ERGONOMICZNA PODPÓRKA pod PLECY KRZESŁO FOTEL (6993556305)

71 osób kupiło 185 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
9,99 zł
z 634 sztuk
Dostawa
  • PACZKA W RUCHu 4,99 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczkomaty 24/7 9,99 zł
  • lokalizacja: Białystok, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.06 [kg]

opis

OPIS PRZEDMIOTU: RAMKA CYFROWA na ZDJĘCIA BRELOK 16MB a LCD



Specyfikacja techniczna:

* Wymiary: ok. 40x40x13 cm
* Kolor: czarno-szary
* Możliwość dopasowania do większości krzeseł dostępnych na rynku

PODPÓRKA POD PLECY / ERGONOMICZNY I ORTOPEDYCZNY RELAKS
Praca zwłaszcza w dzisiejszych czasach przykuwa do biurka często po 12 godzin dziennie nie tylko dorosłych, ale i dzieci. Wskutek tego można nabawić się przez lata poważnej choroby zwyrodnieniowej kręgosłupa lędźwiowego. To niepozorne urządzenie daje nadspodziewane skutki w tym zakresie.

Polecamy wszystkim, których codzienne zajęcia czy to w domu czy też w pracy wymagają wielogodzinnego siedzenia. Zabezpiecz się przed postępem choroby, ochroń siebie i swoje dziecko przed tak uciążliwą przypadłością.

Delikatna siatka pozwala na swobodną cyrkulację powietrza za plecami, a tym samym dodatkowo przyczynia się do poprawienia komfortu pracy.

Redukuje napięcie mięśni dzięki podtrzymaniu i redukcji obciążenia pleców w odcinku lędźwiowym

Specjalna mata zapewnia dodatkowy masaż

Modeluje kontur ciała w celu zapewnienia maksymalnego zwiększenia komfortu oparcia

Delikatna siatka pozwala na swobodną cyrkulację powietrza za plecami, zapewniając skórze prawidłowe oddychanie i ochronę przed poceniem, a tym samym dodatkowo przyczynia się do poprawienia komfortu pracy

Pasuje do wszystkich krzeseł biurowych oraz foteli samochodowych

Łatwy sposób mocowania do dowolnego krzesła

Używaj jej w domu i pracy, a zredukujesz napięcie mięśni i odciążysz plecy w odcinku lędźwiowym.

Zapewnia naturalną pozycję kręgosłupa podczas pracy przy komputerze.

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

PaneleAllegro.pl

FINALIZACJA TRANSAKCJI:
WYBIERZ SOLIDNĄ I SPRAWDZONĄ FIRMĘ:
Wszystkie prawa zastrzeżone - kopiowanie szablonu, opisu i zdjęć zabronione!
[DANE_EU]Tu8w4B48cQl­SKqMvhwbIw9u5JgBMLu6­a7leqfxqvpgsUFtZvU18­A+A==[/DANE_EU]
Dostawa i płatność
od 4,99 zł

Lokalizacja: Białystok, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka
4,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
9,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2-3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
9,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
11,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
18,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

REKLAMACJE 1klick
Kol. Porosły 53
16-070 Choroszcz
Dodatkowe informacje

 

Warunki reklamacji:

1. Dokonując zakupu w 1klick, w razie konieczności zgłoszenia reklamacji Klient wyraża zgodę na dalsze udostępnianie swoich danych osobowych zewnętrznej firmie świadczącej usługi serwisowe oraz podudostępnianie swoich danych osobowych firmom przewozowym w celu odesłania towaru, tylko w zakresie niezbędnym do zrealizowania zlecenia reklamacyjnego.  

2. 1klick jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 

3. Klient, nabywając produkt, ma prawo do złożenia reklamacji w terminach i na zasadach wynikających z Kodeksu cywilnego. Przepisy te dotycząc zarówno reklamacji w zakresie wykonania samej usługi dostawy, jak i przedmiotu samej umowy sprzedaży. 

4. Klienci mogą składać reklamacje w następujących miejscach i na następujące sposoby: 

a) za pośrednictwem programu serwisowego na stronie http://www.gotel.systemrma.pl/ 

b) pisemnie, listem wysłanym na adres 1klick, 

c) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacja@gotel.com.pl 

5. 1klick ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 (czternaście) dni i powiadomi Klienta o sposobie dalszego postępowania.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

ODSTĄPIENIA 1klick
Kol. Porosły 53
16-070 Choroszcz

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

Prawo odstąpienia od umowy  


Mają Państwo prawo odstąpić  od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez  podania jakiejkolwiek  przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od   dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba   trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w  posiadanie  rzeczy.  

