ETUI ultra SLIM + SZKŁO 9H Samsung Galaxy J3 2017 (6950723687)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
6,50 zł
z 99990 sztuk
Dostawa
  • List ekonomiczny 3,75 zł
  • List polecony ekonomiczny 9,80 zł
  • Paczkomaty 24/7 10,44 zł
  • lokalizacja: INTERNET, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

ETUI ultra SLIM + SZKŁO HARTOWANE 9H

do telefonu

Samsung Galaxy J3 (2017)

Etui fabrycznie nowe, idealnie dopasowane, wykonane z najwyższej jakości materiału TPU – elastycznego poliuretanu - wysoka trwałość tego materiału pozwala na odpowiednią ochronę telefonu i długotrwałe użytkowanie.

Szkło zrobione ze specjalnie przetworzonego szkła hartowanego z powierzchnią o bardzo wysokiej twardości. Oleofobowa powłoka zapobiega powstawaniu na szkle odcisków palców i smug. Krawędzie produktu zostały wykończone z zaokrągleniem, co gwarantuje większą skuteczność w zaabsorbowaniu siły uderzenia przy upadku.

Główne zalety etui:

  • doskonale dopasowany,
  • bardzo wytrzymały materiał TPU, etui przyjmuje energię uderzenia podczas upadku,
  • łatwy dostęp do wszystkich gniazd, przycisków, głośników, kamery, lampy błyskowej, bez konieczności zdejmowania etui,
  • podwyższony rant, dzięki któremu możesz położyć telefon na ekranie nie rysując go

Główne zalety szkła:

  • Idealna ochrona
  • W pełni przezroczysta i nie powoduje matowienia
  • Niezwykła wytrzymałość na zarysowania nawet ekstremalnie ostrymi przedmiotami
  • Zapewnia bardzo komfortowy dotyk
  • Bardzo łatwy montaż i demontaż
  • Idealna przyczepność szkła

UWAGA!!!

Zdjęcia szkła oraz jego opakowania są zdjęciami poglądowymi.

Opakowanie w którym jest umieszczone szkło może różnić się od tego na zdjęciu, a szkło może posiadać inne otwory. Aczkolwiek wszystkie szkła hartowane które sprzedajemy posiadają takie same parametry opisane powyżej oraz pasują do modelu wskazanego w aukcji.

W przypadku nowych modeli które posiadają nawet w niewielkim stopniu zakrzywione krawędzie ekranu, szkło może nie przylegać idealnie na całej powierzchni lub być wycięte jedynie na płaską część ekranu. Nie jest to wada, gdyż nie wpływa to kompletnie na główną zaletę szkła którą jest skuteczna ochrona.

Dostawa i płatność
od 3,75 zł

Lokalizacja: INTERNET, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
9,80 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
4 dni robocze
List ekonomiczny
pierwsza sztuka
3,75 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4 dni robocze
Pocztex Kurier24
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
11,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
10,44 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Pocztex Kurier24 pobraniowy
pierwsza sztuka
21,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3-4 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
6 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

6 miesięcy
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

FPHU ROSTA Robert Wilk
Gawrysia 2
39-200 Dębica
Dodatkowe informacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem rostagsm02@interia.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, nick/login kupującego datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. W celu usprawnienia procedury reklamacji lub zwrotu, zaleca się skorzystanie przez Klienta z formularza dostępnego pod adresem: http://rosta.gsm.pl/szablony/gsm-akcesoria/Formularz_reklamacji.pdf Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Adres do reklamacji: F.P.H.U. ROSTA Robert Wilk, 39-200 Dębica, ul.Gawrysia 2

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

FPHU ROSTA
Gawrysia 2
39-200 Dębica

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach  konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na  odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny.  Możliwe jest odstąpienie od umowy w terminie 14 dni od dnia wydania  rzeczy. 


Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy  wysłać drogą pocztową na powyżej wskazany adres firmy, lub drogą  elektroniczną na adres e-mail: rostagsm02@interia.pl

Towar  należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od  umowy, nie później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym. W  przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z  innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw. 


Konsument ponosi  odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem  korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia  charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 


Koszty  bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z  dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni  od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument.


 Jeżeli konsument wybrał sposób  dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia  oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do  zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

O sprzedającym
Wpawel1
98,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

9681

 

106

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 883 041 605
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
09:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Nr konta bankowego: ING 49 1050 1836 1000 0022 7838 9685 lub Alior Bank 42 2490 0005 0000 4500 8633 6024

Pozostałe informacje

Wszystkie listy ekonomiczne oraz polecone ekonomiczne, które wysyłamy, z powodu grubości powyzej 2cm, zaliczane są przez Poczte Polską do gabarytu B.


Brak odstąpienia od umowy:

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę

za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed

rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez

przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku

finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które

mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,

wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu

jego zindywidualizowanych potrzeb;

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w

zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można

zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,

jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po

dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie

połączone z innymi rzeczami;

7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których

cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których

dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość

zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego

przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli

przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania

konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne

do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy

przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub

wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym

opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

11) zawartej w drodze aukcji publicznej;

12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do

celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii,

usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi

lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia

usługi;

13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na

nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za

wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i

po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia

od umowy.

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego

sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym

Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji

Handlowej w Poznaniu.

Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.