FERPLAST DRZWI DLA KOTA SWING 1 BRAZ EKSPRES!!! (6912035335)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
54,00 zł
z 2 sztuk
Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 5,50 zł
  • Przesyłka kurierska 6,00 zł
  • List polecony ekonomiczny 7,20 zł
  • lokalizacja: GORZÓW WIELKPOPLSKI, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

Prosimy o wypełnienie formularza lub wysłania e-mail zawierającego następujące dane:

  • adres dostawy przesyłki
  • wybraną formę płatności oraz telefon kontaktowy

Kontakt

BON ZOO

ul. Rubinowa 10a
66-415 Kłodawa k. Gorzowa Wlkp.

Magazyn

ul. Kostrzyńska 168
66-400 Gorzów Wlkp.

tel.: 601 395 110
e-mail: sklep@bonzoo.pl

Pracujemy od poniedziałku do piątku
w godzinach 8:00 - 16:00

Płatności

PRZELEW

W tytule wpłaty proszę wpisać numer aukcji oraz nick z allegro

39 1060 0076 0000 3260 0178 0816



PŁACĘ Z ALLEGRO



PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE

Kurier

Cała Polska kurierem w ciągu 24h
(W DNI ROBOCZE)

  • od złożenia zamówienia
  • od zaksięgowania wpłaty

Na terenie Gorzowa i okolic dostawa w dniu złożenia zamówienia.

Masz pytanie?

Nasz specjalista jest do Twojej dyspozycji

tel. 95 725 05 15

Informacja

Do każdego zakupionego towaru wystawiamy paragon fiskalny lub, na życzenie klienta, fakturę VAT (prosimy wówczas o podanie numeru NIP).Prosimy zachować dowód zakupu, gdyż jest on podstawą ewentualnych reklamacji

SUPER PROMOCJA !

FERPLAST SWING 1 SB - to drzwi klapowe do swobodnego porusznia się zwierząt przy pełnej kontroli właściciela. Idealne do zamontowania we wszystkich strukturach: drewno, metal, szkło oraz ściany murowane.
Drzwi SWING 1 SB polecane są dla kotów, szczeniąt oraz małych psów. Jest to podstawowa wersja wyposażona w dwa moduły stosowane w zależności od potrzeb:
- wejście - wyjście,
- całkowite zamknięcie.
Wykonane są z wysokiej jakości tworzywa sztucznego, łatwe w montażu, wygodne i praktyczne w użyciu.
WYMIARY:
Wysokość 24 cm
Długość 21,5 cm
Szerokość 5 cm
Otwór wejściowy:
Wysokość (cm) 14,8
Długość (cm) 14,5
Waga 0,424 kg

Cała Polska kurierem w ciągu 24h od złożenia zamówienia w dni robocze.

Na terenie Gorzowa i Okolic dostawa GRATIS w dniu zamówienia!!!

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 39106000760000326001780816
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska 6,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony priorytetowy 9,30 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony ekonomiczny 7,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Pocztex Kurier48 5,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

BON ZOO
ul.Rubinowa 10 A
66-415 Kłodawa
NIP: 113-244-77-50
REGON: 080383467
Reklamacje oraz odbiory osobiste: ul. Kostrzyńska 168 66-400 Gorzów Wielkopolski

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Zamówienia - Realizacja 

1.  Po zawarciu umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, poprzez przesłanie ich na trwałym nośniku (poczta e-mail) na adres poczty elektronicznej Klienta.   

2.  W przypadku wybrania płatności przelewem tradycyjnym lub za pośrednictwem systemu PayU, Klient jest zobowiązany dokonać płatności w terminie do 14 dni od dnia zawarcia Umowy sprzedaży. W przypadku wyboru płatność za pobraniem, płatność należy uregulować przy odbiorze przesyłki. 

3 . Sprzedawca realizuje dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Dostawa realizowana jest za pośrednictwem jednego z dostępnych przewoźników: Poczta Polska, InPost lub transport firmowy na terenie Gorzowa Wielkopolskiego i miejscowości ościennych. 


Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji 


1.  Konsument może skorzystać z następujących pozasądowych instytucji zajmujących się rozpatrywaniem reklamacji i dochodzeniem roszczeń: 


- zwrócić się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozwiązanie sporu pomiędzy Konsumentem a Sprzedawcą. Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej oraz ich zamiejscowe oddziały prowadzą mediacje mające na celu rozstrzygnięcie sporu między Sprzedawcą a Konsumentem, 

- złożyć wniosek o rozpoznanie sprawy przed stałym polubownym sądem konsumenckim, działającym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej,  

- skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów, 

- skorzystać z pomocy prawnej świadczonej przez organizacje pozarządowe takie jak Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich. Porady udzielane są pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 0 800 007 707 lub drogą elektroniczną: porady@dlakonsumentow.pl   


2.  Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Sprzedawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Gorzowie Wielkopolskim, ul. Jagiellończyka 8, 66 – 400 Gorzów Wielkopolski http://www.wiih.gorzow.pl  

3.  Konsument może również złożyć skargę za pośrednictwem platformy ODR (online dispute resolution) dostępnej pod adresem elektronicznym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Europejska platforma ODR stanowi jeden wspólny punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców, umożliwiający pozasądowe rozstrzyganie sporów dotyczących zobowiązań umownych, wynikających z zawartej internetowej umowy sprzedaży i / lub zawartej internetowej umowy o świadczenie usług. Jednocześnie przypominamy, iż adres poczty elektronicznej BON ZOO Marta Majewska do kontaktu to: sklep@bonzoo.pl  


Dane osobowe 


1.  Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca. Dane osobowe podawane podczas składania zamówień, przetwarzane są zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030, 1579), oraz ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922). 

2.  Sprzedawca przetwarza następujące dane osobowe Klientów niezbędne do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania stosunku prawnego między nimi: imię, nazwisko, ulica, numer budynku/lokalu, kod pocztowy, miasto, adres e-mail, numer telefonu.  

3.  Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo ich poprawiania, uzupełniania, oraz prawo do ich usunięcia. Dostęp do treści swoich danych osobowych możliwy jest w ramach Konta po zalogowaniu a także na podstawie żądania, jakie Klient przesyła za pośrednictwem poczty e-mail na adres: sklep@bonzoo.pl lub pisemnie na adres: BON ZOO Marta Majewska, ul. Kostrzyńska 168, 66 – 400 Gorzów Wielkopolski


Reklamacje

Jeżeli kupującu otrzymał produkt wadliwy , uszkodzony , nie zgodny z opisem prosimy o kontakt mailowy : sklep@bonzoo.pl lub telefoniczny 601 395 110. Udzielimy wyjasnień oraz podejmiemy działania reklamacyjne.


1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Konsumenta z tytułu prawa do rękojmi za wadę fizyczną i prawną określony jest ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.  

2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć towar bez wad. Odpowiedzialność, w tym zakresie regulują przepisy określone w art. 556 oraz 556_1- 556_3 Kodeksu cywilnego.   

3. Jeżeli sprzedany towar ma wadę, Klient może:  

- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba, że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towaru bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna,  

- żądać wymiany towaru na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwego towaru w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.   

4. Reklamację z tytułu rękojmi można złożyć pisemnie na adres:  BON ZOO Marta Majewska , ul. Kostrzyńska 168, 66 – 400 Gorzów Wielkopolski, w formie elektronicznej na adres: 

 lub telefonicznie pod numeram: 601 395 110 

5. W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie następujących informacji: imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres poczty elektronicznej, numer telefonu, dane dotyczące reklamowanego towaru (nazwa towaru, data zakupu), opis dostrzeżonej wady w towarze, żądanie z tytułu przysługujących praw z rękojmi wynikających z Kodeksu cywilnego, preferowany sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji.  

6. Sprzedawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji w terminie czternastu dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli kupujący będący Konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.  

7. Towar w stosunku, do którego ujawniła się wada należy dostarczyć na adres:  BON ZOO Marta Majewska , ul. Kostrzyńska 168, 66 – 400 Gorzów Wielkopolski. 


Gwarancja 

Jeżeli na dany produkt / sprzęt jest gwarancja producenta wówczas będzie w aukcji taka informacja oraz zakładka GWARANCJA w której będzie szczegółowy opis sposobu składania reklamcji.