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy,  muszą Państwo poinformować  nas (1klick Wioletta Gołaszewska z siedzibą  ul. H.Ordonówny 2/29, 15-750  Białystok, adres e-mail:  allegro@1klick.pl) o swojej decyzji o  odstąpieniu od niniejszej umowy w  drodze jednoznacznego oświadczenia. 

Mogą Państwo skorzystać z  wzoru formularza  odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.   Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali   Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa   odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.   Skutki odstąpienia od umowy  W przypadku odstąpienia od niniejszej  umowy zwracamy Państwu wszystkie  otrzymane od Państwa  płatności, w tym  koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych  kosztów  wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia  innego niż  najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas),  niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż  14 dni od dnia, w  którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa   odstąpienia od niniejszej umowy. 

Zwrotu płatności dokonamy przy  użyciu takich samych  sposobów płatności,  jakie zostały przez Państwa  użyte w pierwotnej transakcji, chyba że  wyraźnie zgodziliście  się  Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo   żadnych opłat w  związku z tym zwrotem. 

Proszę odesłać lub  przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie  nie później niż 14   dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od   niniejszej umowy. Termin  jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz  przed upływem terminu 14  dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie  koszty zwrotu rzeczy. 

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie  wartości rzeczy wynikające z  korzystania z niej w sposób inny niż było  to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i  funkcjonowania rzeczy.   


Załącznik 1 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

(formularz ten należy wypełnić i dołączyć do odsyłanego przedmiotu)  


- Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży  następujących przedmiotów:  


- Data zawarcia umowy:   


- Imię i nazwisko konsumenta:   


- Login:   


- Adres konsumenta:  


- Data zakupu:   


- Nr konta:   


- Data  


Podpis konsumenta 

(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) 

O sprzedającym
1klick
99,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

5549

 

21

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 782-625-819
poniedziałek - piątek
10:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Ze względu na internetowy charakter sprzedaży nie prowadzimy sprzedaży na miejscu jak również nie ma możliwości odbioru osobistego zamówionego towaru.

Pozostałe informacje

1. W celu szybszej realizacji zamówienia prosimy o wypełnienie FORMULARZA OPCJI DOSTAWY.

Zamówienie proszę opłacić poprzez płatności PayU lub na poniższy rachunek bankowy:

87 2490 0005 0000 4000 7174 7435

W tytule przelewu proszę wpisać LOGIN ALLEGRO.

Jeżeli towar ma być opłacony PRZY ODBIORZE to proszę w formularzu opcji dostawy wybrać opcję wysyłki ZA POBRANIEM.


Otrzymaną paczkę sprawdź przy kurierze/listonoszu!  Jeżeli towar jest uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem spisz protokół i odeślij go do nas wraz z towarem. 

Chcielibyśmy się upewnić, że transakcja przebiegła sprawnie i są Państwo zadowoleni z zakupionego towaru, dlatego prosimy o wystawienie pozytywnego komentarza wraz z oceną sprzedaży (5 gwiazdek). 

Jeżeli z jakichś względów nie są Państwo usatysfakcjonowani z transakcji to przed wystawieniem komentarza prosimy o kontakt mailowy: bballegro@best1buy.pl  

Na pewno uda nam się znaleźć rozwiązanie zadowalające obie strony!


2. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR:

2.1 Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez

Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania

reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur

dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych

(miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których

zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów

  Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi

Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;

http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz

http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

2.2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z

pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.

2.3. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r.  o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin

organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).

2.4. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia

sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.

2.5. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów

(m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 889 866.

2.6. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z

punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

3. Firma 1klick Wioletta Gołaszewska nieodpłatnie przyjmuje zużyte baterie/akumulatorki. Klienci firmy, chcący skorzystać z tej możliwości, proszeni są o odsyłanie zużytych baterii/akumulatorków na adres: 1Klick (z dopiskiem "ZWROT ZUŻYTYCH BATERII") Kol. Porosły 53, 16-070 Choroszcz. Koszt odesłania zużytych baterii/akumulatorków ponosi klient.