Ellie Bluzka asymetryczna 40/42 L/XL szyfon 1g716 (6483504355)

zakończona
15,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 8,50 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • List polecony priorytetowy 10,00 zł
  • lokalizacja: Resko
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: używany
  • płeć: produkt damski
  • rozmiar: 40 (L)
  • materiał dominujący: szyfon
  • marka: Inna marka
  • typ rękawa: inny rękaw
  • dekolt: okrągły
  • cechy dodatkowe: guziki
  • wzór dominujący: inny wzór
  • dostawa z Polski: tak
  • kolor: biel, czerń, odcienie szarości i srebra, odcienie żółtego i złota, odcienie czerwieni
Bluzka damska Ellie Louise
rozmiar z metki M
rozmiar sugerowany L/XL
(proszę sugerować się wymiarami zmierzonymi)
Bluzka szyfonowa, asymetryczna, przy dekolcie zapinana na guziki,
na rękawie marszczenia /gumki/, koniec rękawa zakończony gumką,
wygodny fason, zwiewna, dekolt okrągły
Stan: używana, bardzo dobry plus
Skład: 100% poliester
Wymiary:
Długość całkowita /przez środek/: 74 cm
długość od pachy: 57 cm
długość od ramienia: 88 cm
długość rękawa od szyi: 41cm
szerokość dołu rękawa /gumka/: min 14,5 cm, max (po rozciągnięciu) 28 cm x2
szerokość na wysokości pach: 53 cm x2
pas: ok. 59 cm x2
biodra: ok. 80 cm x2
szerokość dołu: ok. 101 cm
  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiem
  • Pon - Pt

email
inspirean@interia.eu
adres

Inspire Anna Buczek
Ługowina 34
72-315 Resko

Przedmioty wysyłam do max 3 dni roboczych od momentu otrzymania wpłaty
Paczki wysyłam:
  • Paczka ekonomiczna
  • Paczka priorytetowa
  • List polecony ekonomiczny
  • List polecony priorytetowy

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z moim regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją mojego regulaminu.

Wpłaty proszę wykonywać za pośrednictwem allegro lub przelewem tradycyjnym.

ING Bank Śląski S.A.

Nr. konta :

57 1050 1520 1000 0092 2034 0039

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 57 1050 1520 1000 0092 2034 0039
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
List polecony priorytetowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 8,50 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Paczka48 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Inspire Anna Buczek z siedzibą w Ługowinie 34, 72-315 Resko NIP:2530165336, REGON: 360105823 wpisana do CEIDIG prowadzona jest przez Annę Buczek, zwaną dalej „Sprzedającą”. WAŻNE! Warunkiem złożenia zamówienia i dokonania zakupu przez Kupującego jest rzetelne zapoznanie się z Regulaminem i jego akceptacja. Zapraszam serdecznie do zapoznania się z szeroką ofertą moich aukcji. W ofercie znajdą Państwo rzeczy nowe i używane. Zachęcam do korzystania z płatności PayU Dane do przelewów: ING Bank Śląski S.A. 57 1050 1520 1000 0092 2034 0039 Inspire Anna Buczek, Ługowina 34, 72-315 Resko W treści przelewu proszę podać numer aukcji i nick z Allegro

