Etui Flexi Pokrowiec Kabura Samsung Galaxy Grand 2 (6482869724)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
39,90 zł
z 1000 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost
  • List polecony ekonomiczny 8,00 zł
  • Paczkomaty 24/7 9,90 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
Oryginalne etui FunCase do telefonu
Samsung Galaxy Grand 2


Nowe, pionowe etui marki FunCase to wesołe pokrowce ochronne z nadrukiem.
Stworzone i dedykowane do konkretnego telefonu. Trwała, prosta i sprawdzona
konstrukcja. Telefon wpina się w silikonowe mocowanie. Dzięki gumowemu,
giętkiemu trzymaniu masz pewność, że nigdy nic nie pęknie tak,
jak to może mieć miejsce w przypadku etui z plastikowym mocowaniem.
Kabura jestidealnie dopasowana do telefonu i pozwala na bezproblemowy dostęp
do przycisków i złącz na ładowarkę lub słuchawki.Pokrowiec z klapką zamykaną
na magnes, która otwiera się do dołu. Klapka chroni ekran przed uderzeniami
i zarysowaniami. Kabura wykonana z wysokiej jakości skóry ekologicznej.
Skóra syntetyczna to wytrzymały, trwały i przyjemny w dotyku materiał.
Grafika wykonana jest na całym etui. Nadruk jest trwały, jedynie przez
otwieranie klapki może pękać na grzbiecie w wyniku używania kabury.
Jest to naturalne zużycie nadruku, reklamacje z tego powodu nie będą
uwzględniane. Flip Case będzie dobrze chronił telefon przed czynnikami
zewnętrznymi i kurzem. Przeszycia po brzegach wykonane nicią.

Cechy produktu:
  • Klapka chroniąca ekran
  • Gumowe mocowanie wewnątrz
  • Grafika w żywych kolorach
  • Magnetyczne zamknięcie
  • Trwała i sprawdzona konstrukcja
  • Bezproblemowy dostęp do złącz
  • Skóra ekologiczna




Sprawdź pełną ofertę produktów do Samsung Galaxy Grand 2



wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Idea Bank S.A. 75195000012006045177170002
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
List polecony ekonomiczny 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4 dni
List polecony priorytetowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczkomaty 24/7 9,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczkomaty 24/7 14,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 22 115 15 10
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 10:00-1800 i w soboty 11:00-14:00
  • sklep@xgsm.pl
    Odpisujemy w ciągu 24h w dni robocze od poniedziałku do piątku

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci Kupującemu otrzymane od Kupującego płatności, ale jeśli Kupujący wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny na aukcji Sprzedającego, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów (przykładowo jeżeli konsument zamiast przesyłki pocztowej wybrał droższą kurierską, to Sprzedawca nie zwróci różnicy między tymi dwoma przesyłkami). Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: sklep@xgsm.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres XGSM Puławska 176/178 02-670 Warszawa. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy: Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@xgsm.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Sprzedawane przez nas produkty są objęte 3-miesięczną gwarancją