FEMMA EVERYDAY ULTRA-SOFT PLYN DO HIGIENY INTYMNEJ (6482889633)

zakończona
9,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 7,99 zł
  • Przesyłka kurierska 11,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 13,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • dostawa z Polski: tak

FEMMA EVERYDAY ULTRA-SOFT PLYN DO HIGIENY INTYMNEJ 150ml

Status:

Kosmetyk

Działanie:

Formuła ULTRA – SOFT została specjalnie stworzona do pielęgnacji i ochrony delikatnej skóry miejsc intymnych.
Płyn nawilża i pielęgnuje skórę, nie wysusza.
Płyn ULTRA – SOFT zawiera unikalny prebiotyk BIOLIN P 2% , który posiada unikalne właściwości regulowania fizjologicznej równowagi skóry miejsc intymnych
Płyn zawiera: alantoinę, D-pantenol, ekstrakty z rumianku i nagietka, kwas mlekowy i kwas laktobionowy oraz prebiotyk BIOLIN P 2%.
ULTRA – SOFT płyn do higieny intymnej polecany jest również dla kobiet w ciąży i połogu – przebadany ginekologicznie i dermatologicznie.
Pł­yn posiada wygodny dozownik.

Składniki:

Aqua, Capryl/Capramidoprop­yl Betaine, Coco-Glucoside, Inulin, Hydroxyethylcellulos­e, Gluconolactone, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Alpha-Glucan Oligosaccharide, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Chamomilla Recutita Extract, Calendula Officinalis Flower Extract, Panthenol, Arginine, Allantoin, Lactobionic Acid, Lactic Acid, Citric Acid, Butylene Glycol, Propylene Glycol, Sodium Benzoate, Sodium Chloride, Disodium EDTA, Parfum.

Opakowanie:

Opakowanie zawiera 150 ml.

Przechowywanie:

Przechowywać w temperaturze pokojowej, w suchym miejscu niedostępnym dla dzieci.

Podmiot odpowiedzialny:

GLENMARK PHARMACEUTICALS S.R.O.



ZAPRASZAMY NA POZOSTAŁE NASZE AUKCJE!!!
Kontakt
W dni robocze w godz. 10 - 18
e-mail: kontakt@aptekawaw.pl tel. +48 887 806 806
Koszty wysyłki
Szczegółowy cennik dostawy jest podany na każdej aukcji w zakładce dostawa i płatność.
W przypadku zakupu na wielu aukcjach o koszcie dostawy decyduje aukcja w której ten koszt jest najwyższy.
Dane do wpłaty
Polecamy wpłaty przez payU (płacę z allegro) w celu szybszej realizacji zamówień. Nr konta dla tradycyjnych przelewów ING 67 1050 1012 1000 0023 5230 0517 .
Odbiór osobisty
Odbiór osobisty jest zawsze darmowy. W celu ustalenia w której aptece nastąpi odbiór prosimy o kontakt na e-mail: kontakt@aptekawaw.pl lub o wpisanie wybranej apteki w formularzu dostawy.
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczkomaty 24/7 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 887 806 806
    Obsługa zamówień internetowych pon-pt 8-18

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
APTEKA FARM-JED
ul. Pasaż Ursynowski 7
02-784 Warszawa
 
Klient ma prawo rezygnacji z zakupionego wysyłkowo produktu/produktów i jego zwrotu do Apteki FARM-JED bez podania przyczyny zwrotu. W przypadku zwrotu produktów należy odesłać go wraz z paragonem lub fakturą VAT (dowodem zakupu). Koszty zwrotu produktów wynikający jedynie z rezygnacji Klienta pokrywa Klient. Apteka FARM-JED zwraca należność na konto Klienta lub wymienia na inny produkt - o tym decyduje wyłącznie Klient. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Zwrot uszkodzonych produktów. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy lub zwrot zakupionego towaru w sytuacji, kiedy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego (na przykład: w wyniku transportu) lub wadami fabrycznymi - dlatego prosimy o sprawdzenie, czy zakupione produkty nie uległy uszkodzeniu w transporcie lub nie posiadają wad fabrycznych. W przypadku, gdy opakowanie/produkty noszą ślady uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane należy skontaktować się z Apteką FARM-JED - telefonicznie, emailem czy listownie, odesłać wadliwy produkt wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT). Apteka FARM-JED ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku uszkodzeń powstałych w czasie transportu lub otrzymania przez Klienta wadliwego produktu. Apteka FARM-JED bierze pełną odpowiedzialność za swoje pomyłki oraz pomyłki Poczty Polskiej i kurierów. Zwroty pieniędzy za brakujące produkty, nadpłaty lub inne należności podlegające zwrotowi Klientom Apteki FARM-JED są wypłacane w ciągu 7 dni przelewem na podane przez Klienta konto bankowe. Wszelkie reklamacje prosimy zgłaszać na: e-mail: kontakt@aptekawaw.pl, telefonicznie: 887806806 lub listownie na adres: APTEKA FARM-JED ul. Pasaż Ursynowski 7, 02-784 Warszawa

