Elektryczny Tarczowy nóż krojczy o mocy 150W (6541865627)

zakończona
399,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 30,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 50,00 zł
  • lokalizacja: Kraków
  • stan: nowe
  • waga (z opakowaniem): 3.00 [kg]
  • przeznaczenie maszyny : odzieżowa

Elektryczny tarczowy nóż krojczy

Atrakcyjna cena:
399 zł !

  • Tarczowy, elektryczny nóż krojczy o mocy 150W

  • Przeznaczony do cięcia różnego rodzaju materiałów.

  • Poręczny i łatwy w obsłudze.

Dane techniczne:

  • zasilanie 230V/50Hz

  • moc 150W

  • średnica tarczy 65 mm

  • grubość cięcia do 2,2 cm


1. Oferowane w naszym Sklepie maszyny są fabrycznie nowe, pochodzące od polskiego dystrybutora, a na ich użytkowanie udzielana jest 12
MIESIĘCZNA GWARANCJA od daty sprzedaży (każdy z naszych Klientów otrzymuje podbitą kartę gwarancyjną)

2.
Każda maszyna do szycia, owerlok i hafciarka
POSIADA INSTRUKCJĘ OBSŁUGI W JĘZYKU POLSKIM.


Kontakt z nami:

GLOBAR Sp. Jawna
ul. Tarłowska 19
31-102 Kraków
tel: (+12) 269-71-79


wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 74 1140 2004 0000 3202 6684 1083
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 50,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Zamówioną maszynę wysyłamy kurierem, przesyłką ubezpieczoną na pełną wartość.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Dlaczego zakupy właśnie w naszych Sklepach Firmowych? - Jesteśmy firmą specjalizującą się w sprzedaży maszyn do szycia i haftu, owerloków, urządzeń prasowalniczych. Nasz wykwalifikowany personel zademonstruje, doradzi i profesjonalnie przeszkoli w zakresie zakupionych urządzeń. - Mamy duże doświadczenie w sprzedaży (od 1992 r.) - zarówno dla osób indywidualnych jak również do firm, szkół i instytucji publicznych. - Dokonując zakupu w Naszym Sklepie otrzymujecie Państwo dowód zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT) - zakup nie jest anonimowy. - Klient może zobaczyć na 'własne oczy' oraz sprawdzić działanie kupionego towaru - nie kupuje 'kota w worku'. - W naszym sklepie mogą Państwo zakupić również akcesoria i części do maszyn. Odwiedzenie Naszego Sklepu to gwarancja zakupu wielu dodatków krawieckich oraz duża różnorodność pasmanterii.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
PODSTAWOWE POJĘCIA Sprzedawca, (sprzedający) – GLOBAR Dudzic-Święch, Święch Sp. Jawna z siedzibą w Krakowie przy ul. Tarłowska 19 (Kraków, 31-102) zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym – rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000152529 Sklep, (Użytkownik Allegro globar-pl) - konto użytkownika Allegro - globar-pl należące do Sprzedawcy, dostępne za pośrednictwem serwisu Allegro gdzie Klient może dokonać zakupu od Sprzedawcy wybranego Towaru poprzez opcję "Kup Teraz " Klient - osoba fizyczna, która ukończyła co najmniej 13 rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18. roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która dokonuje lub zamierza dokonać zamówienia lub korzysta z innych usług Sklepu (w tym również Konsument). Konsument - osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej (umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Regulamin - niniejszy regulamin określający zasadny świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Towar - rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie, mogąca być przedmiotem umowy sprzedaży, szczegółowo określoną w zamówieniu. Zamówienie, (zakup, KUP TERAZ) - Opcja za pomocą której Klient może dokonać zakupu Towarów za pośrednictwem Allegro.pl POSTANOWIENIA OGÓLNE 1. Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania pomiędzy Sprzedawcą a Klientem umowy sprzedaży Towaru, przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość. 2. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 9 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.). Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów Sklepu. Klient zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich postanowień Regulaminu. Sprzedaż odbywa się na podstawie wersji niniejszego Regulaminu, obowiązującej w momencie złożenia zamówienia. 3. Wszystkie informacje zawarte w opisach przedmiotów, odnoszące się do produktów (łącznie z cenami), nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, lecz stanowią zaproszenie do zawarcia umowy określone w art.71 Kodeksu Cywilnego. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży towarów zakupionych w Sklepie bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni licząc od dnia wydania towaru (tj. od dnia odebrania towaru przez Konsumenta). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 2. Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór oświadczenia znajduje się na samym dole regulaminu i stanowi jego załącznik. 3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres Sprzedawcy wskazany w części III ust. 7 pkt c niniejszego regulaminu lub wysłać korespondencją e-mail na adres: Allegro@Globar.pl 4. Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez Konsumenta adres e-mail. 5. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem: dodatkowych koszów poniesionych przez Konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep. 6. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim przedsiębiorca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 8. Zwracany przez Konsumenta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu, Towar powinien być opakowany w oryginalne opakowanie. Towar powinien być zwrócony wraz z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami oraz dokumentami wydanymi przy jego sprzedaży. 9. Konsument zwróci Sprzedawcy towar w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. 10. Zwrotu towaru należy dokonywać na adres Sprzedawcy wskazany w części III ust. 7 pkt c niniejszego regulaminu. 11. Sprzedawca w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia Towaru przy czym zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania. 12. Konsument ponosi koszty zwrotu Towaru do Sprzedawcy. ZAŁĄCZNIK NR 1 DO REGULAMINU "Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy" [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów] numery oferty w Allegro [numery] Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data]. Login Allegro: [login kupującego] Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Adres do korespondencji: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [w przypadku gdy formularz jest wysyłany w wersji papierowej] (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

