Etui plecki hardcase iPhone 7 czarno srebrny GUESS (6910998929)

6 monet
zakończona
83,70 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,90 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 29,90 zł
  • lokalizacja: Wysyłkowo cała Polska, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • Kontakt

    Tel. 507 540 550
    e-mail: kontakt@cyberkey.pl


    100% NOWY SPRZĘT!!

  • Wysyłka

    Zakupy do godz. 16:00, opłacone przez PayU wysyłamy tego samego dnia. Pozostałe - wysyłka w 24h od momentu zaksięgowania pięniędzy na naszym koncie.
  • Regulamin

    Wszystkie produkty sprzedawane
    na naszych aukcjach są nowe
    i objęte gwarancją. Kupując na aukcji wyrażasz zgodę na rachunek lub fakturę w postaci elektronicznej.
    Możliwość zwrotu do 14 dni.
    Sprawdź zgodność i stan zamówionego towaru w obecności kuriera,
    gdyż tylko przy odbiorze można reklamować niezgodność, uszkodzenie.
  • Płatności

    Przelewem na konto ING:
    54 1050 1735 1000 0092 2091 3710
    Poprzez "Płacę z Allegro" PAYU
    Za zaliczeniem pocztowym.

GUESS Etui plecki hardcase iPhone 7 czarno srebrny GUESS

Opis

Guess kolekcja Electroplating Classic.
Etui ozodobione subtelnym, kratkowanym wzorem saffiano, który jest wyprodukowany z wysokogatunkowego materiału imitującego skórę. Elegancka, czarna faktura idealnie łączy się z gładkim paskiem na którym wytłoczono logo GUESS. To wyjątkowe etui o wyrafinowanym, klasycznym wzornictwie idealnie podkreśli wygląd Twojego telefonu zapewniając elegancję i wyjątkowość.

Główne cechy:
- Kolekcja: Electroplating Classic
- Typ: Hardcase
- Materiał: TPU
- Kolor: Czarny
- Kompatybilność: iPhone 7
- Produkt wyprodukowany na licencji Guess

Tabela parametryczna
:
:
Typ: etui - plecki
Przekątna ekranu: 4,7''
:
Pasuje do:

Apple iPhone 7

Kolor: Czarny
Materiał: TPU
Wymiary:
Akcesoria w zestawie:
Pozostałe parametry:
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 54105017351000009220913710
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 29,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Cyberkey.pl
Browarna 3/2
62-700 Turek
NIP: 668-121-62-23
REGON: 363519790

E. Kaczmarek Cyberkey.pl Browarna 3/2 62-700 Turek REGON: 363519790 NIP: 668-121-62-23

pozostałe informacje

PROCES SKŁADANIA ZAMÓWIENIA

Osoba kupująca po wybraniu przedmiotu (lub przedmiotów) na aukcji Allegro umieszcza towar w koszyku udostępnionym przez serwis aukcyjny.

Automatycznie jest zliczany i przedstawiany koszt towaru i dostawy. Po złożeniu zamówienia kupujący jest kierowany do strony,

gdzie określamy metody płatności, adres dostawy, sposób i koszt dostawy produktu. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w trybie i na zasadach określonych w regulaminie Allegro.

Portal Allegro po zawarciu umowy wysyła poprzez e-mail na adres kupującego informacje

potrzebne do sfinalizowania zamówienia tym samym potwierdza zawarcie umowy.

OBOWIĄZKI SPRZEDAJĄCEGO I KUPUJĄCEGO

Osoba, która dokonała zakupu na aukcji, zobowiązuje się do zapłaty ceny za towar wraz z kosztami dostawy.

Kwota za zakupy zostaje przekazana sprzedającemu poprzez narzędzia płatnicze określone na w aukcji i dostępne na portalu aukcyjnym.

Sprzedający na aukcji zobowiązuje się do wydania rzeczy, której dotyczy dana aukcja. Po dokonaniu zakupu zmiana ilości towaru pociąga za sobą odpowiednie dopłaty za towar i przesyłkę.

Kupując na aukcji zgadzasz się na dostarczenie rachunku zakupu lub faktury sprzedaży drogą elektroniczną (e-mail).

Zgoda na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej jest równoznaczna z rezygnacją z otrzymywania faktury w formie papierowej.

