ETUI KABURA FANCY SAMSUNG S5 G900 KOLORY (6912189004)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
9,99 zł
z 1000 sztuk
Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 3,65 zł
  • List polecony ekonomiczny 9,00 zł
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
  • lokalizacja: Gdynia, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
Poczta-Polska
Kurier Siódemka
Odbiór osobisty
allegro@pi-tel.pl
531-999-812
GG :47644002
72105017641000009133­354150
PI-TEL
płk.dąbka 84
81-107 Gdynia
REGON: 190652672
NIP: 586-015-55-61
ETUI KABURA FANCY SAMSUNG S5 G900

9,99 zł

Kabura Fancy wykonana jest ze skóry ekologicznej o teksturze tkaniny.
Wewnętrzna silikonowa nakładka dopasowana do koloru futerału posiada wycięcia na gniazda, niektóre przyciski funkcyjne oraz kamerę.

Książkowa forma kabury to synonim funkcjonalności.
Podczas rozmawiania, robienia zdjęć i ładowania nie trzeba wyjmować telefonu z futerału.
Zabezpiecza telefon. Dokładnie przylega do telefonu i amortyzuje uderzenie podczas upadku.
Dzięki wewnętrznym kieszonkom może pełnić rolę portfela.

Posiada wygodne zamykanie na dwa magnesy oraz krótką smyczkę.
Futerał można ułożyć w wygodną formę podstawki pod telefon.

Zestaw zawiera: etui i smycz.

W zależności od ustawień monitora kolor przedstawiony na zdjęciu może się różnić od rzeczywistego.

Dostępna w sześciu kolorach:

- czerwono-granatowy
- czarnym
- miętowo-granatowy
- różowo-granatowy
- granatowo-limonkowy
- limonkowo-granatowy

Prosimy o podanie wybranego koloru w "wiadomości dla sprzedającego" lub w tytule przelewu. W przypadku braku podania koloru wysyłamy losowo wybrany.
ZDJĘCIA POGLĄDOWE, ETUI W RZECZYWISTOŚCI IDEALNIE PASUJE DO TELEFONU.
CZERWONO - GRANATOWY
CZARNY
MIĘTOWO-GRANATOWY
RÓŻOWO-GRANATOWY
GRANATOWO-LIMONKOWY
LIMONKOWO-GRANATOWY

Towar wysyłamy zawsze dobrze zabezpieczony, nie ryzykujemy uszkodzenia w transporcie!
Do każdej przesyłki wystawiamy dowód zakupu - paragon lub F-VAT.

Prowadzimy sprzedaż hurtową

.
.
.
.
allegro@pi-tel.pl
531-999-812
GG:47644002

PI-TEL
płk.dąbka 84
81-107 Gdynia
REGON: 190652672
NIP: 586-015-55-61

W razie odbioru osobistego prosimy się wcześniej skontaktować

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 72 1050 1764 1000 0091 3335 4150
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
List polecony ekonomiczny 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
List ekonomiczny 3,65 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
Pocztex Kurier48 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy 21,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

PI-TEL
płk.dąbka 84
81-107 Gdynia
NIP: 586-015-55-61
REGON: 190652672

kontakt

  • 531999812
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 9-17

reklamacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem allegro@pi-tel.pl , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,dowód zakupu lub jego kopię stanowiący podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
PI-TEL Gabriela Palczak
ul. Płk. Dąbka 84
81-107 Gdynia
PL
Dodatkowe informacje

1.Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta. 3. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: Elektroniczny Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Klientowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej. 4. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 5. Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 6. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 7. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 8. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. 9. W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 10. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Klienta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu. 11. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 12. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.