FELEK I TOLA, SYLVIA VANDEN HEEDE (7162518815)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
26,05 zł
z 75 sztuk
Dostawa
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • List polecony priorytetowy 12,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • kondycja: bez śladów używania
  • rok wydania (xxxx): 2011
  • okładka: twarda

opis

FELEK I TOLA

SYLVIA VANDEN HEEDE

  • Wydawca: DWIE SIOSTRY
  • Rok wydania: 2011
  • Oprawa: OPRAWA TWARDA
  • Format: 155 x 245 mm
  • Ilość stron: 140
  • EAN: 9788360850787

Przesympatyczna, dowcipna opowieść o przyjaźni i drobnych, codziennych przyjemnościach - idealna dla początkujących czytelników! W ciepłej, przytulnej norce w środku lasu mieszka nierozłączna para: lis Felek i zając Tola. Felek to łakomczuch i grubasek. Ale jak tu powstrzymać się przed jedzeniem, gdy Tola tak świetnie gotuje Razem z sąsiadem z pobliskiej dziupli - puchaczem Heniem - przyjaciele wiodą spokojne życie, obserwując, jak świat dookoła zmienia się wraz z upływem pór roku. Książka powstała z myślą o dzieciach uczących się czytać - dzięki niezwykle prostemu językowi i podziałowi na krótkie rozdziały doskonale sprawdza się jako pierwsza samodzielna lektura lub książka do wspólnego rodzinnego czytania. Wielkim atutem książki są znakomite, ciepłe ilustracje holenderskiego mistrza grafiki książkowej Thé Tjong Khinga. Zapoczątkowana "Felkiem i Tolą" seria o przygodach sympatycznej pary bohaterów przez lata rozrosła się do kilkunastu tomów, zdobyła ogromną popularność w Belgii i Holandii i została przetłumaczona na wiele języków. Uznaje się ją za wzorcową serię książek dla początkujących czytelników. Zniuansowane portrety bohaterów, piękne ilustracje i naturalny styl narracji zachwycają młodych i starszych. Książka jest także pełna znakomitych nawiązań do "dorosłego świata". "Leeswelp" Jeśli ktoś nigdy nie czytał książek o Filipie i Toli, musi to chyba oznaczać, że jest z innej planety. "Clickx"

Automatyzacja aukcji wspierana przez ACERNUS - PROFESJONALNA OBSŁUGA AUKCJI NA ALLEGRO

[Kod oferty,73199,9788360850787,2018-02-01 04:38:09]

Dostawa i płatność
od 7,20 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro MiniPaczka InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
7,20 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
6 dni roboczych
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Allegro Kurier InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
12,18 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
15
czas realizacji
5 dni roboczych
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
3 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
15
czas realizacji
4-5 dni roboczych

Punkty odbioru

Papierowy Świat pasaż handlowy "Kabaty"
Wąwozowa 36 paw. 87
02-798 Warszawa
woj. mazowieckie
email: papierowy.swiat@onet.pl
tel.: 785865034

  • poniedziałek - piątek 11:00 - 19:00
  • sobota 10:00 - 14:00

wymagana przedpłata
do odbioru w 3 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

Papierowy Świat Czarnecka Agnieszka
ul. Wąwozowa 36
02-798 Warszawa
Dodatkowe informacje

 Dodatkowe informacje

Klient ma prawo do złożenia reklamacji z tytułu gwarancji bądź rękojmi. W przypadku gwarancji stosunek prawny pomiędzy Gwarantem (Producent) a Uprawnionym z Gwarancji jest regulowany wyłącznie postanowieniami gwarancji. W przypadku rękojmi Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu Cywilnego i kolejnych za wady.

Aby złożyć reklamację w jedynej poprawnej formie, należy przesłać produkt na adres księgarni 

( nie przyjmujemy paczek za pobraniem lub na koszt odbiorcy).

