ESSENCE All About Matt Puder Matujący w Kompakcie (6908420536)

zakończona
12,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 7,00 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • List polecony priorytetowy 9,00 zł
Zakupy od 200 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Toruń, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • płeć: produkt damski
  • waga (z opakowaniem): 0.1 [kg]
  • marka: Essence
  • rodzaj: prasowane
  • typ skóry: do wszystkich typów skóry
  • poziom krycia: wysoki
  • produkt wodoodporny: tak
  • faktor (SPF): brak
  • wielkość: produkt pełnowymiarowy
  • dostawa z Polski: tak
  • właściwości: matujące, utrwalające


ESSENCE All About Matt Puder Matujący w Kompakcie
All About Matt to prasowany puder matujący od firmy Essence, dzięki któremu uzyskasz efekt
pięknej, nieskazitelnej cery.
Kosmetyk sprawia, że Twoja cera będzie zmatowiona i przepiękna przez wiele godzin.
Puder jest transparentny, przez co świetnie sprawdzi się do każdego rodzaju cery.

Pojemność: 8g

Produkt nowy, świeży, oryginalnie zapakowany.


Essence to niemiecka firma, która powstała w 2002r. i zajmuje się produkcją kosmetyków
dostosowanych do potrzeb klientek.
Wysoka jakość i jednocześnie niskie ceny sprawiły, że kosmetyki te podbiły rynek, a przede wszystkim
serca miłośniczek makijażu.
Essence nie testuje swoich kosmetyków na zwierzętach oraz dba o to by produkty dostarczane do
nich pochodziły od fabryk, które zważają na dobro zwierząt.

Masz pytanie?
Skontaktuj się z nami!

ZADZWOŃ:

TEL. 887 291 021

NAPISZ:

E-MAIL: nowaszka@onet.pl
Numer konta do wpłat:
mBank 79 1140 2004 0000 3202 7198 8589

Za przesyłkę płacą Państwo raz:
- niezależnie od ilości zakupionych przedmiotów
- najwyższą, określoną jej wartość
Towar wysyłamy starannie zapakowany
za pośrednictwem Poczty Polskiej /
/ Kurier InPost pobranie / Paczkomaty InPost

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u nowaszka za co najmniej 200 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 79114020040000320271988589
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony priorytetowy 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony ekonomiczny 7,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Niemcy 25,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni roboczych
Wielka Brytania 25,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
Czechy 25,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni roboczych
Irlandia 25,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni roboczych
Słowacja 25,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
Szwecja 25,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni roboczych
Holandia 25,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
Litwa 25,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni roboczych
Norwegia 25,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni roboczych
Włochy 25,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni roboczych
Francja 25,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
Belgia 25,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
Dania 25,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
Hiszpania 25,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni roboczych
Austria 25,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
dodatkowe informacje
Za przesyłkę płacą Państwo raz - niezależnie od ilości zakupionych przedmiotów - najwyższą, określoną jej wartość z wylicytowanych aukcji . PRZY ZAKUPACH OD 200 ZŁ - PRZESYŁKA GRATIS. Do wszelkiej korespondencji proszę używać Nicka z Allegro. Zmiana adresu do wysyłki tylko za pośrednictwem formularza z Allegro!!!
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Firma Handlowa -NOWASZKA
ul.Broniewskiego 84/6
87-100 Toruń
NIP: 956 140 93 52
REGON: 340878831

kontakt

  • 887291021
    w godz. 8.00 - 18.00 od poniedziałku do piątku

reklamacje

4 Rękojmia 1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 2. Jeżeli Towar ma wadę Klient może: a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. 3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca. 4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. W przypadku Towaru, który był oznaczony przez Sprzedawcę jako używany, Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez Klienta przed upływem jednego roku od dnia Dostawy. 5. W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy. 6. Klient będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie. 7. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 8. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

pozostałe informacje

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

   1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób

   sprzedaży prowadzonej przez Natalię Gąszczyk prowadzącą

   działalność gospodarczą pod firmą Gąszczyk Natalia Nowaszka

   Firma Handlowa z siedzibą w Toruniu za pośrednictwem sklepu

   internetowego prowadzonego w ramach serwisu internetowego

   www.allegro.pl (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”),

   działającego pod nazwą użytkownika: nowaszka.

   § 1 Definicje

   1. Allegro – oznacza Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu,

   przy ulicy Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców

   prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu pod numerem KRS

   0000268796.

   2. Dni robocze - oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku

   z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

   3. Dostawa - oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu

   Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru

   określonego w zamówieniu.

   4. Dostawca - oznacza podmiot, z którym współpracuje Sprzedawca

   w zakresie dokonywania Dostawy Towarów:

   a) InPost Paczkomaty Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, świadcząca

   usługi Dostawy i obsługi systemu skrytek pocztowych

   (Paczkomat);

   b) Pocztę Polską S.A. z siedzibą w Warszawie.

   5. Klient - oznacza podmiot, z którym zgodnie z Regulaminem może

   być zawarta Umowa sprzedaży.

   6. Konsument - oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą

   czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością

   gospodarczą lub zawodową.

   7. Przedsiębiorca - oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub

   jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa

   przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu

   działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności

   prawnej związaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub

   zawodową.

   8. Regulamin - oznacza niniejszy regulamin.

   9. Sprzedawca - oznacza Natalię Gąszczyk prowadzącą działalność

   gospodarczą pod firmą Gąszczyk Natalia Nowaszka Firma Handlowa

   z siedzibą w Toruniu (87-100), ul. Władysława Broniewskiego 84 lok.

   6, NIP: 9561409352, REGON: 340878831, wpisaną do Centralnej

   Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez

   Ministra Gospodarki; e-mail: nowaszka@onet.pl, będącą jednocześnie

   właścicielem Sklepu Internetowego.

   10. Strona Internetowa Sklepu - oznacza strony internetowe, pod

   którymi Sprzedawca prowadzi sprzedaż pod nazwą użytkownika

   nowaszka, działające w domenie allegro.pl.

   11. Towar - oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za

   pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, mogący być

   przedmiotem Umowy sprzedaży.

   12. Trwały nośnik - oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające

   Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych

   osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji

   w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje

   służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji

   w niezmienionej postaci.

   13. Umowa sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży zawartą na

   odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem

   a Sprzedawcą.

   § 2 Postanowienia ogólne i korzystanie ze Sklepu Internetowego

   1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w zakresie w jakim nie

   stoją w sprzeczności z regulaminami Allegro, w tym majątkowe

   prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy

   należą do Sprzedawcy. Wszystkie nazwy towarów oraz znaki

   towarowe oraz zdjęcia należą do ich prawnych właścicieli i na

   stronach Sklepu Internetowego zostały użyte wyłącznie w celach

   informacyjnych, korzystanie z nich może następować wyłącznie

   w sposób określony i zgodny z prawem.

   2. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu

   Internetowego w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która

   naruszałaby interes Sprzedawcy.

   3. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej

   warunki, przesyłając je na Trwałym nośniku do Klienta.

   § 3 Płatność i realizacja zamówień

   1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione

   Towary:

   a) przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym

   przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po

   przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia

   zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy

   Sprzedawcy);

   b) kartą płatniczą lub przelewem bankowym poprzez zewnętrzny

   system płatności PayU, obsługiwany przez firmę PayU S.A.

   z siedzibą w Poznaniu (w tym przypadku realizacja zamówienia

   rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę

   potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu

   z systemu PayU informacji o pozytywnym zakończeniu

   przeprowadzonej płatności);

   c) gotówką za pobraniem, płatność Dostawcy przy dokonywaniu

   Dostawy (w tym przypadku realizacja zamówienia i jego wysyłka

   zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę

   potwierdzenia przyjęcia zamówienia).

   2. Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Rzeczypospolitej

   Polskiej.

   3. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem

   Umowy sprzedaży bez wad.

   4. Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację

   o liczbie Dni Roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji

   zamówienia.

   5. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie

   Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z §3

   ust. 1 Regulaminu.

   6. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie

   Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych od dnia

   zawarcia Umowy sprzedaży w wypadku wyboru przez Klienta opcji

   płatności „za pobraniem”.

   7. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem

   Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia.

   W przypadku wyboru InPost Paczkomaty Sp. z o.o. z siedzibą

   w Krakowie jako Dostawcy, adresem Dostawy będzie adres

   paczkomatu wybranego przez Klienta w momencie składania

   zamówienia.

   8. Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób

   przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju, w obecności pracownika

   Dostawcy. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki

   Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego

   protokołu.

   9. Sprzedawca dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy

   dowód zakupu obejmujący dostarczane Towary.

   10. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego

   adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy,

   pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu

   telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie

   obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do

   Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się

   z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie

   z Klientem termin i koszt Dostawy.

 § 6 Postanowienia końcowe

1.Administratorem danych osobowych Klientów uzyskanych przez Sprzedawcę w ramach zawieranej umowy sprzedaży lub innych okoliczności określonych w Regulaminie, jest Sprzedawca. Źródłem danych osobowych jest Allegro. 

2.Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów w celu realizacji zamówień. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania

3.Wyłącznym źródłem zobowiązań Sprzedawcy jest niniejszy Regulamin, regulaminy Allegro oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa. 

 4.Sprzedawca przekazuje dane osobowe Klienta Dostawcy w zakresie niezbędnym do realizacji Dostawy.

5.W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie. 

6.Sprzedawca informuje Klienta będącego Konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php. Sprzedawca informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).

 7.Regulamin wchodzi w życie z dniem 10.01.2017 r.