farby akwarelowe 12 kolorów + pędzelek Giotto (6542437039)

zakończona
7,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost 3,94 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
  • lokalizacja: Budy Sułkowskie
  • kolor: wielokolorowy
  • stan: nowy
  • bohater: brak
  • marka: Inna
  • rodzaj: akwarele
  • płeć: chłopcy, dziewczynki
  • Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami.
  • Chętnie udzielimy dodatkowych informacji
  • Pon - Pt od 8.00 do 16.00
telefon
602-603-022
696-155-243
GG 60102294
email arek@statusokna.com.­pl
godziny otwarcia
Pon - Pt 8.00 - 16.00
adres

STATUS Arkadiusz Okolus
Ul. Spacerowa 44
05-650 Budy Sułkowskie

Przedmioty wysyłamy zazwyczaj w ciągu 24h od momentu otrzymania wpłaty.
Kupując kilka przedmiotów na naszych aukcjach za przesyłke płacisz RAZ.
Paczki wysyłamy
  • ‚

Wpłaty prosimy wykonywać za pośrednictwem allegro lub przelewem tradycyjnym.

Nr. konta
79 1020 4317 0000 5102 0270 2876

Regulamin dostępny na naszej stronie o mnie.

- Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z moim regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją mojego regulaminu.

- Do każdego zakupu dołączamy paragon, a na życzenie Klienta Fakturę VAT.

- Nie zgadzam się na wysyłkę za granicę.

farby akwarelowe giotto

12 kolorów + pędzelek


Jeśli kupujesz na kilku aukcjach, za przesyłkę płacisz RAZ.
Skontaktuj się, jeśli masz wątpliwości co do ceny przesyłki.
Na wszystkie przedmioty wystawiamy paragon lub na życzenie Klienta fakturę VAT.
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 79 1020 4317 0000 5102 0270 2876
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost 3,94 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
Przesyłka kurierska 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
Allegro Kurier InPost 15,68 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt. Chętnie udzielimy wszelkich informacji dotyczących sprzedawanych towarów. NUMER KONTA: PKO BP 79 1020 4317 0000 5102 0270 2876 W tytule przelewu proszę podać nick allegro.

kontakt

  • 602-603-022
    od poniedzialku do piątku w godz.8.00-16.00
  • 696-155-243
    od poniedzialku do piątku w godz.8.00-16.00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Jak ODSTĄPIĆ OD UMOWY i ZWRÓCIĆ TOWAR Kupujący (konsument) ma prawo zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania bez podania przyczyny. Jeżeli chcesz odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony towar prześlij pocztą lub drogą mailową (arek@statusokna.com.pl) wypełniony formularz odstąpienia od umowy (wzór poniżej). Kupujący odsyła zwracany towar na własny koszt niezwłocznie, nie później jednak niż 14 dni alendarzowych od daty przesłania oświadczenia na wskazany powyżej adres. Zwracany towar powinien być właściwie zabezpieczony, nieuszkodzony i niezniszczony, bez śladów użytkowania, najlepiej w oryginalnym opakowaniu i ze wszystkimi metkami. Do zwracanego towaru należy dołączyć dokument zakupu. Zwrócimy koszt zakupionego towaru wraz z kosztem wysyłki przy zakupie (do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie). Zwrot kosztów nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Odesłanie środków może być wstrzymane do czasu otrzymania przedmiotu. Zwrot pieniędzy nastąpi tą samą drogą, jaką dokonana była płatność za towar, chyba że wyraźnie zgodzicie się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. UWAGA: nie przyjmujemy zwrotów (przesyłek) za pobraniem. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Adresat: STATUS Arkadiusz Okolus ul.Spacerowa 44 05-650 Budy Sułkowskie arek@statusokna.com.pl Ja............................................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży/dostawy następujących rzeczy...................................................................................... ........................................................................................................................................................ Data zawarcia umowy/odbioru................................................ Imię i nazwisko konsumenta........................................................................................ Adres konsumenta........................................................................................................ Podpis konsumenta....................................................................................................... Data..................................................

