ETUI kabura FANCY portfel SONY Xperia XZ1 miętowy (6999466069)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
9,99 zł
z 100000 sztuk

kolor/wzór:

Dostawa
  • List polecony ekonomiczny 5,20 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,00 zł
  • Paczkomaty 24/7 8,50 zł
  • lokalizacja: Dębica, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • przeznaczenie: sony
  • typ: etui z klapką
  • funkcje: pochłanianie wstrząsów
  • kolor: turkusowy
  • rozszerzenie: podstawka
  • materiał: skóra ekologiczna

opis

ETUI PORTFEL FLIP FANCY CASE

do telefonu

Sony XPERIA XZ1

kolor: MIĘTOWY

Etui specjalnie stworzone pod konkretny model telefonu. Odpowiednio wyprofilowana nakładka silikonowa bardzo dobrze mocuje telefon pozwalając na odpowiednią ochronę telefonu. W przeciwieństwie do tradycyjnych kabur mocowanie to jest elastyczne a co za tym idzie bardzo wytrzymałe.

Główne zalety: 

  • Wysoka jakość i nowe wzornictwo
  • Nowa wersja - nie łamią się zaczepy
  • Wysokiej jakości eko skóra
  • Dostęp do wszystkich przycisków, gniazd, aparatu
  • Zamknięcie na magnes
  • Chroni telefon przy upadku, oraz przed porysowaniem
  • Staranne wykonanie
  • Wzmocnione szwy

UWAGA!!!

Zdjęcia etui są zdjęciami poglądowymi.

Kolor etui może w rzeczywistości wyglądać nieco inaczej. Jest to efekt spowodowany różnymi ustawieniami monitorów. Ponadto kolor przeszyć, wnętrza kabury oraz elementu trzymającego telefon może mieć inny kolor niż na zdjęciu. Zależne jest to od obecnie posiadanej przez nas partii.

Dostawa i płatność
od 5,20 zł

Lokalizacja: Dębica, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
5,20 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
4 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
8,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
7,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3 dni robocze
Pocztex Kurier24
pierwsza sztuka
14,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3 dni robocze
Pocztex Kurier24 pobraniowy
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
3 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

3 miesiące
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

FPHU ROSTA Robert Wilk
Gawrysia 2
39-200 Dębica
Dodatkowe informacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem rostagsm02@interia.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.


Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, nick/login kupującego datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.


W celu usprawnienia procedury reklamacji lub zwrotu, zaleca się skorzystanie przez Klienta z formularza dostępnego pod adresem: http://rosta.gsm.pl/allegro/Formularz_reklamacji.pdf 


Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.


Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Adres do reklamacji: F.P.H.U. ROSTA Robert Wilk, 39-200 Dębica, ul.Gawrysia 2


Kupujący pokrywa koszt odesłania przedmiotu, w przypadku uznania reklamacji zostaje on zwrócony.

Zwroty
30 dni

Czas na odstąpienie od umowy

30 dni

Adres do zwrotu

FPHU ROSTA Robert Wilk
Gawrysia 2
39-200 Dębica

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Kupujący ma 30 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Kupujący pokrywa koszt odesłania przedmiotu.

O sprzedającym
rostagsm
99,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

34246

 

202

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 885 921 528
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
09:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Nr konta bankowego: ING 49 1050 1836 1000 0022 7838 9685 lub Alior Bank 42 2490 0005 0000 4500 8633 6024

Pozostałe informacje

Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Klient może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/