Elektroniczna niania 300m Coral, Beaba (6999480258)

zakończona
217,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 13,90 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
Zakupy od 250 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Stryszowa, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

e-mail: sklep@planetadziecka­.pl
tel. 533-952-252
tel. 795-684-000

Jesteśmy do Twojej dyspozycji
pn-pt w godz. 10 - 16
- 8 lat na rynku
- tylko najwyższej jakości produkty najlepszych marek
- tysiące zadowolonych Klientów
- szybka wysyłka, maksymalnie do 48h
- profesjonalna obsługa
- 100% satysfakcji
Numery kont:

Alior Bank
08 2490 0005 0000 4520 8845 9413

Wysyłka zamówień:
- Kurier DPD
- Poczta Polska
- Paczkomaty InPost
- Minipaczka InPost

Elektroniczna niania 300m Coral, Beaba


Kod produktu:3479 [7933346]



Elektroniczna niania francuskiej marki BEABA to funkcjonalne i bardzo praktyczne urządzenie. Ma niewielkie, poręczne rozmiary, piękny design i zasięg do 300 metrów. Urządzenie jest odporne na wilgoć i wodę, a miękka zewnętrzna powłoka z silikonu (w kolorze koralowym) chroni je przed wstrząsami. Sprzęt posiada regulację głośności oraz opcję bez dźwięku – płacz dziecka komunikuje wówczas zapalenie się diody LED. Dzięki specjalnej energooszczędnej technologii Vox Muting niania automatycznie przechodzi w stan spoczynku, kiedy maluch przez dłuższy czas śpi spokojnie i cicho. Głośnik dziecka zasilany jest za pomocą kabla USB, głośnik rodzica działa na akumulatory-baterie 9V (zarówno baterie do wielokrotne ładowania, kabel, jak i ładowarka do baterii znajdują się w zestawie). Po naładowaniu urządzenie działa samodzielnie do 20 godzin. Głośnik rodzica może działać również na standardowe baterie.


Urządzenie można czyścić miękką szmatką.


Do tego produktu możesz dobrać inny od BEABA w tej samej gamie kolorystycznej.


Wiek: 0 m+
Materiał: BPA free
Wymiary: 70 x 30 x 85 mm
Waga: 300 gr


Video:



Francuska marka Beaba powstała w 1989 roku, aby wspierać rodziców na każdym etapie rozwoju ich dziecka. Jej celem jest ciągłe poszukiwanie najwygodniejszych, najbardziej innowacyjnych i najskuteczniej ułatwiających życie rozwiązań. Najmocniejszą stroną firmy są jej twórcy – eksperci w swoich dziedzinach: projektanci, inżynierowie i naukowcy – to oni starają się odpowiedzieć na potrzeby rodziców, którzy oczekują produktów wysokiej, jakości, ale przy tym funkcjonalnych i łatwych w obsłudze. Mamy na całym świecie uwielbiają Beaba właśnie za to, że je rozumie, a także za nowoczesny design i modne, stonowane kolory.



Kod Producenta: 930276
seria: beaba_w domu



Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 8,60 zł

Lokalizacja: Stryszowa, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u planetadziecka za co najmniej 250,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
13,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4 dni robocze
Dodatkowe informacje

W przypadku wyboru sposobu płatności przelewem na konto. W celu szybszej realizacji transakcji prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu na adres mailowy sklep@planetadziecka.pl w tytule podając numer aukcji allegro.

