EURO 2016 Piłkarskie HITY DISCO POLO 2016 OKAZJA (6541648863)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
4,99 zł
z 5 sztuk
Koszty dostawy
  • List priorytetowy 5,00 zł
  • PACZKA W RUCHu 6,50 zł
  • List polecony ekonomiczny 7,00 zł
Zakupy od 150 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Ruda Śląska, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę bez VAT

opis

dvd-projekt

TO SAMO ZA MNIEJ !

| strona o mnie | komentarze | wszyskie aukcje | do ulubionych | zadaj pytanie |
Dane Kontaktowe:
660 944 722

dvdprojekt@poczta.on­et.pl
Wysyłka:

Wysyłka towaru realizowana jest od poniedziałku do piątku.

Płatnosci:


Za zakupiony towar na naszych aukcjach można dokonać płatności w 3 formach:
-przelewem tradycyjnym
-za pobraniem
-poprzez system PayU

Witamy na naszej aukcji

Płyta CD EURO 2016 piłkarskie hity

.

1. Oni tu są i grają dla nas – Weekend
2. Lewy – Jagoda
3. Hej sokoły – Boys
4. Moja Gwiazda – Akcent
5. Wolność – Boys
6. Lato w Kołobrzegu – Skaner
7. Pszczółka Maja – Akcent
8. Wina Dzban rmx– Kordian
9. Jesteś szalona – Boys
10. Ruda tańczy jak szalona – Czadoman
11. Ona tańczy dla mnie – Weekend

Wydanie z "Super Express"

Zapraszamy także na inne nasze aukcje !
Szablon allegro na zamówienie
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u dvd-projekt za co najmniej 150 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
8,60 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
List priorytetowy
pierwsza sztuka:
5,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka:
7,00 zł
kolejna sztuka:
2,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka:
9,00 zł
kolejna sztuka:
2,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
30
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka:
6,50 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
3
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka:
12,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka:
15,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
30
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
35,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę bez VAT

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Bi G Barbara Gorzela
Pokoju 15a/15
41-709 Ruda Śląska
Dodatkowe informacje

 

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wadę, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, swoje roszczenia, a także adres zwrotny (w tym adres email) oraz numer konta, jeżeli ewentualny zwrot pieniędzy ma nastąpić na konto.
  2. W przypadku złożenia przez Ciebie oświadczenia o obniżeniu ceny, w oświadczeniu należy wskazać kwotę, o którą cena ma być obniżona.
  3. W ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia, wskazanego w pkt 1 powyżej, poinformujemy Cię mailowo lub pocztą o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  4. W przypadku istnienia wady produktu, za którą stosownie do przepisów prawa odpowiedzialny jest Sklep, w terminie do 14 dni zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  5. Zwrot płatności dokonany zostanie na  wskazany przez Ciebie numer konta
  6. Jeżeli Sklep stosownie do przepisów prawa nie ponosi odpowiedzialności za wadę produktu lub gdy brak jest takiej wady, poinformujemy Cię o podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany przez Ciebie produkt.
  7. W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem email: sklep-rozrywka@o2.pl lub telefonicznie: 6660944722. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.



 

 REKLAMACJE PRZESYŁEK WYSYŁANYCH ZA POŚREDNICTWEM POCZTY POLSKIEJ

Jeżeli list polecony lub powiadomienie o próbie jej dostarczania (tzw. awizo) nie zostało doręczone w ciągu 14 dni roboczych ‐ wówczas już 15 dnia można wnieść reklamację. 

 W przypadku przesyłek rejestrowanych uszkodzonych lub takich, w których adresat stwierdzi ubytek, reklamacja powinna być wniesiona od razu przy przyjęciu przesyłki. Można także, przyjmując taką  przesyłkę,  złożyć  pisemne oświadczenie o stwierdzeniu uszkodzenia lub ubytku zawartości, a następnie złożyć reklamację w placówce pocztowej. W przypadku stwierdzenia ubytków lub uszkodzeń  przesyłki rejestrowanej, które nie są widoczne zaraz przy jej dostarczeniu, reklamacja winna być złożona w ciągu siedmiu dni od dnia jej przyjęcia. 

