Etui Gumowe 3D KOT Obudowa Futerał Huawei P10 Lite (6912187917)
-
Kurier wieczór
nowość12,24 zł
- Przesyłka kurierska darmowa
- List polecony priorytetowy darmowa
- Zakupy od 300 zł darmowa dostawa
- lokalizacja: Warszawa, Polska
- czas wysyłki: natychmiast
parametry
- stan: nowy
- faktura: Wystawiam fakturę VAT
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u www_xgsm_pl za co najmniej 300.00 zł.
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka płatna z góry
Płatności
- Allegro Finanse
- Zwykły przelew bankowy75195000012006045177170002
Faktura
Rodzaj gwarancji
Okres gwarancji
INFORMACJA O GWARANCJI
1. Na wszystkie oferowane przez nasz sklep produkty udzielamy 6 miesięcy gwarancji. Gdy produkt okaże się wadliwy z przyczyn fabrycznych lub niezależnych od długości lub sposobu użytkowania, prosimy o niezwłoczny kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
2. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych oraz naturalnego zużycia przedmiotu.
3. W celu przyspieszenia procesu reklamacji bardzo prosimy o wpisanie w tytule maila "REKLAMACJA" oraz o przesłanie zdjęć otrzymanego towaru na adres mailowy sklep@xgsm.pl.
4. Nabywcy będący konsumentami mają możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu Cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.).
PROCEDURA REKLAMACYJNA
1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pisząc na adres email sklep@xgsm.pl lub
w formie pisemnej na adres Sprzedawcy (XGSM Puławska 176/178 02-670 Warszawa).
2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
W celu przyspieszenia procesu reklamacji bardzo prosimy o wpisanie w tytule maila "REKLAMACJA" oraz o przesłanie zdjęć otrzymanego towaru na adres mailowy sklep@xgsm.pl.
3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
4. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony.
5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
5. Dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.
OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD
Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.). Wszystkie produkty dostępne na naszych aukcjach są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z POZASĄDOWYCH SPOSOBÓW ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ DOSTĘP DO TYCH PROCEDUR
Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem uokik.gov.pl w zakładce "Rozstrzyganie sporów konsumenckich".
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci Kupującemu otrzymane od Kupującego płatności, ale jeśli Kupujący wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny na aukcji Sprzedającego, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów (przykładowo jeżeli konsument zamiast przesyłki pocztowej wybrał droższą kurierską, to Sprzedawca nie zwróci różnicy między tymi dwoma przesyłkami). W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.
Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: sklep@xgsm.pl.
Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego obok.
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- skl**@******* (pokaż)
- 22 *** ** ** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
XGSM to największa w sieci oferta akcesoriów do telefonów i tabletów. Oferujemy markowe oraz oryginalne etui, pokrowce, obudowy pancerne, kabury, a także pozostałe akcesoria - uchwyty samochodowe, ładowarki samochodowe i sieciowe, szkła i folie ochronne na ekran, a także selfie sticki, kable, adaptery i karty pamięci. Zachęcamy do kontaktu i zapraszamy do zakupów.
Numer konta do wpłat: 75195000012006045177170002
Nasz bank: Idea Bank S.A
Właściciel konta: XGSM Maciej Pograniczny
Pozostałe informacje
1. Dostawa produktów możliwa jest tylko na terenie Polski i Niemiec. W Polsce dostawa następuje w terminie określonym w danej Ofercie i na adres wskazany przez kupującego w formularzu dostawy. Czas dostawy paczki do Niemiec to 3 dni robocze, wysyłamy paczką DHL Paket z trackingiem.
2. W Warszawie możliwy jest odbiór osobisty po uprzednim kontakcie ze strony obsługi sklepu, która potwierdzi dostępność produktu na miejscu.
3. Na wpłatę w związku z zakupionym produktem czekamy 3 dni. W tym czasie mogą Państwo wybrać kolejne produkty z naszej oferty i zapłacić za nie w ramach jednej płatności.
4. Wystawiamy Faktury VAT 23%. Jeśli nie dostaniemy w formularzu opcji dostawy informacji o chęci otrzymania FV, dostaną Państwo paragon fiskalny.
5. Nabywcy będący konsumentami mają możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu