EPSON WorkForce WP-M4095 DN 26 ppm PRO Eth. USB (6910599656)

zakończona
249,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 35,00 zł
  • lokalizacja: Rydułtowy, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • technologia: atramentowy
  • rodzaj druku: monochromatyczny
  • informacje dodatkowe: wyświetlacz
  • format: a4 (210 x 297 mm), a5 (148 x 210 mm), a6 (105 x 148 mm), b5 (176 x 250 mm), c5 (162 x 229 mm), c6 (114 x 162 mm), dL / koperta DL

eszopcom

bezpieczne zakupy przez internet

Opis

Przedmiotem aukcji jest urządzenie wielofunkcyjne WorkForce Pro WP-M4095 DN firmy Epson.

Produkt jest nowy - fabrycznie zapakowany.

GWARANCJA PRODUCENTA - 24 MIESIĄCE.

Model Epson WorkForce Pro WP-M4095 DN jest idealnym narzędziem dla firm, które drukują drukują ponad 1500 stron miesięcznie. To czterofunkcyjne urządzenie ma niskie koszty eksploatacji dzięki mniejszej o 50 procent cenie wydruku oraz o 80 procent mniejszemu poborowi mocy w porównaniu do drukarek laserowych.

Ten model stanowi czystszą i bardziej ekologiczną alternatywę dla monochromatycznych drukarek laserowych. Jest też pierwszą na rynku serią profesjonalnych monochromatycznych drukarek atramentowych przeznaczonych do biura. Ta drukarka ma wysoką wydajność oraz niskie koszty utrzymania, a jeden wkład wystarczy na wydrukowanie nawet 10 000 stron, dzięki czemu wymiany wkładu następują rzadziej niż w tradycyjnych rozwiązaniach. Wkłady atramentowe oraz podkładki na zużyty atrament są jedynymi materiałami eksploatacyjnymi, który wymagają wymiany – nie trzeba już myśleć o dodatkowym miejscu na przechowywanie wkładów z tonerem, utrwalaczy i fotoprzewodników.

Urządzenie to obsługuje aplikację do drukowania mobilnego Epson iPrint, która pozwala na bezprzewodowe drukowanie ze smartfonów i tabletów na obszarze biura.

DANE TECHNICZNE:

Wyświetlacz :
kolor
przekątna 6,3 cm
Pamięć :
384 MB
Metoda drukowania :
atramentowe na żądanie
piezoelektryczne
Drukowanie mobilne :
Epson Connect - iPrint
Konfiguracja dysz :
152 dysz czarnych
Wielkość kropel :
od 3 pl
Technologia tuszów :
DURABrite Ultra
Wydajność :
mała grupa robocza
Wielofunkcyjny :
drukowanie
skanowanie
kopiowanie

Czas inicjacji :
do 9 sekund
Szybkość druku :
26 stron/minutę
Rozdzielczość druku :
1200 x 600 dpi
Ilość wydruków :
30000 stron na miesiąc

Szybkość skanu :
600 dpi - 2 ms/linię
300 dpi - 1,4 ms/linię
Rozdzielczość skanu :
1200 x 2400 dpi
Typ skanera :
czujnik kontaktowy obrazu (CIS)

Przyłącza :
Ethernet (100 Base-TX / 10 Base-T)
USB - zgodny ze specyfikacją USB 2.0

Formaty papieru :
A4, A5, A6, B5, C4, C6, DL, nr 10, letter, 9 x 13 cm, 10 x 15 cm, 13 x 18 cm, 13 x 20 cm, 20 x 25 cm, 100 x 148 mm, LT, HLT, LGL, użytkownika, legal
Gramatura :
64 - 256 g/m 2
Dwustronna :
tak
Podajnik :
standardowo - 250 arkuszy
maksymalnie - 580 arkuszy
Opcjonalny podajnik :
250 arkuszy

Zasilanie :
230/110 V
Moc :
17 W - praca
2,4 W - tryb uśpienia
Poziom hałasu :
maksymalnie 48 dB
Wymiary :
460 x 420 x 341 mm
Waga :
13,8 kg
System operacyjny :
Windows 10, 8, 7 (32/64 bitowy), Server 2003, Server 2008, Vista, XP, Mac OS 10.4+, 10.5+, 10.6+, Linux x86, x64

WYPOSAŻENIE:

  • Epson WorkForce Pro WP-M4595 DNF
  • Płyta CD
  • Kabel USB
  • Kabel zasilający
  • Instrukcja obsługi
  • Hermetycznie zapakowane tusze
  • Oryginalne opakowanie

Zdjęcia

Regulamin

  1. Oczekujemy poważnych ofert.
  2. Osoby bez pełnej aktywacji i z przewagą negatywnych komentarzy prosimy o potwierdzenie licytacji.
  3. Zastrzegamy sobie prawo do zakończenia aukcji przed czasem, jeśli nie ma jeszcze żadnych ofert kupna. W przypadku, kiedy jest przynajmniej jedna oferta, to takiej aukcji nie zamykamy.
  4. Prosimy o rozsądek przy licytowaniu - w ciągu ostatniej doby przed zakończeniem aukcji nie wycofujemy ofert.
  5. Szczegółowe informacje dotyczące sprzedaży znajdują się na stronie "O mnie".
  6. Zawsze wystawiamy komentarz - tego samego oczekujemy od kupujących po otrzymaniu towaru.

Kontakt

W razie wątpliwości prosimy o kontakt:

mail :
info@eszop.com
telefon komórkowy :
+48.697331521
telefon stacjonarny :
+48.32.7297431
faks :
+48.32.7204949
gadu-gadu :
1384597
skype :
eszopcom

Transport

Poniższe ceny dotyczą paczki ubezpieczonej:

przedpłata (kurier) :
20,00 zł
pobranie (kurier) :
35,00 zł

Płatności

Prosimy o wpłatę na jedno z poniższych kont:

inteligo :
50102055581111162735­800080
mbank :
49114020040000350244­425171

Szczegółowe dane konta kupujący otrzymuje po dokonanym zakupie.

Gwarancja

  1. Każdy kupujący dostaje paragon fiskalny, bądź na życzenie fakturę VAT.
  2. W przypadku faktury VAT prosimy o przesłanie danych do faktury.
  3. Dowód zakupu jest podstawą realizacji reklamacji.

HappyDays

Firma eszopcom organizuje co jakiś czas specjalne promocje pod nazwą HAPPY DAYS. Polega ona na tym, że są wystawiane przedmioty w promocyjnej cenie, ale tylko na krótki okres do paru dni. Każdy przedmiot wystawiony na tej promocji posiada w tytule hasło HDAYS.

Szukaj przedmiotów z hasłem HDAYS w tytule i kup je w promocyjnej cenie!

Copyright © eszopcom

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 50 1020 5558 1111 1627 3580 0080
    • 49 1140 2004 0000 3502 4442 5171
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 35,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

eszop.com Sebastian Mutwil
os. Orłowiec 33/10
44-280 Rydułtowy
NIP: 642-217-56-53
REGON: 277903428
Firma została zarejestrowana w Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza Miasta Rydułtowy. Działamy długo i stabilnie na polskim rynku e-commerce. Nie jesteśmy dużą firmą, w związku z tym mamy bliższy kontakt z klientem oraz elastyczną ofertę - jesteśmy w stanie sprostać nawet bardzo wymagającym klientom. Tym niemniej jesteśmy płatnikiem VAT, co pozwala nam współpracować zarówno z klientem indywidualnym jak i wielkimi firmami. Jedną z wyróżniających nas cech jest handel produktami, które posiadamy na stanie magazynowym, co gwarantuje dużą szybkość dostawy. Autorski system zarządzania transakcjami pozwala śledzić losy przesyłki od zakupu aż po ich dostawę. Również obsługa po sprzedaży jest u nas fachowo realizowana. Nie robimy problemów ze zwrotem oraz chętnie pomagamy przy realizacji reklamacji. Zachęcamy do skorzystania z naszej oferty. Wszystkie opisy przedmiotów wraz z dokumentacją zdjęciową oraz kanałem filmowym są zgodne ze stanem faktycznym.

kontakt

  • 697 331 521
    telefon komórkowy odbieramy prawie cały czas
  • 32 7061313
    telefon stacjonarny odbieramy w dni robocze
  • info@eszop.com
    odbieramy pocztę i odpisujemy przez 7 dni w tygodniu

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
eszop.com Sebastian Mutwil
os. Orłowiec 33/10
44-280 Rydułtowy
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. W przypadku odstąpienia od umowy, sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towarów. Sprzedawca ma obowiązek nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania produktu, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy dostępny sposób dostawy). Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. Podobnie jak w przypadku zwykłego zarządu, przekroczenie powyższych granic nie powoduje, że odstąpienie od umowy jest nieskuteczne. Aby odstąpić od umowy zawartej na odległość, należy złożyć sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres email lub tradycyjny. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres siedziby firmy. Sprzedający : eszop.com Sebastian Mutwil Orłowiec 33/10 44-280 Rydułtowy Oświadczenie : Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży wyszczególnionych rzeczy poniżej. Kupione przedmioty : .............................................................................................................................. Numery ofert : ........................................................................................................................................ Data zawarcia umowy : .......................................................................................................................... Data odbioru : ......................................................................................................................................... Imię i nazwisko : ..................................................................................................................................... Login : .................................................................................................................................................... Adres kupującego : ................................................................................................................................. Data odstąpienia : .................................................................................................................................. Podpis : ................................................................................................................................................. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1. O świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy. 2. W której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 3. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. 4. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia. 5. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 6. W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami. 7. W której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli. 8. W której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy. 9. W której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 10. O dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę. 11. Zawartej w drodze aukcji publicznej. 12. O świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi. 13. O dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Wszystkie produkty dostępne w ofercie są wolne od wad fizycznych i prawnych, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży (jeśli takowe istnieją). Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. W sytuacji, kiedy gwarancja nie jest realizowana przez serwis producenta bądź klient ma problemy z jej egzekucją, kupujący może składać reklamację dotyczącą zawartej umowy mailowo lub w formie pisemnej. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 1. Imię, nazwisko, adres, adres email kupującego. 2. Datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji. 3. Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania kupującego. 4. Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez kupującego adres email bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez naszą firmę będą rozstrzygane przez sądy powszechne. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Katowicach. Informacje o sposobie dostępu do w/w trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod adresem www.uokik.gov.pl w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.