* FAR CRY 2 * OKAZJA ! SKLEP ! GWARANCJA ! TANIO ! (6541731724)

zakończona
14,30 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 6,00 zł
  • List polecony priorytetowy 9,00 zł
  • lokalizacja: Łódź
  • czas wysyłki: do 5 dni
  • stan: używane

PROPONUJEMY DWIE OPCJE PRZESYŁEK REJESTROWANYCH: LIST EKONOMICZNY I PRIORYTETOWY !!!

ZAKUPIONE GRY SĄ SOLIDNIE PAKOWANE W KOPERTY BĄBELKOWE - TAK ABY NIC SIĘ NIE STAŁO PODCZAS TRANSPORTU.


W PRZYPADKU ZAKUPU WIĘCEJ NIŻ 5 DOWOLNYCH TOWARÓW Z NASZEJ OFERTY - WYSYŁKA GRATIS

AKCEPTUJEMY: PAYu oraz PRZELEWY. NR KONTA PODANY JEST NA STRONIE O MNIE I W MAILU O WYGRANEJ AUKCJI. ODBIORY OSOBISTE SĄ MOŻLIWE TAM GDZIE ZAZNACZONA JEST TAKA OPCJA DOSTAWY. NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM.

Uwaga: Szczegółowe warunki udziału na naszych aukcjach zostały ujęte na stronie "o mnie". Zasady określone tam są wiążące dla kupujących, a dokonanie zakupu oznacza ich akceptację.

Oryginalna gra na konsolę XBOX 360 w systemie PAL w angielskiej wersji językowej:


FAR CRY 2

info systemowe ozn: 352 skr: g1

OPIS:

Far Cry 2 jest oficjalną kontynuacją wydanej w 2004 roku i bardzo wysoko ocenianej przez graczy strzelaniny. Akcję ponownie obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby, dowolnie przemieszczając się po przygotowanych przez producentów mapach i staczając walki z wyjątkowo inteligentnymi przeciwnikami.

KUPUJESZ:

  • Płytę z grą w stanie dobrym
  • Instrukcję w stanie dobrym
  • Plastikowe pudełko

ZDJĘCIE REALNE - KUPUJESZ GRĘ DOKŁADNIE Z TEGO ZDJĘCIA

TOWAR WYSYŁANY JEST JAK NAJSZYBCIEJ, ZAZWYCZAJ MAKSYMALNIE W CIĄGU 48 GODZIN OD ZAKSIĘGOWANIA ŚRODKÓW NA KONCIE BANKOWYM.

WSZYSTKIE TOWARY ZAPŁACONE OD ŚRODY GODZ 10:01 DO PONIEDZIAŁKU DO GODZ 10:00 (LICZY SIĘ WPŁATA PAyU LUB ZAKSIĘGOWANIE NA NASZYM KONCIE BANKOWYM) BĘDĄ WYSYŁANE W PONIEDZIAŁEK. WSZYSTKIE TOWARY ZAPŁACONE OD PONIEDZIAŁKU GODZ 10:01 DO ŚRODY GODZ 10:00 BĘDĄ WYSYŁANE W ŚRODY. PRZYKŁADOWO KTOŚ KTO COŚ KUPI I ZAPŁACI W ŚRODĘ O 13:00 BĘDZIE MIAŁ TO WYSŁANE W PONIEDZIAŁEK W NASTĘPNYM TYGODNIU. NIE MA TAKŻE ODBIORÓW OSOBISTYCH. TAKA ZMIANA ORGANIZACYJNA BĘDZIE TRWAŁA DO DNIA 01.11.2016R, PO TEJ DACIE WYSYŁKI BĘDĄ REALIZOWANE NORMALNIE W CIĄGU 24 GODZIN. ZA UTRUDNIENIA PRZEPRASZAMY.

Jesteśmy legalnie działającą firmą na terenie Polski. Masz więc pewność, że kupujesz z pewnego źródła, a przesyłka dojdzie szybciej niż z zagranicy. Do każdego zakupionego u nas towaru dodawany jest paragon fiskalny oraz udzielana jest GWARANCJA !



wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy 9,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 6 dni
List polecony ekonomiczny 6,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 8 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Organ, który zarejestrował działalność gospodarczą - wpis w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez Ministerstwo Gospodarki https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/ceidg.public.ui/search.aspx Numer w rejestrze - wpis w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez Ministerstwo Gospodarki https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/ceidg.public.ui/search.aspx Adres przedsiębiorstwa - Hubert Michalak, ul. Wojewódzkiego 32A/16, 92-446 Łódź, Numer NIP 7272454859, Numer REGON 101819006 Adres do reklamacji - Hubert Michalak, ul. Wojewódzkiego 32A/16, 92-446 Łódź