reklamacje

1. Jako sprzedawca odpowiadamy wobec Klienta będącego konsumentem z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową, a w szczególności, gdy towar nie ma właściwości, które powinien posiadać lub o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, czy też nie nadaje się do celu, o którym kupujący został poinformowany. Ponadto z wadą fizyczną mamy do czynienia, gdy rzecz została kupującemu wydana w stanie niezupełnym lub w razie nieprawidłowego jej zamontowania i uruchomienia przez sprzedawcę lub przez kupującego, który postąpił według instrukcji otrzymanej od sprzedawcy. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi mija po dwóch latach od momentu wydania rzeczy. Klient ma rok na zgłoszenie roszczeń od momentu stwierdzenia wady. Po wykryciu wady Konsument ma prawo: - złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny; - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy (nie dotyczy wad nieistotnych); - żądać wymiany rzeczy na wolną od wad; - żądać usunięcia wady. 2. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem arek@statusokna.com.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, nick na allegro 2. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 4. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 6. Konsument odsyła wadliwy towar na własny koszt na nasz adres (podany wyżej) . Jeśli reklamacja zostanie uznana, koszty te są zwracane Konsumentowi.

pozostałe informacje

1) Po zalicytowaniu aukcji wypełnij FORMULARZ DOSTAWY, wybierz formę płatności i dostawy, wybierz model, kolor itp. 2) Zapłać za kupiony towar. Wpisz w tytule przelewu swój nick z allegro. 3) Towar wysyłamy do 24h od zaksięgowania wpłaty lub wpłynięcia zamówienia za pobraniem (w pojedynczych i wyjątkowych przypadkach czas ten może się wydłużyć). Za towar można zapłacić przelewem przed wysyłką lub gotówką przy odbiorze (za pobraniem). Numer konta: PKO BP 79 1020 4317 0000 5102 0270 2876 4) Przy odbiorze sprawdź towar w obecności kuriera. Jeśli paczka jest uszkodzona należy sporządzić protokół reklamacyjny (dostępny u kuriera). 5) Do każdego zakupionego towaru wystawiamy paragon. Na życzenie Klienta wystawiamy Fakturę VAT (w takim przypadku proszę o zaznaczenie opcji w formularzu dostawy i podanie danych do faktury). Paragon lub fakturę wysyłamy razem z towarem. 6) Na płatność czekamy do 7 dni. Po tym terminie i przy braku kontaktu z Państwa zaczynamy procedurę zwrotu prowizji. 7) JEDEN koszt PRZESYŁKI przy zakupach na kilku aukcjach. Proszę wziąć pod uwagę najwyższy koszt przesyłki. 8) Przesyłki nadajemy od poniedziałku do piątku. 9) Po otrzymaniu i sprawdzeniu przesyłki prosimy o wystawienie komentarza. Jest to dla nas sygnał, że towar dotarł i wszystko przebiegło pomyślnie. Gdyby jednak nie wszystko było w porządku, prosimy o kontakt. Z pewnością wyjaśnimy wszelkie niejasności i dojdziemy do porozumienia. 10) Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad. Wszystkie artykuły sprzedawane na naszych aukcjach są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. 11) Zastrzegamy sobie możliwość wystąpienia różnic w kolorystyce miedzy zdjęciami a rzeczywistym towarem spowodowanych różnym ustawieniem monitorów. 12) Wszelkie spory mogą być rozstrzygane przez właściwe polskie sądy. Konsumenci mają możliwość skorzystania z pozasądowego rozpatrywania reklamacji i sporów. Procedury i informacje dotyczące rozstrzygania sporów znajdują się na stronie www.uokik.gov.pl , w zakładce: Rozstrzyganie sporów konsumenckich. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów, możesz złożyć swoją skargę także za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Podaj przy tym nasz adres poczty elektronicznej: arek@statusokna.com.pl 13) Wszystkie zdjęcia i opisy produktów są własnością sprzedającego i ich kopiowanie oraz wykorzystywanie jest zabronione.