ETUI CASE LUSTRO MIRROR Huawei P8 OKAZJA! (6541497612)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
19,99 zł
z 1000 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny
  • lokalizacja: Sprzedaż wysyłkowa
  • stan: nowy
tdmt.spzoo@gmail.com

Etui MIRROR Case Silikonowy do Huawei P8 LUSTRO

Seria nakładek TPU Mirror kierowana jest szczególnie dla wymagających klientów, którzy cenią sobie nowoczesny design futerału. Etui w całości wykonane jest z materiału akrylowego, a dodatkowo tył pokryty jest fakturą o kolorze lustra. Nowoczesny design, wzmocnienia absorbujące telefon przed upadkiem czy rant chroniący wyświetlacz to główne cechy nakładki. Łatwy dostęp do aparatu oraz głównych klawiszy telefonu, jest możliwy poprzez dedykowane otwory wycięte w futerale. Etui jest miłe i przyjemne w dotyku, nie brudzi się oraz chroni telefon przed upadkiem z wysokości, amortyzując wstrząs. Pokrowce są dedykowane do każdego telefonu, dlatego też są idealnie dopasowane, nie posiadają ostrych i wystających krawędzi.



Na tej aukcji kupujesz Etui/Case do:
Huawei P8

  • Super cienka konstrukcja w ogóle nie powiększa telefonu
  • Chroni tył i boki telefonu przed rysowaniem i brudzeniem się
  • Możliwość używania wszystkich przycisków i aparatu
  • Wycięcia na złącza i przyciski są dedykowane pod odpowiedni model telefonu

    Dostępne kolory: (czarny, srebny, złoty, złoto-różowy)

    Po zakupie porszę podać kolor


  • WYSYŁKA

    Przesyłka rejestrowana, polecona i zabezpieczona z zagranicy. Towar początkowo transportowany jest przez pocztę międzynarodową lotniczą, ostatecznie dostarczany jest przez POCZTĘ POLSKĄ.

    Czas oczekiwania to zazwyczaj od 14-21 dni roboczych.


    REGULAMIN

    Regulamin aukcji dostępny jest w zakładce " informacje od sprzedającego".

    Zakup na aukcji oznacza akceptację regulaminu.


    PŁATNOŚCI

    Płatności prosimy wykonywać za pośrednictwem allegro przez PayU (w systemie PayU jest możliwość przelewu tradycyjnego) lub na konto:

    tdmt sp. z o. o.
    Bank: Raiffeisen Polbank
    52 1750 0012 0000 0000 3448 2861
    Tytuł: nr aukcji, nick allegro


    BEZPIECZEŃSTWO

    Gwarantujemy 100% satyfakcji w obsłudze klienta. Odpowiadamy na każde pytanie.

    Zwrot w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.

    Paczki są rejestrowane oraz ubezpieczone.



    Zamówienie złożone na aukcji dotyczy nabycia towaru w imieniu zamawiającego poza Unią Europejską. Zamówienie obejmuje pomoc w zawarciu umowy z zagranicznym dostawcą oraz pomoc w przekazaniu dostawcy środków za zamówiony produkt w celu wysłania go pod wskazany przez zamawiającego adres.

    Copyright: tdmt sp. z o.o.
    Zakaz kopiowania całości lub części opisu, grafiki i/lub kodu źródłowego. W przypadku nie zastosowania się do zakazu zostaną wyciągnięte konsekwencje prawne. Zgodnie z ustawą z 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994/24/83) za naruszanie praw własności poprzez kopiowanie, powielanie i rozpowszechnianie przedstawionych wyżej treści bez naszej zgody grozi grzywną oraz karą pozbawienia wolności od 6 m-cy do lat 5 (art. 115.1).

    wysyłka gratis
    metody płatności
    • PayU
    • Zwykły przelew bankowy
      • Raiffeisen Bank Polska S.A. w Warszawie 52 1750 0012 0000 0000 3448 2861
    płatność z góry
    maksymalnie w paczce
    List polecony ekonomiczny
    kolejna sztuka:
    maksymalnie w paczce: 10
    zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
    Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

    Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
    dodatkowe informacje
    Wystawiam faktury VAT

    dane sprzedawcy

    kontakt

    • +48 576 400 503
      odbieramy w godzinach 8:00 - 16:00 od pon. do pt., nie odpisujemy na sms

    zwroty

    czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

    adres do zwrotu:
    patrz poniżej
    patrz poniżej
    00-000 patrz poniżej
    Polska
     