reklamacje

REKLAMACJA 1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Towaru w zakresie określonym w art. 556 i następne ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (DZ. U. z 2014, poz. 121) 2. Wada fizyczna Towaru polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową, a więc jeżeli Towar nie posiada właściwości, które powinien mieć ze względu na cel umowy, wynikający z okoliczności lub przeznaczenia, nie ma właściwości, o których Sprzedawca zapewnił Klienta, nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia, Towar został wydany Klientowi w stanie niezupełnym. 3. Wada prawna Towaru zachodzi wówczas, gdy Towar stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawem osoby trzeciej, gdy ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzeniu wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu. 4. W przypadku Konsumenta na równi z zapewnieniem Sprzedawcy traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub podmiotu, który wprowadza Towar do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, lub która przedstawia się jako producent. Sprzedawca nie ponosi jednak odpowiedzialności, gdy zapewnień tych nie znał, ani nie mógł ich znać, albo gdy zapewnienia te nie mogły mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy sprzedaży, a także gdy treść tych zapewnień została sprostowana przed zawarciem umowy sprzedaży. 5. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi. 6. W przypadku Konsumenta, gdy wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania Towaru, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili wydania Towaru. 7. Sprzedawca jest odpowiedzialny za tytułu rękojmi za wady fizyczne Towaru, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. 8. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy Towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniany lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. 9. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może również żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. 10. Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. 11. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 12. Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. 13. Jeżeli reklamacja jest uzasadniona Sprzedawca zobowiązuje się wymienić wadliwy Towar na wolny od wad lub usunąć wadę w terminie 14 dniu od dnia zgłoszenie reklamacji przez Klienta. 14. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy Sprzedawca zobowiązuje się dokonać zwrotu płatności w terminie 14 dni od dnia otrzymania odstąpienia od umowy, z zastrzeżeniem, że zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania. 15. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. W przypadku Konsumenta, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem dwóch lat. 16. Klient realizujący uprawnienia wynikające z rękojmi na koszt Sprzedawcy dostarczy wadliwy Towar Sprzedawcy na adres wskazany w części III ust. 7 pkt c niniejszego regulaminu. 17. Klient może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem Allegro@Globar.pl lub w formie pisemnej na adres wskazany w części III ust. 7 pkt c niniejszego regulaminu. 18. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Klienta, telefon kontaktowy, nick z Allegro (nazwa użytkownika) - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację - numer przedmiotu (nr aukcji) 19. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 20. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 21. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 22. Urządzenia znajdujące się o ofercie posiadają gwarancje Producenta lub Importera, które ważne są wraz z dowodem zakupu (fakturą lub paragonem). 23. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta, którą Zamawiający otrzymuje podczas dokonania zakupu. 24. Wszystkie urządzenia objęte są okresem gwarancji od 12-stu do 36-ciu miesięcy. Okres gwarancji jest zależny od karty gwarancyjnej Producenta lub Dystrybutora. Szczegółowe informację można uzyskać kontaktując się z nami mailowo lub telefonicznie.

