Etui SLIM PRO iPhone 6 6S Case | Bumper (6911058941)

82 osoby kupiły 88 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
19,99 zł
z 911 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 5,50 zł
  • List polecony priorytetowy 6,99 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
Zakupy od 100 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
NAJLEPSZE AKCESORIA
DLA TWOJEGO SMARTFONA
ETUI Znajdź najlepsze etui dopasowane do Ciebie. SZKŁA Skutecznie chroń ekran swojego smartfona. UCHWYTY Używaj wygodnie i bezpiecznie telefonu podczas podróży. POWERBANKI Zapewnij twojemu smartfonowi energię na dłużej! SŁUCHAWKI Słuchaj muzyki lub rozmawiaj bezpiecznie podczas jazdy samochodem.

Etui Slim Pro

iPhone 6 6S

Opis produktu:

Etui Slim Pro iPhone 6/6S - niezwykle lekkie i ultra cienkie etui (zaledwie 0,8mm). Tył obudowy został wykonany ze skompresowanego poliwęglanu, natomiast boki z tworzywa miękkiego TPU. Slim Pro to idealna propozycja dla osób ceniących minimalistyczny design, lekkość i smukłość. Produkt jest idealnie dopasowany, w pełni funkcjonalny i skutecznie chroni telefon podczas niewielkich upadków.

Dostępne kolory:
  • czarny
  • szary
  • granatowy
  • różowy
Szybka wysyłka
Najwyższa jakość
30 dni na zwrot
ZDJĘCIA PRODUKTU
FORMY WYSYŁKI
PŁATNOŚCI


ekspresowe płatności PayU
Może zainteresują Cię także...
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Timbro-pl za co najmniej 100 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Przesyłka kurierska 12,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
List polecony ekonomiczny 5,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
List polecony priorytetowy 6,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Faktury VAT : Nie 


 REGULAMIN 


§ 1 

Postanowienia ogólne 

Niniejszy regulamin, zwany dalej ”Regulaminem”, dotyczy aukcji internetowej na portalu Allegro prowadzonej w ramach konta o Nicku Timbro-pl Regulamin znajduje zastosowanie w przypadkach nieuregulowanych w Regulaminie Allegro. 

Dane Sprzedawcy: Timbro Jan Sipak Ul.Modlińska 329 03-151 Warszawa NIP: 5242824888 

REGON: 366792894 

Dane kontaktowe: Jan Sipak Ul. Modlińska 329 03-151 Warszawa. 

Każda osoba przystępując do aukcji oświadcza, iż zapoznała się z Regulaminem Allegro i niniejszym Regulaminem. 




§ 2 

Rodzaje i zakres świadczonych usług 

Za pośrednictwem aukcji Allegro w ramach konta o Nicku Timbro-pl  prowadzona jest sprzedaż detaliczna różnych artykułów. Wszystkie zdjęcia i parametry na aukcjach mają charakter poglądowy i mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistości. 

§ 3 

Zasady dokonywania zamówienia 

Wszystkie ceny podawane na aukcji są w złotych polskich i nie zawierają podatku VAT. 

Firma nie wystawia faktur VAT. Po dokonaniu zakupu i  płatności klient informuje sprzedającego w wiadomości do sprzedającego o wyborze koloru towaru. W przypadku nie wybrania koloru wysyłany jest losowy kolor. 




§ 4 

Realizacja i dostawa 

Po otrzymaniu informacji, o których mowa w § 3, Sprzedawca przystępuje do realizacji zamówienia. 

Przesyłka z zamówionym Produktem wysyłane są na adres Kupującego podany na  jego koncie Allegro. W przypadku zmiany adresu (na inny niż podany na Allegro) prosimy o niezwłoczne poinformowanie o tym W FORMULARZU DOSTAWY I ZAPŁATY. 

Formy płatności oraz koszty dostawy każdorazowo wskazywane są w opisie aukcji. 

W celu przyspieszenia realizacji zamówienia, polecamy formę płatności PayU, ponieważ dla tego sposobu zapłaty pieniądze najszybciej księgowane są na rachunku bankowym Sklepu. 

Na wpłatę czekamy 7 dni, jeśli po tym terminie nie otrzymamy wpłaty wysyłamy przypomnienie o transakcji, następnego dnia w przypadku braku wpłaty występujemy jednak do Allegro o zwrot prowizji za sprzedaż przedmiotu, co wiąże się z otrzymaniem od Allegro ostrzeżenia. 

Wysyłka następuje firmą kurierską,InPostem lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. 



§ 5 

Odstąpienie od umowy 


Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271), Klient  będący Konsumentem ma prawo, z zastrzeżeniem postanowień ust. 7, do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie trzydziestu dni od dnia wydania rzeczy. Do zachowania trzydziestodniowego terminu, o którym mowa w ust. 1, wystarczające jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem. W przypadku odstąpienia od umowy Użytkownik zobowiązany jest do zwrotu towaru na adres: Timbro Jan Sipak Ul. Modlińska 329 03-151 Warszawa W przypadku skorzystania przez Klienta z uprawnienia, o którym mowa w ust. 1, koszty zwrotu produktu pokrywa Klient. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Odsyłany towar należy zapakować w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie w transporcie. Sklep dokona zwrotu wpłaconych kwot, w tym ceny za towar i pobrane koszty wysyłki, nie później niż w terminie 14 dni. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku sprzedaży z licytacji, a nadto w wypadkach: 1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1; 2) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania; 3) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym; 4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą; 5) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu; 6) dostarczania prasy; 7) usług w zakresie gier hazardowych 

§ 6 

Postępowanie reklamacyjne 

W zakresie reklamacji Klient będący Konsumentem może realizować uprawnienia przyznane przez przepisy ustawę kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta(Dz. U. 2014 poz . 827 z dnia 24 czerwca 2014 r.). Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta z tytułu rękojmi, jeżeli rzecz sprzedana (towar) ma wadę fizyczną lub prawną. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej (towaru) z umową. W szczególności rzecz sprzedana (towar) jest niezgodna z umową, jeżeli: nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia; nie ma właściwości, o których istnieniu Sklep zapewnił Klienta w tym przedstawiając próbkę lub wzór; nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sklep przy zawarciu umowy, a Sklep nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; została Klientowi wydana w stanie niezupełnym. Reklamacje dotyczące zamówionych towarów mogą być składane drogą mailową na adres [timbrosklep@gmail.com] lub listem poleconym na adres ul. Modlińska 329 03-151 Warszawa. Wnosząc reklamację, prosimy o podanie następujących danych:  imię i nazwisko Klienta, adres, dane pozwalające na identyfikację sprzedaży (np. login, numer zamówienia, datę transakcji), przedmiot i przyczynę reklamacji, dane kontaktowe. Określając sposób realizacji zobowiązań Sklepu w zakresie zgłoszonej reklamacji w przedmiocie wystąpienia wad fizycznych lub prawnych rzeczy, Klient będący konsumentem, ma prawo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy, chyba, że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę (Sklep) albo Sklep nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Jeżeli Klient jest Konsumentem , może zamiast zaproponowanego przez Sklep usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. Reklamacje zgłaszane przez Klienta będą rozpatrywane w terminie do 14 dniu od momentu ich zgłoszenia. Brak oświadczenia w tym terminie uważa się za uznanie roszczeń zgłoszonych przez Klienta. Klient zostanie powiadomiony o rozstrzygnięciu zgłoszonej reklamacji tą samą drogą, jaką przesłana została reklamacja, chyba, że Klient zastrzeże inną formę kontaktu. Rozstrzygnięcie reklamacji zostanie dodatkowo przesłane drogą elektroniczną na wskazany przez Klienta adres e-mail. W przypadku pozytywnego rozstrzygnięcia reklamacji Sklep wysyła do Klienta Towar wolny od wad lub z usuniętą w rozsądnym czasie wadą. Jeśli naprawa lub wymiana na nowy danego produktu nie są możliwe z przyczyn wskazanych w ust. 5 i 6, Sklep stosownie do złożonego przez Klienta alternatywnego żądania – obniży cenę lub zwróci równowartość ceny produktu, powiększoną o koszty przesyłki. Prawo do rękojmi wyłączone jest wobec Klientów dokonujących zakupów jako Przedsiębiorcy.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 30 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Jan Sipak
Modlińska 329
03-151 Warszawa
PL