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

RS MAX Sp z o.o
Stryszowa 60
32-420 Gdów
Dodatkowe informacje


  1. Kupujący może składać Sprzedawcy  reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem  sklep@planetadziecka.pl  , lub w formie pisemnej  na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co  najmniej:
    1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
    2. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
    3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
    4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
  2. Jeżeli  podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed  rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego  reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
  4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

RS MAX Sp z o.o
Stryszowa 60
32-420 Gdów

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy muszą Państwo poinformować nas (Sklep PlanetaDziecka, RS MAX SP z o.o, Stryszowa 60, 32-420 Gdów, sklep@planetadziecka.pl, tel. 533 952 252) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (dostępny poniżej), jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzili się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku: - umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) - Adresat: RS MAX SP z o.o, Stryszowa 60, 32-420 Gdów tel. 533 952 252 e-mail: kontakt@planetadziecka.pl – Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*) – Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) – Imię i nazwisko konsumenta(-ów) – Adres konsumenta(-ów) – Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) – Data (*) Niepotrzebne skreślić.

O sprzedającym
planetadziecka
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

105

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 533 952 252
  • 795-684-000
poniedziałek - piątek
10:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Nasz sklep powstał w 2009 roku - już ponad 8 lat temu - i od tej pory nieustannie się rozwija. Planeta Dziecka jest sklepem, w którym każdy Rodzic ceniący wysoką jakość, bezpieczeństwo, oryginalne, piękne wzornictwo i pomysłowe rozwiązania znajdzie mnóstwo produktów dla siebie i dla swojego Dziecka. U nas nie znajdziesz produktów, które można spotkać w większości sklepów dla dzieci. U nas jest naprawdę wyjątkowo… :) Posiadamy bogatą ofertę produktów fantastycznych marek z Francji, Anglii, Niemiec, Danii, Holandii, Stanów Zjednoczonych i oczywiście z Polski. Niektóre są dobrze znane Rodzicom, inne trochę mniej, ale zawsze są to produkty wyjątkowe, bezpieczne, niezawierające szkodliwych substancji i po prostu piękne i praktyczne- które ucieszą zarówno dziecko jak i rodzica. Nasza oferta stale rośnie, każdego tygodnia przybywa kilkadziesiąt nowych produktów!:) Poza tym lubimy, gdy wszystko jest dopracowane i perfekcyjne. Gdy coś robimy, to robimy to na 100%. Dlatego opisujemy dokładnie i rzetelnie produkty, podając w nich każdą znaną nam informację. Dlatego informujemy o każdym etapie zamówienia. Dlatego pakujemy dobrze paczki, by zamówione produkty dotarły w idealnym stanie. Dlatego zawsze wychodzimy naprzeciw Klienta i w razie jakichkolwiek niejasności rozwiązujemy sprawy tak, by był On zadowolony. Dlatego wszystko jest u nas po prostu na najwyższym poziomie. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą- jesteśmy pewni, że będziesz zadowolony z naszej obsługi i z zamówionych produktów. A jeśli masz jakieś pytania lub wątpliwości, skontaktuj się z nami, chętnie na nie odpowiemy:) Pozdrawiamy serdecznie i życzymy miłych zakupów! PlanetaDziecka.pl  

Pozostałe informacje

REALIZACJA ZAMÓWIENIA:

1. Zamówienia realizowane są w dni robocze.

2. Klient informowany jest za pomocą wiadomości e-mail o postępie w realizacji złożonego zamówienia.

3. Czas realizacji zamówienia jest podany przy każdym produkcie. Jest to czas, który upływa od momentu odnotowania wpłaty na koncie lub od momentu złożenia zamówienia w naszym sklepie do momentu wysyłki Towaru. Moment, od którego liczony jest czas realizacji zależny jest od wybranej formy płatności:

- przelew tradycyjny: czas liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. W zależności od banku, z którego wykonywany jest przelew, wpłata powinna do nas dotrzeć najpóźniej na następny dzień roboczy od momentu wykonania przelewu

- płatności elektroniczne PayU: czas liczony jest od momentu gdy transakcja uzyska status "wykonany" czyli w większości przypadków kilka minut po opłaceniu zamówienia przez Klienta.

- płatność za pobraniem, płatność przy odbiorze: czas realizacji liczony jest od momentu złożenia zamówienia

4. Czas realizacji zamówienia złożonego po godzinie 15.00 liczony jest od następnego dnia roboczego. Do czasu realizacji zamówienia należy dodać czas przewoźnika, który jest podany poniżej w Rozdziale DOSTAWA.

5. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całego zamówienia.

6. Do każdego zamówienia dołączamy dowód zakupu (paragon lub na życzenie fakturę VAT).

DOSTAWA:

1. Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się na adres wskazany przez Klienta.

2. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się za pośrednictwem Firmy Kurierskiej oraz Poczty Polskiej. Koszty dostawy przedstawione są na każdej aukcji.

3. Termin dostawy wynosi od 1 do 2 dni roboczych (w przypadku Firmy Kurierskiej) lub od 2 do 3 dni roboczych (Poczta Polska) licząc od dnia wysłania przez Sklep PlanetaDziecka Zamówienia Klienta.

CENY I METODY PŁATNOŚCI:

1. Ceny produktów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki.

2. Dostępne są następujące formy płatności: - przelewem bankowym na konto: Alior Bank 08 2490 0005 0000 4520 8845 9413 - przelewem elektronicznym w systemie płatności PayU - kartą płatniczą za pośrednictwem systemu PayU - gotówką przy odbiorze listonoszowi lub kurierowi. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. W przypadku gdy Klient nie dokonał płatności w tym terminie Sklep jest uprawniony do anulowania zamówienia. 4. W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

INNE:

1. Wszystkie oferowane do sprzedaży produkty są oryginalne, posiadają aktualne certyfikaty, atesty i deklaracje zgodności świadczące o dopuszczeniu produktu do obrotu na terenie Polski i Unii Europejskiej.

2. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją zamówień jest Firma RS MAX SP z o.o. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z realizacją zamówienia i udostępnione jedynie Firmie Kurierskiej lub Poczcie Polskiej w celu dostarczenia zamówienia. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich aktualizacji i poprawiania. Żądanie w tym zakresie może zostać złożone na przykład: - pisemnie na adres: RS MAX SP z o.o, Stryszowa 60, 32-420 Gdów - mailowo na adres kontakt@planetadziecka.pl

3. Informacje o towarach podane w ramach konta planetadziecka, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

DODATKOWE INFORMACJE O RĘKOJMI

1. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi dotyczy każdego sprzedawcy, który sprzedaje towary bezpośrednio konsumentom. To właśnie on, jako podmiot związany umową sprzedaży, jest początkowym ogniwem procedury reklamacyjnej – i do niego w pierwszej kolejności może zgłosić się konsument. Zgodnie z ogólną zasadą sprzedawca odpowiada względem konsumenta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną. Przez wadę fizyczną należy rozumieć niezgodność towaru z umową, w szczególności jeżeli towar: nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia; nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił konsumenta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór; nie nadaje się do celu, o którym konsument poinformował przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; został konsumentowi wydany w stanie niezupełnym

2.Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialności tylko w sytuacji, gdy wystąpi jedna z poniższych przesłanek: udowodnienie, że zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać; zapewnienia nie mogły mieć wpływu na decyzję konsumenta; treść zapewnień została sprostowana przed zawarciem umowy ze sprzedawcą.

3.Sprzedawca odpowiada za wadliwy towar przez 2 lata od jego wydania.

4.W ramach składania reklamacji z tytułu rękojmi konsument może żądać: naprawienia towaru, wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny, odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.

5.Wybór sposobu doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową lub żądanie zwrotu całości bądź części wpłaconych środków jest wyłącznym uprawnieniem konsumenta. Sprzedawca nie może w reklamacji ograniczać tego wyboru ani narzucić odmiennego rozwiązania.

