ELEGANCKI ZEGAREK DAMSKI PIERRE CARDIN PC104312F02 (6999426675)

do wyczerpania przedmiotów

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • płeć: produkt damski
  • marka: Pierre Cardin
  • rodzaj: analogowe
  • mechanizm: kwarcowy
  • styl: klasyczny
  • rodzaj paska: bransoleta
  • materiał paska: stal
  • kształt koperty: niestandardowy
  • materiał koperty: stal
  • funkcje: brak
  • wodoodporność: 30m = WR30
  • szkiełko: mineralne
  • kolor: odcienie szarości i srebra
  • wzór dominujący: logo
  • cechy dodatkowe: brak
  • dostawa z Polski: tak
  • szerokość paska (mm): 18
  • wysokość koperty (mm): 36
  • szerokość koperty (mm): 23
  • kolor koperty: srebrny
  • kolor tarczy: srebrny
  • długość bransolety (mm): 185

opis

Pierre Cardin

Zegarek damski

ZAMYKANIE: Zatrzask

  • WYMIARY KOPERTY:

Długość z mocowaniami: 3,6 cm

Szerokość razem z koronką: 2,3 cm

Grubość: 0,81 cm

  • BRANSOLETA:

Długość od wewnątrz: 18,5 cm

Szerokość: 1,8-2,1 cm

MATERIAŁ KOPERTY: Stal nierdzewna

MATERIAŁ BRANSOLETY: Stal nierdzewna

KOLOR TARCZY: Srebrny

WODOODPORNOŚĆ: 30m = WR30

SZKIEŁKO: Mineralne

MECHANIZM: Szwajcarski RONDA 751,2

GWARANCJA: 24 miesiące

    • GRATIS:

    Oryginalne etui Pierre Cardin

    Dostawa i płatność
    od 0,00 zł

    Lokalizacja: Warszawa, Polska

    Przesyłka płatna z góry

    pierwsza sztuka
    kolejna sztuka
    maksymalnie w paczce
    czas realizacji
    Przesyłka kurierska
    pierwsza sztuka
    darmowa
    kolejna sztuka
    darmowa
    maksymalnie w paczce
    1
    czas realizacji
    2 dni robocze

    Płatności

    Faktura

    Wystawiam fakturę VAT
    Gwarancja
    24 miesiące

    Rodzaj gwarancji

    sprzedającego

    Okres gwarancji

    24 miesiące
    Reklamacja
    2 lata

    Czas na reklamację z tytułu rękojmi

    2 lata

    Adres do reklamacji

    Investment Media Group
    ul. Hoża 86/410
    00-682 Warszawa
    Dodatkowe informacje

    1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedającego względem Kupującego, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
    2. Sprzedający obowiązany jest dostarczyć Kupującemu produkt bez wad.
    3. Reklamacja może zostać złożona przez Kupującego np.: pisemnie na adres: ul. Hoża 86/410, 00-682 Warszawa, w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@premiumwatch.pl.
    4. Zaleca się podanie przez Kupującego w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, (2) żądania sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedającego. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
    5. Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedającego w powyższym terminie oznacza, że Sprzedający uznał reklamację za uzasadnioną.
    6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedającego do reklamacji Kupującego lub do wykonania uprawnień Kupującego wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie produktu do Sprzedającego, Kupujący zostanie poproszony przez Sprzedającego o dostarczenie produktu na koszt Sprzedającego na adres: ul. Hoża 86/410, 00-682 Warszawa. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie produktu przez Kupującego byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Kupujący poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, produktu Sprzedającemu w miejscu, w którym produkt się znajduje.
    7. Prośba o dostarczenie produktu, o której mowa w pkt. 6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedającego do reklamacji Kupującego, o którym mowa w pkt. 5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Kupującego żądania od Sprzedającego demontażu wadliwego produktu i ponownego zamontowania produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561. § 1. Kodeksu Cywilnego.
    8. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronach internetowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
    9. Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).
    10. Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym, a Sprzedającym. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
    11. Kupujący może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem e-mail: porady@dlakonsumentow.pl. 

    Zwroty
    14 dni

    Czas na odstąpienie od umowy

    14 dni

    Adres do zwrotu

    Investment Media Group
    ul. Hoża 86/410
    00-682 Warszawa

    Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

    kupujący
    Dodatkowe informacje

    Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o Prawach Konsumenta, Kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli Sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez Kupującego powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

    O sprzedającym
    Premium_Watch
    100,0%
    kupujących poleca tego sprzedającego

    5

     

    0

     z ostatnich 12 miesięcy

    Zgodność z opisem

    5,0

    Czas wysyłki

    5,0

    Koszt wysyłki

    5,0

    Obsługa kupującego

    5,0

    Dane firmy

    Kontakt

    • (+48) 729 981 309
    poniedziałek - piątek
    10:00 - 16:00
    sobota - niedziela
    zamknięte

    Informacje o sprzedającym

    Premium Watch oferuje Państwu najwyższej jakości zegarki wielu renomowanych producentów.

    Pozostałe informacje

    Tylko oficjalna dystrybucja z gwarancją wysokiej jakości i niezawodności

    – Oryginalne zegarki z legalnej dystrybucji

    – Markowe zegarki najlepszych producentów: Giacomo Design, Ruben Verdu, Casio, Gino Rossi, Jordan Kerr, Perfect i inne

    – Wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę VAT 23%

    – 24 miesiące gwarancji na każdy zegarek (36 miesięcy gwarancji na zegarki Casio)

    – Wysyłka w 24 godziny

    – 14 dni na zwrot bez podania przyczyny

    Zegarki do nabycia wyłącznie w sprzedaży wysyłkowej.