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo odstąpienia od umowy: Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku zwrócimy wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: gry- konsole-pady@wp.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Zgodnie z Art. 38 pkt 11 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy zawartej w drodze aukcji publicznej. Zgodnie z Art 34 w/w Ustawy - Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) [DANE SPRZEDAJĄCEGO] Hubert Michalak ul. Wojewódzkiego 32A/16 92-446 Łódź Ja _ _ _ _ _ _ _ _ _ niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _, numer oferty_ _ _ _ _ _ _ _ Data zawarcia umowy to _ _ _ _ _ _ _ _ _ , data odbioru_ _ _ _ _ Imię i nazwisko _ _ _ _ _ _ _ _ Login Allegro _ _ _ _ _ _ _ _ Adres _ _ _ _ _ _ _ _ Data _ _ _ _ _ _ _ _ Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) _ _ _ _ _ _ _ _ Koszt zwrotu rzeczy W przypadku odstąpienia od Umowy nie ponoszę kosztu odesłania Towaru Brak możliwości odstąpienia od umowy Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Procedura gwarancyjna - Kupujący na naszych aukcjach mogą składać reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem gry-konsole-pady@wp.pl, lub w formie pisemnej na nasz adres firmowy (podany wyżej). Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócę się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci tj. otrzymania w formie elektronicznej lub papierowej w/w informacji oraz samego reklamowanego towaru. W przypadku uznania reklamacji za zasadną wymienię towar na nowy wolny od wad lub oddam całość kosztów, w przypadku nie uznania jej odeślę reklamowany towar na koszt kupującego. Odpowiedź na reklamację wysyłana będzie na podany przez Kupującego adres e-mail lub na adres poczty tradycyjnej w zależności od tego jaki sposób komunikacji wybrał klient.

