FBT Mitus 118 SA - aktywna kolumna niskotonowa (6950744829)

13 dni do końca
cena kup teraz
8 340,00 zł
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • lokalizacja: Zamość, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

FX-Music Group

ul. Kilińskiego 72
22-400 Zamość
Infolinia
84 639 11 22
E-mail
aukcje@fxmusic.pl

FBT Mitus 118 SA - aktywna kolumna niskotonowa

FBT Audio Equipment
FBTMITUS118SA
8340.00 zł


  • Seria: Mitus
  • Moc: 1200 Watt RMS
  • Skuteczność: 139 dB SPL
  • Obudowa wykonana w technologii BASS-REFLEX
  • Wysokowydajny zasilany impulsowo wzmacniacz mocy CLASS D
  • Głośnik: 1x 18” B&C neodymowy niskotonowy
  • Wbudowany procesor DSP
  • Sub-woofer przeznaczony dla aktywnych systemów liniowych
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

FX-Music Group Filipowicz sp.j.
Marsz. J. Piłsudskiego 53
22-400 Zamość
NIP: 5732504079
REGON: 152065912
KRS: 0000303342

Firma FX-Music Group powstała w 2002 roku. Od początku naszym celem było stworzenie bogatej oferty wysokiej klasy produktów. Dziś z powodzeniem zajmujemy się importem i dystrybucją instrumentów i akcesoriów muzycznych oraz sprzętu pro audio renomowanych producentów.

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota - niedziela zamknięte

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
FX-Music Group Filipowicz sp.j.
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 53
22-400 Zamość
PL
Dodatkowe informacje

 

1. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

2. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: FX-Music Group FILIPOWICZ sp.j., ul. Piłsudskiego 53, 22-400 Zamość.

3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

4. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:

5. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

6. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.

7. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. 

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
FX-Music Group Filipowicz sp.j.
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 53
22-400 Zamość
PL
Dodatkowe informacje

 

1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

   a) pisemnie na adres: FX-Music Group FILIPOWICZ sp.j., ul. Piłsudskiego 53, 22-400 Zamość;

   b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@fxmusic.pl;

2. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

3. Po otrzymaniu reklamacji Klienta sprzedawca ustosunkuje się do niej niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

4. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na podany adres. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.