Eukanuba ADULT MEDIUM BREED 15kg +WYBIERZ (6482294902)

zakończona
144,80 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
  • Allegro Paczkomaty InPost
  • lokalizacja: Inowrocław
  • czas wysyłki: do 4 dni
  • wiek zwierzęcia: psy dorosłe
  • wielkość psa: rasy średnie (10-25 kg)
  • marka: Eukanuba
  • waga (z opakowaniem): 15.00 [kg]

Masz pytania?
Prosimy o kontakt:

Preferujemy kontakt e-mail.
Na wszystkie maile odpowiadamy
na bieżąco.

Pracujemy:

Eukanuba ADULT MEDIUM BREED 15kg
+ GRATIS do WYBORU!

Opis produktu

Kompletna karma dla psów średnich ras o wadze 10-25 kg, w wieku od 1-7 lat o przeciętnej aktywności i normalnej wadze.

Kompozycja optymalnie zbilansowanych białek, tłuszczów i węglowodanów, stworzona po to, aby wygląd zewnętrzny Twojego psa w pełni odzwierciedlał zdrowie jego organizmu.

Świeże składniki najwyższej jakości nadają tej karmie wyborny, naturalny smak.

Opakowanie
15 kg +GRATIS do WYBORU!
Dodatkowe informacje

Zalety karmy:

  • wielkość granulek jest odpowiednia dla psów średnich ras
  • dostarcza psu wszystkie potrzebne składniki odżywcze i energetyczne
  • zwiększa odporność organizmu
  • sprzyja zdrowiu skóry i sierści.

Zalecane karmienie

Waga

Ilość karmy

10 kg

115 g

15 kg

150 g

20 kg

180 g

25 kg

210 g


*tabelka znajduje się również na opakowaniu

Składniki; Mięso z kurcząt (>20%), kukurydza, pszenica, mączka rybna, tłuszcz zwierzęcy, jęczmień, sorgo, mączka drobiowa, suszona pulpa buraczana, mięso z kurcząt wstępnie trawione enzymami, suszone całe jaja, suszone drożdże piwne, chlorek potasu, sól,heksametafosfora­n sodu, fosforan dwuwapniowy, siemię lniane, DL-metionina.

Dodatkowe zdjęcia
Wybierz GRATIS!
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Millennium S.A. 67116022020000000147279354
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 5 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 6-7 dni
Paczka48 2,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 6 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 5,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 6-7 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 5,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 5 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 5,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 6-7 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Zależy nam na możliwie najtańszej wysyłce dla Ciebie! Kupując produkt z bezpłatną wysyłką nie płacisz dodatkowo za transport!
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Drogi kliencie, jesteśmy obecni na Allegro od 2008r. W rodzinnej atmosferze obsługujemy każdą transakcję. Interesuje nas tylko Twoje zadowolenie. Nasze atuty to: 1. Indywidualne podejście do każdej Transakcji (nie jesteśmy korporacją) 2. Bogaty asortyment 3. Konkurencyjne ceny 4. Przy zakupie kilku produktów płacisz tylko Najniższą opcję Dostawy (nie sumujemy kosztów wysyłki) 5. Wysyłka Gratis do wielu produktów (kupując produkt z Wysyłką Gratis całość wysyłki możesz mieć Gratis) 6. Do wielu produktów otrzymujesz Gratis do wyboru. 7. Expresową realizację i wzorowy kontakt mamy we krwi!

