Elektryczny warnik do wody 20L nierdzewny (6482292857)

zakończona
299,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 9,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
  • lokalizacja: Nowy Sącz
  • czas wysyłki: do 21 dni
  • stan: nowy

  • AKCESORIA - GARNEK, NÓŻ, PATELNIA
  • BEMAR
  • BLENDER
  • CATERING/BUFET
  • EKSPRES DO KAWY/ MŁYNEK
  • FRYTOWNICA
  • GOFROWNICA
  • GRILL KONTAKTOWY/OPIEKACZ
  • KEBAB GYROS
  • KOCIOŁEK ELEKTRYCZNY
  • KOSTKARKA DO LODU
  • KOCIOŁ WARZELNY
  • KRAJALNICA DO WĘDLIN I SERA
  • KUCHENKA INDUKCYJNA
  • KUCHNIA GAZOWA I ELEKTRYCZNA
  • KUCHNIA MIKROFALOWA
  • LAMPA OWADOBÓJCZA UV
  • MASZYNA DO LODÓW I BITEJ ŚMIETANY
  • MASZYNA DO MAKARONU
  • MEBLE ZE STALI NIERDZEWNEJ
  • MIKSER SPIRALNY, PLANETARNY, RĘCZNY/ MIESIARKA
  • MŁYNEK KOLOIDALNY/ SEPARATOR TŁUSZCZU/ BATERIA
  • NADSTAWA CHŁODNICZA
  • NALEŚNIKARKA
  • OBIERACZKA DO ZIEMNIAKÓW I WARZYW
  • PAKOWARKA PRÓŻNIOWA
  • PATELNIA ELEKTRYCZNA I GAZOWA
  • PIEC DO PIZZY
  • PIEC KONWEKCYJNO-PAROWY
  • PIEC PIEKARNICZO-CUKIERNI­CZY
  • PŁYN, SÓL DO UZDATNIACZA I INNA CHEMIA
  • PŁYTA GRILLOWA
  • PODGRZEWACZ
  • POJEMNIK TERMOIZOLACYJNY/ WÓZEK TRANSPORTOWY
  • ROBOT WIELOFUNKCYJNY
  • SALAMANDER
  • SCHŁADZARKA/ ZAMRAŻARKA SZOKOWA
  • SOUS VIDE!
  • STERYLIZATOR/ NAŚWIETLACZ UV
  • STÓŁ CHŁODNICZY I MROŹNICZY
  • SZAFA CHŁODNICZA I MROŹNICZA/ WITRYNA
  • SZATKOWNICA/ KUTER
  • TABORET GAZOWY I ELEKTRYCZNY
  • TOSTER
  • URZĄDZENIE DO GOTOWANIA MAKARONU/PIEROGÓW/RY­ŻU
  • WAGA
  • WAŁKOWNICA ELEKTRYCZNA DO CIASTA
  • WARNIK DO WODY I NAPOJÓW
  • WILK/ MASZYNKA DO MIĘSA/NADZIEWARKA
  • WITRYNA GRZEWCZA, LADA
  • WYCISKARKA DO CYTRUSÓW, SOKOWIRÓWKA
  • ZAPARZACZ DO KAWY/ PERKOLATOR
  • ZMIĘKCZACZ, UZDATNIACZ DO WODY, FILTR
  • ZMYWARKA PODBLATOWA, KAPTUROWA, TUNELOWA
  • HONORUJEMY:
    WPŁATĘ NA KONTO
    PRZEDPŁATĘ / FAKTURA PROFORMA
    PŁATNOŚĆ ZA POBRANIEM*
    RATY PAY U
    RATY GETIN
    LEASING
    W RAZIE PYTAŃ, PROSIMY O KONTAKT
    KURIER WPŁATA Z GÓRY - 0 ZŁ
    KURIER ZA POBRANIEM - 0 ZŁ
    ODBIÓR OSOBISTY - PO WCZEŚNIEJSZYM UZGODNIENIU
    OFERUJEMY PRAKTYCZNIE KAŻDY RODZAJ WYSYŁKI W ZALEŻNOŚCI OD ASORTYMENTU ALE JEŚLI ŻYCZYCIE SOBIE PAŃSTWO JAKIEJŚ SZCZEGÓLNEJ FORMY LUB ZMIANY TEJ WSKAZANEJ W OFERCIE - PROSIMY KAŻDORAZOWO O KONTAKT W CELU USTALENIA SZCZEGÓŁÓW.
    DOKONUJĄC ZAKUPU NA NASZYCH AUKCJACH AKCEPTUJESZ BEZ ZASTRZEŻEŃ REGULAMIN DOSTĘPNY NA STRONIE "O MNIE" ZGODNY Z ZASADAMI ALLEGRO ORAZ KODEKSEM CYWILNYM, I DOTYCZĄCY GŁÓWNIE SPOSOBU PŁATNOŚCI, DOSTAWY, REKLAMACJI, ZWROTÓW I RACHUNKÓW ZAKUPU.


