FELGI GMP STELLAR 18 5x112 MERCEDES GLC GLA GLE E (6483584673)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
2 605,00 zł
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa
  • lokalizacja: Poniatów Piotrków Trybunalski
  • czas wysyłki: do 5 dni
  • stan: nowy
  • liczba felg w ofercie: 4 szt.
  • średnica felgi: 18"
  • szerokość felgi: 8.0"
  • rozstaw śrub: 5x112
  • odsadzenie (ET): 45
  • producent felg: inny
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • marka samochodu: audi, mercedes-Benz, seat, skoda, volkswagen, inne marki, części uniwersalne

4 NOWE FELGI GMP ITALIA STELLAR 8x18 5x112 ET45 POL/GME



  • Średnica: 18
  • Szerokość: 8
  • Rozstaw: 5x112
  • Odsadzenie (ET): 45
  • Model: STELLAR
  • Kolor: ANTHRACITE POLISHED
  • TPMS: KOMPATYBILNY
  • Otwór centrujący: 66,6


Felgi objęte trzyletnią gwarancją.
Na towar zakupiony w naszej firmie wystawiamy paragon lub fakturę VAT. Cena zawiera 23% podatku VAT.

Co wchodzi w skład zestawu?

4 nowe felgi aluminiowe

Otrzymasz 4 nowe FELGI GMP ITALIA STELLAR 8x18 5x112 ET45 POL/GME

Komplet śrub lub nakrętek

Do zestawu dołączamy również wysokiej jakości nakrętki lub śruby jeśli są one wymagane

Ubezpieczenie przesyłki

Wszystkie przesyłki standardowo ubezpieczamy do kwoty 5000 PLN

Pierścienie centrujące

Pierścienie centrujące zostaną dołączone do zestawu tylko jeśli będą one wymagane

Wyjątkiem są felgi produkowane stricte pod dany model auta tzn. niewymagające użycia pierścieni centrujących oraz przystosowane do przykręcenia nakrętkami lub śrubami z pierwszego wyposażenia (OE). Między innymi są to felgi do aut dostawczych, SUV oraz z homologacją ECE R-124. W takim przypadku dodatkowe śruby/nakrętki oraz pierścienie centrujące nie są wymagane do zamontowania felg, dlatego nie będą dołączone do zamówionego kompletu.

Zamów ofertę na opony oraz czujniki ciśnienia

Jeżeli do kompletu felg potrzebujesz opon oraz/lub czujników ciśnienia nie przepłacaj i kup wszystko w jednym miejscu! Napisz do nas a nasz zespół specjalistów dostosuje się do Twoich potrzeb i sporządzi ofertę na najlepsze produkty w najkorzystniejszej cenie.

Formy płatności, dostawy oraz ubezpieczenie



Pokrywamy całkowity koszt dostawy na terenie kraju, dotyczy równiż przesyłek pobraniowych. Wszystkie przesyłki standardowo ubezpieczamy do kwoty 5000 PLN.



Oferujemy możliwość zakupu towarów z naszej oferty w jednym z dwóch systemów ratalnych: PayU S.A. oraz Santander Consumer Bank S.A..

Procedury zakupu na raty opisane są na poszczególnych stronach:
PayU S.A. i Santander Consumer Bank S.A. .

