ETUI SYMETRIA/SAMSUNG Galaxy Trend Lite (6985713258)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
14,99 zł
z 10000 sztuk
Dostawa
  • List polecony ekonomiczny 7,00 zł
  • List polecony priorytetowy 9,00 zł
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
  • lokalizacja: Chełm Śląski, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

Cechy naszego etui

  • Chroni przy upadku
  • Osłania telefon od zadrapań
  • Dopasowane do Twojego telefonu
  • Krawędź wystaje ponad ekran
  • Przyjemne w dotyku
  • Częściowo przeźroczyste
  • Krawędzie są przeźroczyste w stopniu zależnym od kształtu posiadanego telefonu
  • Zdjęcia mają charakter poglądowy
  • Grafiki dotyczące boków etui mogą posiadać gładkie przejście do przeźroczystości na krawędziach, szczególnie na telefonach o zaokrąglonych bokach

Etui jest dostosowane do wybranego modelu telefonu

Przedmiotem aukcji jest etui do wyboru:

  • Białe
  • Czarne
  • Transparentne

Realizacja

Po zaksięgowaniu wpłaty, przystępujemy do realizacji Państwa zamówienia.

Wysyłka

Od zaksięgowania wpłaty, wykonujemy nadruk oraz wysyłamy w ciągu 1-3 dni.

Informacje o etui

Przedmiot aukcji jest nieprefabrykowany

  • Etui jest wykonywane na zamówienie po opłaceniu zamówienia / wybraniu pobrania
  • Wykonane nadruki mają atest jakościowy wystawiony przed służbę kontroli, są bezpieczne dla użytkownika, nie uczulają oraz nie zagrażają środowisku
  • Każde etui ma niezadrukowane boki, co jest spowodowane różnymi kształtami telefonów
  • Kolorystyka oraz rozmieszczenie mogą nieznacznie się różnić od prezentowanych na wizualizacjach
  • Czas oczekiwania może być wydłużony z powodu braku informacji o kodzie wzoru oraz brak podanego podelu i roku modelowego telefonu

Instrukcja złożenia zamówienia

  1. Przeczytaj wszystkie informacje zawarte na aukcji
  2. Zobacz galerię wzorów
  3. Wybierz wzór
  4. Sprawdź czy na wybranym telefonie ważne elementy grafiki nie znajdują się w miejscu wycięcia na aparat czy głośnik
  5. Kliknij "Kup Teraz" na górze strony - wypełnij formularz dla kupującego bez rejestracji lub zaloguj się jeśli jest to konieczne
  6. Wypełnij formularz dostawy - podaj adres do dostawy, sposób dostawy, formę płatoniści, ew. dane do FV oraz podaj kod wzoru, np. Audi 023
  7. Potwierdź zakup
  8. Opłać zamówienie (PayU, przelew, płatne przy odbiorze)
  9. Spodziewaj się przesyłki

Informacje dla kupującego

Kontakt

  • E-mail:   serviceesony@gmail.com
  • Telefon:   733-136-957
  • Biuro obsługi klienta czynne:  Pon - Pt: 8-14
  • Adres: Prodej Marcin Deja, Ul. Chełmska 69a, 41-403 Chełm Śląski

 

Realizacja

Płatności:

IdeaBank

26 1950 0001 2006 0755 7989 0002

Prodej

ul.Chełmska 69a

41-403, Chełm Śląski

 

Wpłatę mogą Państwozrealizować poprzez: PayU, Przelew bankowy.

 

Wysyłka:

Paczki wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty w ciągu 1-3 dni roboczych w przypadku wszystkich potrzebnych informacji i wymaganych plików, czyli model i rok telefonu, rodzaj i kolor etui, kod wzoru.

Zamówienia z wpłatami zaksięgowanymi do godziny 7:30, są produkowane tego samego dnia, wysyłka następuje zazwyczaj w dniu następnym.

Tapetę wysyłamy drogą mailową.

Zapakowane etui dotrze do Państwa za pośrednictwem przewoźnika: kurier DPD lub Poczta Polska .

 

Regulamin

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z naszym regulaminem warunkami zwrotu oraz reklamacji. Dokonanie zakupu na aukcji jest równoznaczne z jego akceptacją regulaminu. Przedmiotem aukcji jest etui wykonywane na zamówienie (rzecz nieprefabrykowana).

Galeria wzorów

Wzory z tłem przeźroczystym

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 7,00 zł

Lokalizacja: Chełm Śląski, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
7,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
6 dni roboczych
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
9,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
4 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
4 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
6 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

6 miesięcy
Dodatkowe informacje

REKLAMACJA

1) Klient w ramach reklamacji może:

a) zwrócid się o wymianę wadliwego produktu;

b) złożyd oświadczenie o obniżeniu ceny;

c) złożyd oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

2) Reklamacja powinna zawierad dowód zakupu, powód reklamacji, oczekiwany sposób realizacji

uprawnienia wynikającego z reklamacji.

