ETUI MIRROR SPINNER HUAWEI P8 LITE 2017 RÓŻ+ SZKŁO (6911997909)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
22,99 zł
z 1000 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 4,99 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Pocztex Kurier48 10,99 zł
  • lokalizacja: BOCHNIA, Polska
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
ETUI MIRROR SPINNER CASE
HUAWEI P8 LITE 2017

ETUI MIRROR SPINNER CASE to fabrycznie nowe, idealnie dopasowane, wykonane z najwyższej jakości tworzywa TPU. Nowoczesny design, wzmocnienia chroniące telefon podczas upadku czy rant chroniący wyświetlacz to główne cechy nakładki. Łatwy dostęp do aparatu oraz głównych klawiszy telefonu, jest możliwy poprzez dedykowane otwory wycięte w futerale. Etui jest miłe i przyjemne w dotyku, nie brudzi się oraz chroni telefon przed upadkiem z wysokości, amortyzując wstrząs. Pokrowce są dedykowane do każdego telefonu, dlatego też są idealnie dopasowane, nie posiadają ostrych i wystających krawędzi.

ETUI MIRROR SPINNER CASE
  • Etui wykonane z doskonałej jakości silikonu idealnie układa się w dłoni.
  • Specjalne wycięcia w pokrowcu dopasowane są do wejść na przewody ładowarki, przewody funkcyjne oraz na kabel słuchawek, gwarantując wygodną obsługę i korzystanie z różnych funkcji bez wyjmowania z etui.
  • Miękki, elastyczny silikon chroni boki telefonu oraz jego obudowę przed skutkami silnych uderzeń, upadków czy zarysowań.
  • Etui posiada wyprofilowane brzegi dzięki temu nie wyślizguje się z dłoni, sprawiając, że długie i częste korzystanie z telefonu bywa prawdziwą przyjemnością nawet w upalne dni.
  • Etui posiada specjalnie zaprojektowane plecki, które świetnie się prezentują oraz dodają elegancji twojemu telefonowi. Futerał może również służyć jako lustro ponieważ idealnie odbija światło.
  • Dodatkowe szkło hartowane gwarantuje zabezpieczenie ekranu wyświetlacza, zachowując jednocześnie pełne właściwości dotykowe.
Etui MIRROR SPINNER CASE to połączenie wyjątkowej stylistyki i niezawodności. Futerał doskonale dopasowuje się do kształtu smartfona, a dzięki wysokiej elastyczności nie ulega pęknięciom.
Etui wykonane jest z wysokiej jakości tworzywa TPU. Etui jest świetną propozycją dla osób które nie lubią plastikowych pokrowców czy kabur.
Etui jest bardzo wytrzymałe gwarantując maksimum ochrony, przed zarysowaniami, oraz upadkiem z wysokości. Posiada doskonałą odporność na ścieranie, małą podatność na odkształcenia trwałe. Zaprojektowane pod konkretny model telefonu, daje gwarancję perfekcyjnego dopasowania.
Dedykowane wycięcia pod każdy model telefonu.
Trwały materiał odporny na ścieranie, zabrudzenia, odkształcenia oraz warunki atmosferyczne.
Dzięki wycięciom korzystanie z słuchawek czy ładowarki nadal nie stanowi żadnego problemu.
50 1090 1838 0000 0001 2989 1085
[DANE_EU]5mBtnRT6cfy­Wsmz926REALrKuZ/K+Pk­oiHlP12k/ahVy6O+wQrZ­mYrr9M2hfm+1T/0W5oQe­S4bsr+lGOM9agO5+BYIW­QJNBK24vETCrQ083YVrS­FNYyawA==[/DANE_EU]
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 60 1500 1748 1217 4003 9058 0000
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
List polecony ekonomiczny 4,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
Przesyłka kurierska 11,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
Pocztex Kurier48 10,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Kurier InPost 15,68 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Przesyłka kurierska pobraniowa 13,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
Pocztex Kurier48 pobraniowy 12,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

