ELEKTROMAGNETYCZNY CZUJNIK PARKOWANIA COFANIA U302 (6541873126)

zakończona
109,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 19,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Płock
  • stan: nowe
  • producent części: inny
  • marka samochodu: części uniwersalne
  • waga (z opakowaniem): 0.40 [kg]
  • typ samochodu: samochody osobowe, samochody dostawcze

NOWOŚĆ NA ŚWIATOWYM RYNKU MOTORYZACYJNYM

U-302

ELEKTROMAGNETYCZNE CZUJNIKI PARKOWANIA

NA TAŚMIE 2,2m

Z WYŚWIETLACZEM KOLOROWYM ODLEGŁOŚCI

Jedyne takie czujniki na Allegro

Tak wygląda zestaw elektromagnetycznego czujnika parkowania. W zestawie centralka, przewód z wtyczką i buczkiem ukrytym w wyświetlaczu i taśma aluminiowa samoklejąca. Czujnik zaczyna działać jakieś 80 cm od przeszkody, czym bliżej tym szybsze pikanie aż do sygnału ciągłego ok 20-30cm przed przeszkodą.
Po demontażu zderzaka czyścimy zderzak od wewnątrz rozpuszczalnikiem, a dokładnie jeden rowek gdzie będziemy wklejać taśmę aluminiową , bez użycia wiertarki
Taśmę wklejamy odrywając papier po uprzednim przełożeniu pod poprzeczkami, aluminium bardzo dobrze klei się do zderzaka. Trochę trzeba się pomęczyć pod poprzeczkami , ale tragedii nie ma :)
Podłączamy taśmę delikatnie mocujemy zderzak pamiętając o pozostawieniu zapasu kabelka! Teraz podłączenie wtyczki centralki i przewodów zasilających ( czerwono-czarny na masę samochodu , czerwony do żarówki cofania). Pozostaje przykleić centralkę we wnęce lewarka , buczek z wyświetlaczem można przykleić gdzie chcecie Państwo bo ma naprawdę długi kabel :) najlepiej gdzieś na desce rozdzielczej. Włączamy stacyjkę nie odpalamy ,wsteczny i sprawdzamy ręką przy zderzaku czy działa. I cieszymy się że nie musieliśmy wiercić zderzaka naszego auta !
Powodzenia i życzymy braku stłuczek i zarysowań na parkingu
Elektromagnetyczny sensor wyłapuje chyba wszystko murki ,drzewa, ludzi i inne przeszkody na youtubie jest test z krzesłem plastikowym tzn. ze plastik tez chwyta
Krótkie filmiki : skopiuj link i wklej do przeglądarki
https://www.youtube.­com/watch?v=IpWwhCsD­HYI
http://www.youtube.c­om/watch?v=niv75QAo-­lQ
http://www.youtube.c­om/watch?v=M85HEPr3m­h0
https://www.youtube.­com/watch?v=ej0SF4P4­mFo

Zestaw zawiera :

-centralkę sterującą

-buzzer wmontowany w kolorowy wyświetlacz z okablowaniem

-samoprzylepną taśma elektromagnetyczna (dł ok 2,2 m)

-gwarancja 12 m-cy

-instrukcja

Jak działa czujnik :

-odległość 0-0,3 m - ciągłe nadawanie sygnału "beep" tylko kolor zielony na wyświetlaczu

-odległość 0,3-0,5 m - krótkie odstępy w nadawaniu sygnału "beep" i kolor żółty i zielony na wyświetlaczu

-odległość 0,5-0,8 m - długie odstępy w nadawaniu sygnału "beep" i wszystkie światełka na wyświetlaczu

For English :

Improves parking safety. Detection in all directions without dead angle.
Minimize bumper damage. Totally built-in installation without impair overall appearance.
Indicates object distance with different beeping frequencies. The sensor antenna activates 3 types of acoustic signals during approaching an obstacle at different distances.
- A continuous sound of "Beep" approximately between 0-0.3m
- A short interval sound of "Beep" approximately between 0.3-0.5m
- A long interval sound of "Beep" approximately between 0.5-0.7m
Simple and concealed installation. The sensor antenna is entirely installed inside the bumper without any drilling work.
Maintenance free, no cleaning or washing is required.
Fit for any vehicles. Peel & Stick "Antenna" foil tape sensor for vehicles with non-metal bumpers.
Wires to"Reverse Lamp" (12 Volts DC)
High output Piezo buzzer alert you with a beeping sound Detects object at 3 feet or les



