ETUI FLEXI SLIM SAMSUNG GALAXY J5 2016 - CZARNE (6483251027)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
9,90 zł
z 2 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 6,99 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • List polecony priorytetowy 8,99 zł
  • lokalizacja: Internet
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy

Przedmiotem aukcji jest Etui, Kabura pionowa FLEXI SLIM

do telefonu SAMSUNG J510 GALAXY J5 2016

Kolor: CZARNY

Na naszych innych aukcjach można kupić etui w innym kolorze oraz folię na LCD.

Etui jest nowe, nieużywane. Wykonane z wysokiej jakości ekoskóry (na zewnątrz). Idealnie dopasowane do modelu telefonu.
Mocowanie telefonu w etui wykonane jest z wysokiej jakości tworzywa sztucznego TPU (Termoplastyczny poliuretan, wyjątkowo trwały) dzięki czemu podczas ew. upadku nie pęknie.
Etui zabezpiecza telefon przed zarysowaniem, dzięki swojej fakturze poprawia też ergonomię chwytu, zwiększając bezpieczeństwo użytkowania. Dodatkowo kabura posiada kieszonkę na kartę płatniczą.
Można w nim bez przeszkód obsługiwać ekran, podłączać ładowarkę, regulować głośność oraz robić zdjęcia czy nagrywać filmy bez zdejmowania etui.

CECHY PRODUKTU:

- Kolor: czarny
- Wykończone wysokiej jakości skórą ekologiczną
- Specjalna faktura materiału poprawia jakość chwytu
- Chroni przód, tył i boki telefonu przed rysowaniem i brudzeniem się
- Możliwość używania wszystkich przycisków
- Zapinane na magnes
- Kolor nitki biały

W razie pytań kontakt: allegro@entertel.pl

lub tel. 500303606 - od poniedziałku do piątku w godzinach 10 - 18.

Sprzedaż tylko wysyłkowa !!!

Wystawiamy paragon lub fakturę Vat.

Kupując na naszych aukcjach akceptujesz REGULAMIN zamieszczony na stronie O MNIE.

Zdjęcia przedstawiają jedynie typ/wzór/kolor etui.

Po zakupie wysyłamy etui dopasowane (dedykowane) otworami do modelu zgodnie z opisem w tytule aukcji.

zdjęcie rzeczywiste

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Pocztowy SA 47132015371571378420000001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony priorytetowy 8,99 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 6,99 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
przybliżony czas realizacji: 4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 500303606
    od poniedziałku do piątku w godzinach 10 - 18

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego. W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: allegro@entertel.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Kupujący odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko. Przesyłkę należy nadać na adres: Entertel s.c.Radosław Gencza, Krzysztof Żółtowski ul. Szosa Chełmińska 140d 87-100 TORUŃ KOSZT ZWROTU RZECZY W PRZYPADKU ODSTĄPIENIA OD UMOWY W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art 33. Prawa konsumenckiego. Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. BRAK MOŻLIWOŚCI ODSTĄPIENIA OD UMOWY Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

PROCEDURA REKLAMACJI Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem allegro@entertel.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

OPCJA KUP TERAZ 1) Na wpłatę za zakupione u nas przedmioty czekamy 7 DNI. Jeżeli to nie poskutkuje to po 14 dniach od zakupu występujemy do ALLEGRO o zwrot prowizji za niezrealizowaną transakcję oraz wystawiamy NEGATYWNY komentarz. 2) W związku z różnymi formami sprzedaży, w sporadycznych przypadkach zastrzegamy sobie możliwość braku towaru lub realizację zamówienia do 14 dni roboczych. Zazwyczaj przesyłka wysyłana jest w terminie 1-2 dni roboczych od zaksięgowaniu odpowiedniej kwoty na naszym rachunku bankowym. 3) Do każdego zakupionego towaru dołączony jest paragon (domyślnie) lub faktura VAT na życzenie. WYSYŁKA ZAKUPIONYCH PRZEDMIOTÓW 1) Wysyłki Pocztą Polską realizujemy do godziny 14 dnia roboczego 2-3 razy w tygodniu. 2) Wysyłki firmą kurierską realizujemy do godziny 12 dnia roboczego. 3) Po nadaniu przesyłki zostanie wysłany na państwa e-mail potwierdzenie wysłania przesyłki. 4) Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem POCZTY POLSKIEJ, InPOST lub firmą kurierską DPD na adres podany w formularzu dostawy wypełniony na allegro 5) UWAGA !!! Osobom niezarejestrowanym na allegro lub nie posiadającym przynajmniej 10 komentarzy pozytywnych nie wysyłamy kurierem za pobraniem. 6) Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia towaru powstałe z winy Poczty Polskiej lub Kuriera. 7)Reklamacja na Poczcie Polskiej w razie zaginięcia przesyłki poleconej składana jest po 2 tygodniach od daty jej nadania. TYTUŁ PRZELEWU TRADYCYJNEGO W tytule przelewu proszę podać TYLKO i WYŁĄCZNIE : NICK I NUMER AUKCJI. MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z POZASĄDOWYCH SPOSOBÓW ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ DOSTĘP DO TYCH PROCEDUR Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Toruniu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.