Etui SONATA Galaxy Note 3 Neo. Złote. FOLIA GRATIS (6950752383)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
35,00 zł
z 8 sztuk

kolor/wzór:

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • List polecony priorytetowy 9,00 zł
  • Przesyłka kurierska 10,00 zł
Zakupy od 200 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Wrocław, Polska
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT


Etui typu notes

złote


Zaprojektowane do Samsung Galaxy Note 3 Neo

Etui SONATA jest klasycznym i eleganckim rozwiązaniem do ochrony telefonu. Wewnętrzne kieszonki pozwalają na używanie jej w funkcji portfela, a w położeniu poziomym staje się także wygodną podstawką na telefon.

Wykonana została z wysokiej jakości skóry ekologicznej, a szeroka gama kolorystyczna sprawia, że każdy znajdzie idealny dla siebie kolor.





Telefon stabilnie utrzymywany jest w miejscu dzięki wewnętrznej kauczukowej nakładce, która dopasowana jest dokładnie do wybranego modelu smarfona. Dzięki temu wycięcia na aparat, przyciski czy gniazdo ładowania są precyzyjnie wymierzone i nie ograniczają funkcjonalności telefonu.

Sonata łączy w sobie funkcje etui oraz portfela: trzy wewnętrzne kieszenie doskonale sprawdzą się w przechowywaniu dowodu osobistego, prawa jazdy czy biletu; czwarta, większa kieszeń idealnie nadaje się do schowania banknotów.

Specjalnie skontruowane zagięcia pozwalają na oparcie telefonu, odpowiednie ustawienie kąta pochylenia i komfortowe korzystanie z telefonu np. do oglądania filmów.

W zapięciu etui znajduje się mocny magnes skutecznie zapobiegający przypadkowemu otwarciu. Okładka etui posiada wycięcie na głośnik, więc prowadzenie rozmów możliwe jest również po jej zamknięciu.












Folia poliwęglanowa

Uniknięcie uszkodzeń ekranu jest trudne nawet przy zachowaniu maksimum ostrożności. Dzięki folii poliwęglanowej możliwe jest zabezpieczenie ekranu smartfona przed zarysowaniami i zabrudzeniami.

Powłoka antiscratch.
Chroni ekran przed uszkodzeniami mechanicznymi najczęściej pojawiającymi się podczas używania telefonu, np. przed zarysowaniami.

Komfort użytkowania.
Folia dedykowana jest do konkretnego modelu telefonu, wobec tego jest idealnie dopasowana. Jest ultra cienka, dzięki czemu w żaden sposób nie wpływa na funkcjonalność ekranu dotykowego.

Wysoki poziom właściwości optycznych.
Folia nie przyciemnia ekranu, dzięki wysokiej przepuszczalności światła, a także ogranicza powstawanie refleksów.


Prezentowane zdjęcia mają charakter poglądowy i mogą nie przestawiać produktu do danego modelu telefonu/tabletu. Niezależnie od modelu Państwa urządzenia, sprzedawany produkt ma taką samą funkcjonalność, jak na zdjęciach, różni się jedynie rozmieszczeniem i kształtem wycięć na gniazdo ładowania, aparat etc.

Ze względu na technikę wyświetlania rzeczywisty wygląd produktów, a w szczególności kolorystyka może nieznacznie różnić się od produktów pokazywanych na zdjęciach.

Jeżeli powyższy opis oraz zdjęcia są niewystarczające, prosimy o przesłanie nam swoich pytań odnośnie tego produktu. Odpowiemy w najkrótszym możliwym czasie.


Istnieje możliwość odbioru zamówienia w sklepie stacjonarnym we Wrocławiu.

ul. Godlewskiego 7A/2, 54-609 Wrocław

telefon: 71 7 254 055 (08:00-18:00 od poniedziałku do piątku)

e-mail: sklep@welcom-mobile.­pl

skype: sklep.wroclaw.welcom

Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości. Jesteśmy do Twojej dyspozycji w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00 - 18:00

71 725 49 55

wel.com mobile sp. z o.o.

ul.Godlewskiego 7a/2

54-609 Wrocław

Przesyłki nadajemy w dniu zakupu, jeśli wpłata zostanie zaksięgowana do godziny 14:00

Przesyłka kurierska

Przedpłata na konto: 10zł

Przesyłka za pobraniem: 15zł

Poczta Polska

Przedpłata na konto: 9

Przesyłka za pobraniem: 19zł

Paczkomat

Przedpłata na konto: 8.6

Wpłaty prosimy wykonywać za pośrednictwem allegro lub przelewem tradycyjnym.

