Felgi Tomason TN16 SB 17 5x114,3 TOYOTA AVENSIS T (6911063915)

Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska darmowa
  • Przesyłka kurierska pobraniowa darmowa
  • lokalizacja: Poniatów, Polska
  • czas wysyłki: do 7 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • otwór centralny (mm): 72,6
  • powłoka: połysk
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • średnica felgi: 17"
  • kolor: inny
  • szerokość felgi: 7.5"
  • rozstaw śrub: 5x114.3
  • liczba felg w ofercie: 4 szt.
  • producent felg: tomason
  • waga (z opakowaniem): 60 [kg]
  • odsadzenie (ET): 47

opis

509 700 012

604 180 808

4 NOWE Felgi Tomason TN16 SB 17 5x114,3 TOYOTA AVENSIS T27

    • Stan: nowy
    • Liczba felg w ofercie: 4 szt.
    • Producent felg: TOMASON
    • Szerokość felgi: 7.5"
    • Średnica felgi: 17"
    • Rozstaw śrub: 5x114.3
    • Odsadzenie (ET): 47
    • Otwór centralny: 72,6

Felgi objęte trzyletnią gwarancją. Na towar zakupiony w naszej firmie wystawiamy paragon lub fakturę VAT. Cena zawiera 23% podatku VAT.

Co wchodzi w skład zestawu?

4 nowe felgi aluminiowe

Otrzymasz 4 nowe Felgi Tomason TN16 SB 17 5x114,3 TOYOTA AVENSIS T27

Ubezpieczenie przesyłki

Wszystkie przesyłki standardowo ubezpieczamy do kwoty 5000 PLN.

Komplet śrub lub nakrętek

Do zestawu dołączamy również wysokiej jakości nakrętki lub śruby jeżeli są one wymagane.

Pierścienie centrujące

Pierścienie centrujące zostaną dołączone do zestawu tylko, jeśli będa one wymagane.

Wyjątkiem są felgi produkowane stricte pod dany model auta tzn. niewymagające użycia pierścieni centrujących oraz przystosowane do przykręcenia nakrętkami lub śrubami z pierwszego wyposażenia (OE). Między innymi są to felgi do aut dostawczych, SUV oraz z homologacją ECE R-124. W takim przypadku dodatkowe śruby / nakrętki oraz pierścienie centrujące nie są wymagane do zamontowania felg, dlatego nie będą dołączone do zamówionego kompletu.

Formy dostawy, płatność, ubezpieczenie

Pokrywamy całkowity koszt dostawy na terenie kraju, dotyczy również przesyłek pobraniowych. Wszystkie przesyłki standardowo ubezpieczamy do kwoty 5000 PLN.

Oferujemy możliwość zakupu towarów z naszej oferty w systemie ratalnym Payu S.A. Więcej informacji o procedurze zakupu ratalnego: PAYU S.A.

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: 04.12.2017 – 17.12.2017. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Poniatów, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u Tomason za co najmniej 0,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
8 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
8 dni roboczych

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Xfelgi.pl Michał Kiełkiewicz
Poniatów, ul. Piotrkowska 4C
97-330 Sulejów
Dodatkowe informacje

Opis procedury reklamacyjnej: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem tomason@tomason.pl. W wiadomość zwrotnej odeślemy protokół reklamacyjny który należy uzupełnić i odesłać na adres tomason@tomason.pl 2.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3.Sprzedający rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni (dotyczy konsumentów) od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 4.Reklamowany towar proszę dostarczyć pod adres naszej firmy lub pod inny wskazany przez nas adres. 5.Sprzedający pokrywa koszt przesyłu reklamowanego towaru tylko w przypadku uznania reklamacji. Wymogi montażowe i eksploatacyjne felg: 1. Montować i demontować felgi tylko w autoryzowanych serwisach obsługi (np.: dobre serwisy wulkanizacyjne, serwisy w ASO, serwisy u dealerów samochodów, opon itp.) 2. Z piast kół usunąć zabrudzenia i rdzę w celu właściwego ułożenia na niej felgi. 3. Sprawdzić czy felga pasuje do danego pojazdu, przed montażem opony, przykręcając ją delikatnie do piasty i obracając, w celu sprawdzenia czy nic jej nie blokuje. 4. Śruby i nakrętki kół dokręcać kluczem dynamometrycznym, zgodnie z momentem dokręcania podanym przez producenta pojazdu. 5. Śruby/nakrętki zabezpieczające przed kradzieżą dokręcać i odkręcać tylko kluczem ręcznym. 6. Felgi aluminiowe/stalowe należy myć tylko delikatnymi detergentami, zmywając je ciepłą wodą.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Xfelgi.pl Michał Kiełkiewicz
Poniatów Piotrkowska 4C
97-330 Sulejów

