ETUI POKROWIEC OBUDOWA TYŁ ŻEL GUMA HUAWEI MATE 8 (6484234743)

12 dni do końca
cena kup teraz
9,99 zł
z 10 sztuk
Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 4,99 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 6,89 zł
  • List priorytetowy 6,99 zł
Zakupy powyżej 300 zł
  • lokalizacja: Sokółka
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
Pokrowiec na tył żelowy typu Jelly etui białe do HUAWEI MATE 8

KUW-M-12-03

Oryginalny GEL CASE do HUAWEI MATE 8. Kolor biały. Dopasowana osłona ochronna z elastycznego silikonu nowej generacji TPU GEL i gumy na tylni panel telefonu.
Pozostawia bezpośredni dostęp to wszystkich funkcji telefonu bez konieczności wyjmowania go z etui.

Te etui jest najlepszym rozwiązaniem z nakładek na tył telefonu.

Antypoślizgowe boki ułatwiają trzymanie telefonu.
Podwyższony rant dodatkowo zabezpiecza wyświetlacz, dzięki czemu nie musisz się martwić o zarysowania!

Doskonale spasowane idealnie zabezpiecza telefon w trakcie przypadkowych upadków i chroni przed uszkodzeniami.

Dający się przystosować i odporny na uderzenia materiał doskonale utrzymuje kształt i stanowi idealną ochronę przed zabrudzeniami i zadrapaniami.
Wycięcia w osłonie zapewniają pełną możliwość obsługi telefonu. Etui pokryte jest specjalną antypoślizgową warstwą.
Główną zaletą tego futerału jest to, że pozostaje prawie niewidoczny, telefon wygląda tak jakby nie miał pokrowca a zarazem jest bardzo dobrze chroniony.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u -eMarket- za co najmniej 300 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczka pocztowa ekonomiczna 8,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4 dni
List ekonomiczny 4,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 8,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List priorytetowy 6,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 8,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4 dni
List polecony priorytetowy 8,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka kurierska 13,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
PACZKA W RUCHu 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Paczkomaty 24/7 9,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 6,89 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Pocztex Kurier48 8,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 11,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 11,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 11,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
UWAGA ! LIST ZWYKŁY EKONOMICZNY I PRIORYTETOWY jest NIEREJESTROWANY przez Pocztę bez możliwości reklamacji.

Pozostałe przesyłki POLECONE I KURIERSKIE są ubezpieczone i z Gwarancją Dostawy na 100%

Przy zakupie na kilku aukcjach podstawowym jest najwyższy koszt wysyłki

ZA PRZESYŁKĘ PŁACISZ RAZ, BEZ WZGLĘDU NA ILOŚĆ ZAKUPIONYCH PRZEDMIOTÓW
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Sprzedającym jest firma: VegaCom Paweł Malesza w Sokółkce (16-100), ul Broniewskiego 28/1 , Zarejestrowany w centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej przez Burmistrza Sokółki, pod nr 4510, NIP: 5451644110, Regon: 200203688 Adres przedsiębiorstwa: VegaCom Norwida 4 16-100 Sokółka (POLSKA) Adres do reklamacji: VegaCom Norwida 4 16-100 Sokółka (POLSKA)

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 30 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo odstąpienia od umowy: * W ciągu 30 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. * Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: allegro@vegacom.eu. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres VegaCom, Norwida 4, 16-100 Sokółka. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): VegaCom Norwida 4 16-100 Sokółka Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] Koszt zwrotu rzeczy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Brak możliwości odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: * świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; * w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; * w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; * w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; * w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; * w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; * w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; * w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; * w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; * dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; * zawartej w drodze aukcji publicznej; * świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; * dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Opis procedury reklamacji: * Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem allegro@vegacom.eu, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy wraz reklamowanym produktem. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. * Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. * Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. * Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

Sprzedającym jest firma: VegaCom Paweł Malesza w Sokółkce (16-100), ul Broniewskiego 28/1 , Zarejestrowany w centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej przez Burmistrza Sokółki, pod nr 4510, NIP: 5451644110, Regon: 200203688 Adres przedsiębiorstwa: VegaCom Norwida 4 16-100 Sokółka (POLSKA) Adres do reklamacji: VegaCom Norwida 4 16-100 Sokółka (POLSKA) Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Białymstoku. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.