Elektron ECC-2 Carry Bag Oryginalna Torba Transpo (6541869949)

zakończona
419,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
  • lokalizacja: Łódź
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy

Sprzedaż i Pytania: 42 239 00 15 / biuro@skylark.com.pl

Darmowa dostawa na większość asortymentu. Wysyłka tego samego dnia.
Autoryzacja dla wielu marek sprzętu, pełne wsparcie posprzedażowe.

Elektron ECC-2 Carry Bag

Elektron ECC-2 to elegancka torba do przenoszenia wszsytkich urządzeń Elektron. Wykonana jest z bardzo wytrzymalych materiałow ora jest bardzo olidnie wykończona. Oprócz głownej kieszeni do przenoszenia maszyn Elektron posiada na roncie mniejszą kieszeń operacyjną na zsilacz ora okablowanie. Wzestawie z torbą znajduje się plastkowa pokrywa chroniąca potencjometry podczas transportu.

Torba ECC-2 skorojona jest dla wszytkich urządzeń Elektron w tym AnalogFour , Octatrack , Maschinedrum / Monomachine MKI oraz MKII oraz Analog Rytm

Informacje o Firmie

Skylark Records z siedzibą w Łodzi to największy niezależny polski sklep z muzyką alternatywną oraz sprzętem DJ Studio Pro Audio.

Działamy na rynku od 1996 roku.

Godziny pracy:
pon.-pt.: od 11:00 do 18:00
sob.: 12:00 do 15:00

Dane kontaktowe:
Skylark Records
ul. Piotrkowska 107
90-425 LODZ, POLAND
42 239 00 15 / biuro@skylark.com.pl

Zakupy na Raty

W celu zakupienia produktu na raty zadzwoń do nas aby określić wysokość raty i metodę przeprowadzenia transakcji.

Telefon: 42 239 00 15

Dostawa

Wszystkie produkty wysyłamy do klientów z użyciem kuriera UPS.

Przesyłki wysyłamy codziennie w okolicach godziny 14.00. Większość produktów z naszej oferty jest dostępna w sposób ciągły, jednakże szprzedaż naszej firmy prowadzona jest wieloma kanałami.

Dlatego w celu potwierdzenia 100% dostępności produktów prosimy o kontakt telefoniczny z pracownikiem naszego sklepu.

Zakupy Tax Free

Skylark Records is registered company in the TAXFREE system. We issue all necessary documents so You can reedem VAT TAX through border crossings of the Republic of Poland.

Click here for more info

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 76 1050 1461 1000 0090 7170 2980
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 42 239 00 15
    infolinia sprzęt: czynna od poniedziałku do piątku 10.00 - 18:00
  • 42 288 11 03
    infolinia muzyka: czynna od poniedziałku do piątku 10.00 - 18:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zwrot Towarów1. Zgodnie z ustawą dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny oraz ustawą z dnia z dnia 30czerwca 2014 r. o prawach konsumenta klient, w rozumieniu ustawy konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstawa może odstąpić od niej bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony i znajduje się w oryginalnym opakowaniu. 2. Zgodnie z w.w ustawą prawo dostąpienia od umowy nie ma zastosowania dla następujących umów: o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowyw której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; nagrania audio, produkty zawierające w komplecie oprogramowanie lub licencję oprogramowania w tym syntezatory, pakiety sampli i brzmień oraz wszystkie fizyczne nośniki z muzyką (podstawa prawna art 10, punkt 3, podpunkt 2 w/w ustawy)o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratęzawartej w drodze aukcji publicznejo świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;w których jej przedmiotem nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji przedstawionej przez konsumenta lub służącej zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; przedmioty dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;w których przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;w których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;w których przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;w których konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;3. Klient, będący w świetle ustawy konsumentem, ma prawo do odstąpienia od zawartej umowy bez podania przyczyny, poprzez złożenie Sprzedawcy stosownego oświadczenia na piśmie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru. Oświadczenie należy przesłać pocztą na adres: Skylark Records ul. Piotrkowska 107 90-425 Łódź 4. Klient może skorzystać z wzoru odstąpienia od umowy znajdującego się pod adresem: https://media.skylark.com.pl/assets/Formularz2.pdf 5. Nie później niż w ciągu 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub wraz z tym oświadczeniem, klient dostarcza lub przesyła w opakowaniu zapewniającym odpowiednią ochronę podczas transportu na adres sklepu zakupiony towar w stanie niezmienionym (wraz z pełnym wyposażeniem i akcesoriami, gratisami, stanowiącymi jego integralną część ), chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Do zwracanego towaru należy dołączyć oryginał dokumentu sprzedaży ale nie jest to warunkiem koniecznym do konsumenckiego zwrotu towaru. Klient z tytułu wykonywania swego prawa do odstąpienia od umowy nie ponosi żadnych kosztów, poza kosztami odesłania towaru do sklepu. 6. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwróci Klientowi wszystkie otrzymane od klienta płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy nie wcześniej jednak niż po dokonaniu przez Klienta zwrotu przedmiotu umowy, którego dotyczy odstąpienie lub przedstawieniu dowodu na dokonanie takiego zwrotu. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w opłaceniu towarow z umowy, chyba że Klient zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym z przypadków zwrot płatności obywa się na koszt Sprzedawcy. 7. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zakupionych towarow będących wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia ich charakteru, cech i funkcjonowania. Zwrot towaru do Sprzedawcy powinien nastąpić nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Wraz z odsyłanym towarem klient winien zwrócić wszelkie towary, które otrzymał gratisowo, których warunkiem otrzymania lub otrzymania w preferencyjnej cenie był zakup zwracanego sprzętu. 8. W sytuacji, gdy konsument zdecyduje się na zwrot towaru oraz gdy zostaną w całości spełnione warunki umowę kupna-sprzedaży uważa się za niezawartą i konsumentowi zostanie wystawiona faktura korygująca lub paragon do dokumentu zakupu. 9. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na oddległości także w przypadku płatności z użyciem systemu ratalnnego, zgodnie z wszystkimi warunkami zawartej umowy kredytowej.