  • AUDI 100/200 91-, C3, S2, A3/S3 (05.2003-), A3 Sportback, A3 Limousine, A3 Cabrio (2014-), A4, A4 Allroad, S4, A5, A5 Sportback, S5, A6, S6, A7, S7, A8, S8, TT 8J (2006-), A6 Allroad, Q3, Q5
  • BMW Seria 2 Active Tourer (F45)
  • CHRYSLER Crossfire
  • FORD Galaxy (1995-2006), Scorpio (85-94)
  • MERCEDES Klasa: A (W168, W169, W176), B (W245, W246), C (W202, W203, W204, W205), CL (W140, W215, W216), CLA (C117), CLC, CLK (W208, W209), CLS (W219, W218), E (W207, W124, W210, W211, W212, W213), GLA (X156), GLC, GLE, GLK (X204), GL (X164, X166), M, ML (W163, W164, W166), R (W251), S (W140, W220, W221, W222), SL (W129, W230, W231), SLC, SLK (W170, W171, W172), SLR (W199), SLS AMG (W197), V, Vaneo (W414), Viano (W639), Vito (W638, W639), 190 (w201), 123, 124 coupe
  • MINI Cooper (2014-), Cooper S (2014-), One (2014-)
  • PORSCHE Macan
  • SEAT Alhambra, Altea, Altea Freetrack, Altea XL, Exeo, Leon II III (1P, 5F od 2005-), Leon Cupra (2005-), Leon SC, Leon ST, Toledo III (2004-), Toledo IV
  • SKODA Octavia II, Octavia III, Octavia Scout, Superb I, Superb II, Yeti
  • VOLKSWAGEN Golf V, VI, VII, Golf Plus, Caddy, Caddy Maxi, Touran, Touran Cross, The Beetle (2011-), EOS, Jetta, Sharan, Passat (B5, B6, B7, B8), Passat CC, Passat W8, Phaeton, Scirocco (2008-), Tiguan, T2, T4 Caravelle
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Xfelgi.pl Michał Kiełkiewicz 97-330 Sulejów Poniatów ul. Piotrkowska 4.C Prawo odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: Xfelgi@Xfelgi.pl Przesyłkę należy nadać na adres siedziby naszej firmy: Poniatów ul. Piotrkowska 4C, 97-330 Sulejów, powiat piotrkowski, woj. ŁÓDZKIE Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) PPHU MIREX MARIA KIEŁKIEWICZ 97-330 SULEJÓW PONIATÓW UL.PIOTRKOWSKA 4.B Ja ... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy numer oferty .. Data zawarcia umowy ... data odbioru ... Imię i nazwisko ... Login Allegro .... Adres ... Data ... Numer konta bankowego ... Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczeniu usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te,których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu,jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed najbliższym Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Tel. 509-700-012 Tel. 44 646-36-86 Xfelgi@Xfelgi.pl

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: 1.Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem Xfelgi@Xfelgi.pl , w wiadomość zwrotnej odeślemy protokół reklamacyjny który należy uzupełnić i odesłać na adres Xfelgi@Xfelgi.pl 2.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3.Sprzedający rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni (dotyczy konsumentów) od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 4.Reklamowany towar proszę dostarczyć pod adres naszej firmy lub pod inny wskazany przez nas adres. 5.Sprzedający pokrywa koszt przesyłu reklamowanego towaru tylko w przypadku uznania reklamacji.

pozostałe informacje

Odpowiedzialności przedsiębiorcy za jakość produktu: Sprzedający jest zobowiązany by towar był w należytym stanie (bez wad) w momencie wysyłki, ale także by dotarł do klienta w stanie nienaruszonym. Przepisy kodeksu cywilnego w szczególności art. 556 oraz 5561-5563 KC określają moment przejścia odpowiedzialności za towar jako moment wydania towaru klientowi. Dlatego tak ważne jest aby podczas odbioru przesyłki w obecności kuriera sprawdzić dokładnie stan odbieranego towaru. W przypadku uszkodzeń, braku kompletności, kurier ma obowiązek sporządzenia protokołu szkody. art. 87 ust.6 Ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe:6. Roszczenie z tytułu nienależytego wykonania usługi pocztowej wygasa wskutek przyjęcia przesyłki pocztowej bez zastrzeżeń, chyba że ubytki lub uszkodzenia przesyłki pocztowej nie dające się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i nie później niż po upływie 7 dni od przyjęcia przesyłki zgłosił operatorowi pocztowemu roszczenie z tego tytułu oraz udowodnił, że ubytki lub uszkodzenia przesyłki powstały w czasie między przyjęciem przesyłki przez operatora pocztowego w celu wykonania usługi pocztowej a jej doręczeniem adresatowi. art. 76 Ustawy z dnia 15 listopada 1984r. Prawo przewozowe: Przyjęcie przesyłki przez uprawnionego bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia, chyba że: 1) szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki przez uprawnionego; 2) zaniechano takiego stwierdzenia z winy przewoźnika; 3) ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika; 4) szkodę nie dającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie 7 dni zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone. Paragony, faktury umieszczamy POD LISTEM PRZEWOZOWYM. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- CEIDG Xfelgi.pl MICHAŁ KIEŁKIEWICZ Przedsiębiorca: MICHAŁ KIEŁKIEWICZ NIP: 7712694942 , REGON: 360029306 Poniatów ul. Piotrkowska 4C, 97-330 Sulejów, powiat piotrkowski, woj. ŁÓDZKIE Firma Xfelgi.pl Michał Kiełkiewicz została zarejestrowana w 2014 r. przez Burmistrza Miasta Sulejów.