Etui CC-3092 FLIP SHELL BRIGHT ORANGE do Lumia 535 (6541960769)

zakończona
22,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,90 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 15,90 zł
  • lokalizacja: Wrocław
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy

Etui CC-3092 FLIP SHELL BRIGHT ORANGE do Lumia 535

  • producent: Microsoft
  • gwarancja: 2 lata
  • kod produktu: MO-NO-T953

Galeria

Opis produktu

Nokia CC-3092 to wykonane z wysokiej jakości materiałów oryginalne etui typu "notebook" dedykowane do smartfonu Nokia Lumia 535. Jest to idealne rozwiązanie dla ludzi ceniących bezpieczeństwo, styl i elegancję.

Produkt w kolorze pomarańczowym.


Cechy produktu:

dedykowane do Nokia Lumia 535

Dodatkowe informacje

W zestawie etui; instrukcja obsługi
Gwarancja 6
Producent/Importer MICROSOFT




aetka
Communication Center
sp. z o.o.


al. Armii Krajowej 61
50-541 Wrocław

NIP: 8992627573
REGON: 8992627573
KRS: 0000293174

Email: allegro@aetka.pl
Telefon: +48 713311403



Płatności

Zapłata z PayU

Przelew tradycyjny:

Deutsche Bank

42 1880 0009 0000 0011 0168 5003

Pobranie - płatność gotówką przy odbiorze przesyłki.


Wysyłka

Przesyłka kurierska DHL Express

Przedpłata: 15,90 zł

Pobranie: 15,90 zł

Copyright © 2016 aetka Communication Center
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 71 33 11 693
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 16:00

reklamacje

Co zrobić, jeśli dostarczony kurierem towar lub cała przesyłka jest uszkodzona? 1. Sprawdź stan opakowania Przy odbiorze przesyłki prosimy podpisać potwierdzenie odbioru paczki dopiero po dokładnym sprawdzeniu, czy opakowanie nie zostało uszkodzone w transporcie. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki (obtłuczone, rozdarte pudełko; zerwana taśma, wgnieciony karton, itp.), zalecamy odmowę przyjęcia przesyłki. Prosimy, poinformuj nas o zaistniałej sytuacji przesyłając wiadomość na adres: allegro@aetka.pl 2. Sprawdź zawartość paczki przy kurierze W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, już po podpisaniu potwierdzenia odbioru paczki, należy rozpakować przesyłkę w obecności kuriera i upewnić się, że towar jest w stanie nienaruszonym. 3. Spisywanie protokołu szkody Podpisanie potwierdzenia odbioru paczki traktuje się jako potwierdzenie, że przesyłka dotarła w stanie idealnym (nie możemy już odmówić przyjęcia paczki). Co jednak, gdy po otwarciu paczki okaże się, że np. opakowanie produktu lub sam produkt są uszkodzone? W przypadku potwierdzenia odbioru paczki, a następnie stwierdzenia uszkodzenia fizycznego towaru, należy w obecności kuriera spisać protokół zawierający informacje dotyczące powstałych uszkodzeń. Jeśli kurier już odjechał skontaktuj się z firma przewozową (DHL tel. 42 634 53 45 lub na infolinię 801 345 345) i poproś o jego ponowną wizytę. Masz na to 7 dni od daty przyjęcia przesyłki Prosimy o przestrzeganie zasad dotyczących spisywania protokołu oraz o niezwłoczne powiadamianie nas o zaistniałej sytuacji. Dzięki temu Państwa reklamacje będą załatwiane sprawniej.

pozostałe informacje

Regulamin 1. Sprzedawcą produktów pod loginem aetka24_pl jest: aetka Communication Center Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, przy al. Armii Krajowej 61, 50-541 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000293174, z kapitałem zakładowym w wysokości 50.000 zł w całości opłaconym i numerem NIP 899-26-27-573 oraz numerem REGON 02063335. 2. Na każdy sprzedany produkt wystawiana jest faktura VAT. Faktura VAT będzie w formie tradycyjnej dostarczana razem z towarem. 3. Wszystkie produkty dostępne w aetka24_pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. 4. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. Aetka24_pl odpowiada za wady produktu z tytułu rękojmi na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Reklamacje towaru zakupionego na aukcjach aetka24_pl należy zgłaszać drogą mailową na adres: allegro@aetka.pl w treści maila wpisując nr faktury oraz nick Allegro”. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że aetka24_pl niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez aetka24_pl albo aetka24_pl nie wymieniła produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunęła. aetka24_pl rozpoznaje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni aetka24_pl nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznała żądania za uzasadnione. 5. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. 6. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014, poz.827), klient ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć aetka24_pl stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: allegro@aetka.pl Przesyłkę należy nadać na adres: aetka Communication Center Sp. z o.o. „Zwrot Konsumencki” Proloigis Park brama 89 ul. Graniczna 8c 54-610 Wrocław W przypadku odstąpienia od Umowy aetka24_pl nie ponosi kosztu odesłania Towaru. 7. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu do umów: a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; k) zawartej w drodze aukcji publicznej; l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; m) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.