    §5 Zawarcie i odstąpienie od umowy pośrednictwa handlowego 1. Zawarcie umowy pośrednictwa handlowego, w tym ustalenie całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta, w celu zapłaty za usługę pośrednictwa oraz nabycia na własność Przedmiotu Zamówienia, w przypadku platformy allegro.pl, następuje poprzez skorzystanie przez Klienta, będącego użytkownikiem platformy allegro.pl, z opcji „Kup Teraz”, przez kliknięcie „Kup Teraz” na danej stronie Przedmiotu Zamówienia, a następnie potwierdzenie przez Klienta skorzystania z tej opcji przez kolejne kliknięcie „Kup Teraz” na automatycznie wygenerowanej stronie. 2. Klient ma prawo odstąpić do umowy pośrednictwa w terminie 14 dni od otrzymania Przedmiotu Zamówienia. 3. Klientowi przysługuje prawo do zwrotu uiszczonych środków pieniężnych, po odstąpieniu od umowy pośrednictwa. 4. Zwrot środków pieniężnych nastąpi w terminie 14 dni od otrzymania Przedmiotu Zamówienia przez Dostawcę. 5. Zwrot Przedmiotu Zamówienia dokonuje się na adres bez pośrednio na adres Dostawcy. Właściwy adres Dostawcy zostanie przekazany gdy Klient zgłosi odstąpienie od umowy pośrednictwa. 6. Odstąpienie od umowy pośrednictwa dokonuje się na podstawie na specjalnym formularzu, formularz zostanie przekazany drogą elektroniczną na adres email. 7. Firma tdmt sp. z o. o. ma prawo odstąpić do umowy pośrednictwa handlowego, jeśli w terminie 7 dni od zawarcia umowy pośrednictwa Klient nie wpłaci w pełnej wysokości ustalonej kwoty całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta na konto firmy tdmt sp. z o. o. 8. W szczególnych sytuacjach, zwrotu można dokonać na adres firmy tdmt sp. z o.o. – jedynie gdy zostanie to wyraźnie zaznaczone w innych sytuacjach przesyłki nie będą obierane. Z uwagi, że tdmt sp. z o. o. nie jest w żadnym momencie właścicielem Przedmiotu Zamówienia zwrot Przedmiotu Zamówienia może zostać dokonany jedynie w formie sprzedaży Przedmiotu Zamówienia przez Kupującego firmie tdmt sp. z o. o.(cywilna umowa kupna-sprzedaży – odpowiedni formularz zostanie przesłany drogą elektroniczną na adres emial).

