FARBA KREDOWA DO RENOWACJI STYLIZACJI MEBLI 1L (6921441398)

4 monety
4 osoby kupiły 5 sztuk
1 dzień do końca
cena kup teraz
53,00 zł
z 95 sztuk
Koszty dostawy
  • Paczka48 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska 17,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
  • lokalizacja: Tarnów ul. Słowackiego 6, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • gama kolorystyczna: biel
  • waga (z opakowaniem): 2.0 [kg]
FARBA DO STYLIZACJI MEBLI BIAŁA
53zł/1L
Farba renowacyjna jest wyrobem wysoko kryjącym, wodorozcieńczalnym, ekologicznym. Oparta jest na nowoczesnych substancjach, nie emituje do otoczenia szkodliwych substancji.

Farba renowacyjna przeznaczona jest do stylizacji wnętrza i mebli.
Specjalna formuła farby kredowej czyni ją szczególnie przydatną do uzyskania efektów w stylu Vintage, Schaby Chic.


Farba renowacyjna przeznaczona jest do malowania:
elementów drewnianych, drewnopochodnych płyt MDF.

FARBA KREDOWA jest jednoskładnikowym, akrylowym, wodorozcieńczalnym wyrobem ekologicznym (nie emituje do otoczenia szkodliwych substancji).
Produkt charakteryzuje się znikomym zapachem.
FARBA KREDOWA jest wyrobem doskonale kryjącym.
FARBA KREDOWA posiada wysoką odporność na częste mycie wodą.
FARBA KREDOWA daje aksamitne w dotyku i matowe wykończenie.
FARBA KREDOWA produkowana jest w kolorze białym.

Wydajność
Z 1L do 12m2 przy jednokrotnym malowaniu w zależności od rodzaju podłoża
i metody aplikacji.

Nanosić 1-2 warstwy farby pędzlem lub wałkiem.
Kolejną warstwę aplikować po przeschnięciu po ok.2-3 godzin.
Do mycia narzędzi malarskich należy używać wody.

Z powierzchni przeznaczonej do malowania usunąć zalegający brud, kurz, tłuste plamy, łuszczące się powłoki malarskie oraz luźne fragmenty podłoża.
W zależności od żądanego efektu końcowego, farbę należy rozcieńczyć wodą.
Efekt pędzla.Należy użyć gęstej farby, najlepiej nierozcieńczonej.
Efekt delikatnej tekstury pędzelka.Należy rozcieńczyć farbę niewielką ilością wody.

Efekt gładkiej powierzchni.Należy farbę mocno rozcieńczyć wodą.

Kopiowanie i wykorzystywanie elementów aukcji zabronione.LILIAFARB­Y ©

KONTAKT
e-mail: liliafarby@interia.pl

telefon:
informacje
o zamówieniach

791-489-102
specjalista ds. sprzedaży
668-367-698
pon - piąt. 8.00 - 16.00


"KOLOR"
33-100 Tarnów

ul. Słowackiego 6


PŁATNOŚCI

43 1050 1562 1000 0091 4965 3108

DOSTAWA





wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 43 1050 1562 1000 0091 4965 3108
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Paczka48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

A. Dostawa produktów możliwa jest tylko na terenie Polski, w terminie określonym w danej Ofercie i następuje na adres wskazany przez  kupującego. 

B. Na wpłatę w związku z zakupionym produktem czekamy do 7 dni. 

C. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie.

Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.


W przypadku wyboru płatności zwykłym przelewem w tytule przelewu proszę podać swój nick z allegro.  

Dane do przelewu:  

Liliafarby24 Ewa Obarzanek ul.W. Witosa 11, 33-140 Lisia Góra  

Bank ING 43 1050 1562 1000 0091 4965 3108    

UWAGI DOTYCZĄCE LISTU POLECONEGO EKONOMICZNEGO. 

Jeśli zdecydują się Państwo na wysyłkę listem poleconym ekonomicznym, czas dostawy przez Pocztę Polską wynosi od 3 do 14 dni roboczych. 

"Rozdział 4   ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA NIEWYKONANIE LUB NIENALEŻYTE WYKONANIE USŁUG POWSZECHNYCH § 38 1. 

Niewykonaniem usługi powszechnej jest: 

1)utrata przesyłki rejestrowanej w obrocie krajowym, przy czym za utraconą uważa się przesyłkę  rejestrowaną, niedoręczoną w terminie 30 dni od dnia nadania,  

2)doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienia o próbie jej doręczenia po upływie 14 dni od dnia jej nadania." 