reklamacje

Apteka FARM-JED wykorzystując wieloletnie doświadczenie w branży farmaceutycznej dołoży wszelkich starań, aby zadowolenie Kupującego z usług było jak największe. W przypadku reklamacji prosimy Państwa o kontakt z nami w celu wyjaśnienia wszystkich szczegółów dotyczących zaistniałej sytuacji. W pełni ponosimy odpowiedzialność za powstałe błędy i dołożymy wszelkich starań, aby w przyszłości nie dochodziło do podobnych sytuacji. Reklamacje są przyjmowane przez Aptekę FARM-JED w terminie do 14 dni od otrzymania zamówienia przez Klienta. Wszelkie reklamacje prosimy zgłaszać na: e-mail: kontakt@aptekawaw.pl, telefonicznie: 887806806 lub listownie na adres: APTEKA FARM-JED ul. Pasaż Ursynowski 7, 02-784 Warszawa Apteka FARM-JED bierze pełną odpowiedzialność w przypadku nieotrzymania przez Klienta zamówienia z winy Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. W takich sytuacjach Klient otrzymuje zwrot wpłaconej kwoty lub ponownie wysyłane jest zamówienie.

pozostałe informacje

Konto Allegro aptekafarmjed działa w oparciu o aptekę ogólnodostępną: Apteka FARM-JED Sp. z o.o. zlokalizowanej w Warszawie przy ulicy Pasaż Ursynowski 7. Apteka posiada zezwolenie wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie apteki ogólnodostępnej o nr WIF . Z - 79 /202 . Apteka jest zarejestrowanym płatnikiem VAT o numerze NIP 522-262-37-44. W Urzędzie Statystycznym w Warszawie FARM-JED Sp. z o.o. jest zarejestrowana pod numerem REGON : 017420513 . Siedziba spółki Czerwonych Maków 12/37, 01-493 Warszawa, Polska. Nr KRS 0000071275 . Apteka FARM-JED gwarantuje, że oferowane produkty przechowywane są zgodnie z wszelkimi wymogami gwarantującymi zachowanie wszelkich wymagań jakościowych wymaganych przez odpowiednie inspektoraty i producenta. Kolorystyka zdjęć jak i wygląd prezentowanych produktów mogą odbiegać od oferowanych w sprzedaży, co może być wynikiem jakości wykonanych zdjęć. Opakowania prezentowanych na zdjęciach produktów mogą w niektórych przypadkach nieznacznie różnić się od opakowań produktów dostępnych w aktualnej sprzedaży. Farmaceuci pracujący w Aptece FARM-JED służą Państwu pomocą poprzez: - kontakt osobisty w aptece - telefoniczny pod nr: (22) 252 62 15 - e-mail: kontakt@aptekawaw.pl ODBIÓR OSOBISTY w jednej z naszych aptek (płatność bezpośrednio w Aptece) : APTEKI FARM-JED APTEKA CAŁODOBOWA ul. Grójecka 76 tel. (22) 822 28 91 APTEKA Pon-Piąt. 8-21, Sob 9-15, ul. Świętokrzyska 20 tel. (22) 827 62 86 APTEKA Pon-Piąt. 8-21, Sob 8-14, ul. Pasaż Ursynowski 7 tel. (22) 648 32 50 APTEKA Pon-Piąt. 7:30-21, Sob 8-16, ul. Nowolipki 25 tel. (22) 416 00 07 Odbiór zamówień przez upoważnione Osoby przez Klienta odbywają się dni robocze od poniedziałku do piątku. Zamówienia złożone w weekend i święta są realizowane w następny dzień roboczy. Czas realizacji zamówień Apteka FARM-JED wykonuje natychmiast, zwykle w ciągu 1-4 dni (oprócz weekendów i świąt) od zaksięgowania wpłaty na konto. W przypadku niedostępności produktów w hurtowniach czas oczekiwania może się wydłużyć, o czym Klient jest informowany emailem lub telefonicznie. Klient ma prawo do anulowania transakcji bez podania przyczyny, lecz powiadamia niezwłocznie o tym fakcie Apteki telefonicznie lub emailem. W przypadku zamówień produktów (dot. suplementów diety i kosmetyków) w ilościach hurtowych prosimy o wcześniejsze potwierdzenie możliwości realizacji zamówienia.