Farba dekoracyjna Crown Brilliant White Silk 5L (6912093075)

zakończona
115,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • gama kolorystyczna: biel
  • producent: Inny producent
  • rodzaj: farba ścienna
  • typ: farba lateksowa
  • waga (z opakowaniem): 6.8 [kg]
  • wielkość opakowania (l): 5
  • uszkodzony: nie

Crown Paints, jest jednym z największych brytyjskich producentów farb i najczęściej wybieraną marką przez profesjonalistów w Wielkiej Brytanii. Marka jest obecna na rynku od 1777, więc można mieć pewność, że każda puszka jest efektem ponad 200 lat doświadczeń, wiedzy i pasji. Podstawowym celem Crown Paints jest spełnianie wysokich oczekiwań klientów, którym oferuje prestiżową gamę produktów stworzonych w oparciu o ich indywidualne potrzeby i opinie. Osobiste zaangażowanie pracowników i profesjonalne doradztwo sprawia, że współpracują z nami najlepsi.

W uznaniu najwyższej jakość produktów Crown Paints został uhonorowany pieczęcią Royal Warrant przez Królową Elżbietę II.

Crown Retail Pure Brilliant White Premium Silk 5L

Farba wodorozcieńczalna, zmywalna, bardzo trwała, z półpołyskiem i jedwabistym wykończeniem. Przeznaczona do dekoracyjno-ochronnego malowania ścian wewnętrznych i sufitów, w tym pomieszczeń o podwyższonej wilgotności np. łazienki, kuchnie. Idealnie nadaje się do podkreślania wybranych powierzchni, wzorów oraz elementów wykończeniowych (np. listew, gzymsów).

  • Zmywalna - 2 klasa ścieralności wg normy PN-EN 13300
  • Unikatowa ekologiczna receptura – w 99% wolna od rozpuszczalników organicznych, praktycznie bezzapachowa
  • Szybkoschnąca
  • Bardzo dobre krycie oraz wydajność
  • Bardzo wysoka trwałość koloru
  • Bardzo dobre właściwości aplikacyjne, niekapiąca
  • Zapewnia piękne, wysokiej jakości jedwabiste wykończenie
  • Bardzo dobra przyczepność do podłoża

Wydajność: do 14 m2/litr przy jednokrotnym malowaniu, gładkiej i odpowiednio przygotowanej powierzchni powierzchni

Sposób aplikacji: pędzel, wałek

Czas schnięcia: sucha w dotyku po 1-2 godzinach

Nakładadnie kolejnej warstwy: po upływie 4 godzin (temperatura powyżej 8°C i wilgotność względna powyżej 80%)

Dla Crown Paints kolory to pasja. Koniec z kolorami monochromatycznymi i minimalizmem. Nadszedł czas na odkrycie prawdziwego koloru!

Najbardziej wymagającm polecamy gamę produktów Crown Trade, która oferuje oferuje wachlarz 1080  kolorów podzielonych wg 8 rodzin kolorystycznych. Oprócz tego nasze maszyny kolorujące są w stanie uzyskać kolory z palety NCSRAL oraz British Standard.

Wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów, nasza firma przygotowała specjalne rabaty dla firm remontowo-budowlanych, architektów i projektantów wnętrz. Istnieje możliwość zamówień paletowych po wcześniejszym kontakcie. 

Chętnie udzielimy odpowiedzi na wszystkie Państwa pytania pod numerami telefonów:

tel: 58 506 55 77

mobile: 723 860 722

lub e-mail: biuro@farby przemyslowe.com.pl

Zachęcamy do zapoznania się z naszą pozostałą ofertą na innych aukcjach lub na stronie:

www.farbyprzemyslowe.com.pl

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 36 1130 1134 0007 8388 8620 0001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Kurier InPost gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 4
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
CFP Centrum Farb Przemysłowych
ul. Gdyńska 88
80-297 Miszewko
PL
Dodatkowe informacje

1. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY W ODNIESIENU DO UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD DNIA 25 XII 2014 r.   

1.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt 1.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej – dane kontaktowe Sprzedawcy wskazane w pkt.1.1.   

1.2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014 r ), który dostępny jest na stronie: http://isap.sejm.gov.pl/ Konsument otrzymuje formularz odstąpienia w korespondencji mailowej przesłanej w odpowiedzi na złożone zamówienie, może również w każdym czasie zwrócić się do Sprzedawcy o przesłanie formularza przesyłając prośbę w tym zakresie na adres mailowy Sprzedawcy wskazany w pkt. 1.1 Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.   

1.3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:        

1.3.1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) - od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;        

1.3.2. dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy.   

1.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.   1.5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.   

1.6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres wskazany w pkt 1.1/1  

1.7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.   

1.8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:            

1.8.1. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.       

1.8.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. 

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
CFP Centrum Farb Przemysłowych
ul. Gdyńska 88
80-297 Miszewko
PL
Dodatkowe informacje

  

13. REKLAMACJA TOWARU W ODNIESIENIU DO UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD DNIA 25 XII 2014 r. 

13.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w kodeksie cywilnym, którego tekst dostępny jest na stronie: http://isap.sejm.gov.pl/ 

13.2. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład pisemnie na adres Sprzedawcy wskazany w pk 1.1 oraz w formie elektronicznej na adres e-mail przywołany w pkt 1.1. 

13.3. Sugeruje się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży oraz danych kontaktowych składającego reklamację - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 

13.4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznaje reklamację za uzasadnioną. 1

3.5. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres wskazany w pkt 1.1. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. 

13.6. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 13.5 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 13.4 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.