reklamacje

Gwarancja i Reklamacje1. Klient/Konsument ma prawo do złożenia reklamacji co do produktów zakupionych w sklepie Skylark Record ciągu 2 lat od daty dostarczenia zamowionych produktów. Klient jest zobowiązany poinformować o wadach, usterkach lub innych niezgodnościach towaru z umową w ciągu 2 miesięcy od dnia ich wykrycia. 2. Reklamacja może być złożona z tytulu rękojmi lub z tytułu zrealizowania gwarancji. W przypadku gdzy sprzedaż dotyczny klienta który w świetle ustawy nie jest konsumentem wyłącza się przepisy dotyczące rekojmi i reklamacja może być złożona z tytułu zrealizowania gwarancji.3. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez Sprzedawcę który stwierdza czy faktycznie usterka występuje i czy nie wystąpił a z winy Klienta/Konsumenta. W związku z tym, klient zobowiązany jest to odesłania produktu do Sprzedwacy i w przypadku gdy zawiera wady lub jest niezgody z zawartą umową lub zamówieniem, koszty zwrotu przesyłki pokrywa Sprzedawca. Do reklamowanego produktu należy dołączyć kopię faktury zakupu lub paragony lub inny dowód zakupu lecz nie jest to warunek konieczny do złożenia reklamacji. Po rozpatrzeniu reklamacji Sprzedawca wystawi stosowne dokumenty korygujące. Dane adresowe na które należy odesłac sprzęt"Skylark Recordsul. Piotrkowska 10790-425 Łódź4. Reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 14 dni roboczych od momentu jest złożenia.5. Jesli Klient/Konsument otrzymał produkty wadliwe lub niezgodne z zamowieniem ma prawo do:skorzystania z procedury reklamacji oraz poinformowaniu Sprzedawcy o zaistnialej sytuacji. Klient odsyla otrzymany towar do Sprzedawcy a sprzedawca po rozpatrzeniu reklamacji odsyła do klienta zamowiony, zgodny ze specyfikacją zamówinia towar oraz pokrywa koszty transpotru towaru do sklepu.skorzystania z prawa do odstąpenia od umowy opisane w niniejszym regulaminie w części Zwrot Towaru6. Klient może skorzystac z Folularza Zgłoszenia Reklamacyjnego dostępnego pod adresem: https://media.skylark.com.pl/assets/Formularz_Reklamacyjny.pdf7. Produkty sprzedawane przez Sprzedawcę w sklepie Skylark Reocrds objęte są gwarancją lub/i wsparciem serwisowym udzielonym przez producenta szprzętu, dystrybutora lub w niektorych przypadkach przez Sprzedawcę. Warunki i treść gwarancji dostępne są na karcie gwarancyjnej dostarczonej z produktem.8. W przypadku produktów, na który producent lub dystrybutor udzielił gwarancji, Klient może reklamować produkt posiadający wady:korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji - w tym wypadku Klient reklamuje produkt bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji) a Sprzedawca jest tylko pośrednikiem przekazującym reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do Serwisu Gwarancyjnego albo do Sprzedawcy. W celu skrócenia czasu zrealizowania gwarancji rekomendujemy przesylanie sprzętu bezpośrednio do Serwisu Gwarncyjnego.korzystając z uprawnień przysługujących z tytułu rękojmi.