kontakt

  • 12 210 00 80
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00

reklamacje

1. Klienci mają prawo do reklamacji produktu zakupionego lub zamówionego w Sklepie, jeżeli jest on niezgodny z umową. 2. W razie jakichkolwiek wątpliwości, co do właściwości produktu, zwłaszcza takich o których nie ma mowy w informacji zawartej w ofercie zamieszczonej przez Sklep, Klient przed złożeniem zamówienia powinien skierować zapytanie do Sklepu, poprzez jednej z kanałów kontaktu wskazany w ust I pkt 2 Regulaminu. Sklep nie odpowiada za zapewnienia o właściwościach produktu, których nie znał w chwili wydania produktu. 3. Klient w ramach reklamacji może: a) zwrócić się o wymianę wadliwego produktu, b) zwrócić się o naprawę produktu, c) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny, d) złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, z tym, że oświadczenie będzie nieskuteczne jeżeli Sklep niezwłocznie usunie wadę. 4. Klient konsument sam decyduje czy w pierwszej kolejności chce wymiany czy naprawy. 5. Reklamacja powinna zawierać dowód zakupu, powód reklamacji, oczekiwany sposób realizacji uprawnienia wynikającego z reklamacji. 6. W celu wykonania naprawy należy przesłać produkt na adres Sklepu podany w pkt. I ust 2 Regulaminu. 7. Produkt należy odpowiednio zabezpieczyć przed ewentualnym uszkodzeniem w trakcie transportu. 8. Produkt należy odesłać zapakowany i zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami w trakcie transportu, wraz ze wszystkimi elementami jakie otrzymano przy zakupie, jak m.in. ładowarka, sterowniki, karta pamięci, instrukcje, itp. 9. Sklep może odmówić naprawy tylko jeżeli jest to niemożliwe lub zbyt kosztowne. W takim przypadku Sklep zaproponuje wymianę produktu. 10. Jeżeli produkt był już wymieniany lub naprawiany a wada wystąpiła ponownie, Sklep zaproponuje obniżenie ceny lub możliwość odstąpienia od umowy. 11. Klient z zastrzeżeniem ust 12, może domagać się reklamacji w okresie 1 roku od wykrycia wady i nie później niż w okresie 2 lat od wydania mu produktu. 12. Jeżeli określony przez Sklep lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie 2 lat od dnia wydania produktu Klientowi, okres reklamacji trwa najdalej do upływu tego terminu. 13. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość produktu wadliwego pozostaje do wartości produktu sprawnego. 14. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 15. Jeżeli Sklep nie udzieli odpowiedzi na złożony przez Klienta wniosek lub oświadczenie o których mowa w ust 3, w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione. 16. Reklamację można złożyć w formie elektronicznej poprzez przesłanie maila, za pomocą formularza kontaktowego lub pisemnie w tradycyjnej formie listownej. 17. W przypadku gdy rozstrzygnięcia postępowania reklamacyjnego jest niemożliwe, z uwagi na braki opisane w ust 5 lub 8, Sklep rozpatrzy reklamację niezwłocznie po ich uzupełnieniu, do czego wezwie Klienta. 18. Sklep rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. 19. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na adres e-mail podany przy zakupie. W przypadku zmiany adresu mailowego - w celu usprawnienia przebiegu procesu reklamacji - należy zgłosić tę informację do Sklepu. 20. Jeżeli producent zapewnił o jakości rzeczy sprzedanej, Klientowi przysługuje roszczenie o usunięcia wady lub o dostarczenie nowego produktu o ile wady produktu ujawnią się w ciągu terminu określonego w oświadczeniu gwarancyjnym. 21. Jeżeli na produkt udzielona jest gwarancja producenta, gdy rzecz sprzedana nie ma właściwości określonych w oświadczeniu gwarancyjnym, Klient w okresie objętym gwarancją, może domagać się: a) naprawie produktu, b) wymiany produktu, c) zwrotu zapłaconej ceny, d) ewentualnie innych roszczeń przewidzianych przez producenta. 19. Jeżeli w gwarancji nie zastrzeżono odmiennie, termin gwarancji wynosi 2 lata licząc od dnia, kiedy produkt została Klientowi wydany. 20. W oświadczeniu gwarancyjnym udzielonym Klientowi, zawarte są informacje potrzebne do wykonywania uprawnień z gwarancji, w szczególności nazwa i adres gwaranta lub jego przedstawiciela w Rzeczypospolitej Polskiej, czas trwania i terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej, uprawnienia przysługujące w razie stwierdzenia wady. 19. Jeżeli w gwarancji inaczej nie zastrzeżono, odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym produkcie. 20. Producent realizuje uprawnienie wynikające z gwarancji w terminie określonym w treści oświadczenia gwarancyjnego, a gdy go nie określono - niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni, licząc od dnia wydania mu produktu. 21. Skoro reklamacje na podstawie rękojmi udzielonej przez Sklep, przysługują Klientowi w przypadku niezgodności produktu z umową a reklamacje na podstawie gwarancji udzielonej przez producenta, przysługują za wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym produkcie, to przyjąć należy, że reklamacja nie przysługuje w przypadku: a) użytkowania produktu w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem, w tym uszkodzeń mechanicznych, b) niewłaściwego przechowywania produktu, w szczególności przez doprowadzenie do zawilgocenia, wystawienie na nadmierne nasłonecznienie, c) samodzielnego dokonywaniem napraw, przerabianiem lub nieprawidłową zmianą oprogramowania, instalowanie aplikacji niezgodnych z zaleceniami producenta, d) przeciążeń produktu, wynikających z nadmiernej eksploatacji lub pracy w niewłaściwych warunkach, wbrew zaleceniom producenta, e) uszkodzeń powstałych wskutek przepięć sieci energetycznej, f) uszkodzeń powstałych wskutek nadzwyczajnych zjawisk atmosferycznych. 22. Sklep nie przyjmuje produktów przesyłanych za pobraniem oraz kurierem, a jedynie listem poleconym ekonomicznym za pośrednictwem Poczty Polskiej. DRUK REKLAMACYJNY : http://lock-tel.pl/formularz_reklamacja.pdf