    reklamacje

    §6 Wykonanie umowy pośrednictwa handlowego 1. Po zawarciu umowy pośrednictwa handlowego, tdmt sp. o.o. składa zamówienie u Sprzedającego w ciągu nie dłuższym niż 24 godziny. 2. Firma tdmt sp. o.o. zobowiązana jest do rozpoczęcia wykonywania usługi pośrednictwa handlowego od momentu wpłacenia przez Klienta na konto firmy tdmt sp. o.o., w pełnej wysokości, kwoty całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta, ustalonej wcześniej z Klientem. 3. Klient jest zobowiązany w ciągu siedmiu dni od momentu zawarcia umowy pośrednictwa wykonać za pomocą PayU przelew środków pieniężnych potrzebnych do pokrycia całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta, na wskazany rachunek bankowy, jednakże już po 24 godzinach od momentu zawarcia umowy pośrednictwa, firma tdmt sp. o.o. ma prawo wysłać Klientowi przypomnienie. 4. W przypadku zawarcia umowy na platformie allegro.pl, wyżej wymieniony przelew powinien w tytule zawierać następujące informacje: a) nazwę (login) Klienta z Allegro.pl, który zlecił wykonanie Przelewu b)numer lub numery oferty Allegro.pl, przez które Klient zlecił firmie tdmt sp. o.o. wykonanie usługi pośrednictwa. 5. Brak w tytule przelewu którejkolwiek wymienionych powyżej informacji może spowodować opóźnienie w złożeniu zamówienia u Dostawcy o nie więcej niż trzy dni robocze i tym samym wydłużyć czas dostawy o nie więcej niż trzy dni robocze. Jeżeli jednak na podstawie informacji zawartych w danych przelewu nie można jednoznacznie określić, jakiej transakcji dotyczy przelew, środki pieniężne zostaną zwrócone do nadawcy; firma tdmt sp. z o. o. zobowiązana jest do umieszczenia w tytule przelewu zwrotnego, wyjaśnienia powodów zwrócenia środków pieniężnych. Nie dotyczy to płatności przekazywanych za pośrednictwem PayU. 6. Jeżeli przelew nie zostanie wykonany przed upływem wyznaczonego siedmiodniowego terminu, lub jeżeli przelew nie zostanie zaksięgowany na rachunku bankowym tdmt sp. z o. o. do następnego dnia roboczego po upływie wyznaczonego siedmiodniowego terminu, lub jeżeli przekazane środki pieniężne są niewystarczające, czyli ich ilość jest mniejsza niż całkowity koszt ponoszony przez Klienta, firma tdmt sp. z o. o. nie jest zobowiązana do rozpoczęcia wykonywania usługi, a nadto ma prawo do odstąpienia od umowy pośrednictwa i rozpoczęcia procedury zwrotu prowizji allegro.pl, celem odzyskania prowizji od transakcji na platformie. 7. Firma tdmt sp. z o. o. na życzenie Kupującego może anulować procedurę zwrotu prowizji, po zaksięgowaniu na rachunku bankowym firmy tdmt sp. z o. o.kwoty całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta, o ile prowizja nie została już zwrócona. §7 Warunki dostawy 1. W przypadku objęcia usługą pośrednictwa handlowego kilku różnych Przedmiotów Zamówienia, ich przesyłka może zostać zrealizowana przez różnych Dostawców i w osobnych przesyłkach. 2. Czas dostawy Przedmiotu zamówienia, od momentu zaksięgowania pełnej kwoty całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta, na rachunku bankowym firmy tdmt sp. z o. o. , wynosi od 10 do 45 dni roboczych. 3. Przeciętny czas dostawy, według doświadczenia firmy tdmt sp. z o. o., wynosi 14 dni roboczych. 4. Czas dostawy może ulec wydłużeniu na skutek braku w tytule przelewu którejkolwiek z informacji wymienionych w poprzednich postanowieniach Regulaminu oraz w związku z czynnikami niezależnymi od firmy tdmt sp. z o. o., takimi jak święta obchodzone w kraju Dostawcy, warunki atmosferyczne, siła wyższa, obciążenie przewoźnika pocztowego, praca urzędów celnych. 5. Firma tdmt sp. z o. o. zastrzega, że udostępniany Klientowi, na jego żądanie, numer śledzenia zamówienia, może pokazywać wyniki z opóźnieniem. 6. Adres, na który ma zostać przekazany przez dostawcę Przedmiot Zamówienia musi zawierać następujące dane: a) imię i nazwisko adresata lub nazwę, b) nazwę ulicy lub osiedla, numer domu i numer lokalu, c) kod pocztowy, nazwę miejscowości i województwo, d) kontaktowy numer telefon. 7. Adres, na który ma zostać wysłany przez dostawcę Przedmiot Zamówienia, zamiast danych wymienionych powyżej, może zawierać właściwą skrytkę pocztową z przypisanym do niej numerem. 