Etui REMAX GLITTER CASE do iphone 7 (6999903258)

zakończona
19,00 zł
sprzedaż zakończona
Dostawa
  • Kurier wieczór
    nowość
    12,24 zł
  • List polecony ekonomiczny 5,50 zł
  • List polecony priorytetowy 7,00 zł
Zakupy od 299 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.1 [kg]

opis

Etui żelowe REMAX GLITTER JELLY CASE do iphone 7 i 7s

Nowoczesne i oryginalne etui żelowe, wykonane z najwyższej jakości termoplastycznego materiału TPU z najnowocześniejszą technologią antypoślizgową, zabezpieczającą przed przypadkowym wyśliźnięciem się urządzenia z dłoni.
Doskonale podkreśla wygląd telefonu, zapewniając jednocześnie swobodę użytkowania, dzięki precyzyjnie wyciętym otworom na ładowarkę, klawisze funkcyjne oraz aparat fotograficzny i lampę błyskową.

Etui jest super cienkie i super lekkie, zapewniając bezproblemowe użytkowanie telefonu przez długi czas.

Producent: Remax

Kraj producenta: Hong Kong

Model: Glitter

Rodzaj: Etui ochronne

Pasuje do: iphone 7 i 7s

Waga (g): 100

Materiał: TPE

Kolor: RÓŻOWY

PREZENTOWANE ZDJĘCIA MAJĄ CHARAKTER POGLĄDOWY. ETUI JEST DEDYKOWANE I DOPASOWANE DO MODELU TELEFONU, WYMIENIONEGO W NINIEJSZEJ AUKCJI .

** Kolory rzeczywistego produktu mogą nieznacznie różnić się od prezentowanych zdjęć z powodu oświetlenia stosowanego podczas sesji zdjęciowych lub różnych ustawień monitora **

W przypadku jakichkolwiek pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Zapraszamy na inne nasze aukcje ALLEGRO.
Zobacz nasze pozostałe aukcje:
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 5,50 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u 10shops za co najmniej 299,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro MiniPaczka InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
7,20 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
3 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
1-2 dni robocze
Allegro Kurier InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
12,18 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
1 dzień roboczy
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
7,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1 dzień roboczy
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
5,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze
Paczka24
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
1-2 dni robocze
Kurier wieczór
pierwsza sztuka
12,24 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
1-2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Paczka24 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
1-2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
12,10 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
1-2 dni robocze
Allegro Kurier InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
15,68 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
1 dzień roboczy
Kurier wieczór pobraniowy
pierwsza sztuka
15,31 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
1-2 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
1 dzień roboczy
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie
pierwsza sztuka
20,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
1-2 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Paczka24 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
19,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
1-2 dni robocze

Punkty odbioru

Salon GSM 10SHOPS
Zamiany 18 LU 204
02-786 Warszawa-Ursynów
woj. mazowieckie
email: 10shops.allegro@gmail.com
tel.: 730 301 310

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 20:00
  • sobota 10:00 - 14:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

10SHOPS Salon GSM
ZAMIANY 18 LU 204
02-786 Warszawa
Dodatkowe informacje

1. 10SHOPS zobowiązany jest dostarczyć Klientowi Towar wolny od wad. 10SHOPS odpowiada wobec Klienta, jeżeli Towar sprzedany ma wadę fizyczną (niezgodność rzeczy sprzedanej z umową) lub prawną (rękojmia). 

2. Jeśli Towar sprzedany ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy, chyba że 10SHOPS niezwłocznie, bez nadmiernych niedogodności dla Klienta, wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeśli Towar był już wymieniany lub naprawiany przez 10SHOPS albo 10SHOPS nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. 

3. Jeżeli kupującym jest Konsument, może, zamiast zaproponowanego przez 10SHOPS usunięcia wady, żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe, albo wymagałoby nadmiernych kosztów, w porównaniu ze sposobem proponowanym przez 10SHOPS. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wady, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Kupującego inny sposób zaspokojenia. 

4. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Towaru z wadą pozostaje do wartości Towaru bez wady. 

5. Kupujący Klient nie może odstąpić od umowy, jeśli wada jest nieistotna. 

6. Jeżeli sprzedany Towar ma wadę, kupujący Klient może żądać jego wymiany na Towar wolny od wad albo usunięcia wady. 

7. 10SHOPS jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę, w rozsądnym czasie, bez nadmiernych niedogodności dla kupującego Klienta. 