pozostałe informacje

I. INFORMACJE OGÓLNE 1. Niniejszy Regulamin określa zasady zakładania konta i dokonywania zamówień w Sklepie Internetowym (dalej: Sklepie) znajdującym się i działającym pod nazwą użytkownika : Lock-Tel 2. Właścicielem i Administratorem Sklepu jest: Jan Wydro LOCK – TEL z siedzibą w Bochni ul. Kościuszki 7 lok. 2, 32-700 Bochnia NIP 868-171-73-92 Regon: 852703199; Ewidencja Dział. Gosp. w Bochni, adres mailowy: allegro@lock-tel.pl tel. 12 210 00 80 (dostępne od pon. do pt. od godz. 8.00 do 16.00). Dane do przelewu: - BANK BZWBK 60 1500 1748 1217 4003 9058 0000. 3. Przed złożeniem zamówienia Klient zobowiązany jestzapoznać się z treścią Regulaminu. 4. Składając zamówienie w Sklepie, Klient oświadcza, że w zakresie udostępnionego przez niego wzoru, posiada on pełnię praw autorskich lub pokrewnych i nie narusza w ten sposób prawnie chronionego utworu, wynalazku, wzoru użytkowego, wzoru przemysłowego, znaku towarowego, oznaczenia geograficznego, topografii układów scalonych lub patentu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 5. Najpóźniej w chwili wyrażenia przez konsumenta woli związania się umową na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, przedsiębiorca ma obowiązek poinformować konsumenta w sposób jasny i zrozumiały o: a) Adresie, pod którym konsument może składać reklamacje. b) Obowiązku przedsiębiorcy dostarczenia rzeczy bez wad. c) Kodeksie dobrych praktyk, o którym mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2017 o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym oraz sposobie zapoznania się z nimi. d) Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur u Rzecznika Praw Konsumenta ul. Kazimierza Wielkiego 31 Bochnia 32-700 lub w Państwowej Inspekcji Handlowej. II. CENA I SPOSÓB ZAPŁATY 1. Wszystkie ceny podawane na stronach Sklepu są cenami brutto (zawierają stawkę podatku VAT) i wyrażone są w złotych polskich (PLN). Do ceny należy doliczyć koszty przesyłki podane w ofercie. 2. Za zakupy w sklepie można zapłacić w następujący sposób: a) przedpłata przelewem - po wybraniu tej opcji Klient otrzymuje na adres e-mail dane do przelewu wraz z numerem rachunku bankowego, na który należy uiścić należność. b) płatność payu – automatycznie przenosi kupującego na stronę banku, dane do przelewu są automatycznie uzupełnione. 3. Wybór formy płatności należy do Klienta, co powinien uczynić poprzez wybór właściwej opcji. III. WARUNKI DOSTAWY 1. Wszystkie produkty wysyłamy Pocztą Polską w terminie 3-5 dni roboczych od dnia otrzymania wpłaty na konto. 2. Każdy produkt jest starannie zapakowany I zabezpieczony. Jeśli adres wysyłki jest inny niż podany w Serwisie Allegro/ na stronie internetowej Sklepu prosimy o podanie go bezpośrednio po zalicytowaniu w formularzu dostawy. Po wylicytowaniu, otrzymacie Państwo mailowo, na ten sam adres, dane do przelewu. 3. Paczki wysyłamy w terminie do 3-5 dni od otrzymania od Klienta przelewu oraz dokładnych danych dotyczących zamówienia. W przypadku niejasności Klient jest proszony o dodatkowe informacje. 4. Paragon lub faktura VAT dołączana jest do przesyłki. Jeżeli Klient chcę otrzymać fakturę, powinien powiadomić Sklep przy dokonywaniu zamówienia. Późniejsze powiadomienie, akceptowane będzie tylko w sytuacji, gdy przesyłka nie została jeszcze nadana. 5. Wysyłki realizowane są wyłącznie na terenie kraju. 