pozostałe informacje

PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ 1. Warunkiem dokonania zakupu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Składając zamówienie Klient akceptuje treść Regulaminu. 2. Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez opcję "KUP TERAZ" 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Klient po złożeniu zamówienia dostaje potwierdzenie złożonego zamówienia za pośrednictwem korespondencji e-mailem. 3. Po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia oferty, rozpoczyna się proces realizacji zamówienia przez Sprzedawcę. 4. Zamówienia są realizowane w godzinach pracy Sklepu (w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9.00 do 17.00) 5. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub na życzenie klienta faktura VAT (Klient ma możliwość wyboru formy dokumentu zakupu podczas składania zamówienia, w przypadku nie wybrania formy dokumentu zakupu do zamówienia zostanie wystawiony paragon). 6. Dostępnymi środkami porozumiewania się Klienta ze Sklepem są: a) Telefon - (+12) 269-71-79 b) E-mail - Allegro@Globar.pl c) Adres korespondencyjny: GLOBAR Dudzic-Święch, Święch Sp. Jawna ul. Tarłowska 19, Kraków - 31-102 7. Podana w potwierdzeniu zamówienia cena stanowi całkowitą cenę jaką Klient zobowiązany będzie zapłacić wraz z należnym podatkiem oraz kosztem dostawy. 8. Jeżeli Konsument zobowiązany będzie do płatności wykraczającej poza uzgodnioną cenę, która obejmowała będzie elementy określone w ust. 8 powyżej, Sklep poinformuje Konsumenta o tym fakcie. Obciążenie Konsumenta dodatkowymi kosztami nastąpi wyłącznie po uzyskaniu wyraźnej zgody Konsumenta. 9. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji zamówień zawierających niekompletne dane (np. numer telefonu kontaktowego, adres e-mail) lub zamówień, których realizacja wymaga kontaktu z Klientem, a kontakt ten jest niemożliwy. KOSZTY PRZESYŁEK 1. Na każdej z aukcji (opisie przedmiotu) znajdują się szczegółowe informację dotyczące kosztów wysyłki i możliwych opcjach formy wysyłki. Informacje te są wiążące. FORMY PŁATNOŚCI A. FORMY PŁATNOŚCI W przypadku płatności za zamówione towary istnieją trzy formy płatności: 1. Przedpłata w formie przelewu (tradycyjnego lub internetowego za pośrednictwem własnego systemu bankowego) 2. Przedpłata w formie płatności on-line (przelew z konta, płatność kartą) 3. Płatność kurierowi przy odbiorze przesyłki (pobranie) Na każdej z aukcji (opisie przedmiotu) znajdują się szczegółowe informację jaka forma płatności jest dostępna dla danego przedmiotu. Informacje te są wiążące. B. CZAS REALIZACJI 1. Klient zostanie poinformowany mailowo lub telefonicznie o terminie realizacji zamówienia. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 1. Składając zamówienia Klient wyraża zgodę na przetwarzanie podanych przez niego danych osobowych w celu realizacji i obsługi zamówienia przez Sprzedawcę, który jest jednocześnie administratorem danych osobowych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych. 2. Dane osobowe znajdujące się w bazie danych Sprzedawcy nie są przekazywane podmiotom nie uczestniczącym w realizacji umowy sprzedaży. 3. Klient zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, możliwość ich poprawiania oraz usunięcia. Sprzedawca zapewnia każdemu Klientowi prawo kontroli przetwarzania danych zgodnie z art. 32 ustawy o ochronie danych osobowych. 4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia Klienta. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży towarów znajdujących się w ofercie użytkownika Allegro: globar-pl 2. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Sprzedawcą GLOBAR Dudzic-Święch, Święch Sp. Jawna 3. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie Klientowi wraz z przesyłką dokumentów potwierdzających zakup towaru oraz wysłanie stosownej informacji drogą korespondencji e-mail najpóźniej w momencie potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę. 4. Regulamin dostępny jest dla wszystkich Klientów w wersji elektronicznej na stronie \\\'o mnie\\\' użytkownika Allegro. 5. Do korzystania z możliwości zakupu niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron www, a także podanie adresu e-mail umożliwiającego przesłanie informacji dotyczących realizacji zamówienia 6. Zakazuje się osobom korzystającym ze Sklepu (w tym Klientom) zamieszczania w nim treści bezprawnych. 7. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa. 8. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta będącego konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy. 9. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. 10. Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: - Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. - Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. - Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). 11. Wszystkie ceny widoczne w ofercie użytkownika Allegro globar-pl podane są w polskich złotych i zawierają 23% podatek VAT. Ceny mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par.1 Kodeksu Cywilnego. 12. Zastrzegamy sobie możliwość wycofania produktów z oferty bez podania przyczyny. 13. Wszystkie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym. 14. Dokonanie zakupu oznacza akceptację regulaminu.