kontakt

  • 52-35-38-378
    czynne od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00
  • 696 079 018
    czynne od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt 7. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy, można złożyć w formie elektronicznej na adres: sklep@allezoo.com.pl lub pisemnie na adres: Firma Handlowa AlleZoo, Piotr Kołątaj, ul. Transportowca 7, 88 – 100 Inowrocław. 2. Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy przy pomocy wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszych warunków. Skorzystanie z powyższego formularza stanowi ułatwienie dla Konsumenta jednak nie jest obowiązkowe. W przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, Sprzedawca potwierdza otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy za pośrednictwem poczty elektronicznej. 3. Bieg terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:- dla umowy, w wykonaniu, której Sprzedawca wydaje towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, - dla umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części. 4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie internetowym. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze towar od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 6. Konsument ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy, lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy chyba, że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy: Firma Handlowa AlleZoo, Piotr Kołątaj, ul. Transportowca 7, 88 – 100 Inowrocław. 7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. 9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy,- w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, - w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia,- w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, - w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami, - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli, - w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji; prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub towarów, - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,- zawartej w drodze aukcji publicznej, - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi, - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) – Adresat: Firma Handlowa AlleZoo, Piotr Kołątaj, ul. Transportowca 7, 88 – 100 Inowrocław, adres e-mail: sklep@allezoo.com.pl numer telefonu: 52 35 38 378 lub 696 079 018. –Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*) /o świadczenie następującej usługi(*) – Data zawarcia umowy(*) /odbioru(*) – Imię i nazwisko konsumenta(-ów) – Adres konsumenta(-ów) – Podpis konsumenta(-ów) (tylko, jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) – Data (*) Niepotrzebne skreślić.

reklamacje

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Konsumenta z tytułu prawa do rękojmi za wadę fizyczną i prawną określony jest ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny. 2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć towar bez wad. Odpowiedzialność, w tym zakresie regulują przepisy określone w art. 556 oraz 556_1- 556_3 Kodeksu cywilnego. Jeżeli sprzedany towar ma wadę, Klient może: - złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba, że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towaru bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna, - żądać wymiany towaru na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwego towaru w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. 3. Reklamację z tytułu rękojmi można złożyć pisemnie na adres Sprzedawcy: Firma Handlowa AlleZoo, Piotr Kołątaj, ul. Transportowca 7, 88 – 100 Inowrocław a także w formie elektronicznej na adres: sklep@allezoo.com.pl lub telefonicznie pod numerem: 52 35 38 378 lub 696 079 018. 4. W celu ułatwienia procedury reklamacyjnej prosimy o podanie w zawiadomieniu następujących informacji: - dane Klienta: imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres poczty elektronicznej, numer telefonu, - dane dotyczące wadliwego towaru – nazwa towaru, data zakupu, opis dostrzeżonej wady w towarze, żądanie z tytułu przysługujących praw z rękojmi wynikających z Kodeksu cywilnego, - preferowany sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. 5. Sprzedawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji w terminie czternastu dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli kupujący będący Konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione. 6. Towar w stosunku, do którego ujawniła się wada należy dostarczyć na adres: Firma Handlowa AlleZoo Piotr Kołątaj, ul. Transportowca 7, 88 – 100 Inowrocław.

pozostałe informacje

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń 1. Konsument może skorzystać z następujących pozasądowych instytucji zajmujących się rozpatrywaniem reklamacji i dochodzeniem roszczeń: - Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej oraz ich zamiejscowe oddziały prowadzą mediacje mające na celu rozwiązanie sporu między Sprzedawcą a Konsumentem. Mediacje są prowadzone na wniosek Konsumenta lub z urzędu po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej. Informacje dotyczące procedury mediacyjnej znajdują się w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, - Stałe polubowne sądy konsumenckie, działające przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej. Sądy te rozpatrują spory o prawa majątkowe wynikające z umów sprzedaży i świadczenia usług, - Rzecznik konsumentów miejski lub powiatowy, - Organizacje pozarządowe takie jak Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich, gdzie porady udzielane są pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 0 800 007 707 oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej: porady@dlakonsumentow.pl 2. Konsument może również złożyć skargę za pośrednictwem platformy ODR (online dispute resolution) dostępnej pod adresem elektronicznym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/Europejska platforma ODR stanowi jeden wspólny punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców, umożliwiający pozasądowe rozstrzyganie sporów dotyczących zobowiązań umownych, wynikających z zawartej internetowej umowy sprzedaży i / lub zawartej internetowej umowy o świadczenie usług. Jednocześnie przypominamy, iż adres poczty elektronicznej firmy AlleZoo Piotr Kołątaj do kontaktu z Klientami to: sklep@allezoo.com.pl