Do kupującego zostaje wysłany rachunek lub faktur zakupu. Faktura sprzedaży wystawiana jest na życzenie klienta.

Sprzedawca towaru na tej aukcji jest zwolniony podmiotowo z podatku od towarów i usług.

Dostawa towarów lub świadczenie usług zwolnione na podstawie art. 113 ust. 1 ustawy z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług) Dz.U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054 z późn. zm.)

DOSTAWA TOWARU

Przesyłki pakowane są w taki sposób, by zapewnić im bezpieczeństwo podczas transportu.

Dostępne formy dostawy są widoczne na aukcji Allegro, a ich wybór jest dokonywany w czasie finalizowania zakupu.

Towar wysyłany jest w dni robocze w terminie określonym na aukcji (termin dostawy zależy od wybranej formy dostawy).

Miejsce dostawy określone jest przez kupującego.

W przypadku stwierdzenia, że przesyłka jest uszkodzona lub otwierana, kupujący powinien zażądać od przewoźnika protokolarnego ustalenia stanu przesyłki

i przyczyn powstania tych usterek. Jeżeli po wydaniu przesyłki, zostanie ujawnione uszkodzenie niedające się wcześniej zauważyć,

przy odbiorze przewoźnik ustala stan przesyłki na żądanie kupującego. Takie zdarzenie może być zgłoszone nie później niż w ciągu 7 dni od daty odbioru przesyłki.

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Kupujący, który zawarł umowę na odległość ze sprzedającym, korzystając z aukcji poprzez funkcję Kup Teraz, może od niej odstąpić w terminie 14 dni bez podania przyczyn

i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust.2 i art. 35.

(Na podstawie art 558 § 1 Kodeksu Cywilnego wyłącza się rękojmię wobec przedsiębiorców kupujących towar na fakturę)

Moment odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej ze sprzedającym rozpoczyna się od chwili otrzymania towaru przez konsumenta lub osobę trzecią przez niego uprawnioną.

Jeżeli kupujący nie zostanie poinformowany przez sprzedającego o prawie o odstąpienia od umowy, prawo to wygasa po upływie 12 miesięcy od dnia upływu terminu o którym mowa w art. 27 ustawy.

Jeżeli konsument został poinformowany przez sprzedającego o prawie do odstąpienia od umowy przed upływem terminu określonego, o którym mowa w ustępie 1 ustawy,

termin do odstąpienia od umowy upływa po 14 dniach od udzielenia konsumentowi informacji o tym prawie. Konsument może odstąpić od umowy, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wystawienie oświadczenia przed jego upływem, w tym wysłanie go drogą elektroniczną na adres kontakt@cyberkey.pl.

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.

Sprzedający zwraca konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności w tym koszty dostarczenia rzeczy niezwłocznie,

nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy. Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył konsument,

chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

Jeżeli przedsiębiorca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy

z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz do sprzedającego lub przekazać ją osobie upoważnionej przez sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia,

w którym odstąpił od umowy, chyba że sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

Jeżeli klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedającego,

sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia,

że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić

ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży,

a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji;

jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowe inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji,

prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu,

jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

11) zawartej w drodze aukcji publicznej;

12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii,

usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu

do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

SPRZEDAWCA JEST ODPOWIEDZIALNY WZGLĘDEM KUPUJĄCEGO

Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną - rękojmia.

Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową.

W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli:

a) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;

b) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;

c) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

d) została kupującemu wydana w stanie niezupełnym.

Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej

w tej samej chwili. Jeżeli kupującym jest konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się,

że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego,

jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika

z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.

GWARANCJA

Na sprzedawane produkty wydawana jest 24 miesięczna gwarancja, chyba że w warunkach gwarancji zastrzeżono inny termin. Gwarancję liczy się od dnia, kiedy rzecz została wydana kupującemu.

Gwarancja obowiązuje wyłącznie na terytorium Polski.

Nabywca traci prawa gwarancyjne w przypadku zerwania plomb gwarancyjnych, tabliczki znamionowej z numerem seryjnym lub stwierdzenia przez serwis producenta dokonywania

nieautoryzowanych napraw lub zmian systemowych bądź konstrukcyjnych urządzenia