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Sklep Kolor Ewa Obarzanek
Słowackiego 6
33-100 Tarnów
PL
Dodatkowe informacje

Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć   Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail:   liliafarby@interia.pl

Zwrot TOWARU dotyczy tylko i wyłącznie klientów indywidualnych - Konsumentów (osoba fizyczna). 


Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 

1)   o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za   wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem   świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci   prawo odstąpienia od umowy; 

2) w której cena lub wynagrodzenie   zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie   sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do   odstąpienia od umowy; 

3) w której przedmiotem świadczenia jest  rzecz  nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta  lub  służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

4) w której  przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub  mająca krótki termin przydatności do użycia; 

5)  w której przedmiotem  świadczenia jest rzecz dostarczana w  zapieczętowanym opakowaniu, której  po otwarciu opakowania nie można  zwrócić ze względu na ochronę zdrowia  lub ze względów higienicznych,  jeżeli opakowanie zostało otwarte po  dostarczeniu; 

6) w której  przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po  dostarczeniu, ze względu na  swój charakter, zostają nierozłącznie  połączone z innymi rzeczami; 

7)  w której przedmiotem świadczenia są  napoje alkoholowe, których cena  została uzgodniona przy zawarciu umowy  sprzedaży, a których  dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30  dni i których wartość  zależy od wahań na rynku, nad którymi  przedsiębiorca nie ma kontroli; 

8)  w której konsument wyraźnie żądał,  aby przedsiębiorca do niego  przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy  lub konserwacji; jeżeli  przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi  niż te, których wykonania  konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż  części zamienne  niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo  odstąpienia od  umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do  dodatkowych usług lub  rzeczy; 

9) w której przedmiotem świadczenia są  nagrania  dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w   zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po   dostarczeniu; 

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z  wyjątkiem umowy o prenumeratę; 

11) zawartej w drodze aukcji publicznej;  

12)  o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów   mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług   związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub   kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia   usługi; 

13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są  zapisane na  nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia  rozpoczęło się za  wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do  odstąpienia od umowy i  po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o  utracie prawa odstąpienia  od umowy.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
Sklep Kolor Ewa Obarzanek
Słowackiego 6
33-100 Tarnów
PL
Dodatkowe informacje

Szanowni Państwo Niniejszym wskazuję, że realizacja uprawnień z  tytułu  rękojmi (składanych reklamacji) wobec stwierdzonych przez  Kupującego  wad produktu dotyczących zakupionych w naszej Firmie  produktów wymaga  zachowania stosownej procedury, zgodnie z przepisami  prawa. Zapewniamy,  że każdy przypadek zgłoszonej reklamacji jest przez  nas badany  wnikliwie i zgodnie ze stanem faktycznym. Nie można jednak  uznać  reklamacji za uzasadnionej, a przede wszystkim za złożonej  skutecznie,  jeżeli produkt nie zostanie nam odesłany. W takiej bowiem  sytuacji, nie  mając produktu, nie jesteśmy w stanie stwierdzić, czy dany  produkt ma  rzeczywiście wadę, czy też składana reklamacja ma podłoże  zupełnie  inne. Żądanie zwrotu kwoty zakupu bez odesłania produktu  traktujemy  jako próbę oszustwa. W przypadku złożenia reklamacji co do  zakupionego  produktu logicznym jest, że produkt należy sprzedawcy  odesłać.  Jednocześnie informuję, że jeżeli w jakikolwiek sposób narażone   zostanie dobre imię Firmy poprzez podawanie obraźliwych lub   nieprawdziwych informacji o Firmie, zwłaszcza publicznie za   pośrednictwem jakiegokolwiek środka przekazu, zostaną wyciągnięte z  tego  faktu konsekwencje prawne, w tym wynikające z przepisów o ochronie  dóbr  osobistych wraz z roszczeniami odszkodowawczymi za poniesioną z  tego  tytułu szkodę. Uprzejmie prosimy też o niezastraszanie nas   opublikowaniem takich danych w przypadku nie zgłoszenia skutecznie   reklamacji (nie wysłania do nas produktu) żądając szantażem zwrotu  kwoty  zakupu. Wszelkie tego typu wiadomości są przez nas archiwizowane i  będą  wykorzystane w ewentualnym procesie sądowym. 


Opis procedury reklamacyjnej: 

Kupujący  może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem  e-mail: liliafarby@interia.pl  lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 

- Twoje imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,

- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 


Jeżeli  podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed  rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego  reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Sprzedający  rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w  prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany  przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.