3) Produkt należy odpowiednio zabezpieczyd przed ewentualnym uszkodzeniem w trakcie transportu.

4) Nie przyjmujemy produktów przesyłanych za pobraniem oraz kurierem, a jedynie listem

poleconym ekonomicznym za pośrednictwem Poczty Polskiej.

5) Uznajemy reklamacje:

-wynikające z pomyłki Prodej, nie z błędnego złożenia zamówienia,

-etui uszkodzonego w transporcie,

-etui z wadami fabrycznymi,

-przysłanego przez nas innego modelu etui niż w tytule aukcji.

6) W razie wątpliwości lub w przypadku nieuwzględnionego problemu w regulaminach prosimy o kontakt.



ZWROT 

1. Klient dokonujący zakupu jako konsument, ma prawo w terminie 14 dni od dostarczenia

zamówionego produktu, do odstąpienia od umowy zawieranej na odległośd bez podania przyczyn i

bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów związanych z odesłaniem produktu do Sklepu.

*podpunkt dotyczy wszystkich przedmiotów z wyjątkiem etui, pokrowców, kabur i futerałów z nadrukiem.

2. Zwracany produkt powinien znajdowad się w stanie niezmienionym. Klient powinien zwrócid

produkt w takim składzie ilościowym i jakościowym w jakim go otrzymał. W szczególności powinien

dołączyd wszelkie otrzymane wraz z produktem opakowania, akcesoria, instrukcje, gratisy oraz

warunki użytkowania i inne dokumenty.

3. Zwracany produkt powinien byd należycie zabezpieczony .

4. Klient ponosi odpowiedzialnośd za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej

w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

5. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że

wyraźnie zgodzi się on na inny sposób zwrotu. Jeżeli Klient wybierze sposób dostarczenia rzeczy inny

niż najtaoszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep nie jest zobowiązany do

zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

6. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów:

a) o świadczenie usług, jeżeli Sklep wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został

poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sklep utraci

prawo odstąpienia od umowy;

b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana np.(etui z nadrukiem),

wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych

potrzeb;

7. Przed zwrotem towaru konieczny jest kontakt Klienta ze Sklepem poprzez:

a) pocztę elektroniczną

b) telefon

w celu ustalenia przyczyny zwrotu, podjęcia dalszych kroków lub próby rozwiązania ewentualnego

problemu.

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

Prodej Marcin Deja
Chełmska 69A
41-403 Chełm Śląski
Dodatkowe informacje

Przed złożeniem reklamacji proszę zapoznać się z poniższą instrukcją 

oraz przed wystawieniem komentarza lub oceny prosimy o kontakt:

drogą mailową ( serviceesony@gmail.com) lub telefoniczny (733-136-957)


1)

Klient w ramach reklamacji może:  

a)   zwrócić się o wymianę wadliwego produktu;

b)   złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny;

c)   złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.


2)

Reklamacja powinna zawierać  dowód zakupu, powód reklamacji,  oczekiwany sposób realizacji uprawnienia wynikającego z reklamacji. 


3)

Produkt należy odpowiednio zabezpieczyć przed ewentualnym uszkodzeniem w trakcie transportu.  


4)

Nie przyjmujemy produktów przesyłanych za pobraniem oraz kurierem, a jedynie listem poleconym ekonomicznym za pośrednictwem Poczty Polskiej.


5)

Uznajemy reklamacje:

-wynikające z pomyłki Prodej, nie z błędnego złożenia zamówienia,

-etui uszkodzonego w transporcie,

-etui z wadami fabrycznymi,

-przysłanego przez nas innego modelu etui niż w tytule aukcji.


6)

W razie wątpliwości lub w przypadku nie uwzględnienionego problemu w regulaminach prosimy o kontakt.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

-

Adres do zwrotu

PRODEJ Marcin Deja
Chełmska 69a
41-403 Chełm Śląski

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

 

1.

Klient dokonujący zakupu jako konsument, ma prawo w terminie 14 dni od dostarczenia zamówionego produktu, do odstąpienia od umowy zawieranej na odległość bez podania przyczyn i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów związanych z odesłaniem produktu do Sklepu.


*podpunkt dotyczy wszystkich przemiotów z wyjątkiem etui,

  pokrowców, kabur i futerałów z nadrukiem.


2.

