Elementarz Bezpieczeństwa (7100465156)

zakończona
1,60 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • List polecony ekonomiczny 5,20 zł
  • List polecony priorytetowy 6,80 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 14,00 zł
  • lokalizacja: Zawiercie, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

Elementarz Bezpieczeństwa,

to jedyna taka kolorowanka, która powstała we współpracy z Komendą Wojewódzką Policji w Katowicach. Prezentuje ona najważniejsze informacje na temat pracy policji, uczy najmłodszych odpowiednich zachowań oraz rozwija umiejętności manualne dzieci.

Kolorowanka idealnie sprawdzi się podczas:

  • zajęć w szkołach, przedszkolach i w świetlicy
  • domowej rozrywki i edukacji
  • pogadanek z policją poświęconych bezpieczeństwu.

Producent: EWERRO Sp. z o. o.

Rodzaj produktu: Malowanka

Poziom nauczania: Przedszkole, Szkoła Podstawowa

Wiek: +4 lata

Wydawnictwo: EWERRO Sp. z o. o.

Ilość stron: 20

Format: A5, 148x210mm

Oprawa: miękka

ISBN: 978-83-64909-13-9

Malowanka zawiera ciekawe zadania, które pomogą produktywnie spędzić czas naszym podopiecznym. A krótkie wierszyki, w sposób przystępny, wyjaśniają i obrazują tematy związane z bezpieczeństwem.

Szeroka gama zastosowań:

  1. materiał dydaktyczny dla nauczycieli i policjantów
  2. pomoc naukowa dla rodziców
  3. upominek dla dziecka

I wiele więcej…

Klient nasz Pan!

Istnieje możliwość zamówienia wersji indywidualnej dla szkół, instytucji, miast i gmin – z własnym logo lub herbem oraz całostronicową przedmową.

Jak zamówić wersję indywidualną?

Skontaktuj się z Moniką, tel. 535 033 090.

Dostawa i płatność
od 5,20 zł

Lokalizacja: Zawiercie, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
6,80 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
5,20 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
25
czas realizacji
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
14,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
18,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy

Punkty odbioru

Ewerro Sp. z o.o.
Zaparkowa 23/3
42-400 Zawiercie
woj. śląskie

wymagana przedpłata
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

productenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

Ewerro Sp. z o.o
Zaparkowa 23
42-400 Zawiercie
Dodatkowe informacje

1. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć do klienta rzecz sprzedaną wolną od wad.

2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem klienta, jeżeli rzecz ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

3. Jeżeli rzecz ma wadę, klient może:

a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla klienta wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad albo wadę usunie.

Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolny od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby klienta inny sposób zaspokojenia.

b) żądać wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz na rzecz wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla klienta.

Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową sprzedaży rzeczy w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi sprzedawca.

4. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres sprzedawcy. W przypadku klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia pokrywa sprzedawca.

5. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania rzeczy klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy na rzecz wolną od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie klient może odstąpić od umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady rzeczy. Jeżeli klient żądał wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.

6. Wszelkie reklamacje związane z rzeczą lub realizacją umowy sprzedaży, klient może kierować np. w formie pisemnej na adres sprzedawcy lub mailowej. 

7. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji zgłoszonej przez klienta.

8. Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r., o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Ewerro Sp. z o.o.
Zaparkowa 23/3
42-400 Zawiercie

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

1. Klient będący konsumentem, który zawarł umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

2. Bieg terminu na odstąpienie od umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia rzeczy w posiadanie przez klienta będącego konsumentem.

3. Klient może odstąpić od umowy sprzedaży, składając sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.

5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia klienta o odstąpieniu od umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia rzeczy do klienta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od klienta do chwili otrzymania z powrotem rzeczy lub dostarczenia przez klienta dowodu odesłania rzeczy, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

6. Jeżeli klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

7. Klient ma obowiązek zwrócić rzecz sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy na adres sprzedawcy przed upływem tego terminu.

8. W wypadku odstąpienia klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

9. Jeśli ze względu na swój charakter rzecz nie może zostać w zwykłym trybie odesłana pocztą, sprzedawca informuje klienta o kosztach zwrotu rzeczy.

10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył klient chyba, że klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

O sprzedającym
Ewerro24
Użytkownik nie otrzymał żadnego komentarza
w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Dane firmy

Kontakt

poniedziałek - piątek
07:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Ewerro to firma, która zajmuje się marketingiem społecznie odpowiedzialnym. 

Wspieramy:

  • biznes
  • organizacje
  • samorządy 

w budowaniu relacji z ich klientami, mieszkańcami i wyborcami.

Angażujemy podmioty w sprawy publiczne i tworzymy pozytywny wizerunek.

Współpracujemy z administarcją publiczną i zachęcamy do pobudzania lokalnych społeczności.

Numer oferty:7100465156
Zgłoś naruszenie zasad
Do góry