Facelia BŁĘKITNA POPLONY EKO nawóz ZIELONY!!! (6908420251)

5 osób kupiło 13 sztuk
6 dni do końca
cena kup teraz
10,00 zł
z 121 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 7,50 zł
  • Paczkomaty 24/7 7,99 zł
  • List polecony priorytetowy 8,50 zł
  • lokalizacja: rawicz, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 1.1 [kg]
  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 8.00 do 16.30
  • Sob - od 8.00 do 13.00
telefon
508 328 920
email
agravia@wp.pl
godziny otwarcia
Pon - Pt 8.00 - 16.30
Sob - 8.00 - 13.00
adres

P.H.Agravia
ul. Klasztorna 11
63-900 Rawicz

Przesyłki realizujemy w ciągu 24 godz, po otrzymaniu wpłaty.
Przesyłki realizowane są w dni robocze.
-------------------
Jeżeli koszt wysyłki wydaje ci się zbyt wysoki, zadaj pytanie lub zadzwoń sprawdzimy czy da się go zmniejszyć.
1. Koszt wysyłki pokrywa kupujący.

2. Po zakupie prosimy zawsze wypełnić formularz ALLEGR0, ewentualne zmiany danych wysyłkowych lub informację na temat faktury, należy podawać wyłącznie po przez wypełniony formularz ALLEGRO.

3. Na zakupiony towar zawsze jest wystawiany dokument zakupu, paragon lub na życzenie faktura, oraz jeśli tego wymaga towar, karta gwarancyjna.

4. Zakupiony towar można zwrócić w ciągu 10 dni w stanie nie wskazującym na użycie.
Zwroty towarów należy wcześniej uzgodnić z naszą firmą.
Zwroty dokonywane są na koszt kupującego.
5. Wysyłki realizowane są w ciągu 24h, po otrzymaniu wpłaty i w dni robocze.

6. Kupowanie na naszych aukcjach oznacza akceptację i zapoznanie się z naszym regulaminem.

Przedmiotem naszej aukcji są nasiona FACELII BŁĘKITNEJ .

Jest rośliną uprawianą na paszę, niekiedy na nawóz zielony. Plon zielonki to 15-20 t/ha. Facelia to również jedna z najlepszych roślin miododajnych. Pszczoły odwiedzają facelię błękitną przez cały dzień. Na 1 m2 uprawy może pracować 30 pszczół.

Uprawa:
Okres wegetacji trwa około 100 dni. Facelia wschodzi po 8 dniach, zakwita po 50 dniach od daty wysiewu i kwitnie przez 5 tygodni; okres masowego kwitnienia trwa 3 tygodnie. Ponieważ ma krótki okres wegetacji, można ją siać w różnych terminach, obliczając je tak, aby zakwitła w pożądanym czasie. Wysiana tuż przed mrozami zakwita w maju roku następnego. Siana zaś jako poplon zakwita we wrześniu i daje cenny pożytek jesienny.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 22 8669 0001 2002 0024 5485 0001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
List polecony priorytetowy 8,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
List polecony ekonomiczny 7,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Pocztex Kurier48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 32
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,50 zł
kolejna sztuka: 0,20 zł
maksymalnie w paczce: 25
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Paczkomaty 24/7 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,20 zł
maksymalnie w paczce: 25
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

P.H.AGRAVIA
klasztorna11
63-900 rawicz
NIP: 699-000-21-35
REGON: 410026640
Znajdziesz u nas wszystko dla rolnictwa i ogrodu! :) opis

kontakt

  • 508328917
    Można się kontaktować od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00 w sobotę 9:00 - 13:00
  • e.agravia@wp.pl
    Zapraszamy na profil na facebooku: http://www.facebook.com/Agravia-1069188333121407/

pozostałe informacje

uwaga./w przypadku zakupu srodków ochrony roslin/ Stosując środki ochrony roślin przestrzegaj etykiety środków ochrony roślin w celu ograniczenia ryzyka dla ludzi i środowiska. Środki ochrony roślin w rozumieniu Ustawy o środkach ochrony roślin z dn. 8 marca 2013 r. zamawiane i nabywane mogą być wyłącznie przez osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych oraz posiadające kwalifikacje wymagane od osób nabywających środki ochrony roślin. Dokonując transakcji kupujący potwierdza, że spełnia powyższe kryteria.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
P,H,AGRAVIA
KLASZTORNA 11
63-900 RAWICZ
PL

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok

Adres do reklamacji:
P.H.AGRAVIA
KLASZTORNA 11
63-900 RAWICZ
PL
Dodatkowe informacje

 

Reklamacje i gwarancje: Adres do korespondencji w przypadku reklamacji:  P.H.AGRAVIA 63-900 RAWICZ KALSZTORNA11  e-mail: agravia@wp.pl   1. Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez Klienta będącego Konsumentem przed upływem 2 lat od dnia Dostawy. Klient będący Konsumentem obowiązany jest do zawiadomienia Sprzedawcy o stwierdzonej niezgodności Towaru z umową w ciągu dwóch miesięcy od dnia stwierdzenia takiej niezgodności.  2. Sprzedawca w ciągu 14(czternaście) dni ustosunkuje się do reklamacji Towaru zgłoszonej przez Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania. 3. Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar wraz z, jeśli to możliwe, dowodem zakupu. Reklamowany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres Sprzedawcy. Sprzedawca zwraca Klientowi udokumentowane koszty przesyłki.  4. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedawca naprawi albo wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy.  Jeśli wymiana albo naprawa narażałaby Klienta na znaczne niedogodności Sprzedawca,  zgodnie z żądaniem Klienta, obniży cenę albo zwróci – na skutek odstąpienia przez Klienta od umowy – pełną należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternaście) dni. W przypadku odstąpienia od umowy strony zwracają sobie to, co wzajemnie sobie świadczyły. 5. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez odpowiedniego producenta bądź dystrybutora. Sprzedawca nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty. 6. W przypadku Towaru, objętego gwarancją dystrybutora lub producenta, Klient może reklamować produkt posiadający wady:  a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji. W takich okolicznościach Klient obowiązany jest dokonać reklamacji bezpośrednio do gwaranta, Sprzedawca jest tylko pośrednikiem przekazującym złożoną reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do Sprzedawcy.  b) korzystając z uprawnień przysługujących Klientowi wobec Sprzedawcy w związku z niezgodnością Towaru z umową.    7. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres elektroniczny Sprzedawcy. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć swoje dane kontaktowe oraz opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w zgłoszeniu reklamacji.                                     Wzór - formularza reklamacyjnego    P.H.AGRAVIA  PTASZYŃSKI BŁAŻEJ    63-900 RAWICZ KLASZTORNA 11  Miejscowość, data  Imię, nazwisko  Adres konsumenta                                                                   Reklamacja towaru   Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu __________________________________________________________towar  jest wadliwy.   Wada polega na _______________________________________________________________Wada została stwierdzona w dniu ________________________________________________Z  uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam:   - wymiany towaru na nowy  - nieodpłatną naprawę towaru  - obniżenia ceny towaru ________________(słownie):_______________________________ zł,   proszę o zwrot podanej kwoty na konto ______________________________________________  przekazem pocztowym  na mój adres:  _______________________________________________  odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto _______________________________                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         Z poważaniem   *niepotrzebne skreślić   Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:   Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w POZNANIU. Informacje o sposobie dostępu do w/w. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.