Zwracany produkt powinien znajdować się w stanie niezmienionym. Klient powinien zwrócić produkt w takim składzie ilościowym i jakościowym w jakim go otrzymał. W szczególności powinien dołączyć wszelkie otrzymane wraz z produktem opakowania, akcesoria, instrukcje, gratisy oraz warunki użytkowania i inne dokumenty.


3.

Zwracany produkt powinien być należycie zabezpieczony .


4.

Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


5.

Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że wyraźnie zgodzi się on na inny sposób zwrotu. Jeżeli Klient wybierze sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.


6.

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów:

a) o świadczenie usług, jeżeli Sklep wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sklep utraci prawo odstąpienia od umowy; 

b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana np.(etui z nadrukiem), wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;


7.

Przed zwrotem towaru konieczny jest kontakt Klienta ze Sklepem poprzez:

a) pocztę elektroniczną

b) telefon

w celu ustalenia przyczyny zwrotu, podjęcia dalszych kroków lub próby rozwiązania ewentualnego problemu.

O sprzedającym
prodej_etui
98,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

935

 

13

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,7

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 733-136-957
poniedziałek - piątek
08:00 - 14:30
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

 733-136-957

serviceesony@gmail.com


Zależy nam na dobrej opinii i zadowoleniu naszych klientów, więc

PROSIMY NIE WYSTAWIAJ OD RAZU KOMENTARZA NEGATYWNEGO. 


1. Paczki wysyłamy w terminie do 1-5 dni od otrzymania od Klienta przelewu oraz dokładnych danych dotyczących zamówienia. W przypadku niejasności Klient jest proszony o dodatkowe informacje.

2. Paragon lub faktura VAT dołączana jest do przesyłki. Jeżeli Klient chcę otrzymać fakturę,  powinien powiadomić Sklep przy dokonywaniu zamówienia. Późniejsze powiadomienie, akceptowane będzie tylko w sytuacji, gdy przesyłka nie została jeszcze nadana. 

3. Wysyłki realizowane są wyłącznie na terenie kraju.

4. W momencie dostawy Klient powinien sprawdzić, w obecności dostawcy, czy przesyłka nie posiada uszkodzenia bądź naruszenia wynikłego z transportu. - W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub naruszenia przesyłki, jej niekompletności lub niezgodności z zamówieniem, Klient powinien niezwłoczne zgłosić ten fakt dostarczającemu produkt, w celu sporządzenia Protokołu Szkody, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, z których jeden zachowuje Klient, a drugi przekazuje dostarczającemu przesyłkę

5. Złożenie zamówienia i dokonanie zakupu w Sklepie, uwarunkowane jest prawidłowym wypełnieniem formularza rejestracyjnego w Serwisie Allegro/wylicytowaniem produktu na stronie Allegro.

6. Klientem mogą być osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, ale mogące we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania. Klientami mogą być osoby, które ukończyły 13 rok życia, ale nie ukończyły 18 lat w zakresie w jakim mogą nabywać prawa i zaciągać zobowiązania zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa. 

7. Złożenie zamówienia rodzi po stronie Klienta obowiązek zapłaty 

8. Klient podczas dokonywania zamówienia może wskazać dodatkowo dane wymagane do wystawienia Faktury VAT 

9. Kontakt pomiędzy Sklepem a Klientem odbywa się poprzez email a ponadto także poprzez formularz kontaktowy lub telefon. 

10. W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia wynikającego z winy Klienta (np. błędny numer telefonu), złożone zamówienie zostaje anulowane w ciągu 48 godzin od jego złożenia. 

11. Zamówienia w sklepie można składać przez 24 godziny na dobę przez cały rok, jednak nie są one realizowane w dni ustawowo wolne od pracy oraz w dni urlopu zaznaczonego na Allegro.

12. W przypadku wystąpienia braku zamówionego produktu, Sklep poinformuje o tym fakcie Klienta.

13. Klient w takim wypadku ma prawo do rezygnacji z całości lub części zamówienia, bądź też do wyrażenia zgody na zamianę niedostępnego produktu na inny, oferowany przez Sklep. W przypadku rezygnacji z całości lub części zamówienia, dokonane przedpłaty zostaną zwrócone.

14. W przypadku transakcji składanych za pośrednictwem serwisu Allegro, po sprawdzeniu otrzymanego produktu prosimy o wystawienie komentarza do transakcji. 

15. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń w tym zwłaszcza dotyczących do przesyłki prosimy o kontakt ze Sklepem, przed wystawieniem komentarza.

16. Brak możliwości odbioru osobistego.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zależy nam na dobrej opinii i zadowoleniu naszych klientów, 

więc w razie wątpliwości, problemu, chęci reklamacji, zwrotu czy wystawienia 

komentarza negatywnego  skontaktuj się z nami:

a) mailowo: serviceesony@gmail.com

b) telefonicznie: 733 136 957