Technical characteristics:
- Working voltage: DC12V±2V
- Currency consumption: <50mA
- Working temperature: -20~+70°C

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 28 1500 1618 1216 1000 5385 0000
    • Bank Zachodni WBK S.A. 28 1500 1618 1216 1000 5385 0000
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 19,00 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Polifarm Grzegorz Sekrecki
Bielska 61
09-400 Płock
Polska
 
8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU) 8.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: 8.1.1. pisemnie na adres siedziby firmy 8.1.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres meilowy 8.2. Konsument może skorzystać z wzoru formularza z internetu, jednak nie jest to obowiązkowe. 8.3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 8.3.1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów; 8.3.2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 8.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. 8.5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny za pomocą poczty . Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument po otrzymaniu towaru . 8.6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru w oryginalnym opakowaniu i pełno wartościowym towarem wraz z dodatkami jakie były w treści aukcji zawarte. 8.7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. 8.8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, obowiązany jest ponieść konsument: 8.8.1. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 8.8.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. 8.8.3. W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia. 8.9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 8.9.1. (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 9. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW 9.1. Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów i Usługobiorców nie będących konsumentami. 9.2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy. 9.3. W wypadku Klientów nie będących konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży. 9.4. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. 9.5. W razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. 9.6.Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. 9.7. W wypadku Usługobiorców nie będących konsumentami Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia. 9.8. Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Usługodawca/Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem. 9.9. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą, a Klientem/Usługobiorcą nie będącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy/Usługodawcy.

reklamacje

REKLAMACJA PRODUKTU (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY /tranzakcji na allegro/ ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU) 6.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. 6.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. 6.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 6.3.1. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: greg0017@gmail.com 6.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 6.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 7. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR 7.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. 7.2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 7.2.1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214). 7.2.2. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. 7.2.3. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

