F1 2016 PC - NOWOŚĆ - SKLEP GRYMEL 24H (6541410972)

8 monet
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
169,90 zł
z 14 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 4,90 zł
  • List polecony priorytetowy 6,90 zł
  • Paczkomaty 24/7 9,90 zł
  • lokalizacja: Zielona Góra, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • wersja językowa gry: angielska
  • dodatkowe informacje: folia
  • wersja: pudełkowa

opis

Witamy na aukcjach grymel! Życzymy udanych zakupów!

68 414 55 00
sklep@grymel.pl
11505717

Sklep Stacjonarny:

GRYMEL_pl

ul. Ogrodowa 36

65-461 Zielona Góra

Poniedziałek-Piatek: 10-18

Sobota: 10-14

Numer konta:
78 1050 1911 1000 0090 6932 8905

Bank: ING Bank Śląski

Dane:
"REMER"
Racula - Bojka 6
66-004 Zielona Góra

Na życzenie klienta oczywiście wystawiamy faktury VAT. W wiadomości email należy podać dane potrzebne do faktu

F1 2016 PC





Wejdź do świata najbardziej prestiżowego sportu motorowego na świecie i stwórz własną legendę!

F1 2016 to oficjalna gra 2016 FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP™ (MISTRZOSTW ŚWIATA FORMUŁY JEDEN 2016 ). Zawiera wszystkie wyścigi sezonu 2016 na 21 torach, łącznie z nowym torem w Baku w Azerbejdżanie. Walcz o tytuł mistrza, rywalizując ze wszystkimi 22 kierowcami z 11 ekip, również z nowego zespołu Haas F1 Team.

Gra F1 2016 pozwala zanurzyć się w emocjonującym świecie wyścigów na torach Formuły 1. Najnowsza odsłona stworzona jest na pełnej licencji i zgodna z aktualnym sezonem, uwzględniając także najnowsze rozwiązania, jak np. Wirtualny Samochód Bezpieczeństwa. F1 2016 to nie tylko niezwykła dramaturgia na trasie, ale także udoskonalanie pojazdów odbywające się na zapleczu. Współpracuj z agentem, inżynierem wyścigowym i zespołem.

Rozwijaj swój bolid wyścigowy w najbardziej rozbudowanym trybie kariery w historii, umożliwiającym rywalizację podczas dziesięciu sezonów.



Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
14,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
1 dzień roboczy
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka:
6,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
1 dzień roboczy
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka:
4,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka:
9,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
1-2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
18,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
1 dzień roboczy

Dodatkowe informacje

Możliwy odbiór zamówienia w naszym sklepie w Zielonej Górze na ul. Ogrodowa 36. Po zakupie Klient zostanie poinformowany o dostępności towaru oraz możliwości jego odbioru.

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

1. Wszystkie towary w sklepie Grymel pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i 

     pochodzą od autoryzowanych dystrybutorów.

2. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), Klient może zrezygnować z towaru z zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
 

3. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w 

     przeciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Sklep 

     nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
 4.  Prawo do  odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów o  dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku  materialnym.
 

5. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne może skorzystać ze 

     świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych lub brakujących elementów i skierowania reklamacji bezpośrednio do Grymel, Klient powinien odesłać wadliwy produkt pod nasz adres.  Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem. Do odsyłanego  towaru należy dołączyć pismo z dokładnym opisem zaistniałego problemu.  Reklamacje zostaną rozpatrzone w przeciągu 14 dni od daty otrzymania  przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uzasadnionej  reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny,  pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu  wyczerpania zapasów), zwrócimy Klientowi równowartość ceny produktu lub  zaoferujemy mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Koszty  związane z odesłaniem reklamowanego towaru, Grymel zwraca 

     natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

6. Grymel ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności 

     towaru z umową. Klient traci to uprawnienie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od 

     stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.

7. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest 

     uszkodzeniami mechanicznymi zewnętrznego pochodzenia. Dlatego zalecamy przed 

     odebraniem przesyłki sprawdzenie, czy opakowanie nie posiada widocznych uszkodzeń. 

     W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W 

     przypadku gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia, lub taśmy są zerwane, należy nie 

      przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody i  skontaktować się jak najszybciej z Grymel w celu wyjaśnienia sprawy.
 8.   Konsument może  skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania  reklamacji i  dochodzenia roszczeń, w szczególności takich jak: mediacja  (w ramach  której konsument oraz przedsiębiorca rozstrzygają  nieporozumienie przy  udziale mediatora), czy sądownictwo polubowne  (rozpoznanie sporu  następuje przez arbitra, niezależnego specjalistę  rozstrzygania  sporów), które to sposoby są oparte na zasadzie  dobrowolności.  Skorzystanie z nich wymaga złożenia przez Konsumenta  odpowiedniego  wniosku w instytucji zajmującej się polubownym  rozstrzyganiem sporów,  tj. w szczególności: powiatowych (miejskich)  rzeczników konsumentów  (udzielających bezpłatnej pomocy w sprawie  rozstrzygnięcia sporu  konsumenta z przedsiębiorcą), organizacji  społecznych do spraw ochrony  konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów  Inspekcji Handlowej (stały  polubowny sąd konsumencki, mediacja). Zasady  dostępu do tych procedur  dostępne są w siedzibach oraz na stronach  internetowych ww. instytucji.  Ważne informacje w tym zakresie można  uzyskać pod następującymi  adresami internetowymi Urzędu Ochrony  Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL
 

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Grymel.pl
Ogrodowa 36
65-461 Zielona Góra
Dodatkowe informacje

 

1. Wszystkie towary w sklepie Grymel pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i 

     pochodzą od autoryzowanych dystrybutorów.

2. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), Klient może zrezygnować z towaru z zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
 

3. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w 

     przeciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Sklep 

     nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
 4.  Prawo do  odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów o  dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku  materialnym.
 

5. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne może skorzystać ze 

     świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych lub brakujących elementów i skierowania reklamacji bezpośrednio do Grymel, Klient powinien odesłać wadliwy produkt pod nasz adres.  Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem. Do odsyłanego  towaru należy dołączyć pismo z dokładnym opisem zaistniałego problemu.  Reklamacje zostaną rozpatrzone w przeciągu 14 dni od daty otrzymania  przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uzasadnionej  reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny,  pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu  wyczerpania zapasów), zwrócimy Klientowi równowartość ceny produktu lub  zaoferujemy mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Koszty  związane z odesłaniem reklamowanego towaru, Grymel zwraca 

     natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

6. Grymel ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności 

     towaru z umową. Klient traci to uprawnienie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od 

     stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.

7. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest 

     uszkodzeniami mechanicznymi zewnętrznego pochodzenia. Dlatego zalecamy przed 

     odebraniem przesyłki sprawdzenie, czy opakowanie nie posiada widocznych uszkodzeń. 

     W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W 

     przypadku gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia, lub taśmy są zerwane, należy nie 

      przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody i  skontaktować się jak najszybciej z Grymel w celu wyjaśnienia sprawy.
 8.   Konsument może  skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania  reklamacji i  dochodzenia roszczeń, w szczególności takich jak: mediacja  (w ramach  której konsument oraz przedsiębiorca rozstrzygają  nieporozumienie przy  udziale mediatora), czy sądownictwo polubowne  (rozpoznanie sporu  następuje przez arbitra, niezależnego specjalistę  rozstrzygania  sporów), które to sposoby są oparte na zasadzie  dobrowolności.  Skorzystanie z nich wymaga złożenia przez Konsumenta  odpowiedniego  wniosku w instytucji zajmującej się polubownym  rozstrzyganiem sporów,  tj. w szczególności: powiatowych (miejskich)  rzeczników konsumentów  (udzielających bezpłatnej pomocy w sprawie  rozstrzygnięcia sporu  konsumenta z przedsiębiorcą), organizacji  społecznych do spraw ochrony  konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów  Inspekcji Handlowej (stały  polubowny sąd konsumencki, mediacja). Zasady  dostępu do tych procedur  dostępne są w siedzibach oraz na stronach  internetowych ww. instytucji.  Ważne informacje w tym zakresie można  uzyskać pod następującymi  adresami internetowymi Urzędu Ochrony  Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL
 

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Grymel.pl
Ogrodowa 36
65-461 Zielona Góra

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy dostarczane mu są treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez sprzedającego o utracie prawa odstąpienia od umowy (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