Powyższe termin postępowania reklamacyjnego ograniczone są 12-miesięcznym terminem przedawnienia roszczeń z tytuły niewłaściwego wykonania usługi pocztowej. Bieg terminu przedawnienia liczy się od dnia nadania przesyłki pocztowej. Bieg przedawnienia roszczeń zawiesza się na okres od dnia wniesienia reklamacji do dnia wyczerpania drogi postępowania reklamacyjnego. 

Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację przez placówkę pocztową nie może przekroczyć 3 miesięcy w przypadku przesyłek zagranicznych i 30 dni roboczych w przypadku przesyłek krajowych. W czasie trwania postępowania reklamacyjnego zwykle otrzymujemy dwa pisma - informujące o przebiegu reklamacji oraz ostateczne - rozstrzygnięcie reklamacji. - Nie zwracamy pieniędzy i nie wysyłamy towaru ponownie do momentu rozstrzygnięcia reklamacji przez Pocztę Polską. 

 Rozporządzenie Ministra Infrastuktury w sprawie reklamacji możesz przeczytać na stronie Poczty Polskiej

REKLAMACJE INPOST

 CO JEŚLI MOJA PRZESYŁKA JEST USZKODZONA? Jeśli Twoja przesyłka doręczana pod adres (np. list polecony) jest uszkodzona, poproś doręczyciela o sporządzenie tzw. protokołu szkody. Tak sporządzony protokół będzie przydatny w momencie złożenia ewentualnej reklamacji. Reklamację możesz złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie https://inpost.pl/pl/kontakt/zloz-reklamacje. 

Jeśli widzisz, że Twoja przesyłka paczkomatowa jest uszkodzona, zgłoś to jeszcze przy Paczkomacie (maszyna przed zakończeniem odbioru zapyta Cię, czy z przesyłką jest wszystko w porządku). Jeśli nie sporządzisz protokołu szkody w momencie odbioru przesyłki, wciąż masz 7 dni na sporządzenie protokołu w oddziale.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

B i G Barbara Gorzela
Pokoju 15a/15
41-709 Ruda Śląska

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

Jeżeli jesteś konsumentem i chcesz odstąpić od umowy:

  1. Nie później niż w terminie 14 dni od odbioru produktu lub w przypadku umów o świadczenie usług od dnia zawarcia umowy, prosimy prześlij na adres Sklepu oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie możesz także złożyć na formularzu. 
  2. Niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 14 dni odeślij na adres Sklepu zakupiony produkt w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  3. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć odstąpienia, a także numer konta, jeżeli ewentualny zwrot pieniędzy ma nastąpić na konto.
  4. Zwrot całości kwoty, którą pierwotnie wpłaciłeś w związku z zakupem (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy oferowany przez Sklep), dokonany zostanie na  wskazany przez Ciebie numeru konta
  5. Nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania Twojego oświadczenia zostanie dokonany zwrot pieniędzy, z zastrzeżeniem pkt 6 poniżej.
  6. Ze zwrotem płatności Sklep wstrzymuje się do dnia otrzymania produktu lub potwierdzenia wysłania przez Ciebie produktu, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  7. W przypadku naruszenia przez Ciebie terminu określonego w pkt 1 powyżej oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, produkt nie podlega zwrotowi, a Sklep nie zawraca zapłaconej kwoty.
  8. Prosimy zwrócić uwagę, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

O sprzedającym

dvd-projekt
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

285

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

Informacje o sprzedającym

B i G Barbara Gorzela 

Pokoju 15a/15 

41-709 Ruda Śląska 

NIP: 954-104-18-60

 REGON: 241585880

Pozostałe informacje

DANE DO WPŁATY   

B i G  Barbara Gorzela  

 Pokoju 15a/15  

 41-709 Ruda Śląska 

  ING  07 1050 1331 1000 0091 3507 4525    

 Wpisz w temacie przelewu numer aukcji, nazwę aukcji oraz nick z Allegro 


KOSZTY WYSYŁKI ZAGRANICZNEJ 


Koszt wysyłki zagranicznej uzależniony jest od wagi przesyłki. Jeżeli życzysz sobie wysyłkę za granicę, poinformuj o tym w e-mailu koniecznie przed dokonaniem wpłaty na konto. Nie wysyłamy za pobraniem poza teren Polski 


CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA 


Produkty wysyłamy w terminie podanym w opisie aukcji, na zakładce "Dostawa i płatności".  W przypadku premier i wznowień wyżej podana informacja liczona jest od daty podanej w opisie aukcji.   



 REKLAMACJE PRZESYŁEK WYSYŁANYCH ZA POŚREDNICTWEM POCZTY POLSKIEJ 


Jeżeli list polecony lub powiadomienie o próbie jej dostarczania (tzw. awizo) nie zostało doręczone w ciągu 14 dni roboczych ‐ wówczas już 15 dnia można wnieść reklamację.


 W przypadku przesyłek rejestrowanych uszkodzonych lub takich, w których adresat stwierdzi ubytek, reklamacja powinna być wniesiona od razu przy przyjęciu przesyłki. Można także, przyjmując taką  przesyłkę,  złożyć  pisemne oświadczenie o stwierdzeniu uszkodzenia lub ubytku zawartości, a następnie złożyć reklamację w placówce pocztowej. 

W przypadku stwierdzenia ubytków lub uszkodzeń  przesyłki rejestrowanej, które nie są widoczne zaraz przy jej dostarczeniu, reklamacja winna być złożona w ciągu siedmiu dni od dnia jej przyjęcia. 

 Powyższe termin postępowania reklamacyjnego ograniczone są 12-miesięcznym terminem przedawnienia roszczeń z tytuły niewłaściwego wykonania usługi pocztowej. Bieg terminu przedawnienia liczy się od dnia nadania przesyłki pocztowej. Bieg przedawnienia roszczeń zawiesza się na okres od dnia wniesienia reklamacji do dnia wyczerpania drogi postępowania reklamacyjnego. 

 Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację przez placówkę pocztową nie może przekroczyć 3 miesięcy w przypadku przesyłek zagranicznych i 30 dni roboczych w przypadku przesyłek krajowych

 W czasie trwania postępowania reklamacyjnego zwykle otrzymujemy dwa pisma - informujące o przebiegu reklamacji oraz ostateczne - rozstrzygnięcie reklamacji.


  Nie zwracamy pieniędzy i nie wysyłamy towaru ponownie do momentu rozstrzygnięcia reklamacji przez Pocztę Polską.   Rozporządzenie Ministra Infrastuktury w sprawie reklamacji możesz przeczytać na stronie Poczty Polskiej


REKLAMACJE INPOST


CO JEŚLI MOJA PRZESYŁKA JEST USZKODZONA? Jeśli Twoja przesyłka doręczana pod adres (np. list polecony) jest uszkodzona, poproś doręczyciela o sporządzenie tzw. protokołu szkody. Tak sporządzony protokół będzie przydatny w momencie złożenia ewentualnej reklamacji. Reklamację możesz złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie https://inpost.pl/pl/kontakt/zloz-reklamacje. Jeśli widzisz, że Twoja przesyłka paczkomatowa jest uszkodzona, zgłoś to jeszcze przy Paczkomacie (maszyna przed zakończeniem odbioru zapyta Cię, czy z przesyłką jest wszystko w porządku). Jeśli nie sporządzisz protokołu szkody w momencie odbioru przesyłki, wciąż masz 7 dni na sporządzenie protokołu w oddziale.