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Prawo odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: tomason@tomason.pl Przesyłkę należy nadać na adres siedziby naszej firmy: Poniatów ul. Piotrkowska 4C, 97-330 Sulejów, powiat piotrkowski, woj. ŁÓDZKIE Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) XFELGI.PL MICHAŁ KIEŁKIEWICZ 97-330 SULEJÓW PONIATÓW UL.PIOTRKOWSKA 4.C Ja ... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ... numer oferty .. Data zawarcia umowy ... data odbioru ... Imię i nazwisko ... Login Allegro .... Adres ... Data ... Numer konta bankowego ... Koszt zwrotu towaru w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Brak możliwości odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczeniu usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te,których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu,jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed najbliższym Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Tel. 509-700-012 Tel. 604-180-808 tomason@tomason.pl

O sprzedającym
Tomason
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

7

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 509700012
  • 604180808
poniedziałek - piątek
08:00 - 22:00
sobota
10:00 - 18:00
niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Sprzedający jest zobowiązany by towar był w należytym stanie (bez wad) w momencie wysyłki, ale także by dotarł do klienta w stanie nienaruszonym.

Przepisy kodeksu cywilnego w szczególności art. 556 oraz 5561-5563 KC określają moment przejścia odpowiedzialności za towar jako moment wydania towaru klientowi.

Dlatego tak ważne jest aby podczas odbioru przesyłki w obecności kuriera sprawdzić dokładnie stan odbieranego towaru. W przypadku uszkodzeń lub/i braku kompletności, kurier ma obowiązek sporządzenia protokołu szkody.

art.87 ust.6 z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe: 6. Roszczenie z tytułu nienależytego wykonania usługi pocztowej wygasa wskutek przyjęcia przesyłki pocztowej bez zastrzeżeń, chyba że ubytki lub uszkodzenia przesyłki pocztowej nie dające się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i nie później niż po upływie 7 dni od przyjęcia przesyłki zgłosił operatorowi pocztowemu roszczenie z tego tytułu oraz udowodnił, że ubytki lub uszkodzenia przesyłki powstały w czasie między przyjęciem przesyłki przez operatora pocztowego w celu wykonania usługi pocztowej a jej doręczeniem adresatowi.

art. 76 Ustawy z dnia 15 listopada 1984r. Prawo przewozowe:

Przyjęcie przesyłki przez uprawnionego bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu

ubytku lub uszkodzenia, chyba że:

1) szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki przez uprawnionego;

2) zaniechano takiego stwierdzenia z winy przewoźnika;

3) ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika;

4) szkodę nie dającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w

terminie 7 dni zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między

przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem.

Wszystkie przesyłki są ubezpieczone standardowo do kwoty 5000 PLN. Paragony oraz faktury umieszczamy POD LISTEM PRZEWOZOWYM.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

CEIDG

Xfelgi.pl MICHAŁ KIEŁKIEWICZ

Przedsiębiorca: MICHAŁ KIEŁKIEWICZ

NIP: 7712694942 , REGON: 360029306

Poniatów ul. Piotrkowska 4C, 97-330 Sulejów, powiat piotrkowski, woj. ŁÓDZKIE

Firma Xfelgi.pl Michał Kiełkiewicz została zarejestrowana w 2014 r. przez Burmistrza Miasta Sulejów.