ETUI SYMETRIA/SAMSUNG Galaxy Tab E 9.6" (6985726241)
nie było ofert kupna
- List polecony ekonomiczny 7,00 zł
- List polecony priorytetowy 9,00 zł
- Przesyłka kurierska 16,00 zł
- Zakupy od 100 zł darmowa dostawa
- lokalizacja: Chełm Śląski, Polska
- czas wysyłki: do 3 dni
parametry
- stan: nowy
- faktura: Wystawiam fakturę VAT
Lokalizacja: Chełm Śląski, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u prodej_etui za co najmniej 100.00 zł.
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Płatności
- Allegro Finanse
- Zwykły przelew bankowy
Faktura
Rodzaj gwarancji
Okres gwarancji
REKLAMACJA
1) Klient w ramach reklamacji może:
a) zwrócid się o wymianę wadliwego produktu;
b) złożyd oświadczenie o obniżeniu ceny;
c) złożyd oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
2) Reklamacja powinna zawierad dowód zakupu, powód reklamacji, oczekiwany sposób realizacji
uprawnienia wynikającego z reklamacji.
3) Produkt należy odpowiednio zabezpieczyd przed ewentualnym uszkodzeniem w trakcie transportu.
4) Nie przyjmujemy produktów przesyłanych za pobraniem oraz kurierem, a jedynie listem
poleconym ekonomicznym za pośrednictwem Poczty Polskiej.
5) Uznajemy reklamacje:
-wynikające z pomyłki Prodej, nie z błędnego złożenia zamówienia,
-etui uszkodzonego w transporcie,
-etui z wadami fabrycznymi,
-przysłanego przez nas innego modelu etui niż w tytule aukcji.
6) W razie wątpliwości lub w przypadku nieuwzględnionego problemu w regulaminach prosimy o kontakt.
ZWROT
1. Klient dokonujący zakupu jako konsument, ma prawo w terminie 14 dni od dostarczenia
zamówionego produktu, do odstąpienia od umowy zawieranej na odległośd bez podania przyczyn i
bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów związanych z odesłaniem produktu do Sklepu.
*podpunkt dotyczy wszystkich przedmiotów z wyjątkiem etui, pokrowców, kabur i futerałów z nadrukiem.
2. Zwracany produkt powinien znajdowad się w stanie niezmienionym. Klient powinien zwrócid
produkt w takim składzie ilościowym i jakościowym w jakim go otrzymał. W szczególności powinien
dołączyd wszelkie otrzymane wraz z produktem opakowania, akcesoria, instrukcje, gratisy oraz
warunki użytkowania i inne dokumenty.
3. Zwracany produkt powinien byd należycie zabezpieczony .
4. Klient ponosi odpowiedzialnośd za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej
w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
5. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że
wyraźnie zgodzi się on na inny sposób zwrotu. Jeżeli Klient wybierze sposób dostarczenia rzeczy inny
niż najtaoszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep nie jest zobowiązany do
zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
6. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów:
a) o świadczenie usług, jeżeli Sklep wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został
poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sklep utraci
prawo odstąpienia od umowy;
b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana np.(etui z nadrukiem),
wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych
potrzeb;
7. Przed zwrotem towaru konieczny jest kontakt Klienta ze Sklepem poprzez:
a) pocztę elektroniczną
b) telefon
w celu ustalenia przyczyny zwrotu, podjęcia dalszych kroków lub próby rozwiązania ewentualnego
problemu.
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Przed złożeniem reklamacji proszę zapoznać się z poniższą instrukcją
oraz przed wystawieniem komentarza lub oceny prosimy o kontakt:
drogą mailową ( serviceesony@gmail.com) lub telefoniczny (733-136-957)
1)
Klient w ramach reklamacji może:
a) zwrócić się o wymianę wadliwego produktu;
b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny;
c) złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
2)
Reklamacja powinna zawierać dowód zakupu, powód reklamacji, oczekiwany sposób realizacji uprawnienia wynikającego z reklamacji.
3)
Produkt należy odpowiednio zabezpieczyć przed ewentualnym uszkodzeniem w trakcie transportu.
4)
Nie przyjmujemy produktów przesyłanych za pobraniem oraz kurierem, a jedynie listem poleconym ekonomicznym za pośrednictwem Poczty Polskiej.
5)
Uznajemy reklamacje:
-wynikające z pomyłki Prodej, nie z błędnego złożenia zamówienia,
-etui uszkodzonego w transporcie,
-etui z wadami fabrycznymi,
-przysłanego przez nas innego modelu etui niż w tytule aukcji.
6)
W razie wątpliwości lub w przypadku nie uwzględnienionego problemu w regulaminach prosimy o kontakt.
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).
1.
Klient dokonujący zakupu jako konsument, ma prawo w terminie 14 dni od dostarczenia zamówionego produktu, do odstąpienia od umowy zawieranej na odległość bez podania przyczyn i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów związanych z odesłaniem produktu do Sklepu.