pozostałe informacje

Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad: Oświadczam, iż wszystkie towary jakie sprzedaję i dostarczam konsumentom wg stanu mojej wiedzy nie posiadają wad fizycznych i prawnych z wyłączeniem wad opisanych na poszczególnych aukcjach. Ponieważ jednak są to towary używane mimo dołożenia wszelkich starań z mojej strony może się okazać, że posiadają wady, o których nie wiedziałem w momencie wysłania klientowi. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Łodzi, ul. Gdańska 38, 90-730 Łódź. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich. Pozostałe informacje które powinien poznać konsument przed dokonaniem zakupu : Cechy świadczenia (dokładny opis sprzedawanego przedmiotu) - znajduje się na każdej aukcji osobno Możliwe sposoby kontaktu - mailowo na maila: gry-konsole-pady@wp.pl Koszty zakupu, wraz z kosztami transportu i innymi oraz sposobem ich obliczania - koszt zakupu podany jest każdorazowo na aukcji w formie \\\\\\\\\\\\\\\"kup teraz\\\\\\\\\\\\\\\" bądź w formie licytacji zgodnie z Regulaminem portalu Allegro. Koszt transportu podany jest każdorazowo na aukcji zgodnie z Regulaminem portalu Allegro i tak samo obliczany. Istnienie oraz treść gwarancji oraz sposoby jej realizacji - na każdy towar udzielam 14 dniowej gwarancji rozruchowej. Procedura gwarancyjna - Kupujący na naszych aukcjach mogą składać reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem gry-konsole-pady@wp.pl, lub w formie pisemnej na nasz adres firmowy (podany wyżej). Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócę się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci tj. otrzymania w formie elektronicznej lub papierowej w/w informacji oraz samego reklamowanego towaru. W przypadku uznania reklamacji za zasadną wymienię towar na nowy wolny od wad lub oddam całość kosztów, w przypadku nie uznania jej odeślę reklamowany towar na koszt kupującego. Odpowiedź na reklamację wysyłana będzie na podany przez Kupującego adres e-mail lub na adres poczty tradycyjnej w zależności od tego jaki sposób komunikacji wybrał klient. Witam i serdecznie zapraszam do zakupów. Jesteśmy legalnie działającą firmą na terenie Polski. Masz więc pewność, że kupujesz z pewnego źródła, a przesyłka dojdzie szybciej niż z zagranicy. Dla nas zawsze najważniejszy jest klient ! Kilka słów o nas Jesteśmy nową firmą, ale posiadamy długoletnie doświadczenie w branży multimediów. Sprzedajemy sprzęt konsolowy i gry cieszące się największą popularnością zarówno na platformę Xbox360 czy PS3, ale także na starsze konsole jak PS2 i PSP. W swojej ofercie staramy się też mieć wielkie unikaty i klasyki wydane wiele lat temu na konsole PSX czy GameCube. U nas każdy znajdzie coś dla siebie. Dlaczego wybrać nas W jednym miejscu możesz kupić: gry-konsole-pady-akcesoria na wiodące platformy sprzętowe, a ponadto: 1. Jako jedni z nielicznych robimy REALNE zdjęcia oferowanych przedmiotów. Oznacza to, że wiesz dokładnie co znajdziesz w przesyłce od listonosza. 2. Wysyłka następuje w Polsce (Łódź) a nie z Wlk. Brytanii co oznacza, że szybko dostaniesz zamówioną grę czy konsolę, a ewentualny proces reklamacyjny przebiega szybciej. 3. Jako jedni z nielicznych w branży gier (niestety) przestrzegamy i stosujemy polskie prawo - na każdej aukcji masz podany zbiór wszystkich praw przysługujących konsumentom, a do każdego towaru masz wydany paragon. Nie jesteśmy szarą strefą. 4. Działamy na okrągło bez względu na święta i weekendy - odpowiedź na maila otrzymasz błyskawicznie. 5. A do tego wszystkiego staramy się na bieżąco mieć najatrakcyjniejsze ceny. ZAPRASZAMY ! Kontakt Sprzedaż jest internetowa dlatego też preferowany kontakt jest mailowy. W każdej sprawie prosimy pisać na maila: gry-konsole-pady@wp.pl Nie odpisujemy na esemesy ! Koszt wysyłki W PRZYPADKU ZAKUPU WIĘCEJ NIŻ 1 PRZEDMIOTU, KOSZT WYSYŁKI OKREŚLANY JEST ZGODNIE Z CENNIKIEM DOSTAWY W RAMACH DANEJ GRUPY TOWAROWEJ NP. SAMYCH GIER. KOSZT WYSYŁKI W PRZYPADKU ZAKUPU TOWARÓW Z RÓŻNYCH GRUP TOWAROWYCH NP. KONSOLA + PADY + GRY JEST ZMIENNY I OKREŚLANY INDYWIDUALNIE - PROSZĘ O KONTAKT NA MAILA W CELU USTALENIA WSPÓLNEGO KOSZTU WYSYŁKI DLA TOWARÓW Z RÓŻNYCH GRUP TOWAROWYCH. Warunkiem skorzystania z promocji dotyczącej darmowej wysyłki w przypadku zakupu więcej niż 5 dowolnych produktów jest przed dokonaniem płatności, wysłanie wiadomości mailowej na adres mailowy do kontaktu (podany wyżej) o treści: "Ja (tu wpisujemy swój nick z Allegro) korzystam z promocji Darmowa Wysyłka)". Darmowa wysyłka odbywa się zawsze przesyłką poleconą ekonomiczną. UWAGA: LIST POLECONY EKONOMICZNY ZGODNIE Z REGULAMINEM POCZTY POLSKIEJ MOŻE IŚĆ NAWET 14 DNI, Z REGUŁY JEST TO OK 5- 7 DNI. PROSZĘ WIĘC TO BRAĆ POD UWAGĘ PRZY WYBORZE FORMY WYSYŁKI. LIST PRIORYTETOWY Z REGUŁY MAKSYMALNIE IDZIE 3 DNI. Wpłata Bardzo prosimy o szybką wpłatę, tak żebyś mógł się cieszyć zakupionym towarem jak najszybciej. Brak wpłaty blokuje sprzedaż co jest dla firmy bardzo niekorzystne dlatego na wpłatę lub kontakt w celu odebrania osobistego, maksymalnie czekamy 7 dni od zakończenia aukcji. Jeśli z jakiś powodów chciałbyś przedłużyć okres wpłaty bardzo prosimy o kontakt w celu uzgodnienia indywidualnego. Akceptujemy wpłaty przez PayU (jako preferowaną wpłatę) oraz wpłaty na nasze konto bankowe. Wpłaty przez PayU znacznie przyśpieszą wysyłkę zakupionych towarów. Dane konta: 42114020040000320275288225 (M.BANK) Hubert Michalak ul. Wojewódzkiego 32A/16 92-446 Łódź Wysyłka towarów Wysyłka odbywa się zazwyczaj w ciągu 48 godzin od daty wpłaty na konto bankowe (nie licząc sobót, niedziel i świąt). W okresach natężonej sprzedaży codziennie. Zanim do mnie napiszesz z prośbą o podanie nr przesyłki sprawdź na poczcie czy nie czeka bo listonosze często nie wrzucają awizacji ODBIORY OSOBISTE Odbiory osobiste są możliwe tam gdzie zaznaczono taką opcję w opcjach dostawy, u mnie, po uprzednim umówieniu się co do dnia i godziny. Po wygranej aukcji proszę o propozycję terminu ze strony klienta. Brak kontaktu w sprawie ustalenia terminu odbioru osobistego w ciągu 7 dni od dnia zakupu, skutkuje wystąpieniem do Allegro o zwrot prowizji. Lokalizacja odbiorów osobistych: ul. Wojewódzkiego 32A m. 16 UWAGA: ODBIORY OSOBISTE SĄ WYŁĄCZNIE NA OKREŚLONY DZIEŃ I GODZINĘ. NIE MA MOŻLIWOŚCI ODBIORU O DOWOLNEJ GODZINIE W CIĄGU DNIA Komunikacja miejska: tramwaje: 10 (z Polesia, Retkinii i Centrum), 3 (z Centrum, Górnej i Bałut); autobusy: 96 ( z Bałut, Teofilowa, Centrum), 82 i 82A (z Centrum), 72 (z Górnej), 85 (z Bałut, Centrum), 85A z przesiadką (z Bałut, Centrum), 64 (z Dw. Północnego). NALEŻY WYSIĄŚĆ NA PRZYSTANKU: HETMAŃSKA - DĄBRÓWKI (2109) Dla osób zmotoryzowanych: DOJAZD Z CENTRUM i POLESIA trasą WZ: kierunek Olechów - ul Rokicińska i skręt w prawo w ul. Hetmańską, a potem na skrzyżowaniu Hetmańska/ Zakładowa w lewo. Alternatywnie: od ul Przybyszewskiego przejechać prosto Rondo Sybiraków, potem skręt w prawo w al. Książąt Polskich, w lewo w ul Zakładową i dalej prosto. Gwarancja/Odstąpienie Na każdy towar dajemy gwarancję na okres 14 dni. Termin ten biegnie od daty - dostarczenia towaru. PROCEDURA REKLAMACYJNA: Kontaktujesz się ze mną mailowo z informacją co dokładnie się dzieje złego z zakupionym przedmiotem.Jeśli kontakt ze mną nie przyniesie jakiegoś rozstrzygnięcia wysyłasz do mnie reklamowany przedmiot wraz z paragonem fiskalnym, listem poleconym (ekonomicznym) lub paczką (ekonomiczną), wyłącznie Pocztą Polską na adres firmowy Jeżeli reklamacja zostanie przeze mnie uznana za zasadną to wymieniam towar na inny egzemplarz i wysyłam go do Ciebie na swój koszt. Jeżeli wymiana jest niemożliwa to zwracam wpłacone pieniądze oraz pokrywam koszt odesłania go do mnie. UWAGA: PROSZĘ O KONTAKT MAILOWY W CELU ZGŁOSZENIA REKLAMACJI. NIE PRZYJMUJĘ NIEUZGODNIONYCH PRZESYŁEK LUB OSOBISTEGO DOSTARCZANIA REKLAMOWANEGO PRZEDMIOTU. NIE PRZYJMUJĘ ŻADNYCH PRZESYŁEK POBRANIOWYCH. Dokumentowanie Zakupu Do każdego towaru dostaniesz paragon fiskalny. Nie wystawiamy faktur VAT. Zachowaj paragon w celu zgłoszenia ewentualnej reklamacji ! Zasady dla kont: JUNIOR i kont z ilością komentarzy poniżej 6 W przypadku braku potwierdzenia chęci zakupu / kontaktu lub/i wpłaty za zakupiony towar w ciągu 48 godzin od zakończenia aukcji zastrzegam sobie prawo wystawienia zakupionego przedmiotu jeszcze raz i wystąpienia o zwrot prowizji do Allegro. W takim przypadku zakupiony towar nie będzie już dostępny dla kupującego. Komentarze Jeśli jesteś zadowolony lub zadowolona z transakcji prosimy o miły komentarz. Gdy coś Ci się nie spodobało prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia i załatwienia sprawy. Wystawienie komentarza negatywnego lub neutralnego nie rozwiązuje żadnego problemu więc zawsze dążymy do załatwienia polubownego nawet najbardziej spornej kwestii.