6. W momencie dostawy Klient powinien sprawdzić, w obecności dostawcy, czy przesyłka nie posiada uszkodzenia bądź naruszenia wynikłego z transportu. 7. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub naruszenia przesyłki, jej niekompletności lub niezgodności z zamówieniem, Klient powinien niezwłoczne zgłosić ten fakt dostarczającemu produkt, w celu sporządzenia Protokołu Szkody, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, z których jeden zachowuje Klient, a drugi przekazuje dostarczającemu przesyłkę. 8. Protokół Szkody przyczyni się do sprawniejszego przeprowadzenia procesu reklamacji. IV. REALIZACJA ZAMÓWIENIA 1. Złożenie zamówienia i dokonanie zakupu w Sklepie, uwarunkowane jest prawidłowym wypełnieniem formularza rejestracyjnego w Serwisie Allegro/ złożeniem zamówienia na stronie Sklepu/ wylicytowaniem produktu na stronie Sklepu. 2. Klientem mogą być osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, ale mogące we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania. Klientami mogą być osoby, które ukończyły 13 rok życia, ale nie ukończyły 18 lat w zakresie w jakim mogą nabywać prawa i zaciągać zobowiązania zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa. 3. Złożenie zamówienia rodzi po stronie Klienta obowiązek zapłaty. 4. Umowa o świadczenie usług nieodpłatnych zawarta zostaje pomiędzy Klientem, a Sklepem w chwili założenia konta na stronie internetowej Sklepu poprzez rejestrację, do czasu usunięcia konta przez Klienta lub przez Sklep a umowa o usługi odpłatne obowiązuje od chwili złożenia zamówienia, do czasu upływu okresu udzielonej rękojmi lub gwarancji na dostarczony produkt. 5. Klient podczas dokonywania zamówienia może wskazać dodatkowo dane wymagane do wystawienia Faktury VAT. 6. Każde złożenie zamówienia, potwierdzane jest przez Sklep w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia wynikającego z winy Klienta (np. błędny numer telefonu), złożone zamówienie zostaje anulowane w ciągu 48 godzin od jego złożenia. 7. Kontakt pomiędzy Sklepem a Klientem odbywa się poprzez email a ponadto także poprzez formularz kontaktowy lub telefon. 8. Zamówienia w sklepie można składać przez 24 godziny na dobę przez cały rok, jednak nie są one realizowane w dni ustawowo wolne od pracy. 9. W przypadku wystąpienia braku zamówionego produktu, Sklep poinformuje o tym fakcie Klienta niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni. Klient w takim wypadku ma prawo do rezygnacji z całości lub części zamówienia, bądź też do wyrażenia zgody na zamianę niedostępnego produktu na inny, oferowany przez Sklep. W przypadku rezygnacji z całości lub części zamówienia, dokonane przedpłaty zostaną zwrócone w terminie 7 dni od powzięcia przez Sklep informacji o rezygnacji. 10. W przypadku transakcji składanych za pośrednictwem serwisu Allegro, po sprawdzeniu otrzymanego produktu prosimy o wystawienie komentarza do transakcji. Sklep wystawia komentarz po otrzymaniu go od Klienta. 11. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń w tym zwłaszcza dotyczących do przesyłki prosimy o kontakt ze Sklepem, przed wystawieniem komentarza. PROSIMY NIE WYSTAWIAJ OD RAZU KOMENTARZA NEGATYWNEGO LUB NEUTRALNEGO Zależy nam na dobrej opinii i zadowoleniu naszych klientów. POLITYKA PRYWATNOŚCI : http://lock-tel.pl/POLITYKA PRYWATNOSCI.pdf