Felgi aluminiowe GM 5x115 ET 52 R15 SINTRA (6930844158)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
500,00 zł
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 50,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 60,00 zł
  • lokalizacja: Mirsk, Polska
  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę bez VAT
  • liczba felg w ofercie: 4 szt.
  • średnica felgi: 15"
  • szerokość felgi: 6.0"
  • rozstaw śrub: 5x115
  • odsadzenie (ET): 52
  • otwór centralny (mm): 70,3
  • kolor: srebrny
  • wzór: pięcioramienne
  • powłoka: połysk
  • producent felg: opel (oryginalne OEM)
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • wykończenie: sI - srebrne

Zajmujemy się sprzedażą używanych felg i opon importowanych z Niemiec.

Prowadzimy warsztat w którym jest możliwość zamontowania zakupionego towaru.

Parametry techniczne felg:

  • Producent: GM 
  • Rozmiar: 6Jx15H2
  • Odsadzenie ( ET) : 52
  • Rozstaw śrub: 5x115
  • Otwór centrujący: 70,3mm

Podana cena 500zł dotyczy 4szt felg bez opon.

*Cena zawiera prowizję Allegro.

Felgi pasują do Opel Sintra

Parametry felg można sprawdzić na stronie:

www.rozmiaryfelg.pl

Felgi są w dobrym stanie, oryginalny lakier.

Felgi nie mają pęknięć,nie spawane.

Proste, sprawdzone na maszynie.

Koszty wysyłki za 4szt felg:

Po wpłacie na konto - 50zł.

Za pobraniem - 60zł.

*(ceny przesyłek zawierają koszty opakowania 10zł)

Odbiór osobisty możliwy przez cały tydzień w godzinach od 9:00 do 20:00,  w miejscowości Karłowiec 59-630. 

Pomiędzy miejscowościami Mirsk - Gryfów Śląski (30km od Jeleniej Góry, 40km od Zgorzelca ,70km od Legnicy)

Przed przyjazdem proszę o kontakt telefoniczny.

Po wcześniejszym uzgodnieniu istnieje możliwość montażu.

Na zakupiony towar wystawiamy paragon lub na życzenie klienta faktura bez VAT.

Zapraszamy na pozostałe nasze aukcje.

Kontakt:

e-mail: Alufelgi-Opony@o2.pl

Przemek: 509-705-729

Aneta: 501-353-420

2013-

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 61 2030 0045 1110 0000 0206 8890
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 50,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 60,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę bez VAT

pozostałe informacje

PAMIĘTAJ!! JEŚLI ZAUWAŻYSZ ŻE PRZESYŁKA NOSI ŚLADY OTWIERANIA LUB JEST USZKODZONA OD RAZU SPORZĄDŹ PROTOKÓŁ SZKODY!!!

Za uszkodzenia spowodowane firmą kurierską nie odpowiadamy (firmy te posiadają swoje własne działy reklamacyjne). W momencie wysłania przestajemy ponosić odpowiedzialność za paczkę. Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. Art. 74 - Prawo przewozowe. 

1. Jeżeli przed wydaniem przesyłki okaże się, że doznała ona ubytku lub uszkodzenia, przewoźnik ustala niezwłocznie protokolarnie stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Przewoźnik wykonuje te czynności także na żądanie uprawnionego, jeżeli twierdzi on, że przesyłka jest naruszona. 

2. Ustalenia protokolarne powinny być dokonane w obecności uprawnionego, a jeżeli wezwanie go nie jest możliwe albo nie zgłosi się on w wyznaczonym terminie, przewoźnik dokonuje ustaleń w obecności osób zaproszonych przez siebie do tej czynności. 

3. Jeżeli po wydaniu przesyłki ujawniono ubytek lub uszkodzenie niedające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, przewoźnik ustala stan przesyłki na żądanie uprawnionego zgłoszone niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
PHU Przemysław Faściszewski
Karłowiec 35
59-630 Mirsk
PL
Dodatkowe informacje

 Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres:

 e-mail: Alufelgi-Opony@o2.pl. 

lub wysłać w formie pisemnej na adres: PHU Przemysław Faściszewski, Karłowiec 35, 59-630 Mirsk.

  

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy Kupujący ma obowiązek odesłać towar w ciągu  14 dni kalendarzowych.  Towar nie powinien nosić śladów użytkowania, musi zostać zwrócony kompletny tj. w takim stanie jakim otrzymał go nabywca (czyli bez żadnych przeróbek lub napraw itp.). Towar powinien być odesłany w opakowaniu, które uniemożliwia jego uszkodzenie.   

Pieniądze zwracamy w ciagu 14 dni od otrzymania towaru na podane przez Kupującego konto.  

W przypadku odstąpienia od umowy SPRZEDAWCA nie ponosi kosztu odesłania towaru.  

Nie odbieramy przesyłek – zwrotów za pobraniem.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
PHU Przemysław Faściszewski
Karłowiec 35
59-630 Mirsk
PL
Dodatkowe informacje

Paczki z reklamacji odbieramy TYLKO I WYŁĄCZNIE bez pobrania! 

           

Rozpatrujemy i przyjmujemy  reklamacje w ciągu 14 dni roboczych.


Wszelkie reklamacje przyjmowane są wyłącznie z paragonem lub fakturą.  

        

Nie zwracamy kosztów montażu, demontażu przedmiotu wadliwego!    

          

Składając reklamację Kupujący dostarcza przedmiot reklamacji na własny koszt oraz dokument potwierdzający montaż części wraz z informacją zakładu stwierdzającego wadę.                  

Rozpatrujemy i przyjmujemy te wnioski reklamacyjne, które potwierdzają montaż części w uprawnionym zakładzie mechaniki pojazdowej (pieczęć firmowa z nr telefonu – nie później niż 7 dni od dnia odbioru towaru) przy zachowaniu zasady prawidłowego i fachowego montażu. Nie odpowiadamy za błędy warsztatów.  


Reklamacja obejmuje wymianę części na inną. Nie zwracamy pieniędzy. 


Koszty związane z nieuzasadnioną reklamacją (diagnostyka, wysyłka) ponosi klient.  Jeżeli nie zgadzają się one, a kupujący w dalszym ciągu wyraża chęć zakupu części, to kupuje ją na własną odpowiedzialność i reklamacja spowodowana złym dopasowaniem części nie będzie uwzględniona.