ESTEE LAUDER PLEASURES EDP 100ml W-wa GROCHÓW (6542156748)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
209,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • marka: Estée Lauder
  • pojemność: 76 ml - 100 ml
  • dostawa z Polski: tak

O FIRMIE
KOMENTARZE
INNE AUKCJE
ZADAJ PYTANIE
DODAJ DO ULUBIONYCH


Taniezapachy

ul.Grochowska 316/320

(wejście od ul.Kamionkowskiej) na teren starych zakładów PZO

03-839 Warszawa

tel.506-211-815

taniezapachy@gmail.c­om

czynne od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-16.00

Wpłata na konto kurier - 14zł
Pobranie kurier - 17zł

Wpłata na konto:

33 1090 1043 0000 0001
0912 5354

Luxury Agents P.H.U. Anna Mądra

ul.Grochowska 316/320

03-839 Warszawa


Regulamin dostępny
na stronie "O mnie"



TESTER ESTEE LAUDER PLEASURES

DLACZEGO MY:

Nick TANIE ZAPACHY powstał z myślą o tym aby zapewnić Państwu najwyższą
jakość towaru w
jak najlepszych cenach,dlatego liczymy że w niedługim czasie zdobędziemy
Państwa zaufanie i pozyskamy stałych klientów.

Do każdego zakupionego produktu wystawiamy paragon lub Fakturę VAT.



- zapach dla kobiet
- pojemność 100 ml
- woda z atomizerem
- woda perfumowana (edp)
- tester bez korka w zastępczym opakowaniu


ESTEE LAUDER PLEASURES

PREMIERA ZAPACHU 1995



CHARAKTERYSTYKA TOWARÓW

PRODUKT

Perfumy pełnowartościowe,ory­ginalnie zafoliowane,

rzadziej bez folii jeśli producent danej marki jej nie stosuje.

TESTER

Perfumy pełnowartościowe w zastępczym opakowaniu z korkiem

lub bez korka oraz oznaczeniami tester.Bez żadnej różnicy zapachowej
względem produktu.Zazwyczaj w niższej cenie niż produkt.

UNBOX

Perfumy pełnowartościowe pozbawione opakowania

i w wielu przypadkach pozbawione też korka.
W wersji unbox występują zarówno testery jak i produkty.

PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ Z CHARAKTERYSTYKĄ ABY UNIKNĄĆ NIEJASNOŚCI.

Przed dokonaniem zakupu proszę zapoznać się z regulaminem dostępnym na
"stronie o mnie''

Jeśli na naszych aukcjach nie ma zapachu który Państwa interesuje prosimy o kontakt e-mail
taniezapachy@gmail.c­om

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

Wszystkie prawa zastrzeżone - kopiowanie szablonu, opisu i zdjęć zabronione!


wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 33 1090 1043 0000 0001 0912 5354
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
dodatkowe informacje
Bez względu na zakupioną ilość przedmiotów za przesyłkę płacimy tylko raz.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

ODBIÓR OSOBISTY: Zapraszamy po odbiór osobisty do naszego sklepu na Grochowie codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 16:00 Ul. Grochowska 316/320 (Wejście od ulicy Kamionkowskiej 19/21) 03-839 Warszawa tel.506-211-815 Nasz sklep mieści się na terenie Polskich Zakładów Optycznych PZO. Aby do nas trafić należy z ulicy Grochowskiej skręcić w ul.Gocławską a następnie na pierwszym skrzyżowaniu w lewo w ul.Kamionkowską 19/21 jest to już ślepa uliczka na końcu której widać niebieską bramę.Wjeżdżamy prosto za bramę gdzie widać łuk łączący dwa budynki, po prawej stronie jest wejście do budynku natomiast zaraz po wejściu do środka po lewej stronie pierwsze drzwi to nasz sklepik.Płatność gotówką oraz kartą. SERDECZNIE ZAPRASZAMY

kontakt

  • 506-211-815
    informacji udzielamy od poniedziałku do piątku w godz.10:00 - 16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
§ 5 Odstąpienie od Umowy sprzedaży 1.Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 2.Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta. 3.Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: Elektroniczny Formularz odstąpienia: https://www.rzetelnyregulamin.pl/pl/dla-konsumenta/formularz-odstapienia-od-umowy,sklep-aea520aff906674a873b59fbbca676d8 Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej. 4.W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 5.Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży,zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru,w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 6.Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 7.Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. 8.W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 9.Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu. 10.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru,cech i funkcjonowania Towaru. 11.Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty,jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 12.Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

reklamacje

§ 4 Rękojmia 1.Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych.Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 2.Jeżeli Towar ma wadę, Klient może: a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady.Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. 3.Klient,który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca. 4.Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. W przypadku Towaru, który był oznaczony przez Sprzedawcę jako używany, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem jednego roku od wydania Towaru Klientowi. 5.W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy. 6.Klient będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie. 7.Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 8.Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.