  • WARNIK DO WODY ELEKTRYCZNY / 20 LITRÓW

    SPECYFIKACJA TECHNICZNA
    Pojemność 20 litrów
    Wykonanie Stal nierdzewna

    Zakres regulacji

    temperatury

    30 do 110 st. C
    Wymiary

    średnica: 25 cm

    wysokość: 55 cm

    Moc / Napięcie 2,5 kW / 230 V

    CECHY

    • Warnik elektryczny 20 lITROWY

      • POSIADA grzałkę z termostatem
      • zakres regulacji temperatur od 30°C do 110°C
      • WYPOSAŻONY WE Wskaźnik poziomu zawartości zbiornika

    Warnik wspaniale prezentuje się dzięki temu, że jest wykonany z wysokiej jakości polerowanej obudowie. Stanowi idealne dopełnienie bufetu oraz cateringu.

    W warniku można grzać wodę, wino, piwo oraz inne napoje.

    Jedną z zalet warnika jest niekapiący kranik


    TEL: 69 101 2222


    E-MAIL: sklep@investhoreca.p­l






    wysyłka gratis
    metody płatności
    płatność z góry
    maksymalnie w paczce
    Przesyłka kurierska 9,00 zł
    kolejna sztuka: 9,00 zł
    maksymalnie w paczce: 1
    przybliżony czas realizacji: 22 dni
    płatność przy odbiorze
    maksymalnie w paczce
    Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
    kolejna sztuka: 19,00 zł
    maksymalnie w paczce: 1
    przybliżony czas realizacji: 22 dni
    Odbiór osobisty 0,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: -
    przybliżony czas realizacji: 21 dni
    zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
    Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

    Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
    dodatkowe informacje
    Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

    dane sprzedawcy

    ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ODBIORU OSOBISTEGO TOWARÓW ALE Z RACJI MNOGOŚCI ASORTYMENTU - MOŻLIWE TO JEST JEDYNIE PO USTALENIU DNIA I GODZINY WIZYTY. NA NASZYCH AUKCJACH OPRÓCZ URZĄDZEŃ MOŻEMY ZAPROPONOWAĆ: - PRZYGOTOWANIE PROJEKTU TECHNOLOGI KUCHNI Z UZGODNIENIAMI SANEPID, HACCP - KOSZTORYSY WARIANTOWE RÓŻNYCH MAREK SPRZĘTU I MEBLI NIERDZEWNYCH - OPRACOWANIE POSPRZEDAŻNYCH SZKOLEŃ Z ZAKRESU OBSŁUGI LUB KULINARIÓW (M. IN. PIECÓW KONWEKCYJNO - PAROWYCH) URZĄDZEŃ GASTRONOMICZNYCH. INVEST HORECA JACEK GARGULA TEL./FAX. 018 - 262 24 87 | KOM. 69 101 2222 | KOM. 668 560 810 investhoreca@gmail.com | sklep@investhoreca.pl PKO BP: 90 1020 3453 0000 8202 0206 7288 GPS: 49.573 - E 20.737 W PRZYPADKU PROBLEMÓW Z KONTAKTEM TELEFONICZNYM (ILOŚĆ ROZMÓW) - PROSIMY O KONTAKT MAILOWY - NA PEWNO ODPISZEMY SZYBCIEJ !!! SKLEP@INVESTHORECA.PL RACHUNKI DOSYŁAMY DO 7 DNI PO DOSTAWIE. SPRAWY SERWISOWE CZY REKLAMACYJNE WYMAGAJĄ FORMY PISEMNEJ - NAJSZYBCIEJ MAIL !

    kontakt

    • 69 - 101 2222
      Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00 - kontakt mailowy całą dobę 24/7.
    • 18 - 2622487
      tel. / fax

    zwroty

    czas na zwrot: 14 dni

    adres do zwrotu:
    Invest Horeca
    Bolesława Prusa 151a
    33-300 Nowy Sącz - LUB INNY WSKAZANY PRZEZ SPRZEDAWCĘ
    Polska
     