*podpunkt dotyczy wszystkich przemiotów z wyjątkiem etui,
pokrowców, kabur i futerałów z nadrukiem.
2.
Zwracany produkt powinien znajdować się w stanie niezmienionym. Klient powinien zwrócić produkt w takim składzie ilościowym i jakościowym w jakim go otrzymał. W szczególności powinien dołączyć wszelkie otrzymane wraz z produktem opakowania, akcesoria, instrukcje, gratisy oraz warunki użytkowania i inne dokumenty.
3.
Zwracany produkt powinien być należycie zabezpieczony .
4.
Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
5.
Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że wyraźnie zgodzi się on na inny sposób zwrotu. Jeżeli Klient wybierze sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
6.
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów:
a) o świadczenie usług, jeżeli Sklep wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sklep utraci prawo odstąpienia od umowy;
b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana np.(etui z nadrukiem), wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
7.
Przed zwrotem towaru konieczny jest kontakt Klienta ze Sklepem poprzez:
a) pocztę elektroniczną
b) telefon
w celu ustalenia przyczyny zwrotu, podjęcia dalszych kroków lub próby rozwiązania ewentualnego problemu.
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- pro************@********* (pokaż)
- 733******** (pokaż)
Pozostałe informacje
733-136-957
serviceesony@gmail.com
Zależy nam na dobrej opinii i zadowoleniu naszych klientów, więc
PROSIMY NIE WYSTAWIAJ OD RAZU KOMENTARZA NEGATYWNEGO.
1. Paczki wysyłamy w terminie do 1-5 dni od otrzymania od Klienta przelewu oraz dokładnych danych dotyczących zamówienia. W przypadku niejasności Klient jest proszony o dodatkowe informacje.
2. Paragon lub faktura VAT dołączana jest do przesyłki. Jeżeli Klient chcę otrzymać fakturę, powinien powiadomić Sklep przy dokonywaniu zamówienia. Późniejsze powiadomienie, akceptowane będzie tylko w sytuacji, gdy przesyłka nie została jeszcze nadana.
3. Wysyłki realizowane są wyłącznie na terenie kraju.
4. W momencie dostawy Klient powinien sprawdzić, w obecności dostawcy, czy przesyłka nie posiada uszkodzenia bądź naruszenia wynikłego z transportu. - W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub naruszenia przesyłki, jej niekompletności lub niezgodności z zamówieniem, Klient powinien niezwłoczne zgłosić ten fakt dostarczającemu produkt, w celu sporządzenia Protokołu Szkody, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, z których jeden zachowuje Klient, a drugi przekazuje dostarczającemu przesyłkę
5. Złożenie zamówienia i dokonanie zakupu w Sklepie, uwarunkowane jest prawidłowym wypełnieniem formularza rejestracyjnego w Serwisie Allegro/wylicytowaniem produktu na stronie Allegro.
6. Klientem mogą być osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, ale mogące we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania. Klientami mogą być osoby, które ukończyły 13 rok życia, ale nie ukończyły 18 lat w zakresie w jakim mogą nabywać prawa i zaciągać zobowiązania zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa.
7. Złożenie zamówienia rodzi po stronie Klienta obowiązek zapłaty
8. Klient podczas dokonywania zamówienia może wskazać dodatkowo dane wymagane do wystawienia Faktury VAT
9. Kontakt pomiędzy Sklepem a Klientem odbywa się poprzez email a ponadto także poprzez formularz kontaktowy lub telefon.
10. W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia wynikającego z winy Klienta (np. błędny numer telefonu), złożone zamówienie zostaje anulowane w ciągu 48 godzin od jego złożenia.
11. Zamówienia w sklepie można składać przez 24 godziny na dobę przez cały rok, jednak nie są one realizowane w dni ustawowo wolne od pracy oraz w dni urlopu zaznaczonego na Allegro.
12. W przypadku wystąpienia braku zamówionego produktu, Sklep poinformuje o tym fakcie Klienta.
13. Klient w takim wypadku ma prawo do rezygnacji z całości lub części zamówienia, bądź też do wyrażenia zgody na zamianę niedostępnego produktu na inny, oferowany przez Sklep. W przypadku rezygnacji z całości lub części zamówienia, dokonane przedpłaty zostaną zwrócone.
14. W przypadku transakcji składanych za pośrednictwem serwisu Allegro, po sprawdzeniu otrzymanego produktu prosimy o wystawienie komentarza do transakcji.
15. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń w tym zwłaszcza dotyczących do przesyłki prosimy o kontakt ze Sklepem, przed wystawieniem komentarza.
16. Brak możliwości odbioru osobistego.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zależy nam na dobrej opinii i zadowoleniu naszych klientów,
więc w razie wątpliwości, problemu, chęci reklamacji, zwrotu czy wystawienia
komentarza negatywnego skontaktuj się z nami:
a) mailowo: serviceesony@gmail.com
b) telefonicznie: 733 136 957
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu