EMUSY Z KRÓLIKIEM CZARNE ROCK AND JOY 20203 r.24 (6999443312)

1 osoba kupiła 1 parę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
62,00 zł
z 6 par

kolor/wzór:

Rozmiar:

Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost darmowa
  • Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
  • Allegro Kurier InPost 12,18 zł
Zakupy od 200 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Poznań, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • bohater: brak
  • dostawa z Polski: tak
  • płeć: dziewczynki
  • rozmiar: 24
  • długość wkładki wew. : 16 [cm]
  • marka: inna
  • materiał: skóra ekologiczna
  • rodzaj zapięcia: inne
  • kolor: czerń

opis

GNIEZNO

Gniezno, ul. Żeromskiego 38A
tel. +48 698 428 601
e-mail: sklep@obuwiestyl.pl

POZNAŃ

Wielkopolska Giełda Odzieżowa
Hala B, piętro 1, box 405
Poznań, ul. Głogowska 248
tel. +48 698 428 601
e-mail: sklep@obuwiestyl.pl

Czarne, zamszowe emusy z królikiem, ROCK AND JOY 20203

Producent:INNY PRODUCENT

Przedstawiamy oryginalne, czarne emusy dla dziewczynek z ozdobnym kołnierzem z biało - czarnego królika. Wykonane są z miękkiej, ekologicznej skóry zamszowej z ekologicznym futerkiem imitującym królika. Cały środek jest ocieplany. Podeszwa jest grubsza z tworzywa styrogumowego. Botki są wciągane, a ich całkowita wysokość wynosi 14 cm.


ROCK AND JOY 20203


ZIMOWE EMUSY CZARNE Z KRÓLIKIEM ROCK 20203 r.32

EMUSY CZARNE ZAMSZOWE Z KRÓLIKIEM ROCK 20203 r.36

GRANATOWE BOTKI KOZACZKI ZIMOWE AMERICAN 4001 r.31

GRANATOWE BOTKI KOZACZKI ZIMOWE AMERICAN 4001 r.28
Dostawa i płatność
od 7,99 zł

Lokalizacja: Poznań, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u obuwiestyl za co najmniej 200,00 zł.

Darmowa dostawa na 18. urodziny Allegro

Wybierz Paczkomat, a podczas zakupu dostaniesz kupon na darmową dostawę.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
7,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
3-4 dni robocze
Allegro Kurier InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
12,18 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
11,49 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3-4 dni robocze
Allegro Kurier InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
15,68 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3 dni robocze

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

ObuwieStyl.pl (KAMA)
ul. Głogowska 248 hala B box 405
60-104 Poznań
Dodatkowe informacje

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas

towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z

tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z

reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.


Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również

na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie

gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich

uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą

odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie

zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej


Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest

określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami

Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku

przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży

konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze

141, poz. 1176 ze zm.).


Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada

fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania

Kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które

istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny

tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.


Reklamację możesz złożyć na przykład: pisemnie na adres: ul. Głogowska 248, Hala B,

Boks 405, 60-104 Poznań lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty

elektronicznej na adres: sklep@obuwiestyl.pl


W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji,

w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia

produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo

odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy

rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają

formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem

zalecanego opisu reklamacji.


Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany

dostarczyć Towar wadliwy na adres: ul. Głogowska 248, Hala B, Boks 406, 60-104 Poznań

Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego

dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić

Towar w miejscu, w którym się znajduje. W przypadku Kupującego będącego

konsumentem koszt dostarczenia Towaru ponosi Sprzedający, w przypadku Kupującego

niebędącego konsumentem koszt dostarczenia oraz inne koszty związane z reklamacją

ponosi Kupujący.


Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni

kalendarzowych od dnia jej złożenia.


Postanowienia dotyczące przedsiębiorców


Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za

Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.

Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na

Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem

oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim

wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od

przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie

przesyłki.


Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń


Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego

konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony

Konkurencji i Konsumentów pod adresem:


https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.


Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy

(telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców

Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy

konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów

konsumenckich. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z

pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o

rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na

stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania

sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie

inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez

Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub

organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in.

Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są

między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem

infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 -

18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).


Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego

systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu

unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę

internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących

do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z

internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie

samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i

Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

ObuwieStyl.pl (KAMA KAMILLA KORNECKA)
ul. Głogowska 248 hala B box 405
60-104 Poznań

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny dotyczy jedynie Kupujących będących

konsumentami.

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych

odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów

określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego

upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: pisemnie

na adres: ul. Głogowska 248, Hala B, Boks 405, 60-104 Poznań lub w formie elektronicznej za

pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@obuwiestyl.pl

Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to

obowiązkowe.


Bieg terminu do odstąpienia od umowy

Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: (A) dla umowy, w wykonaniu której

Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa

sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego

osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów,

które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego

Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas

oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; (B) dla pozostałych umów – od

dnia zawarcia umowy.


Zwrot wzajemnych świadczeń

Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od

dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie

upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam

odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.

