ETUI PEACE/MOTOROLA X Play (6950752123)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
14,99 zł
z 10000 sztuk
Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 5,00 zł
  • List polecony ekonomiczny 7,00 zł
  • List polecony priorytetowy 9,00 zł
  • lokalizacja: Chełm Śląski, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.05 [kg]

Cechy naszego etui

  • Chroni przy upadku
  • Osłania telefon od zadrapań
  • Dopasowane do Twojego telefonu
  • Krawędź wystaje ponad ekran
  • Przyjemne w dotyku
  • Częściowo przeźroczyste
  • Krawędzie są przeźroczyste w stopniu zależnym od kształtu posiadanego telefonu
  • Zdjęcia mają charakter poglądowy
  • Grafiki dotyczące boków etui mogą posiadać gładkie przejście do przeźroczystości na krawędziach, szczególnie na telefonach o zaokrąglonych bokach

Etui jest dostosowane do wybranego modelu telefonu

Przedmiotem aukcji jest etui do wyboru:

  • Białe
  • Czarne
  • Transparentne

Realizacja

Po zaksięgowaniu wpłaty, przystępujemy do realizacji Państwa zamówienia.

Wysyłka

Od zaksięgowania wpłaty, wykonujemy nadruk oraz wysyłamy w ciągu 1-3 dni.

Informacje o etui

Przedmiot aukcji jest nieprefabrykowany

  • Etui jest wykonywane na zamówienie po opłaceniu zamówienia / wybraniu pobrania
  • Wykonane nadruki mają atest jakościowy wystawiony przed służbę kontroli, są bezpieczne dla użytkownika, nie uczulają oraz nie zagrażają środowisku
  • Każde etui ma niezadrukowane boki, co jest spowodowane różnymi kształtami telefonów
  • Kolorystyka oraz rozmieszczenie mogą nieznacznie się różnić od prezentowanych na wizualizacjach
  • Czas oczekiwania może być wydłużony z powodu braku informacji o kodzie wzoru oraz brak podanego podelu i roku modelowego telefonu

Instrukcja złożenia zamówienia

  1. Przeczytaj wszystkie informacje zawarte na aukcji
  2. Zobacz galerię wzorów
  3. Wybierz wzór
  4. Sprawdź czy na wybranym telefonie ważne elementy grafiki nie znajdują się w miejscu wycięcia na aparat czy głośnik
  5. Kliknij "Kup Teraz" na górze strony - wypełnij formularz dla kupującego bez rejestracji lub zaloguj się jeśli jest to konieczne
  6. Wypełnij formularz dostawy - podaj adres do dostawy, sposób dostawy, formę płatoniści, ew. dane do FV oraz podaj kod wzoru, np. Audi 023
  7. Potwierdź zakup
  8. Opłać zamówienie (PayU, przelew, płatne przy odbiorze)
  9. Spodziewaj się przesyłki

Informacje dla kupującego

Kontakt

  • E-mail:   serviceesony@gmail.com
  • Telefon:   733-136-957
  • Biuro obsługi klienta czynne:  Pon - Pt: 8-14
  • Adres: Prodej Marcin Deja, Ul. Chełmska 69a, 41-403 Chełm Śląski

 

Realizacja

Płatności:

IdeaBank

26 1950 0001 2006 0755 7989 0002

Prodej

ul.Chełmska 69a

41-403, Chełm Śląski

 

Wpłatę mogą Państwozrealizować poprzez: PayU, Przelew bankowy.

 

Wysyłka:

Paczki wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty w ciągu 1-3 dni roboczych w przypadku wszystkich potrzebnych informacji i wymaganych plików, czyli model i rok telefonu, rodzaj i kolor etui, kod wzoru.

Zamówienia z wpłatami zaksięgowanymi do godziny 7:30, są produkowane tego samego dnia, wysyłka następuje zazwyczaj w dniu następnym.

Tapetę wysyłamy drogą mailową.

Zapakowane etui dotrze do Państwa za pośrednictwem przewoźnika: kurier DPD lub Poczta Polska .

 

Regulamin

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z naszym regulaminem warunkami zwrotu oraz reklamacji. Dokonanie zakupu na aukcji jest równoznaczne z jego akceptacją regulaminu. Przedmiotem aukcji jest etui wykonywane na zamówienie (rzecz nieprefabrykowana).