Nr konta BZ WBK
84 1090 1522 0000 0001 2019 4254

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u www_w-mobile_pl za co najmniej 200 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 84 1090 1522 0000 0001 2019 4254
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Przesyłka kurierska 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
List polecony priorytetowy 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
Niemcy 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Wielka Brytania 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Czechy 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Irlandia 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Rosja 40,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Słowacja 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Szwecja 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Holandia 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Litwa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Białoruś 40,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Norwegia 40,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Ukraina 40,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Włochy 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Francja 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Belgia 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Dania 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Hiszpania 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Austria 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

wel.com mobile sp. z o.o.
ul. Godlewskiego 7A/2
54-609 Wrocław
NIP: 894-304-21-34
REGON: 021990845
KRS: 0000437121

Firma wel.com mobile sp. z o.o. jest dystrybutorem modemów oraz routerów 3G/4G do mobilnego internetu, a także akcesoriów do smartfonów i tabletów.Naszymi klientami są takie firmy jak AB S.A., Komputronik S.A., Action S.A., Partner Telekom sp. z o.o. sp. k. W naszej ofercie znajdziecie Państwo urządzenia HSPA+/LTE firm  Huawei, ZTE, Teltonika, Option a także akcesoria marek Mercury Goospery czy Remax. 

Produkty 3G/4G naszej firmy wykorzystywane są w wielu zaawansowanych zastosowaniach np. w systemach alarmowych, monitoringu, transporcie, stacjach paliw, bankomatach, stacjach rowerowych, biletomatach, automatach i innych rozwiązaniach m2m.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
wel.com mobile sp. z o.o.
Godlewskiego 7a/2
54-609 Wrocław
PL
Dodatkowe informacje

 

Zwrot towaru przez konsumenta

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni. Termin czternastodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi - od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem lub załączyć do przesyłki ze zwracanym towarem.

2. Zgodnie z ustawą zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrotowi nie podlegają, zgodnie z ustawą:

  • otwarte nośniki programów komputerowych, nagrań audialnych lub wizualnych
  • świadczenia o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu, lub ściśle związanych z jego osobą

Zwrot towaru do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży. Zwrot następuje za pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru przez sprzedawcę. Wraz z odsyłanym towarem klient winien zwrócić wszystko co otrzymał.

3. W sytuacji, gdy konsument zdecyduje się na zwrot towaru a decyzję poprze pisemną deklaracją, oraz gdy zostaną w całości spełnione postanowienia ust. 2, umowę kupna/ sprzedaży uważa się za nie zawartą. Konsumentowi zostanie wystawiona korekta do dokumentu zakupu.

4. Prawo odstąpienia od umowy, o którym mowa w ust. 1, dotyczy także sprzedaży ratalnej, przy umowach zawieranych na odległość, zgodnie z warunkami umowy kredytowej.

5. wel.com mobile sp. z o.o. nie stosuje polityki towarów zastępczych.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
wel.com mobile sp. z o.o.
Godlewskiego 7a/2
54-609 Wrocław
PL
Dodatkowe informacje

 

Procedura postępowania reklamacyjnego dot. produktów zakupionych za pośrednictwem sklepu internetowego www.welcom-mobile.pl

1. Firma wel.com mobile sp. z o.o. realizuje reklamacje gwarancyjne w systemie door-to-door.

2. Zgłoszenie gwarancyjne rozpatrywane będzie, jeśli nie upłynął ustalony przy sprzedaży termin od daty zakupu. Dokument potwierdzający zakup musi być dołączony do każdego urządzenia, aby potwierdzić terminowość zgłoszenia. Wszystkie dokumenty i akcesoria powinny znajdować się w pudełku. Należy podać jasny i dokładny opis przyczyny awarii.