8. 10SHOPS może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową Towaru wadliwego w sposób wybrany przez kupującego Klienta jest niemożliwe albo, w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową, wymagałoby to nadmiernych kosztów. Jeżeli kupującym Klientem jest przedsiębiorca, 10SHOPS może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej. 

9. Kupujący Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, powinien na koszt 10SHOPS dostarczyć Towar wadliwy na adres: 10SHOPS Salon GSM, Zamiany 18 LU 204, 02-786 Warszawa (lub inny adres, uzgodniony z 10SHOPS). Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania, dostarczenie Towaru przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient powinien udostępnić Towar dla 10SHOPS w miejscu, w którym rzecz się znajduje. 

10. Jeżeli kupujący, będący Konsumentem, zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a 10SHOPS nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione. 

11. 10SHOPS odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 1 roku od dnia wydania rzeczy Klientowi. Jeżeli kupującym jest Konsument, a przedmiotem sprzedaży jest używana rzecz ruchoma, odpowiedzialność 10SHOPS ograniczona jest do 1 roku od dnia wydania rzeczy kupującemu Konsumentowi. 

12. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru sprzedanego na wolny od wad przedawnia się z upływem 1 roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli kupującym jest Konsument, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego. 

13. W terminach określonych Klient może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady Towaru sprzedanego. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. 

14. 10SHOPS proponuje następujący tryb składania reklamacji, który przyczyni się do sprawnego przeprowadzenia trybu reklamacyjnego: a. niezwłocznie po stwierdzeniu wady Towaru Klient powinien skontaktować się z 10SHOPS pod numerem telefonu 730 301 310 oraz przesłać mailowo na adres 10shops.allegro@gmail.com zgłoszenie reklamacyjne, w celu poinformowania 10SHOPS o wadzie Towaru i uzgodnienia dogodnej dla Klienta formy rozpatrzenia reklamacji, w szczególności - w razie potrzeby - najbardziej dogodnej formy przesyłki Towaru do 10SHOPS, a następnie, w razie ustalenia potrzeby przesyłki Towaru do 10SHOPS lub zwrotu Towaru do 10SHOPS - przesłanie Towaru do 10SHOPS pod adres: 10SHOPS Salon GSM, Zamiany 18 LU 204, 02-786 Warszawa lub w inne uzgodnione przez Klienta i 10SHOPS miejsce wraz z dołączonym opisem niezgodności Towaru z umową, dołączoną kopią dowodu zakupu lub wskazaniem danych identyfikujących zamówienie (np. imię i nazwisko Klienta, numeru zamówienia, datę zamówienia), danymi Klienta, które umożliwią szybki i bezpośredni kontakt z Klientem (np. nr telefonu, adres e-mail, adres do korespondencji, adres do zwrotu Towaru po zakończonym postępowaniu reklamacyjnym). 

15. Klient nabywający Towar w celu związanym bezpośrednio z jego działalnością zawodową lub gospodarczą, ma prawo złożyć reklamację, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Odpowiedzialność 10SHOPS z tytułu rękojmi za wady fizyczne takich Towarów ogranicza się do rzeczywiście poniesionych przez takiego Klienta strat, do kwoty, jaką Klient zapłacił 10SHOPS za nabycie danego Towaru, powiększoną o poniesione przez Klienta uzasadnione koszty dostawy. 

16. Klient może zgłosić 10SHOPS reklamacje w związku z korzystaniem z usług świadczonych droga elektroniczną. Reklamacja może zostać przesłana drogą elektroniczną na adres: 10shops.allegro@gmail.com.  W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient powinien wskazać swój adres e-mail oraz opis przyczyny reklamacji. 10SHOPS niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni, rozpatruje reklamację i udziela odpowiedzi na adres e-mail Klienta, podany w zgłoszeniu reklamacji.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

10SHOPS Salon GSM
Zamiany 18 LU 204
02-786 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
O sprzedającym
10shops
99,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

538

 

5

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 730 301 310
poniedziałek - piątek
10:00 - 20:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Salon GSM 10SHOPS

02-786 Warszawa-Ursynów

Zamiany 18 LU 204

Pozostałe informacje

KONTO BANKOWE:

ING BANK ŚLĄSKI

09 1050 1025 1000 0092 4143 4852