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Inspire Anna Buczek
ul. Gunicka 17a
72-004 Tanowo
Polska
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Oświadczenia wysyłane po terminie ustalonym Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 pozostawiane będą bez rozpoznania, a przesyłki będą odsyłane na koszt Kupującego zgodnie z art. 32 ust.1,2 i 3 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U.2014 poz.827). Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia (informacja mailowa lub na piśmie), podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. (Zgodnie z Art. 27. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U.2014 poz.827) Konsument, który zawarł umowę na odległość ze sprzedającym, może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, zgodnie z którym jeśli konsument wybrał inny niż najtańszy sposób dostarczenia, w takim wypadku przedsiębiorca nie jest zobligowany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów, Według art. 34 ust. 2 konsument ponosi jedynie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba, że przedsiębiorca zgodził się je ponieść albo nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.) W ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki realizowany jest zwrot na podane konto. Zwroty odesłane po terminie nie są rozpatrywane, a przesyłka jest zwracana na koszt Klienta. NIE ODBIERAM PRZESYŁEK NADANYCH ZA POBRANIEM. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności (CZYLI WARTOŚĆ TOWARU ORAZ NAJTAŃSZĄ MOŻLIWĄ FORMĘ PRZESYŁKI JAKA BYŁA DOSTĘPNA). Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: inspirean@interia.eu. Po otrzymaniu od Kupującego oświadczenia o odstąpieniu umowy drogą elektroniczną, zostanie wysłane potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu umowy. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę wraz z dowodem zakupu (paragon) należy nadać na adres korespondencyjny: Inspire Anna Buczek, ul. Gunicka 17a, 72-004 Tanowo. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) [DANE SPRZEDAJĄCEGO] Inspire Anna Buczek Ługowina 34, 72-315 Resko NIP: 2530165336 Ja _______________ niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy __________________, numer oferty ____________________. Data zawarcia umowy to ______________, data odbioru ______________________. Numer Faktury/Paragonu ___________________ Termin/data dokonania zwrotu towaru _________________ Numer konta bankowego i dane do przelewu __________________________________ Imię i nazwisko _________________ Login Allegro ___________ Adres _________________ Data __________________ Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem inspirean@interia.eu, lub w formie pisemnej na adres korespondencyjny Sprzedawcy: Inspire Anna Buczek, ul. Gunicka 17a, 72-004 Tanowo. Kupujący ma dwa lata na reklamację towaru. Sprzedająca zastrzega sobie prawo do skrócenia terminu odpowiedzialności za niezgodność towaru używanego z umową do jednego roku. Nie możesz jednak zareklamować towaru na podstawie określonej wady, jeżeli została ona ujawniona w opisie transakcji. Podstaw reklamacji nie stanowią różnice w gamie kolorystycznej między faktycznym wyglądem towarów, a obrazem wyświetlanym na monitorze Kupującego. Reklamację możesz złożyć na podstawie rękojmi lub gwarancji: rękojmia: sprzedający jest odpowiedzialny wobec Ciebie za wady fizyczne oraz prawne sprzedawanego towaru, gwarancja: dobrowolne, pisemne zobowiązanie gwaranta (najczęściej producenta) do bezpłatnego usunięcia wady lub wymiany towaru na niewadliwy na warunkach określonych w dokumencie gwarancyjnym. W przypadku nabycia wadliwego produktu masz możliwość domagać się od sprzedającego obniżenia jego ceny lub odstąpienia od umowy. Adres do zwrotu: Inspire Anna Buczek, ul. Gunicka 17a, 72-004 Tanowo. Reklamowany towar należy odesłać wraz z dowodem zakupu (paragon) i pismem reklamacyjnym na własny koszt. Przesyłki za pobraniem nie będą odbierane! Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: Dane Sprzedawcy: Inspire Anna Buczek Ługowina 34, 72-315 Resko NIP: 2530165336 imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację oraz Numer aukcji Nazwa użytkownika Wartość zwracanego towaru Dane rachunku bankowego Podpis Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedająca rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Sprzedająca poinformuje Kupującego drogą mailową o prawie do wymiany towaru lub zwrotu środków (w tym kwoty dostawy towaru). Zwrot na konto realizowany jest w terminie 14dni od dnia odebrania przesyłki. Jeśli reklamacja towaru została uznana, koszty przesyłki w obie strony powinien pokryć sprzedający. Sprzedaż konsumencka (zakup konsumenta od przedsiębiorcy) W sytuacji, gdy otrzymany przez Ciebie towar posiada wadę i ujawni się ona w ciągu 2 lat od dostarczenia go do Ciebie, masz prawo żądać obniżenia ceny lub odstąpić od umowy – chyba, że sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad lub wadę usunie (ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wcześniej wymieniany lub naprawiany). Pamiętaj, że w ciągu 12 miesięcy od dostarczenia towaru to na sprzedającym ciąży obowiązek udowodnienia, że wada powstała z Twojej winy. Wadę powinieneś zgłosić sprzedającemu w ciągu 1 roku od ujawnienia się jej. Miejsce i sposób składania reklamacji określa sprzedający w swoim regulaminie. Ma on obowiązek ustosunkowania się niej w ciągu 14 dni. Gdy tego nie zrobi, przyjmuje się, że reklamacja została uznana za zasadną. Odsyłając przedmiot w ramach reklamacji, masz obowiązek odpowiednio go zabezpieczyć. Z reguły nie oznacza to konieczności odesłania go w oryginalnym opakowaniu. Akceptując Twoje roszczenia, sprzedający ma obowiązek pokrycia wszelkich kosztów, które poniosłeś. Gdy jednak je odrzuci, powinien odesłać Ci towar – masz wtedy możliwość dochodzenia swoich racji na drodze sądowej. Sprzedaż inna niż konsumencka W tym przypadku różnice dotyczą głównie terminu ujawnienia wady – powinno ono nastąpić w ciągu 1 roku. Dodatkowo, w razie wątpliwości to Ty będziesz musiał udowodnić, że korzystałeś z przedmiotu zgodnie z przeznaczeniem. Przepisy: Przede wszystkim Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.). Przedsiębiorca odpowiada wobec konsumenta z tytułu wad fizycznych bądź prawnych – rękojmia. Za wadę fizyczną należy w szczególności uznać sytuacje, gdy produkt: - nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia; - nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór; - nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; - została kupującemu wydana w stanie niezupełnym; - jeżeli kupującym jest konsument, na równi z zapewnieniem sprzedawcy traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub jego przedstawiciela, osoby, która wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej oraz osoby, która przez umieszczenie na rzeczy sprzedanej swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent; - rzecz sprzedana ma wadę fizyczną także w razie nieprawidłowego jej zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez sprzedawcę lub osobę trzecią, za którą sprzedawca ponosi odpowiedzialność albo przez kupującego, który postąpił według instrukcji otrzymanej od sprzedawcy. Wada prawna: - sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej; - albo jeżeli jest obciążona prawem osoby trzeciej; - a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu; - w razie sprzedaży prawa sprzedawca jest odpowiedzialny także za istnienie prawa. Jeżeli kupującym jest konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie wskazane wyżej nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub dokonał usunięcia wady. Konsument może żądać usunięcia wady rzeczy na wolną od wad albo wymiany, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę.