3. Przed spakowaniem produktu i przygotowaniem go do wysłania, należy zgłosić reklamację na dedykowaną skrzynkę mailową: support@welcom-mobile.pl

4. W celu zgłoszenia reklamacji konieczne jest wypełnienie formularza reklamacyjnego. Należy wprowadzić następujące informacje dotyczące urządzenia i jego usterki:

a. Data złożenia reklamacji

b. Data stwierdzenia wady produktu

c. Dane klienta – dane podmiotu, który zakupił urządzenie od firmy wel.com mobile sp. z o.o.

d. Informacje dotyczące produktu:

- Producent

- Model produktu – należy sprecyzować model reklamowanego urządzenia na podstawie jego nazwy znajdującej się na oryginalnym opakowaniu produktu lub na urządzeniu

- Numer seryjny urządzenia – nr IMEI. Jest bezwzględnie wymagany do rozpoczęcia procesu gwarancyjnego

- Data zakupu - data znajdująca się na dokumencie zakupu 

e. Opis usterki – prosimy możliwie dokładnie i precyzyjnie opisać, na czym polega usterka, która pojawiła się w trakcie użytkowania produktu. Testy przeprowadzone w serwisie będą realizowane pod kątem zgłoszonej usterki. W związku z powyższym nieprecyzyjny opis może przyczynić się do braku wykrycia zgłaszanej usterki i odesłania urządzenia jako sprawnego.

f. Adres do zwrotu urządzenia - dokładne dane kontaktowe (niezbędny numer telefonu i adres e-mail)

5. Po wysłaniu zgłoszenia, należy oczekiwać na potwierdzenia uprawnień do gwarancji każdego ze zgłoszonych urządzeń. Jest to wymagane do rozpoczęcia procesu reklamacyjnego.

6. Zgłoszenie jest potwierdzane drogą mailową w przeciągu 48 godzin od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

7. Po otrzymaniu potwierdzenia zgłoszenia, należy wydrukować formularz reklamacyjny i dołączyć go do wysyłanego urządzenia.

8. Produkt musi zostać odpowiednio zabezpieczony do transportu. Zalecane jest użycie oryginalnego opakowania, które powinno w pełni zabezpieczyć przesyłane urządzenie. Jeżeli oryginalne opakowanie nie jest dostępne, prosimy o zapakowanie urządzenia w wytrzymały karton odpowiedniego rozmiaru. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w transporcie na skutek nieodpowiedniego zabezpieczenia przesyłki.

9. Urządzenie przesłane do serwisu musi być kompletne. W przesyłce powinny znaleźć się wszystkie istotne elementy wyposażenia (urządzenie, zasilacz, bateria, itp.). Niektóre usterki mogą być spowodowane przez niepoprawne działanie poszczególnych elementów. Brak przesłania całego zestawu uniemożliwi dokładną weryfikację usterki. Reklamacje niekompletnych urządzeń mogą zostać odrzucone lub wstrzymane do czasu dostarczenia pozostałych elementów zestawu na koszt zgłaszającego. Pokrowce, instrukcje, ulotki, materiały promocyjne nie są wymagane.

10. Po weryfikacji i potwierdzeniu zgłoszonych usterek, urządzenie jest wymieniane na nowe, a następnie odsyłane na wskazany adres. Koszt transportu jest pokrywany przez firmęcom mobile sp. z o.o.

11. Gwarancja nie obejmuje:

a. uszkodzeń mechanicznych

b. ingerencji osób trzecich do wnętrza urządzenia

c. uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego obchodzenia się z urządzeniem lub użytkowaniem niezgodnie z instrukcją obsługi

W przypadku stwierdzenia któregoś z powyższych faktów urządzenie może zostać odesłane bez uprzedniego kontaktu ze Zgłaszającym.

12. Każda paczka wysyłana przez wel.com mobile sp. z o.o. jest ubezpieczona. Przy odbiorze przesyłki należy w obecności kuriera dokładnie sprawdzić jej stan i zawartość. W razie jakichkolwiek zastrzeżeń lub uszkodzeń należy wraz z kurierem sporządzić protokół Ubieganie się o odszkodowanie za zniszczony lub niekompletny sprzęt jest możliwe tylko po sporządzeniu protokołu szkody.