Do złożenia reklamacji są wymagane:

- kompletny przedmiot reklamacji wraz wszystkimi elementami jakie zawierał zestaw

- opis usterki/roszczenia

- dane kontaktowe

Warto przesłać:

- dowód zakupu w oryginale (Klient może pozostawić sobie kserokopie dowodu zakupu)

- dane do przelewu w przypadku zwrotu kosztów bądź decyzji o zwrocie wpłaty

Roszczenia z tytułu reklamacji są rozpatrywane z tytułu gwarancji (jeżeli taka została udzielona na piśmie) lub z tytułu rękojmi na podstawie obowiązującego prawa: Art. 556 i kolejne Kodeksu Cywilnego.

Po otrzymaniu paczki zostanie ona przekazana do producenta lub dystrybutora gdzie rozpoczęta zostanie analiza usterki i zostanie podjęta decyzja o zasadności reklamacji.

W przypadku zasadnej reklamacji z tytułu rękojmi koszty odesłania produktu zostaną zwrócone, a wada towaru zostanie usunięta lub cena towaru obniżona w sposób przedstawiony przez obowiązujące prawo.

W przypadku niezasadnej reklamacji rzeczy złożonej przez konsumenta do serwisu nie jest zwracany koszt odesłania.

W przypadku niezasadnej reklamacji rzeczy złożonej przez przedsiębiorce do serwisu koszta przesyłek oraz ekspertyzy ponosi przedsiębiorca.

Ogólna podstawa prawna /najważniejsze informacje:

Art. 556. 

§ 1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę zmniejszającą jej wartość lub użyteczność ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub z przeznaczenia rzeczy, jeżeli rzecz nie ma właściwości, o których istnieniu zapewnił kupującego, albo jeżeli rzecz została kupującemu wydana w stanie niezupełnym (rękojmia za wady fizyczne).

Art. 557. 

§ 1. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.

§ 2. Gdy przedmiotem sprzedaży są rzeczy oznaczone tylko co do gatunku albo rzeczy mające powstać w przyszłości, sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili wydania rzeczy.

Art. 558. 

§ 1. Strony mogą odpowiedzialność z tytułu rękojmi rozszerzyć, ograniczyć lub wyłączyć. Jednakże w umowach z udziałem konsumentów ograniczenie lub wyłączenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi jest dopuszczalne tylko w wypadkach określonych w przepisach szczególnych.

§ 2. Wyłączenie lub ograniczenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi jest bezskuteczne, jeżeli sprzedawca zataił podstępnie wadę przed kupującym.

Art. 559. 

Sprzedawca nie jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które powstały po przejściu niebezpieczeństwa na kupującego, chyba że wady wynikły z przyczyny tkwiącej już poprzednio w rzeczy sprzedanej.

Art. 560.  

§ 1. Jeżeli rzecz sprzedana ma wady, kupujący może od umowy odstąpić albo żądać obniżenia ceny. Jednakże kupujący nie może od umowy odstąpić, jeżeli sprzedawca niezwłocznie wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad albo niezwłocznie wady usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona przez sprzedawcę lub naprawiana, chyba że wady są nieistotne.

§ 2. Jeżeli kupujący odstępuje od umowy z powodu wady rzeczy sprzedanej, strony powinny sobie nawzajem zwrócić otrzymane świadczenia według przepisów o odstąpieniu od umowy wzajemnej.

§ 3. Jeżeli kupujący żąda obniżenia ceny z powodu wady rzeczy sprzedanej, obniżenie powinno nastąpić w takim stosunku, w jakim wartość rzeczy wolnej od wad pozostaje do jej wartości obliczonej z uwzględnieniem istniejących wad.

§ 4. Jeżeli sprzedawca dokonał wymiany, powinien pokryć także związane z tym koszty, jakie poniósł kupujący.

Art. 561. 

§ 1. Jeżeli przedmiotem sprzedaży są rzeczy oznaczone tylko co do gatunku, kupujący może żądać dostarczenia zamiast rzeczy wadliwych takiej samej ilości rzeczy wolnych od wad oraz naprawienia szkody wynikłej z opóźnienia.

§ 2. Jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz określona co do tożsamości, a sprzedawcą jest wytwórca tej rzeczy, kupujący może żądać usunięcia wady, wyznaczając w tym celu sprzedawcy odpowiedni termin z zagrożeniem, że po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu od umowy odstąpi. Sprzedawca może odmówić usunięcia wady, gdyby wymagało ono nadmiernych kosztów.

§ 3. Przepisy powyższe nie wyłączają uprawnienia do odstąpienia od umowy lub do żądania obniżenia ceny.

Art. 563. 

§ 1. Kupujący traci uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy, jeżeli nie zawiadomi sprzedawcy o wadzie w ciągu miesiąca od jej wykrycia, a w wypadku gdy zbadanie rzeczy jest w danych stosunkach przyjęte, jeżeli nie zawiadomi sprzedawcy o wadzie w ciągu miesiąca po upływie czasu, w którym przy zachowaniu należytej staranności mógł ją wykryć. Minister Handlu Wewnętrznego może w drodze rozporządzenia ustalić krótsze terminy do zawiadomienia o wadach artykułów żywnościowych.

§ 2. Jednakże przy sprzedaży między osobami prowadzącymi działalność gospodarczą utrata uprawnień z tytułu rękojmi następuje, jeżeli kupujący nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie, a w wypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później - jeżeli nie zawiadomił sprzedawcy niezwłocznie po jej wykryciu.

§ 3. Do zachowania terminów zawiadomienia o wadach rzeczy sprzedanej wystarczy wysłanie przed upływem tych terminów listu poleconego.

Art. 565. 

Jeżeli spośród rzeczy sprzedanych tylko niektóre są wadliwe i dają się odłączyć od rzeczy wolnych od wad, bez szkody dla stron obu, uprawnienie kupującego do odstąpienia od umowy ogranicza się do rzeczy wadliwych.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Papierowy Świat Czarnecka Agnieszka
ul. Wąwozowa 36
02-798 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Odstąpienia są realizowane zgodnie z Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta: http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20140000827 Kupującym nie będącymi konsumentami prawo to nie przysługuje. Odstąpienie musi być jednoznaczne, zrozumiałe oraz identyfikować osobę fizyczną. ( załącznik nr 1 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. ) Konsument powinien zwrócić towar w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu producenta (łącznie ze styropianem) wraz z instrukcją obsługi oraz kartą gwarancyjną. Tylko taki sposób zapakowania minimalizuje ryzyko uszkodzenia towaru podczas transportu. Oryginalne opakowanie producenta często stanowi integralną część fabrycznie nowego sprzętu, podobnie jak instrukcja i karta gwarancyjna. Jeżeli jednak KLIENT wybrał sposób dostarczenia PRODUKTU inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez SPRZEDAWCĘ, SPRZEDAWCA nie jest zobowiązany do zwrotu KLIENTOWI poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. KLIENT pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy tytułem odstąpienia od umowy tj. koszty opakowania, zabezpieczenia i nadania. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości PRODUKTU będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. Klient ponosi także ryzyko utraty oraz uszkodzenia towaru do czasu dostarczenia go do Sprzedawcy. Jeżeli produkt jest o zmniejszonej wartości sprzedawca wycenia produkt, z wyceną konsument ma prawo się nie zgodzić - w takim wypadku odstąpienie uważane jest za niebyłe a towar odsyłany na koszt konsumenta UWAGA! Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów: 1. o świadczenie usług, jeżeli wykonaliśmy w pełni usługę za Twoją wyraźną zgodą; 2. w której cena Towaru zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi nie sprawujemy kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb; 4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi nie mamy kontroli; 8. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 9. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną Twoją zgodą, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek za pobraniem (nie operuje gotówką). Wzór odstąpienia od umowy: http://www.prodatadesign.pl/wzor-odstapnienie-2015.pdf Zwroty konsumenckie towaru wraz z wypełnianym formularzem należy kierować na adres: 

Papierowy Świat Czarnecka Agnieszka 

ul. Wąwozowa 36 

02-798 Warszawa

O sprzedającym
Papierowy-Swiat
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

4

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 609****** (pokaż)
  • 785****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
11:00 - 17:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

!!! UWAGA !!! UWAGA !!! UWAGA !!

Przy odbiorze osobistym wymagana przedpłata. 

Dla wygody naszych klientów o możliwości osobistego odbioru zakupionego towaru poinformujemy państwa esemesowo w ciągu 3 dni roboczych 

Numer oferty:7162518815
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Do góry