pozostałe informacje

By uniknąć opóźnień w wysyłce zawsze na przelewie proszę podawać NICK z Allegro oraz numer aukcji UWAGA : Sprzedawane przez nas produkty które są oznakowanie symbolem "przekreślonego kontenera na odpady" podlegają zakazowi umieszczania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego łącznie z innymi odpadami, zużyty sprzęt powinien być zbierany selektywnie. Użytkownik ma obowiązek przekazać zużyty sprzęt do punktu zbierania w celu zapewnienia jego recyklingu i odzysku, gdyż niekontrolowane uwalnianie do środowiska składników niebezpiecznych zawartych w sprzęcie elektrycznym i elektronicznym może stać się źródłem zagrożenia dla zdrowia ludzi i zwierząt oraz może powodować długo utrzymujące się negatywne zmiany w środowisku naturalnym. STRONA O NAS Na Allegro istniejemy od samego początku istnienia. Klienci nie narzekają na nasze towary. Nie wierzysz sprawdź nasze opinie /komentarze/. Czasem można trafić na osoby, które wystawiają komentarze "z kosmosu" lub licytują dla zabawy, ale na szczęście jest ich coraz mniej. Maila od Państwa nie pozostawię bez odpowiedzi. Często bywam też na Skypie lub na GG, tak , że kontakt ze mną jest praktycznie przez cały czas. Zapraszam na moje aukcje... UWAGA: Sprzedawane przez nas towary, które są oznakowanie symbolem "przekreślonego kontenera na odpady" podlegają zakazowi umieszczania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego łącznie z innymi odpadami, zużyty sprzęt powinien być zbierany selektywnie. Użytkownik ma obowiązek przekazać zużyty sprzęt do punktu zbierania w celu zapewnienia jego recyklingu i odzysku, gdyż niekontrolowane uwalnianie do środowiska składników niebezpiecznych zawartych w sprzęcie elektrycznym i elektronicznym może stać się źródłem zagrożenia dla zdrowia ludzi i zwierząt oraz może powodować długo utrzymujące się negatywne zmiany w środowisku naturalnym KONTAKT Z NAMI : Poprzez GG : 10079 Jeśli już wygrałeś : Proszę o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu dopełnienia formalności zakupu. GRATULUJĘ wygranej jestem 100% Allegrowiczem "dziś płacisz jutro ja wysyłam" oczywiście jest to przenośnia chyba ,że masz konto w tym samym banku co i ja wtedy pieniądze na BANK są tego samego dnia na moim koncie lub przy płatności Płace z Allegro. Jest to moja dewiza handlowa na Allegro. Jednak proszę pamiętać ,że nie ponoszę winy jeśli paczka dotrze z opóźnieniem lub jeśli towar będzie uszkodzony .Zawsze masz opcje otwarcia paczki przy kurierze i sprawdzenie jej zawartości,gdyż wszystkie paczki wysyłane są starannie sprawdzane przed wysyłką. To wina li tylko Poczty Polskiej lub kuriera jeśli nastąpią jakiekolwiek opóźnienia z dostawą .Jeśli jej nie ufasz wyślę towar spedycją lub twoim kurierem. Pozdrawiamy UWAGA: Pamiętaj kliknąć możesz i kupić ale nie pisz bym wycofał aukcję bo tego nie robię ,najwyżej dostaniesz NEGATYWA. Sorki to nie jest zabawa. WAŻNE: Procedura reklamacji: Każdy sprzedawany przez nas produkt objęty jest roczną gwarancją! Proszę wtedy o przesłanie wadliwego produktu bez pobrania na nasz adres wraz z opisem uszkodzenia .Jeżeli produkt do mnie dotrze wysyłamy drugi na nasz koszt w przeciągu 14 dni roboczych. Proszę nie zapomnieć też o dokładnym opisaniu usterki i umieszczeniu opisu razem z towarem i paragonem zakupu .W przypadku zwrotu towaru bo macie Państwo taką możliwość oddania w ciągu 14 dni ,NIE ZWRACAMY PIENIEDZY za odesłanie towaru do hurtowni jedynie pieniądze za sam towar.Prosze sobie teraz wyobrazic ze 100 osob kupuje towar dla checy i odsyla w ciągu 14 dni ,jestesmy bankrutami przez widzi misie klienta.Jesli oddajecie Panstwo towar do sklepu w którym zakupiliscie towar nie prosicie sprzedawcy zeby Wam zapłacił za Taxi.Wiec jesli nie jestes pewien zakupu nie licytuj i kupuj bo koszty kuriera juz na poczatku są po Państwa stronie. I JESZCZE JEDNA SPRAWA Jeśli wysyłka ma iść na adres zgodny z allegro, to nie pisz proszę w mailu adresu, gdzie mam to wysłać , powodujesz tylko nie potrzebną stratę mojego czasu. UMOWA Tylko jeśli chcesz bym towar wysłał gdzie indziej, podaj dokładny adres wysyłki ,a jeśli życzysz sobie Fakturę VAT, nie zapomnij podać swojego nr NIPu , w przypadku braku NIP wystawiamy tylko paragon. Szanowni Klienci, Z dniem 1 stycznia 2009 roku weszła w życie znowelizowana Ustawa o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym. Ustawa wprowadza do aktualnego systemu gospodarowania zużytym sprzętem kilka istotnych zmian. Jedną z najistotniejszych jest wprowadzony na podstawie Art. 25 obowiązek przekazywania przez wprowadzających do sprzedawców detalicznych i hurtowych informacji dotyczącej wysokości kosztów gospodarowania odpadami, które mają obejmować koszty zbierania, przetwarzania, recyklingu, albo innego niż recykling procesu odzysku i unieszkodliwiania zużytego sprzętu. Obowiązek ten spoczywa również na sprzedawcach, którzy stosowną informację, uzyskaną od wprowadzających, muszą przekazać nabywcom. W pliku pdf do pobrania (kliknij) przedstawiamy Państwu koszty gospodarowania odpadami zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego stanowiące część ceny sprzętu. Uwaga: W celu ustalenia wartości brutto kosztów gospodarowania odpadami do powyższych kwot należy dodać podatek VAT w stawce 23%. DOTYCZY RECYKLINGU : UWAGA : Koszty gospodarowania odpadami z zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego stanowiące część ceny tego sprzętu zostały określone na stronie internetowej Allegro "O MNIE" dla loginu "greg017" oraz "top-jet".Prosimy o zapoznanie się z nimi.Nr Rej. GIOŚ 0000459WZBW Życzymy udanych zakupów !!!!!