8. Jeżeli adres, na który ma zostać wysłany przez dostawcę Przedmiot Zamówienia nie zawiera nazwy województwa, firma tdmt sp. z o. o. ma prawo bez kontaktu z Klientem określić tę nazwę województwa na podstawie podanego kodu pocztowego. §8 Ewentualne opłaty dodatkowe 1. Mając na uwadze przepisy prawa podatkowego i celnego, informuje się, iż dokonanie zakupu przedmiotu zamówienia na zasadach opisanych na stronie przedmiotu i w Regulaminie (tj. dokonanie zakupu poza granicami Unii Europejskiej oraz odebranie przesyłki, w której znajduje się Przedmiot Zamówienia, nadanej spoza Unii Europejskiej) , tożsame jest z dokonanie przez Kupującego importu towaru. Standardowo przesyłki są o niskiej wartości i na własny użytek, nie wymagają więc oclenia, jednakże sporadycznie może dojść do objęcia przesyłki kontrolą celną. W takiej sytuacji wszelkie koszty związane z opłatami (odprawa celna, cło, VAT 23%) spoczywają na kupującym a ich nie uiszczenie i w związku z tym nie odebranie zakupionego przedmiotu nie daje podstaw do roszczeń w stosunku do firmy tdmt sp. z o.o. 2. W przypadkach opisanych powyżej, obowiązek uiszczenia wskazanych danin publicznych spoczywa na Kliencie. 3. Przedmiot zamówienia wysyłany jest bezpośrednio do Klienta, przez co Urząd Celny zobowiązany jest do przekazania listu z powiadomieniem o zatrzymaniu przesyłki na adres Klienta. 4. Klient zobowiązany jest niezwłocznie przekazać informację o zawiadomieniu z Urzędu Celnego do firmy tdmt sp. z o. o. w celu otrzymania drogą elektroniczną dowód zakupu wystawionego przez Sprzedawcę, który powinien następnie być przekazany listownie na adres podany w piśmie z Urzędu Celnego. 5. Klient ma prawo żądać dowodu zakupu wystawionego przez Sprzedawcę dowolnie, także w innych sytuacjach niż opisana powyżej, od momentu zaksięgowania kwoty całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta na rachunku bankowym firmy tdmt sp. z. o.o.. 6. Przesłanie drogą elektroniczną dowodu zakupu wystawionego przez Sprzedawcę nastąpi najpóźniej w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia takiej potrzeby. §9 Reklamacja 1. Firma tdmt sp. z o. o. odpowiada za należyte wykonanie umowy pośrednictwa handlowego, w szczególności za zamówienie na rzecz Klienta Przedmiotu Zamówienia zgodnie z ustaleniami dokonanymi z Klientem, przekazanie Sprzedającemu zapłaty za towar i podanie Sprzedającemu danych do wysyłki podanych przez Klienta. 2. Firma tdmt sp. z o. o. zobowiązuje się przeprowadzać transakcje z należytą starannością, mając na uwadze zadowolenie Kupującego. 3. Za wszelkie niezgodności opisu Przedmiotu Zamówienia zawartego na stronie Przedmiotu Zamówienia z ofertą Dostawcy, odpowiedzialność ponosi firma tdmt sp. z o.o. 4. Klient ma obowiązek zgłosić zastrzeżenia do usługi pośrednictwa bezzwłocznie (najpóźniej w terminie 7 dni) od otrzymania zakupionego towaru. 5. Firma tdmt sp. z o. o. nie odpowiada za zaginięcie przesyłki z towarem, jeżeli Kupujący poda nieprawidłowy, lub niepełny adres przez co doręczenie staje się niemożliwe. 6. Za Przedmiot Zamówienia z tytułu rękojmi lub gwarancji odpowiedzialnym jest Sprzedawca towaru. 7. Firma tdmt sp. z o. o. na życzenie Klienta bezpłatnie będzie pośredniczyć w składaniu przez Klienta reklamacji do sprzedającego i dołoży wszelkich starań, by reklamacja Klienta była rozpatrzona jak najszybciej i z jak najlepszym dla Klienta efektem, przy czym ewentualne koszty reklamacji jak koszt przesyłki zwrotnej, ponosi Klient. 8. Dla skutecznego pośrednictwa w złożeniu reklamacji, zlecenie takiego pośrednictwa powinno zawierać dane Klienta, nick z serwisu Allegro, z którego został dokonany zakup oraz opis problemu. 9. Przedmiot Zamówienia, który podlega gwarancji, musi być oznaczony w poprawny sposób opisem jednoznacznie wskazującym, że dany Przedmiot Zamówienia objęty jest gwarancją. 10. Niektóre gwarancje mogą wymagać zachowania opakowania, w którym przesyłka została doręczona, a w celu złożenia reklamacji może być wymagane odesłanie kompletnego Przedmiotu Zamówienia oraz opakowaniem na adres Dostawcy. 11. W przypadku niezrealizowania zamówienia Klienta z przyczyn obiektywnych (takich jak wycofanie Przedmiotu Zamówienia ze sprzedaży przez Sprzedawcę przed złożeniem zamówienia), z winy Dostawcy, bądź z winy firmy tdmt sp. z o. o., cała kwota, którą Klient przelał na konto firmy tdmt sp. z o. o., zostanie zwrócona Klientowi na koszt firmy tdmt sp. z o.o.