Zwroty i reklamacje 1. Wszystkie towary w sklepie Grymel pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i pochodzą od autoryzowanych dystrybutorów. 2. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” Klient może zrezygnować z towaru z zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. 3. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w przeciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. 4. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych lub brakujących elementów i skierowania reklamacji bezpośrednio do Grymel, Klient powinien odesłać wadliwy produkt pod nasz adres. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem. Do odsyłanego towaru należy dołączyć pismo z dokładnym opisem zaistniałego problemu. Reklamacje zostaną rozpatrzone w przeciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), zwrócimy Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferujemy mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru, Grymel zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. 5. Grymel ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową. Klient traci to uprawnienie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. 6. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi zewnętrznego pochodzenia. Dlatego zalecamy przed odebraniem przesyłki sprawdzenie, czy opakowanie nie posiada widocznych uszkodzeń. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia, lub taśmy są zerwane, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody i skontaktować się jak najszybciej z Grymel w celu wyjaśnienia sprawy.

O sprzedającym

GRYMEL_pl
99,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

704

 

4

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

Informacje o sprzedającym

Witamy!!   Działamy na rynku gier komputerowych i konsolowych od 2009 roku. Liczba zadowolonych klientów od tego czasu liczona jest już w tysiącach. Jesteśmy podmiotem gospodarczym, który współpracuje z największymi wydawcami gier w Polsce jak i za granicą. Stąd masz pewność, że wszystkie nasze produkty pochodzą z legalnego  i sprawdzonego źródła. Gry są nowe, zafoliowane, posiadające prawo do pomocy technicznej. Do każdego zakupu otrzymasz paragon lub na życzenie fakturę VAT. Naszym głównym celem jest rzetelna OBSŁUGA KLIENTA I JEGO SATYSFAKCJA!! Dokonamy wszelkich starań aby pomóc Tobie w przyjemnych zakupach w naszym sklepie, i abyś czuł, że po drugiej stronie monitora jest człowiek, a nie maszyna. Z racji tego, że zadowolenie klienta jest dla nas priorytetem, będziemy Cię traktować bardzo indywidualnie. Zapewnimy różnorodność asortymentu, tak abyś mógł znaleźć u nas wszystko, co związane z grami video, bez wychodzenia z domu. Dla wytrawnego gracza sklep z grami musi spełniać kilka wymogów. Przede wszystkim musi być łatwy w eksploracji. Gracz powinien mieć możliwość aby szybko i bez zbędnego rozglądania trafić poprzez intuicyjne menu do takiego rodzaju gier, jakich właśnie poszukuje. Grymel.pl to miejsce w sieci, gdzie gry kupuje się szybko i przyjemnie, a co równie ważne – tanio. Witryna umożliwia łatwe przełączenie się pomiędzy zakładkami, a te z kolei dzielą się na gry PC,PS3, PS4, X360, XBOX ONE, PSP, PS VITA oraz dział gier używanych. Dobre sklepy internetowe, takie jak Grymel.pl, to miejsca gdzie fani gier mogą brać udział w ciekawych konkursach a także kupować gry z promocji. Sklep z grami wprowadził promocję dnia, dzięki czemu można bardzo tanio nabyć produkcję proponowaną przez administrację sklepu. Często przeszukiwanymi działami są promocje oraz nowości. Fani świeżych kąsków na rynku gier z łatwością wyłowią perełki, którym poświecą sporo czasu. Po przejściu wszystkich misji grę można odsprzedać jako używaną. Fani często pobierają popularny newsletter wydawany przez sklep z grami, dzięki któremu maniacy gier są absolutnie na bieżąco, wiedzą z dużym wyprzedzeniem jakie produkcje szykują im producenci. Sklepom internetowym, takim jak Grymel.pl nie można odmówić dynamiki rozwoju. Takie miejsca są stale aktualizowane. Dostępność towaru jest imponująca, a wytrawni miłośnicy gier mogą także skorzystać z pomocy i podpowiedzi doradcy online ŻYCZYMY MIŁYCH ZAKUPÓW!     Z poważaniem                                                                                                                                             Zespół GRYMEL.pl 

Pozostałe informacje

Zapraszamy do sklep stacjonarnego.

GRYMEL.pl

ul. Ogrodowa 36

65-461 Zielona Góra

Poniedziałek - Piątek: 10:00-18:00

Sobota: 10;00-14:00