pozostałe informacje

Oświadczam, że zobowiązuję się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Wszystkie ceny podane przez Sprzedającą są cenami brutto wyrażonymi w złotych polskich, zawierają należny podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca dla Sprzedającej i Kupującego w chwili dokonania zakupu. Do ceny towaru należy doliczyć koszty przesyłki. Nie istnieje możliwość dokładania kolejnych zakupionych rzeczy do już opłaconych transakcji. Do każdego zakupu dołączam paragon fiskalny lub na życzenie Klienta fakturę VAT. Koszt dostawy towaru został określony w cennikach transportu i jest widoczny przy każdej wystawionej do sprzedaży rzeczy. Zakupione towary wysyłane są pod adres dostawy w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych od dnia zaksięgowania należnej wpłaty. Towar wysyłam za pośrednictwem Poczty Polskiej i InPost. Po wysłaniu listu/przesyłki informuję Kupującego o dniu wysłania przedmiotu i podaję numer listu/przesyłki. Nie wysyłam za pobraniem. Nie przyjmuję też paczek za pobraniem - proszę o tym pamiętać w przypadku ewentualnego zwrotu czy reklamacji. Każdy przedmiot staram się bezpiecznie i starannie zapakować w koperty bąbelkowe lub kartony. Mają Państwo 7 dni na dokonanie wpłaty za zakupiony towar. W przypadku braku wpłaty wysyłam przypomnienie drogą mailową. Przy braku kontaktu,wpłaty unieważniam transakcję i występuje o zwrot prowizji do allegro. Po otrzymaniu zwrotu wystawiam przedmiot ponownie. Jeżeli istnieje ważny powód o przesunięciu wpłaty za zakupiony towar, proszę o jego wcześniejsze zgłoszenie. WYSYŁKA INPOST Wysyłka firmą INPOST odbywa się wyłącznie po wpłacie na konto z góry. Wysyłka jest realizowana dopiero po wypełnieniu formularza opcji dostawy oraz zaksięgowaniu wpłaty (bez wypełnionego formularza opcji dostawy ALLEGRO nie mogę realizować nadań INPOST). Czas dostarczenia zależy od lokalizacji, wielkości miasta oraz dostępności lokalnych placówek INPOST. Dla użytkowników którym zależy na maksymalnie krótkim czasie dostarczenia paczki sugeruję wybór dostawy paczkomaty InPost, kurier InPost oraz priorytetowy polecony Poczty Polskiej . Nie odpowiadam za opóźnienia w dostawie poleconych INPOST. Opis oferty - zdjęcia przedstawiają oferowany do sprzedaży towar, nie poprawiam ich stanu, przedmiot staram się w miarę możliwości dokładnie pokazać, kolor może nieznacznie odbiegać od stanu rzeczywistego, może to być wina ustawień aparatu lub ustawień monitora, stan przedmiotu opisuję rzetelnie, jednak w przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt mailowy, przy każdej ofercie jest cennik dostawy, w przypadku różnych gabarytów może on różnić się od pozostałych cenników przy innych moich aukcjach, dlatego proszę przed zakupem zapoznać się z kosztami dostawy.