    pozostałe informacje

    REGULAMIN §1 Definicje 1. Klient – osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mogąca we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania. 2. Przedmiot Zamówienia – usługa nabycia w imieniu kupującego określonego na aukcji przedmiotu od dostawcy zagranicznego/producenta 3. Cena ofertowa - całkowity koszt ponoszony przez Klienta, w celu zapłaty za usługę pośrednictwa oraz nabycia na własność Przedmiotu Zamówienia. 4. Dostawca – producent lub dystrybutor Przedmiotu Zamówienia, który dokonuje sprzedaży, tj. przenosi własność Przedmiotu Zamówienia na rzecz Klienta. 5. Pośrednik - firma tdmt sp. z o. o. świadcząca usługi pośrednictwa handlowego w zakupie danego towaru pomiędzy zagranicznym dostawcą/producentem a osobami kupującymi na aukcjach. 6. Platforma allegro.pl - prowadzona przez Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu w języku polskim platforma handlowa on-line o charakterze otwartym, w ramach której organizowane są transakcje oraz świadczone inne usługi,, utrzymywana przez Grupę Allegro w domenie allegro.pl, dostępna również w ramach innych serwisów internetowych. §2 Informacje dotyczące pośrednika Niniejszy regulamin określa zasady usługi pośrednictwa handlowego wykonywanej przez: tdmt sp. z o. o. ul. Nowowiejska 3 11-500 Giżycko NIP 845 198 73 95 REGON 365218963 KRS 0000633637 Prowadzącego konto na allegro.pl pod nazwą: tdmtspzoo §3 Przedmiot umowy pośrednictwa 1. Firma tdmt sp. z o.o. świadczy usługi pośrednictwa handlowego w zakupie przedmiotu określonego na aukcji. 2. Usługa pośrednictwa handlowego w zakupie przedmiotu określonego na aukcji polega na przyjęciu od Klienta przez Pośrednika, zlecenia zakupienia w imieniu Klienta danego przedmiotu przez Internet i zrealizowaniu tego zlecenia po wpłaceniu przez Klienta na konto Pośrednika ustalonej wcześniej Ceny Ofertowej. §4 Rozliczenie usługi 1. Realizacja usługi pośrednictwa handlowego jest uzależniona od wpłacenia przez Klienta na rachunek bankowy firmy tdmt sp. o. o. ustalonej wcześniej Ceny Ofertowej za Przedmiot Zamówienia, tj. całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta z związku z uiszczeniem ceny Przedmiotu Zamówienia u Dostawcy, kosztu jego przesyłki do Klienta oraz prowizji firmy tdmt sp. z Koszt przesyłki może być wskazywany odrębnie na stronie Przedmiotu Zamówienia, w takim przypadku Cena Ofertowa równa jest sumie ceny Przedmiotu Zamówienia u Sprzedawcy oraz prowizji firmy tdmt sp. z o. o. za usługę pośrednictwa, jednakże całkowity koszt ponoszony przez Klienta, w celu zapłaty za usługę pośrednictwa oraz nabycia na własność Przedmiotu Zamówienia, zawsze zawiera koszt przesyłki Przedmiotu Zamówienia. 2. Koszt przesyłki podany na stronie Przedmiotu Zamówienia dotyczy jednej sztuki przedmiotu zamówienia. 3. W ramach prowizji firma pokrywa wszelkie koszty poza ceną towaru u Dostawcy i kosztów jego przesyłki – takie jak: koszty przewalutowania, opłata za użycie karty kredytowej, koszty Allegro, itp. Nie dotyczy to ewentualnych opłat celnych związanych ze sprowadzeniem towaru spoza terenu Unii Europejskiej. 4. Jeśli cena Przedmiotu Zamówienia u Dostawcy oraz koszt przesyłki podany przez Sprzedawcę wyrażone są w walucie innej niż złoty polski, wówczas ich przeliczenie na złotówki obywa się według kursu sprzedaży walut NBP z dnia zawarcia umowy pośrednictwa. §5 znajduje się w sekcji ZWROT §6-9 znajduje się w sekcji REKLAMACJA §10 Przetwarzanie danych osobowych 1. Firma tdmt sp. z o. o. , zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa, ma prawo przetwarzać następujące dane osobowe Klienta: a) Nazwisko i imiona Klienta, b) Adres zameldowania na pobyt stały, c) Adres do korespondencji, jeżeli jest inny niż adres, o którym mowa powyżej, d) Dane służące do weryfikacji podpisu elektronicznego usługobiorcy, e) Adresy elektroniczne Klienta. 2. W celu realizacji umowy pośrednictwa lub dokonania innej czynności prawnej z Klientem, firma tdmt sp. z o. o. ma prawo przetwarzać inne dane niezbędne ze względu na właściwość świadczonej usługi lub sposób jej rozliczenia. §11 Postanowienia końcowe 1. Kolor produktu w rzeczywistości może różnić się od koloru na zdjęciach w zależności od ustawień monitora. 2. Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny, nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego oraz nie stanowi odzwierciedlenia aktualnych stanów magazynowych. 3. Firma tdmt sp. z o. o. nie jest importerem Przedmiotu Zamówienia. Firma tdmt sp. z o. o. nie jest wprowadzającym sprzęt w myśl ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. 2005 nr 180 poz. 1495). 4. Zamówiony towar nie stanowi własności firmy tdmt sp. z o. o. , firma tdmt sp. z o. o. nie uzyskuje faktury VAT oraz rachunku potwierdzającego zakup od zagranicznego dostawcy, firma tdmt sp. z o. o. nie jest importerem, nie sprowadza towaru na własny rachunek, ani w niczyim imieniu, zaś jego udział w transakcji przez kliknięcie "KUP TERAZ" ogranicza się do usługi pośrednictwa handlowego w płatnościach i zamówieniach. 5. Związku z pkt 4. §11 Kupujący na żądanie może otrzymać do zagranicznego dostawy dokument potwierdzający zakup towaru. 6. Do każdej zrealizowanej usługi pośrednictwa handlowego wystawiany jest paragon oraz wysyłany drogą elektroniczną na adres email z formularza allegro w formacie PDF. 7. Na życzenie klienta wystawiamy fakturę za usługę pośrednictwa handlowego, faktura jest wysłana drogą elektroniczną na adres email z formularz allegro w formacie PDF. 8. W przypadku chęci otrzymania rachunku drogą wysyłkową prosimy o zaznaczenie tego w informacji dla sprzedającego lub przez e-mail podczas składania zamówienia lub po jego złożeniu. W wypadku żądania wysłania rachunku zakupu usługi pośrednictwa handlowego w sprzedaży, wysyłamy zamówiony dokument pod wskazany przez klienta adres. W razie braku informacji od klienta dotyczącej wysłania rachunku drogą tradycyjną lub jej odbioru osobistego, zastrzegamy sobie prawo wysyłania rachunku w formie pliku PDF na adres email podany w formularzu zamówieniu. Otrzymywanie rachunku w formie pliku PDF jest bezpłatne. 9. Związku z powyższymi punktami Kupujący może otrzymać dwa dokumenty potwierdzający zakup jeden od dostawcy zagranicznego na otrzymany towar zaś drugi na usługę pośrednictwa handlowego od firmy tdmt sp. z o. o. 10. Poniższego Pełnomocnictwa udziela firmie tdmt sp. z o. o. właścicielowi konta tdmtspzoo, każdy Użytkownik Allegro.pl, który składa zamówienie na usługę pośrednictwa handlowego dotyczące wybranego przedmiotu zamówienia, korzystając z opcji Kup Teraz zgodnie z regulaminem Allegro: PEŁNOMOCNICTWO Niniejszym udzielam firmie tdmt sp. z o. o. ul. Nowowiejskie 3, 11-500 Giżycko, pełnomocnictwa do zakupu na moją rzecz oraz opłacenia w ramach usługi pośrednictwa handlowego ceny i kosztów przesyłki towaru, opisanego na stronie przedmiotu. Zezwalam także firmie tdmt sp. z o. o. na przekazywanie Dostawcy otrzymywanych ode mnie środków pieniężnych, jak również na odbieranie ewentualnych zwrotów środków pieniężnych od Dostawcy, przy czym wszelkie zwracane od Dostawcy środki pieniężne muszą być następnie przekazane na podany przeze mnie rachunek bankowy. Pełnomocnictwo to jest udzielane w momencie skorzystania przeze mnie z opcji "Kup Teraz" na stronie przedmiotu, zgodnie z regulaminem Allegro.pl. PEŁNOMOCNICTWO Poczta Polska (EMS) / Kurier DHL lub UPS Dokonując zakupu na moich aukcjach oraz wybierając przesyłkę Pocztą Polską (EMS) / kurierem DHL lub UPS automatycznie upoważniasz nas do dokonanie wysyłki i zabezpieczenie towaru na czas transportu. Pełnomocnictwo udzielone przez Internet jest traktowane jako pełnomocnictwo ustne. Cena towaru obejmuje czynności związane z wykonaniem pełnomocnictwa. Na rachunku lub paragonie widnieje jedynie koszt towaru oraz koszt pakowania. Działając w oparciu o pełnomocnictwo jedynie przekazujemy pieniądze Kupującego Poczcie Polskiej (EMS) / Kurierowi DHL / UPS nie wykazując tego w księgach podatkowych, ani nie księgując w koszty opłat pocztowych. Kwota nadwyżki przekazywana przez nabywcę do Dostawcy jest zwrotem opłaty poniesionej przez pełnomocnika (a nie wynagrodzeniem za usługi transportowe).