6.Procedura przy wyborze naprawy lub wymiany towaru

W przypadku wyboru przez konsumenta roszczenia związanego z usunięciem wady lub wymianą towaru na wolny od wad sprzedawca ma prawo odmówić spełnienia żądania kupującego, pod warunkiem że wybór dokonany przez konsumenta: - jest niemożliwy do spełnienia przez sprzedawcę – oznacza to konieczność zbadania możliwości technicznych zastosowania wyboru konsumenta, np. czy towar jest w dalszym ciągu produkowany (przy wymianie) lub czy są dostępne części zamienne (przy naprawie) lub - wymaga nadmiernych kosztów w porównaniu z drugim z możliwych roszczeń – oznacza to konieczność uwzględniania wartości rzeczy wolnej od wad czy też rodzaju i znaczenia stwierdzonej wady.

7. Odmawiając, sprzedawca może zaproponować inne rozwiązanie. Niezależnie od tego konsument ma prawo zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób. Jeżeli zatem np. przedsiębiorca odmówił wymiany rzeczy, to konsument może żądać jej naprawy. Ma również prawo do skorzystania z dwóch innych opcji dostępnych w ramach rękojmi, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. Wówczas zastosowanie ma procedura opisana w kolejnym podpunkcie.

8. Nie ma sztywnego terminu na wywiązanie się przez przedsiębiorcę z obowiązków określonych w reklamacji w zakresie doprowadzenia wadliwego towaru do stanu zgodności z umową. Sprzedawca powinien jednak dokonać naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta. Tę przesłankę należy analizować z uwzględnieniem m.in. charakteru wady, dostępności towaru czy też poszczególnych części. Termin na naprawę lub wymianę towaru na wolny od wad nie powinien być dłuższy, niż to niezbędne.

9. Procedura przy wyborze obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy

Procedura reklamacyjna związana z roszczeniem konsumenta w zakresie zwrotu całości bądź części wpłaconych pieniędzy zależy od tego, czy jest to pierwsza czy kolejna reklamacja wadliwego towaru lub też kolejne żądanie w ramach tej samej reklamacji.

Jeżeli to pierwsza reklamacja i pierwsze żądanie złożone przez konsumenta po nabyciu towaru, to sprzedawca może nie zgodzić się z wyborem konsumenta i zaproponować mu niezwłoczną i niewiążącą się z nadmiernymi niedogodnościami wymianę wadliwego towaru na wolny od wad lub jego naprawę. Powyższe przesłanki muszą wystąpić łącznie.

Konsument nie jest bowiem związany wyborem sprzedawcy i może dokonać zmiany sposobu doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową, który zaproponował przedsiębiorca (tj. zamiast wymiany zażądać naprawy lub zamiast naprawy zażądać wymiany). Zamiana taka nie będzie możliwa tylko w sytuacji, gdy sprzedawca udowodni, że wybór konsumenta jest niemożliwy do spełnienia przez sprzedawcę lub wymagałby nadmiernych kosztów w porównaniu z wyborem zaproponowanym przez sprzedawcę. Przedsiębiorca nie może zmienić żądania osoby reklamującej przez niezwłoczną i niewywołującą nadmiernych niedogodności wymianę lub naprawę, jeżeli towar został już wcześniej wymieniony lub naprawiony albo sprzedawca nie wywiązał się ze swoich obowiązków przy poprzedniej reklamacji/żądaniu. Tym samym nie jest możliwa ponowna naprawa lub wymiana tego samego towaru, jeżeli konsument przy wystosowaniu po raz drugi swoich roszczeń zażąda odstąpienia od umowy lub będzie chciał obniżyć cenę za towar. Ponowna naprawa lub wymiana dotyczyć może zarówno tej samej wady, która była przedmiotem poprzedniej reklamacji, jak i zupełnie innej niezgodności towaru z umową. 10.Oświadczenie dotyczące odstąpienia od umowy jest dopuszczalne tylko w sytuacji, gdy wada ma charakter istotny. W przypadku wad nieistotnych,konsument nie może wybrać takiego rozwiązania. W przypadku wykonania przez sprzedawcę żądania obniżenia ceny obniżona kwota powinna pozostać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, jaką ma wartość towaru z wadą do wartości rzeczy bez tej wady.