądać wymiany towaru na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwego towaru w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.  


4. Reklamację z tytułu rękojmi można złożyć pisemnie na adres: BON ZOO Marta Majewska, ul. Kostrzyńska 168, 66 – 400 Gorzów Wielkopolski, w formie elektronicznej na adres: sklep@bonzoo.pl lub telefonicznie pod numerami: 601 395 110


5. W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie następujących informacji: imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres poczty elektronicznej, numer telefonu, dane dotyczące reklamowanego towaru (nazwa towaru, data zakupu), opis dostrzeżonej wady w towarze, żądanie z tytułu przysługujących praw z rękojmi wynikających z Kodeksu cywilnego, preferowany sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji.


6. Sprzedawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji w terminie czternastu dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli kupujący będący Konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.


7. Towar w stosunku, do którego ujawniła się wada należy dostarczyć na adres: BON ZOO Marta Majewska, ul. Kostrzyńska 168, 66 – 400 Gorzów Wielkopolski.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Bon Zoo
Kostrzyńska 168
66-400 Gorzów Wielkopolski

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt 7 oraz pkt 8. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy, można złożyć w formie elektronicznej na adres: sklep@bonzoo.pl lub pisemnie na adres: BON ZOO Marta Majewska, ul. Kostrzyńska 168, 66 – 400 Gorzów Wielkopolski.


2. Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy przy pomocy wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu. Skorzystanie z powyższego formularza stanowi ułatwienie dla Konsumenta jednak nie jest obowiązkowe. W przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, Sprzedawca potwierdza otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy za pośrednictwem poczty elektronicznej.


3. Bieg terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:


- dla umowy, w wykonaniu, której Sprzedawca wydaje towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik,  

- dla umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.


4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.


5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie internetowym. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze towar od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


6. Konsument ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy, lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy chyba, że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. Towar należy zwrócić na adres: BON ZOO Marta Majewska, ul. Kostrzyńska 168, 66 – 400 Gorzów Wielkopolski.


7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.  


8. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.


9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.


10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:


- w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

- w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia,

- w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

- w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami.


WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku odstąpienia od umowy)

– Adresat: BON ZOO Marta Majewska, ul. Kostrzyńska 168, 66 – 400 Gorzów Wielkopolski, adres e-mail: sklep@bonzoo.pl numer telefonu: 601 395 110

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*) /o świadczenie następującej usługi(*)

– Data zawarcia umowy(*) /odbioru(*)  

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)  

– Adres konsumenta(-ów)  

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko, jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)  

– Data  

(*) Niepotrzebne skreślić

O sprzedającym
martolotek
99,7%
kupujących poleca tego sprzedającego

10958

 

26

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 601 395 110
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Reklamacje oraz odbiory osobiste: ul. Kostrzyńska 168 66-400 Gorzów Wielkopolski

Pozostałe informacje

Zamówienia - Realizacja 

1.  Po zawarciu umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, poprzez przesłanie ich na trwałym nośniku (poczta e-mail) na adres poczty elektronicznej Klienta.   

2.  W przypadku wybrania płatności przelewem tradycyjnym lub za pośrednictwem systemu PayU, Klient jest zobowiązany dokonać płatności w terminie do 14 dni od dnia zawarcia Umowy sprzedaży. W przypadku wyboru płatność za pobraniem, płatność należy uregulować przy odbiorze przesyłki. 

3 . Sprzedawca realizuje dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Dostawa realizowana jest za pośrednictwem jednego z dostępnych przewoźników: Poczta Polska, InPost lub transport firmowy na terenie Gorzowa Wielkopolskiego i miejscowości ościennych. 


Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji 


1.  Konsument może skorzystać z następujących pozasądowych instytucji zajmujących się rozpatrywaniem reklamacji i dochodzeniem roszczeń: 


- zwrócić się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozwiązanie sporu pomiędzy Konsumentem a Sprzedawcą. Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej oraz ich zamiejscowe oddziały prowadzą mediacje mające na celu rozstrzygnięcie sporu między Sprzedawcą a Konsumentem, 

- złożyć wniosek o rozpoznanie sprawy przed stałym polubownym sądem konsumenckim, działającym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej,  

- skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów, 

- skorzystać z pomocy prawnej świadczonej przez organizacje pozarządowe takie jak Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich. Porady udzielane są pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 0 800 007 707 lub drogą elektroniczną: porady@dlakonsumentow.pl   


2.  Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Sprzedawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Gorzowie Wielkopolskim, ul. Jagiellończyka 8, 66 – 400 Gorzów Wielkopolski http://www.wiih.gorzow.pl  

3.  Konsument może również złożyć skargę za pośrednictwem platformy ODR (online dispute resolution) dostępnej pod adresem elektronicznym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Europejska platforma ODR stanowi jeden wspólny punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców, umożliwiający pozasądowe rozstrzyganie sporów dotyczących zobowiązań umownych, wynikających z zawartej internetowej umowy sprzedaży i / lub zawartej internetowej umowy o świadczenie usług. Jednocześnie przypominamy, iż adres poczty elektronicznej BON ZOO Marta Majewska do kontaktu to: sklep@bonzoo.pl  


Dane osobowe 


1.  Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca. Dane osobowe podawane podczas składania zamówień, przetwarzane są zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030, 1579), oraz ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922). 

2.  Sprzedawca przetwarza następujące dane osobowe Klientów niezbędne do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania stosunku prawnego między nimi: imię, nazwisko, ulica, numer budynku/lokalu, kod pocztowy, miasto, adres e-mail, numer telefonu.  

3.  Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo ich poprawiania, uzupełniania, oraz prawo do ich usunięcia. Dostęp do treści swoich danych osobowych możliwy jest w ramach Konta po zalogowaniu a także na podstawie żądania, jakie Klient przesyła za pośrednictwem poczty e-mail na adres: sklep@bonzoo.pl lub pisemnie na adres: BON ZOO Marta Majewska, ul. Kostrzyńska 168, 66 – 400 Gorzów Wielkopolski


Reklamacje

Jeżeli kupującu otrzymał produkt wadliwy , uszkodzony , nie zgodny z opisem prosimy o kontakt mailowy : sklep@bonzoo.pl lub telefoniczny 601 395 110. Udzielimy wyjasnień oraz podejmiemy działania reklamacyjne.


1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Konsumenta z tytułu prawa do rękojmi za wadę fizyczną i prawną określony jest ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.  

2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć towar bez wad. Odpowiedzialność, w tym zakresie regulują przepisy określone w art. 556 oraz 556_1- 556_3 Kodeksu cywilnego.   

3. Jeżeli sprzedany towar ma wadę, Klient może:  

- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba, że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towaru bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna,  

- żądać wymiany towaru na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwego towaru w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.   

4. Reklamację z tytułu rękojmi można złożyć pisemnie na adres:  BON ZOO Marta Majewska , ul. Kostrzyńska 168, 66 – 400 Gorzów Wielkopolski, w formie elektronicznej na adres: 

 lub telefonicznie pod numeram: 601 395 110 

5. W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie następujących informacji: imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres poczty elektronicznej, numer telefonu, dane dotyczące reklamowanego towaru (nazwa towaru, data zakupu), opis dostrzeżonej wady w towarze, żądanie z tytułu przysługujących praw z rękojmi wynikających z Kodeksu cywilnego, preferowany sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji.  

6. Sprzedawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji w terminie czternastu dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli kupujący będący Konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.  

7. Towar w stosunku, do którego ujawniła się wada należy dostarczyć na adres:  BON ZOO Marta Majewska , ul. Kostrzyńska 168, 66 – 400 Gorzów Wielkopolski. 


Gwarancja 

Jeżeli na dany produkt / sprzęt jest gwarancja producenta wówczas będzie w aukcji taka informacja oraz zakładka GWARANCJA w której będzie szczegółowy opis sposobu składania reklamcji.