Konsument może zwrócić Towar na adres: ul. Głogowska 248, Hala B, Boks 405, 60-104

Poznań

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem

korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i

funkcjonowania Towaru.

Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od

dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi

wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem

dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego

niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje

zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument,

chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego

z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od

konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do

chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego

odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


Możliwe koszty odstąpienia od umowy

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

Dodatkowo jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły

sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do

zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.


Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w

odniesieniu do umów: (1) świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za

wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że

po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w

której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według

specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (3) w

której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki

termin przydatności do użycia; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany

w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze

względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało

otwarte po dostarczeniu; (5) w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po

dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi

rzeczami; (6) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo

programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie

zostało otwarte po dostarczeniu; (7) dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z

wyjątkiem umowy o prenumeratę; (8) dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na

nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą

konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez

Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.


O sprzedającym
obuwiestyl
99,7%
kupujących poleca tego sprzedającego

742

 

2

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 698 428 601
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota
08:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sprzedającym w ramach Konta obuwiestyl jest Kamilla Kornecka prowadząca działalność gospodarczą pod firmą KAMA Kamilla Kornecka Sklep obuwniczy ObuwieStyl wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP 7841574476 REGON 630750578.

Dane kontaktowe Sprzedającego

  • adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Głogowska 248 , Hala B , Box 405 , 60-104 Poznań 
  • adres poczty elektronicznej: sklep@obuwiestyl.pl 
  • numer telefonu: +48 698 428 601

Pozostałe informacje

Drogi Kupujący,

zdajemy sobie sprawę jak ważne jest zaufanie i bezpieczeństwo zakupów, dlatego też rzetelnie udostępniamy Ci informacje o nas, o warunkach sprzedaży i prowadzonej przez nas działalności. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem platformy handlowej Allegro oraz Twoich uprawnień jako Kupującego. Szczegółowe informacje dotyczące danego Towaru oraz Transakcji znajdziesz każdorazowo w jej opisie. To tam znajdziesz m.in. informacje o głównych cechach Towaru, o jego łącznej cenie wraz z podatkami oraz koszcie i terminie dostawy.

Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych podanych poniżej.

Zachęcamy Cię do uważnej lektury i zakupów,

Sprzedający Obuwiestyl.pl

PS. Dla ułatwienia lektury przyjęliśmy nazewnictwo z Regulaminu Allegro. Przykładowo jeżeli poniżej będziemy mówili o Towarze, Transakcji, Sprzedającym lub Kupującym, to ich definicje znajdziesz w Regulaminie. Sam Regulamin Allegro dostępny jest w zakładce „Regulamin” na stronie Allegro.

Niniejsze informacje skierowane są zarówno do konsumentów, jak i innych podmiotów zawierających z nami umowy sprzedaży, z zastrzeżeniem postanowień wyraźnie dotyczących jedynie konsumentów bądź innych podmiotów.

POZOSTAŁE INFORMACJE I WARUNKI SPRZEDAŻY

Informacje dotyczące płatności

Informację o dostępnych sposobach płatności dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Płatność” 

W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Twojego Konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej Transakcji – ułatwi to nam i przyśpieszy księgowanie płatności. Proponowany przez nas tytuł przelewu ma jedynie formę zalecenia i nie wpływa na realizację umowy sprzedaży w przypadku jego pominięcia. 

Termin płatności (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej): (1) w przypadku wyboru przez Ciebie płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU, jesteś zobowiązany do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży, (2) w przypadku wyboru przez Ciebie płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, jesteś zobowiązany do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

Informacje o dostawie

Informację o koszcie, sposobie i terminie dostawy dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Dostawa

Dostawa Towaru dostępna jest jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Sposoby dostawy Towaru – udostępniamy Ci następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: (1) przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa; (2) odbiór osobisty dostępny pod adresem:ul. Głogowska 248, Hala B, Boks 405, 60-104 Poznań– w dni robocze w godzinach od 08:00 do 16:00 i w soboty od 08:00 do 13:00.

Termin dostawy Towaru do Ciebie wynosi maksymalnie 10 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru liczy się w następujący sposób: (1) w przypadku wyboru przez Ciebie sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania płatnością rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego; (2) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży.

Termin gotowości Towaru do odbioru przez Ciebie – w przypadku wyboru przez Ciebie odbioru osobistego Towaru, Towar będzie gotowy do odbioru w terminie maksymalnie 10 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego liczy się w następujący sposób: (1) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego; (2) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia umowy sprzedaży.

Ważne! Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Termin dostawy oznacza, że w tym terminie powinieneś już otrzymać Towar (na ten termin składa się czas kompletowania przesyłki przez nas oraz czas jej dostarczenia przez przewoźnika).

Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są w zakładce Informacje o Sprzedającym). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów.

Cel zbierania danych i odbiorcy danych

Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego.

W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego.

Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania

Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie.

Dobrowolność podania danych osobowych

Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro.

Prawo właściwe, język

Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców

Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem.


Jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych kontaktowych podanych na wstępie.