    I. Organ, który zarejestrował działalność gospodarczą: Prezydent Miasta Nowego Sącza II. Numer w rejestrze: CEIDG III. Adres do reklamacji: 33-300 Nowy Sącz, ul. Bolesława Prusa 151a V. Prawo odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący Konsument (czyli osoba fizyczna nie prowadząca działalności gospodarczej w ogóle lub w zakresie nabywanego przedmiotu) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: investhoreca@gmail.com. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres podany powyżej lub na inny ustalony między stronami w zależności od miejsca nadania. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko konsumenta] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] VI.Koszt zwrotu rzeczy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. VII. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - zawartej w drodze aukcji publicznej; - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. VIII: Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie IX. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

    reklamacje

    I. Organ, który zarejestrował działalność gospodarczą: Prezydent Miasta Nowego Sącza II. Numer w rejestrze: CEIDG III. Adres do przesłania informacji o reklamacji: Invest Horeca, 33-300 Nowy Sącz, ul. Bolesława Prusa 151a IV. Opis procedury reklamacji: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem investhoreca@gmail.com, lub faxowo 18-2622487 lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

    pozostałe informacje

    REGULAMIN KTÓRY AKCEPTUJESZ KUPUJĄC I LICYTUJĄC NA NASZYCH AUKCJACH : !!! NIE ZGADZAMY SIĘ NA WYSYŁKĘ PRZEDMIOTÓW Z AUKCJI POZA GRANICĘ POLSKI BEZ UPRZEDNIEGO UZGODNIENIA TAKIEJ MOŻLIWOŚCI !!! KONTAKT: Staramy się dołożyć wszelkich starań aby odebrać wszystkie telefony ale z racji wizyt osobistych klientów, spotkań i ograniczonej ilości personelu nie zawsze to jest możliwe - zatem w przypadku niedodzwonienia się prosimy o kontakt smsowy lub najlepiej na adresy mailowe ( investhoreca@gmail.com lub sklep@investhoreca.pl ) na które staramy się odpowiadać najpóźniej w 24h. RACHUNKI SPRZEDAŻY: Wystawiamy zawsze Fakturę Vat lub Pargon / Paragon Imienny, jeśli kupujący nie poda danych do faktury (w tym NIP). Rachunek ten zgodnie z obowiązującymi przepisami może być wystawiony i przesłany do 15 dnia miesiąca następującego po dacie sprzedaży. Rachunek ten wysyłamy drogą elektroniczną jako domyślenie zgodną z wolą kupującego lub na jego życzenie, pocztą tradycyjną pod wskazany adres najpóźniej w ww terminie. Kupujący nie może żądać jednoczesnego dołączenia rachunku do przesyłki z racji na wysyłki z różnych punktów magazynowych, nie mniej jednak Sprzedawca dostarczy go w najszybszym możliwym terminie po dostawie. KOSZT DOSTAWY: Jest wskazany na każdej aukcji z osobna (w określonych przez allegro rubrykach) ale przy większych zakupach tego samego producenta istnieje możliwość obniżenia tych kosztów w zależności od ich gabarytów i po uprzedniej zgodzie Sprzedającego. DOSTAWA / TERMINY : -Termin przybliżony jest podany w parametrach aukcji. Zakup aukcji z czasem realizacji natychmiast, powinien skutkować wysyłką w tym samym dniu jeśli został dokonany do godziny 9.00. Po tej godzinie będzie nadany najprawdopodobniej kolejnego dnia roboczego (poniedziałek - piątek). Proszę jednak każdorazowo sprawdzić uwagi w opisie u samego dołu aukcji gdyż występują sporadycznie pewne przerwy z racji na uzupełnienie towaru u dostawców. Dostępność z natychmiastową wysyłką dotyczy jednej sztuki przedmiotu - w przypadku zakupu kilku przedmiotów prosimy o kontakt w celu potwierdzenia dostępności większej ilości przed zakupem. -Termin na dostawę urządzeń chłodniczych, nawet ze wskazaniem „natychmiast” wynosi do 5 dni roboczych. Wynika to z tego, iż towar nadawany jest do 24h od zamówienia, ale czas samego transportu może zająć właśnie do 5 dni roboczych. Są to ponad gabarytowe wymiary i wymagają specjalistycznej usługi spedycyjnej. -W przypadku problemów z dostępnością towaru w naszym magazynie lub magazynach naszych dostawców - ze względu dużego zainteresowania lub zdarzeń losowych, zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia - każdorazowo klient zostanie poinformowany o takiej sytuacji na adres e-mail lub telefon podany w allegro lub dodatkowo zostanie poinformowany o alternatywie odstąpienia od transakcji lub zaproponowany zostanie inny przedmiot równoważny do decyzji ewentualnej zamiany. W związku z tymi rozwiązaniami, i akceptacją przedmiotowych zapisów przed zakupem, nie będziemy akceptować niepozytywnych komentarzy za te transakcje nimi objęte. -Kupujący zobowiązany jest także bezwzględnie do podania telefonu kontaktowego dla kuriera w przypadku ewentualnej potrzeby kontaktu. Nie mniej jednak Kupujący nie może rościć z tego tytułu praw co dokładnej godziny dostawy lub wcześniejszego telefonu ją wyprzedzającego. Tego rodzaju ustalenia nie są objęte zakresem obowiązków przewoźników. -Nie zgadzamy się na wysyłkę przedmiotów z aukcji za granicę bez uprzedniego ustalenia takiej możliwości i jej warunków. - PRZESYŁKI POBRANIOWE DLA UŻYTKOWNIKÓW Z MAŁĄ LICZBĄ KOMENTARZY POZYTYWNYCH LUB KOMENTARZAMI NEGATYWNYMI WYMAGAJĄ DODATKOWEGO POTWIERDZENIA AKTUALNYM ADRESEM EMAIL LUB SMS PRZEZ KUPUJĄCEGO PRZED WYSYŁKĄ !! USZKODZENIA PRZESYŁEK: Kupujący jest bezwzględnie zobowiązany do zbadania towaru w chwili jego odbioru. Jeśli nosi on ślady uszkodzenia, może odmówić jego odbioru. Jeśli natomiast odbierze przesyłkę, przechodzi na niego ryzyko związane z ewentualnymi uszkodzeniami których nie można było stwierdzić wcześniej. Jeśli uszkodzenie nie zostało wykryte natychmiast a dopiero po otworzeniu przesyłki - kupujący musi najpóźniej w ciągu 7 dni od jej otrzymania spisać protokół szody z dostarczającym kurierem lub osobą wyznaczoną przez firmę kurierską w tym zakresie i zgłosić szkodę u odpowiedniego kuriera (najlepiej w dziale do tego dedykowanym). W sytuacji uszkodzeń zatem, to kupujący dochodzi roszczeń od przewoźnika jeśli nie zbadał przesyłki w chwili jej dostawy. PRZESYŁKI POBRANIOWE (pojedyncze paczki) - w zależności od gabarytów i miejsca nadania, realizowane są do kwoty: 6000zł brutto w przypadku przewoźnika GLS, 8000zł w przypadku przewoźnika JAS-FBG, 12000zł w przypadku przewoźnika DPD (maksymalna kwota akceptowalna przez danych spedytorów) stąd jeśli wartość przedmiotu transakcji jest wyższa, należy różnicę wpłacić na konto sprzedającego przed wysyłką, jako zaliczkę na poczet dostawy towaru. Wyjątek stanowią urządzenia chłodnicze i mroźnicze (szafy, stoły, nadstawy itp gdzie pobranie nie jest możliwe bez uprzedniego ustalenia) - zależnie bowiem od regionu i wymiaru przedmiotu taka usługa musi być ustalona przez sprzedającego ze spedytorem. PRAWO DO ZWROTU - ODSTĄPIENIA OD UMOWY W CIĄGU 14 dni - jego zasady oraz procedura są opisane szerzej w zakładce INFORMACJE OD SPRZEDAJĄCEGO na każdej aukcji (przepisy dotyczące zakupu na odległość oraz inne postanowienia kodeksu cywilnego). Przysługuje ono jedynie konsumentom (nie dotyczy zakupu na fakturę lub w celu prowadzonej działalności gospodarczej) GWARANCJA 2 LETNIA na naszych aukcjach przysługuje zakupowi konsumenckiemu (rachunek / paragon imienny). Zakupy na fakturę VAT (firma) oznaczają 1 rok gwarancji producenta. Odstępstwem od tej reguły są urządzenia i akcesoria firmy ROYAL CATERING / STAMOS / WELBACH / STEINBERG / ULTRASONIX na które producent przyznaje 2 lata bez względu na rodzaj nabywcy i przeznaczenie zakupu. Oczywiście ww zapisy są respektowane równolegle z instytucją rękojmi zgodnie z jej regulacjami prawnymi. SERWIS / REKLAMACJE - klient zgłasza reklamację zawsze w formie pisemnej na adres mailowy sklep@investhoreca.pl, faksem na numer 18-2622487 lub pocztowo na adres siedziby, podając dane kupującego, numer rachunku zakupu i jego datę oraz adres interwencji. Niezwłocznie (maksymalnie do 3 dni od daty doręczenia) zostaje poinformowany o procedurze reklamacyjnej (adresie do wysyłki reklamowanych produktów, ewentualnie wizyty serwisanta i innych parametrów które każdy producent przewiduje w określonych ramach zależnie od asortymentu). - Sprzedający sugeruje zachowanie oryginalnych opakowań produktów, gdyż pomimo, że nie są wymagane do realizacji reklamacji to ułatwiają kwestie transportu gdyż są przystosowane do tego przez producenta. - Z gwarancji producenci wyłączają uszkodzenia mechaniczne i eksploatacyjne. Uszkodzenie mechaniczne to przykładowo pęknięta szyba a część eksploatacyjną (przykładowo listwę zgrzewającą do pakowarki próżniowej) wymienia odpłatnie kupujący w zależności od stopnia natężenia eksploatacyjnego urządzenia.