Galeria wzorów

Wzory z tłem przeźroczystym

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List ekonomiczny 5,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6 dni roboczych
List polecony ekonomiczny 7,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 6 dni roboczych
List polecony priorytetowy 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

PRODEJ. Marcin Deja
Chełmska 69a
41-403 Chełm Śląski
NIP: 646-273-55-84
REGON: 240414388

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 14:30
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje


733-136-957 

serviceesony@gmail.com


Zależy nam na dobrej opinii i zadowoleniu naszych klientów, więc

PROSIMY NIE WYSTAWIAJ OD RAZU KOMENTARZA NEGATYWNEGO. 


1. Paczki wysyłamy w terminie do 1-5 dni od otrzymania od Klienta przelewu oraz dokładnych danych dotyczących zamówienia. W przypadku niejasności Klient jest proszony o dodatkowe informacje.

2. Paragon lub faktura VAT dołączana jest do przesyłki. Jeżeli Klient chcę otrzymać fakturę,  powinien powiadomić Sklep przy dokonywaniu zamówienia. Późniejsze powiadomienie, akceptowane będzie tylko w sytuacji, gdy przesyłka nie została jeszcze nadana. 

3. Wysyłki realizowane są wyłącznie na terenie kraju.

4. W momencie dostawy Klient powinien sprawdzić, w obecności dostawcy, czy przesyłka nie posiada uszkodzenia bądź naruszenia wynikłego z transportu. - W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub naruszenia przesyłki, jej niekompletności lub niezgodności z zamówieniem, Klient powinien niezwłoczne zgłosić ten fakt dostarczającemu produkt, w celu sporządzenia Protokołu Szkody, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, z których jeden zachowuje Klient, a drugi przekazuje dostarczającemu przesyłkę

5. Złożenie zamówienia i dokonanie zakupu w Sklepie, uwarunkowane jest prawidłowym wypełnieniem formularza rejestracyjnego w Serwisie Allegro/wylicytowaniem produktu na stronie Allegro.

6. Klientem mogą być osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, ale mogące we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania. Klientami mogą być osoby, które ukończyły 13 rok życia, ale nie ukończyły 18 lat w zakresie w jakim mogą nabywać prawa i zaciągać zobowiązania zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa.

7. Złożenie zamówienia rodzi po stronie Klienta obowiązek zapłaty

8. Klient podczas dokonywania zamówienia może wskazać dodatkowo dane wymagane do wystawienia Faktury VAT

9. Kontakt pomiędzy Sklepem a Klientem odbywa się poprzez email a ponadto także poprzez formularz kontaktowy lub telefon.

10. W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia wynikającego z winy Klienta (np. błędny numer telefonu), złożone zamówienie zostaje anulowane w ciągu 48 godzin od jego złożenia.

11. Zamówienia w sklepie można składać przez 24 godziny na dobę przez cały rok, jednak nie są one realizowane w dni ustawowo wolne od pracy oraz w dni urlopu zaznaczonego na Allegro.

12. W przypadku wystąpienia braku zamówionego produktu, Sklep poinformuje o tym fakcie Klienta.

13. Klient w takim wypadku ma prawo do rezygnacji z całości lub części zamówienia, bądź też do wyrażenia zgody na zamianę niedostępnego produktu na inny, oferowany przez Sklep. W przypadku rezygnacji z całości lub części zamówienia, dokonane przedpłaty zostaną zwrócone.

14. W przypadku transakcji składanych za pośrednictwem serwisu Allegro, po sprawdzeniu otrzymanego produktu prosimy o wystawienie komentarza do transakcji. 

15. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń w tym zwłaszcza dotyczących do przesyłki prosimy o kontakt ze Sklepem, przed wystawieniem komentarza.

16. Brak możliwości odbioru osobistego

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zależy nam na dobrej opinii i zadowoleniu naszych klientów, 

więc w razie wątpliwości, problemu,

chęci reklamacji, zwrotu czy wystawienia komentarza negatywnego 

skontaktuj się z nami:

a) mailowo: serviceesony@gmail.com

b) telefonicznie: 733 136 957